Ik vroeg het me even af n.a.v. de TT. Ik zie zelf de optie trouwens niet, dus waarschijnlijk bedoelt Jurkhaasje wat andersquote:
die optie verschijnt toch pas als het topic dicht isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vroeg het me even af n.a.v. de TT. Ik zie zelf de optie trouwens niet, dus waarschijnlijk bedoelt Jurkhaasje wat anders.
Ja, maar ook bij dichte topics zie ik het niet... waarschijnlijk omdat zo'n topic voor mij niet echt dicht is... maar dan is het wel handig om te weten was Jurkhaasje ziet, zodat ik even kan vragen of ze het kunnen oplossenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
die optie verschijnt toch pas als het topic dicht is
moment ik kijk evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ook bij dichte topics zie ik het niet... waarschijnlijk omdat zo'n topic voor mij niet echt dicht is... maar dan is het wel handig om te weten was Jurkhaasje ziet, zodat ik even kan vragen of ze het kunnen oplossen.
ja werkt niet dan krijg ik de melding blabla geslotenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie rechtsboven alleen een knop 'Topic' met een icoontje van een plusteken.
Dat ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja werkt niet dan krijg ik de melding blabla gesloten
doe dat nu ben ik nieusgierigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt dus niet aan mij.
Ik ga eens vragen wat dat voor knop is.
zomg saaiquote:
heb je al antwoordquote:
Maar kan dat scriptje nou niet eens gewoon automatisch het topicnummer met 1 ophogen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef PeZu het volgende:
ooh
misschien werkt het alleen bij degene die het topic sluit
Nee, want ik heb het ook geprobeerd bij een topic waarin ik de lapo hadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:39 schreef PeZu het volgende:
ooh
misschien werkt het alleen bij degene die het topic sluit
ja dat zou wel handig zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar kan dat scriptje nou niet eens gewoon automatisch het topicnummer met 1 ophogen?
ooh gmtaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want ik heb het ook geprobeerd bij een topic waarin ik de lapo had.
En meteen de OP aanpassenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zou wel handig zijn
[..]
ooh gmta
naar wat?quote:
junkiequote:
Ja, naar weet ik veel wat er altijd aan die OP gesleuteld moet wordenquote:
hou op johquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, naar weet ik veel wat er altijd aan die OP gesleuteld moet worden
quote:
Dat is de onzetongpiercingszitteninelkaarverstriktendaaromkijkenwezomoeilijktijdenshettongensmileyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |