quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef Microtubuli het volgende:
Je leven boeit me vrij weinig, het enige wat ik nodig heb zijn pics om te beoordelen of je lekker bent.
En je hebt kankerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Ik ben henk en ben dik. lelijk. autist en mijn ouders zijn loodgieters en ik hou van fokken en ik ken een meisje die lisette heet
Scherpquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef schommelstoel het volgende:
Nee, zeker niet als ik je Post geschiedenis zie.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Lisette17 het volgende:
Als je pics wilt, en er normaal mee kan omgaan
PM
Je vergeet hehehehequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef DeRakker. het volgende:
Hahah wat een grap hahah ik ga helemaal stuk hier.
Kon ik maar net zo geniaal zijn als ts
hahah
hoohohooho
lololol
hhihihiihihihi
Hmmm nja vooruit dan maar. Ik heb al een vriendin maar je kan nooit genoeg vrouwen hebben denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:07 schreef Lisette17 het volgende:
Als je pics wilt, en er normaal mee kan omgaan
PM
Tuurlijk, liegen op een forum is wel héél erg triestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hmmm nja vooruit dan maar. Ik heb al een vriendin maar je kan nooit genoeg vrouwen hebben denk ik dan maar.
Bij mij is het noodzaak om te liegen hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef SawIt het volgende:
[..]
Tuurlijk, liegen op een forum is wel héél erg triest
Ik snap dat het inderdaad onwaarschijnlijk is dat je het net met die ene fokker van doen hebt die wel een vriendin heeft maar het is echt zo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef SawIt het volgende:
[..]
Tuurlijk, liegen op een forum is wel héél erg triest
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik snap dat het inderdaad onwaarschijnlijk is dat je het net met die ene fokker van doen hebt die wel een vriendin heeft maar het is echt zo.
Jezus de godschristus zeg, mag wel in een spoiler man, ik lig hier te nekken, je wil het niet weten. Niet meer normaal.quote:
+1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus de godschristus zeg, mag wel in een spoiler man, ik lig hier te nekken, je wil het niet weten. Niet meer normaal.
Ik vind haar best lekker, maar die gast op de voorgrond niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jezus de godschristus zeg, mag wel in een spoiler man, ik lig hier te nekken, je wil het niet weten. Niet meer normaal.
Inderdaad vuile proletariërquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef JanPiraat het volgende:
een beetje met je blote schoenen op het ijs, geen ijzers eronder niks wie denk je godverdomme wel niet dat je bent ??!!!!![]()
bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |