ligt eraan wat je sterkte isquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:02 schreef Bramito het volgende:
Het zal wel aan mij liggen dan... Ik heb een bril moet ik nu ook naar de sociale werkplaats?
Oh meneer! U mist een Been? Geen probleem... kom maar bij defensie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij weet wat een stoma of een sociale werkplaats is, want dit slaat nergens op...
Que?quote:
Jaquote:
Cadetten & Adelborsten wedstrijden, KMA vs KIM dus.quote:
Verstand hebben van Defensie en de actualiteiten. Ik zou zeggen, neem op zijn minst de brief van afgelopen vrijdag eens door.quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hallo,
Dinsdag heb ik mijn AAC op het KMA.
Ik vroeg me af of iemand hier nog wat tips voor me heeft?
Hoe het zoal is?
Of er wat over kan vertellen
Bij voorbaat dank
Snappen deed hij het volgens mij wel, de subtiele manier waarop je het bracht was meer het probleem denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Oh meneer! U mist een Been? Geen probleem... kom maar bij defensie.
Tenslotte hebben we in bepaalde voertuigen een automaat, en daar hoeft u niet bij te schakelen.. als u in een convooi wordt aangevallen en uw voertuig wordt vernietigd, is het natuurlijk geen probleem om 2 andere Militairen u de complete evacuatie uit het oorlogsgebied te dragen!
Oh u hebt een stoma meneer! Nou en u bent toch al veel buiten aan het werk zie ik, geen punt! zodra u naar het KPU bent geweest, moet u even vragen naar het Ops-vest Zakje Foxtrot 1 zulu.. die is speciaal voor de stoma, zodat hij in een gevechtsgebied netjes wordt opgeborgen naast alle patroonmagazijnen.. Wel hopen dat we continu in de gelegenheid zijn om u de fasciliteiten te bieden die u met uw stoma nodig heeft,...
het is geen sociale werkplek
Defensie is geen opvang hok.. van ach.. joh. kom maar hier werken, want we nemen iedereen aan. Je moet bevoorrecht zijn met een heel goed functionerend lichaam..
Snap je het nu wel
Ligt eraan waar je voor wil komen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Snappen deed hij het volgens mij wel, de subtiele manier waarop je het bracht was meer het probleem denk ik.
OT: Zit nu aan het einde van mijn bachelor (recht), nog een jaartje master en dan was ik van plan de KOO te doen. Hopelijk is het dan weer bijgetrokken.
Hoe is het gesprek bij de comissie verlopen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hallo,
Dinsdag heb ik mijn AAC op het KMA.
Ik vroeg me af of iemand hier nog wat tips voor me heeft?
Hoe het zoal is?
Of er wat over kan vertellen
Bij voorbaat dank
Goed, vonden het beide goed gaan ben aangehouden (was uiteraard teleurgesteld want je wilt natuurlijk direct aangenomen worden zodat je zekerheid hebt) maar ik heb begrepen, dat helemaal wegens de bezuinigen, het merendeel word aangehouden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe is het gesprek bij de comissie verlopen?
Heb t volgens mij nog geen enkele keer gehoord dat iemand direct wrd aangenomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Goed, vonden het beide goed gaan ben aangehouden (was uiteraard teleurgesteld want je wilt natuurlijk direct aangenomen worden zodat je zekerheid hebt) maar ik heb begrepen, dat helemaal wegens de bezuinigen, het merendeel word aangehouden.
Jammer voor je, maar het zegt natuurlijk nog nietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Goed, vonden het beide goed gaan ben aangehouden (was uiteraard teleurgesteld want je wilt natuurlijk direct aangenomen worden zodat je zekerheid hebt) maar ik heb begrepen, dat helemaal wegens de bezuinigen, het merendeel word aangehouden.
Bij mij in het peloton zitten er een paar, maar ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb t volgens mij nog geen enkele keer gehoord dat iemand direct wrd aangenomen.
Hebben KOO'ers ook een gesprek bij de AAC dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef Vortix het volgende:
[..]
Bij mij in het peloton zitten er een paar, maar ze zijn zeldzaam.
Bij de KM is het iig meestal zo dat de AAC als eerste komt. Het lijkt mij dat ze je juist aanhouden als ze je geschikt vinden, maar dat er te veel sollicitanten zijn. Dan kunnen ze na de andere keuringen de besten uitpikken uit diegenen die nog over zijn. Reken er maar niet op dat je met een negatief advies alsnog aangenomen wordt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat ik wel apart vind, bij het AAC laten ze dus een maximum mensen door (aantal opleidingsplaatsen) en aangezien dit normaalgesproken op het einde plaatst vind, kunnen zij de mensen aannemen bij wie zij dus het beste gevoel hebben.
Alleen omdat dit keer eerst het AAC is en dan pas de medische keuringen is het toch wel riskant met dat maximum kandidaten aanduiden, want stel je komt er dus door maar tijdens de medische keuringen blijkt dat je lichaam niet voldoet o.i.d, hoe zit dat dan? Bellen ze dan iemand op die eerst werd afgewezen dat hij het mag proberen?
Weet iemand toevallig hoeveel Cluster 4 voor kracht inhoudt? Hoeveel KG dat bijvoorbeeld is ,zodat je het goed kan oefenen in een sportcentrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |