quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef xFriendx het volgende:
Fokkers gaan verkleed in het chroom of als een vurige vos,
Veilig met elkaar 'chatten en alle remmen mogen los.
Meestal legaal maar soms is er ook wel sprake van piraterij,
na enkele zwoele pm'tjes met 'neuken?' of de betere vlijerij.
Sommigen weten wel waar ze luiden, die irritante klokken,
na een avondje stappen en drank, na enkele honderden slokken.
Na elk van deze dingen komt uiteindelijk vanzelf wel die nare kater,
Maar dat is nog altijd beter dat GTST herinneren, al die jaren later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Joa, sinds begin feb.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Cue_ het volgende:
Verhuisd nu dan?
Want eerder zat jij er toch tussenin?
Normaal normaal.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
Joa, sinds begin feb.Dankzij UWV (foutje van hun) eerder gegaan,
Nu ben je een groot lief tijntje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
Dat dronk ik vroeger wel eenstoen ik nog een klein en lief tijntje was
Is wel heerlijk ja, een warm kacheltje in bed.quote:
Klinkt super!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Bengeltje het volgende:
Is wel heerlijk ja, een warm kacheltje in bed.De jongens vaak hier.
Nu vakantie.
Hoe is het verder met je?
Kloptquote:
Weet ik het, ik druk op 't FF icoontje en fok en bokt openen. Bij Safari denk ik aan Safari Jus.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
waar denk je aan bij safari? dus iedere keer als je hem opent?
wat kan ik mij dit soort situaties zooo niet voorstellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef PeuRac het volgende:
Mn ouders doen moeilijk dat ik wil stappen terwijl ik vanmiddag ziek wasWaarom is die klote camper kapot geaan
Ja, ik logeer tijdelijk bij mn oudersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wat kan ik mij dit soort situaties zooo niet voorstellen
gelukkig!
Maar dan nog... moeilijk doen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik logeer tijdelijk bij mn oudersmaar ze zouden vanmiddag weg gaan, alleen was de startmotor kapot. Nu is mn pa een nieuwe halen en gaan ze alsnog morgen.
Ik wilde mn vaders auto meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan nog... moeilijk doen..
dat ze er even wat over zeggen/vragen of het wel logisch/verstandig is als zieke vent. Maar verder dan dat
Ga je mee douchen dan?quote:
Jullie kunnen ook samen gezellig ziek gaan zijnquote:
Hoezo, is Samzz ziek?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook samen gezellig ziek gaan zijn
Ga eens snel de moshpit ipv te fokkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
Onbekende voorprogramna-artiest die na één nummer al publieksparticiptie verwacht
Verkoudenquote:
zit je nu te fokken tijdens t voorprogramma?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:31 schreef JoeBravo het volgende:
Onbekende voorprogramna-artiest die na één nummer al publieksparticiptie verwacht
Kom maar mee, ga wel eerst ff in de sauna om de laatste griep eruit te werkenquote:
Dan zou ik aanraden om ook mee de sauna in te gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeWel verkouden en dat is vermoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |