quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef Microtubuli het volgende:
Je leven boeit me vrij weinig, het enige wat ik nodig heb zijn pics om te beoordelen of je lekker bent.
En je hebt kankerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben henk en ben dik. lelijk. autist en mijn ouders zijn loodgieters en ik hou van fokken en ik ken een meisje die lisette heet
Scherpquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef schommelstoel het volgende:
Nee, zeker niet als ik je Post geschiedenis zie.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Lisette17 het volgende:
Als je pics wilt, en er normaal mee kan omgaan
PM
Je vergeet hehehehequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef DeRakker. het volgende:
Hahah wat een grap hahah ik ga helemaal stuk hier.
Kon ik maar net zo geniaal zijn als ts
hahah
hoohohooho
lololol
hhihihiihihihi
Hmmm nja vooruit dan maar. Ik heb al een vriendin maar je kan nooit genoeg vrouwen hebben denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Lisette17 het volgende:
Als je pics wilt, en er normaal mee kan omgaan
PM
Tuurlijk, liegen op een forum is wel héél erg triestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hmmm nja vooruit dan maar. Ik heb al een vriendin maar je kan nooit genoeg vrouwen hebben denk ik dan maar.
Bij mij is het noodzaak om te liegen hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef SawIt het volgende:
[..]
Tuurlijk, liegen op een forum is wel héél erg triest
Ik snap dat het inderdaad onwaarschijnlijk is dat je het net met die ene fokker van doen hebt die wel een vriendin heeft maar het is echt zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef SawIt het volgende:
[..]
Tuurlijk, liegen op een forum is wel héél erg triest
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik snap dat het inderdaad onwaarschijnlijk is dat je het net met die ene fokker van doen hebt die wel een vriendin heeft maar het is echt zo.
Jezus de godschristus zeg, mag wel in een spoiler man, ik lig hier te nekken, je wil het niet weten. Niet meer normaal.quote:
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus de godschristus zeg, mag wel in een spoiler man, ik lig hier te nekken, je wil het niet weten. Niet meer normaal.
Ik vind haar best lekker, maar die gast op de voorgrond niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus de godschristus zeg, mag wel in een spoiler man, ik lig hier te nekken, je wil het niet weten. Niet meer normaal.
Inderdaad vuile proletariërquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
een beetje met je blote schoenen op het ijs, geen ijzers eronder niks wie denk je godverdomme wel niet dat je bent ??!!!!![]()
bah
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef DeRakker. het volgende:
Na de foto gezien te hebben.... bedenk ik me nu dat OP gewoon waarheid is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Ik vind haar best lekker, maar die gast op de voorgrond niet.
waarom open je het dan ook in ONZ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Lisette17 het volgende:
Kankerlijers
Mijn zelfvertrouwen daalt nu enorm door dit topic
Dit serieus nemenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Lisette17 het volgende:
Kankerlijers
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Lisette17 het volgende:
Kankerlijers
Wat verwacht je dan op Fok? Laat je zelfvertrouwen niet van die sukkels afhangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:18 schreef Lisette17 het volgende:
Kankerlijers
Ja, met een hark misschien. Tot bloedens toe tegen die kop aantyfen tot het weg is.quote:
[..]
Waarom had je dat masker al op voor carnavalquote:
[..]
moest oook echt lachenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
![]()
D'r kwamen stukjes smarties uit m'n neus zetten
ik ben een rasnederlander en woon tevens in zweden met de 100% lekkere chicks.quote:
Eenmalige niets zeggende seks wil ik nog wel overwegen, maar je vriendje worden gaat niet gebeurenquote:
[..]
Ik val sowieso op wat ouder mannen. Dat hoort bij mijn autisme, dat ik niet met leeftijdgenoten omga maar met oudere mensen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:23 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Ik wil wel!
Ik ben pieter 42 jaar, eerlijk en betrouwbaar.
Anorexia, dan noemen jullie het wél dun? Dat is gewoon normaal hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef 2dope het volgende:
Hey maar TS, in de OP staat dat je niet dik bent, maar op die foto ben je kk dik wat is de afspraak daarmee?
Gast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Lisette17 het volgende:
[..]
Ik val sowieso op wat ouder mannen. Dat hoort bij mijn autisme, dat ik niet met leeftijdgenoten omga maar met oudere mensen.
huhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
lvl 40?
nog een lange weg te gaan dus
Doen dan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef Lisette17 het volgende:
Ik kan wel pics van mijn buur meisje zenden, die is best lekker. Ik ben zelf bi en zou dr zekers doen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:29 schreef Lisette17 het volgende:
Ik kan wel pics van mijn buur meisje zenden, die is best lekker. Ik ben zelf bi en zou dr zekers doen
quote:
is ie zo klein danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef gogosweden het volgende:
IK BEN HEUL ERG GEIL.
STUUR EEN SMSJE NAAR 0688588258 EN KRIJG EEN LUL OM NOOIT TE VERGETEN!!111!11
nom nom nom.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee. hij is helemaal rood van de herpes aids en schaamluizen
Okequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:48 schreef gogosweden het volgende:
vanaf nu gaat dit topic over tetten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
post tetten danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:49 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oke![]()
Tetten zijn nice.![]()
Behalve die in je plaatje
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:34 schreef Lisette17 het volgende:
[ [url=http://94.100.114.72/1196250001-1196300000/1196285701-1196285800/1196285765_5_GdiK_1.jpeg]afbeelding ]
Ik ben gewoon een dyslect met spellingscontrolequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:49 schreef Isambard het volgende:
Dit topic is nep want TS schrijft te goed voor een dyslect.
Inderdaad, meisjes komen niet op fok!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Lithia het volgende:
Ik geloof er geen kut van dat jij een meisje bent.
Ik wil ook graag pics, maar alleen als Lisette echt een meisje is.quote:Op zondag 6 maart 2011 03:14 schreef ricost het volgende:
Wacht op pics dat TS achter PC masturbeert![]()
(PM mag ook)
Het zou toch wat zijn als meisjes echt via internet sekspartners uitzochten. Dat ze ook nog 'ns duidelijk zijn, geen eisen stellen en geen moeite van je verwachten.quote:
Eerder een spermaban, een verbod om voort te planten.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
Vieze aandachtshoer. Ik wens je een permaban toe.
We hebben een winnaarquote:Op zondag 6 maart 2011 18:48 schreef Kos_Mos het volgende:
Lisette17, ik zie het al helemaal voor me, jij en ik, over 30 jaar, 4 kinderen, ik een goede baan, jij lekker het huishouden, heerlijk.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:56 schreef Ragboer het volgende:
Vieze aandachtshoer. Ik wens je een permaban toe.
Jij hebt nooit een meisje gezien, dat is het verschil.quote:Op zondag 6 maart 2011 05:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad, meisjes komen niet op fok!
kan je dan een mij een meisje tonenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij hebt nooit een meisje gezien, dat is het verschil.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, met een hark misschien. Tot bloedens toe tegen die kop aantyfen tot het weg is.
Kwam je nu pas klaar?quote:
Niet liegen Mark. En je kan beter de notulen voor morgen voorbereiden, want het wordt weer een drukke dag morgen in de fractie. Geen tijd om meisjes op FOK! te versieren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:58 schreef HappyBob het volgende:
Mijn moeder stuurde mij een linkje naar dit topic. Hoi, ik ben Bob en ben vrijgezel [ afbeelding ]
hoe weet je datquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:07 schreef Rainb0ws het volgende:
Je hebt precies 200 vrienden op hyves Liesje.
ja ik weet het ook niet :Squote:Op woensdag 9 maart 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
oke welke foto gaat dit over welke hyves :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |