Chromequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
Zolang je niet met anderen zoent!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zorg je er dan voor dat ik veilig thuis kom?
Safariquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik doen... Voortaan blijven internetten met Chrome? Of toch maar terug naar FireFox...
uhuhquote:
Dit is nog engerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was niet de echte Arnie, want die was bij de geboorte omgewisseld!
maar wel neergestort ja.
Oja kak, die is op tv nu.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SafariAlleen die naam al
Madagascar 2!
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SafariAlleen die naam al
Madagascar 2!
Als ik dan wel met jou mag zoenen moet dat goedkomenquote:
Dankje oh natte wervelende storm jouw vlijerij waardeer ik enormquote:
Maar ik mag natuurlijk wel sjansen met anderenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef ArTiC het volgende:
Als ik dan wel met jou mag zoenen moet dat goedkomen
you're not alonequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voelde me al in de minderheid
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
waar denk je aan bij safari? dus iedere keer als je hem opent?
Alleen voor jou hè.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankje oh natte wervelende storm jouw vlijerij waardeer ik enorm
omdat jij het bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik mag natuurlijk wel sjansen met anderen
Steve Jobs?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
Dat vieze drankje dat je dronk met cola en jus d'orangequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
omg
quote:
Safari, cola en jus? Dat lijkt me erg smerig ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
Dat vieze drankje dat je dronk met cola en jus d'orange
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |