Ik weet bijna zeker dat iedere militair een maag heeft, dus denk het wel ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef BadWaffel het volgende:
Weten jullie ook of het mogelijk is om met een stomach in het leger te komen?
Of bedoel jij een stoma?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:53 schreef BadWaffel het volgende:
Weten jullie ook of het mogelijk is om met een stomach in het leger te komen?
Iets zegt me, gewoon logischerwijs, dat je met een stoma niet het leger in kunt; je hebt vermoedelijk gewoon een te groot nadeel t.o.v. kandidaten die geen stoma (en alle bijbehorende problemen) hebben.quote:
en zoiso..: zand, water, mogelijk zelfs gas. Lijkt me nou niet echt een geschikte combo met een stoma.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef skyloky het volgende:
[..]
Iets zegt me, gewoon logischerwijs, dat je met een stoma niet het leger in kunt; je hebt vermoedelijk gewoon een te groot nadeel t.o.v. kandidaten die geen stoma (en alle bijbehorende problemen) hebben.
kom op hee.. met zo'n beeld over defensie moet je je droom even bijstellen denk ik.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef BadWaffel het volgende:
Stoma idd.. Oke maar ik werk nu ook veel buiten (hoveniersbedrijf en heb je ook zand en water. Maar is namelijk droom om in het leger te komen en is gewoon kut als je dan hoort dat het zeg maar niet mogelijk is:S
dat is wat ander dan lekker door het zand teigeren en natte oversteken maken, of gezellig in een donkere wlp zitten waar je niet eens de ruimte hebt om aan je reedt te krabben.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:31 schreef BadWaffel het volgende:
Stoma idd.. Oke maar ik werk nu ook veel buiten (hoveniersbedrijf en heb je ook zand en water. Maar is namelijk droom om in het leger te komen en is gewoon kut als je dan hoort dat het zeg maar niet mogelijk is:S
wacht af tot 1april: meeste burgers gaan eruit na de bezuinigingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef TMartina het volgende:
Nouja der zijn toch genoeg burgerfuncties binnen defensie?
Goed gedaan stiertje.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:52 schreef Vortix het volgende:
Alleen de hoofdpoort waar auto's doorheen kunnen is permanent bewaakt. Maar voor alle ingangen heb je een toegangspas nodig.
Zo, ik heb weer een weekend vrij en we mogen eindelijk de baret dragen. Co-tijd overleefd dus
wtf.. wat denk je nu.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef TMartina het volgende:
Nouja der zijn toch genoeg burgerfuncties binnen defensie?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:52 schreef Vortix het volgende:
Alleen de hoofdpoort waar auto's doorheen kunnen is permanent bewaakt. Maar voor alle ingangen heb je een toegangspas nodig.
de KMA heeft twee ingangen: de kraanpoort (hoofdpoort voor auto's), die permanent bewaakt is en de stadhouderspoort (poort bij loopbrug) die allen met een defensiepas geopend kan worden. De enige andere manier dat je op het terrein kan komen is zwemmen of vanuit de luchtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:10 schreef rubje het volgende:
maar goed, zoals ik al zei waren mijn vrouw en ik een tijdje terug in Breda en dat gebouw vd KMA is wel allejezus groot als je praat over terrein en gebouwen bij elkaar.![]()
Wat mij wel opviel is dat het voor voetgangers erg open en uitnodigend uit zag.![]()
bv die achterpoort als je naar het grote Plein in Breda loopt heb je zo een loopbrug naar de KMA. is dat de achteringang of verkorte uitgang en is dat altijd onbewaakt of is er een waakhuisje in de nis van het gebouw als je erheen loopt?
Nou nou, Je zegt het zelfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wtf.. wat denk je nu.
dat Defensie een sociale werkplaats is ofzo?
Zelfs burgers moeten "lichamelijk helemaal in orde zijn"
bepaalde uitzonderingen daar gelaten.
Ik vraag me af of jij weet wat een stoma of een sociale werkplaats is, want dit slaat nergens op...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:44 schreef Pumatje het volgende:
[..]
wtf.. wat denk je nu.
dat Defensie een sociale werkplaats is ofzo?
Zelfs burgers moeten "lichamelijk helemaal in orde zijn"
bepaalde uitzonderingen daar gelaten.
ligt eraan wat je sterkte isquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:02 schreef Bramito het volgende:
Het zal wel aan mij liggen dan... Ik heb een bril moet ik nu ook naar de sociale werkplaats?
Oh meneer! U mist een Been? Geen probleem... kom maar bij defensie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:00 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij weet wat een stoma of een sociale werkplaats is, want dit slaat nergens op...
Que?quote:
Jaquote:
Cadetten & Adelborsten wedstrijden, KMA vs KIM dus.quote:
Verstand hebben van Defensie en de actualiteiten. Ik zou zeggen, neem op zijn minst de brief van afgelopen vrijdag eens door.quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hallo,
Dinsdag heb ik mijn AAC op het KMA.
Ik vroeg me af of iemand hier nog wat tips voor me heeft?
Hoe het zoal is?
Of er wat over kan vertellen
Bij voorbaat dank
Snappen deed hij het volgens mij wel, de subtiele manier waarop je het bracht was meer het probleem denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Oh meneer! U mist een Been? Geen probleem... kom maar bij defensie.
Tenslotte hebben we in bepaalde voertuigen een automaat, en daar hoeft u niet bij te schakelen.. als u in een convooi wordt aangevallen en uw voertuig wordt vernietigd, is het natuurlijk geen probleem om 2 andere Militairen u de complete evacuatie uit het oorlogsgebied te dragen!
Oh u hebt een stoma meneer! Nou en u bent toch al veel buiten aan het werk zie ik, geen punt! zodra u naar het KPU bent geweest, moet u even vragen naar het Ops-vest Zakje Foxtrot 1 zulu.. die is speciaal voor de stoma, zodat hij in een gevechtsgebied netjes wordt opgeborgen naast alle patroonmagazijnen.. Wel hopen dat we continu in de gelegenheid zijn om u de fasciliteiten te bieden die u met uw stoma nodig heeft,...
het is geen sociale werkplek
Defensie is geen opvang hok.. van ach.. joh. kom maar hier werken, want we nemen iedereen aan. Je moet bevoorrecht zijn met een heel goed functionerend lichaam..
Snap je het nu wel
Ligt eraan waar je voor wil komen.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:22 schreef Mojo-Jojo het volgende:
[..]
Snappen deed hij het volgens mij wel, de subtiele manier waarop je het bracht was meer het probleem denk ik.
OT: Zit nu aan het einde van mijn bachelor (recht), nog een jaartje master en dan was ik van plan de KOO te doen. Hopelijk is het dan weer bijgetrokken.
Hoe is het gesprek bij de comissie verlopen?quote:Op zondag 10 april 2011 21:11 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Hallo,
Dinsdag heb ik mijn AAC op het KMA.
Ik vroeg me af of iemand hier nog wat tips voor me heeft?
Hoe het zoal is?
Of er wat over kan vertellen
Bij voorbaat dank
Goed, vonden het beide goed gaan ben aangehouden (was uiteraard teleurgesteld want je wilt natuurlijk direct aangenomen worden zodat je zekerheid hebt) maar ik heb begrepen, dat helemaal wegens de bezuinigen, het merendeel word aangehouden.quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:56 schreef Clan het volgende:
[..]
Hoe is het gesprek bij de comissie verlopen?
Heb t volgens mij nog geen enkele keer gehoord dat iemand direct wrd aangenomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Goed, vonden het beide goed gaan ben aangehouden (was uiteraard teleurgesteld want je wilt natuurlijk direct aangenomen worden zodat je zekerheid hebt) maar ik heb begrepen, dat helemaal wegens de bezuinigen, het merendeel word aangehouden.
Jammer voor je, maar het zegt natuurlijk nog nietsquote:Op dinsdag 26 april 2011 02:42 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
[..]
Goed, vonden het beide goed gaan ben aangehouden (was uiteraard teleurgesteld want je wilt natuurlijk direct aangenomen worden zodat je zekerheid hebt) maar ik heb begrepen, dat helemaal wegens de bezuinigen, het merendeel word aangehouden.
Bij mij in het peloton zitten er een paar, maar ze zijn zeldzaam.quote:Op dinsdag 26 april 2011 11:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb t volgens mij nog geen enkele keer gehoord dat iemand direct wrd aangenomen.
Hebben KOO'ers ook een gesprek bij de AAC dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:50 schreef Vortix het volgende:
[..]
Bij mij in het peloton zitten er een paar, maar ze zijn zeldzaam.
Bij de KM is het iig meestal zo dat de AAC als eerste komt. Het lijkt mij dat ze je juist aanhouden als ze je geschikt vinden, maar dat er te veel sollicitanten zijn. Dan kunnen ze na de andere keuringen de besten uitpikken uit diegenen die nog over zijn. Reken er maar niet op dat je met een negatief advies alsnog aangenomen wordt.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:21 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Wat ik wel apart vind, bij het AAC laten ze dus een maximum mensen door (aantal opleidingsplaatsen) en aangezien dit normaalgesproken op het einde plaatst vind, kunnen zij de mensen aannemen bij wie zij dus het beste gevoel hebben.
Alleen omdat dit keer eerst het AAC is en dan pas de medische keuringen is het toch wel riskant met dat maximum kandidaten aanduiden, want stel je komt er dus door maar tijdens de medische keuringen blijkt dat je lichaam niet voldoet o.i.d, hoe zit dat dan? Bellen ze dan iemand op die eerst werd afgewezen dat hij het mag proberen?
Weet iemand toevallig hoeveel Cluster 4 voor kracht inhoudt? Hoeveel KG dat bijvoorbeeld is ,zodat je het goed kan oefenen in een sportcentrum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |