Ik zou het niet weten en al helemaal niet waar dat (rare) gerucht vandaan komt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef DUK het volgende:
NBA naar Amsterdam? Waar gaan ze spelen dan? In de Arena neem ik aan?!
Bonner is qua percentage leader in de NBA nu geloof ik. 53%quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:45 schreef Tompsen het volgende:
ik zie net dit filmpje, en allemaal terechte comments natuurlijk dat het niet een goede lijst is.
Maar ik zou mezelf niet zo 1,2,3 kunnen bedenken wie ik een top 10/15 zou zetten. Ik denk natuurlijk gelijk aan Ray Allen. Paul pierce, Stephen Curry, Gallinari, en Billups, maar dan houd het bij mij wel op.
Edit: Matt Bonner en J.R Smith gooien ze er ook vaak in.
Wie zouden jullie in zo'n top 10 zetten?
Anthony Morrow natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:45 schreef Tompsen het volgende:
ik zie net dit filmpje, en allemaal terechte comments natuurlijk dat het niet een goede lijst is.
Maar ik zou mezelf niet zo 1,2,3 kunnen bedenken wie ik een top 10/15 zou zetten. Ik denk natuurlijk gelijk aan Ray Allen. Paul pierce, Stephen Curry, Gallinari, en Billups, maar dan houd het bij mij wel op.
Edit: Matt Bonner en J.R Smith gooien ze er ook vaak in.
Wie zouden jullie in zo'n top 10 zetten?
Ahoy lijkt me logischer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Ricard0j het volgende:
Laatste reactie:
[..]
Ik zou het niet weten en al helemaal niet waar dat (rare) gerucht vandaan komt.
Zou me idd verbazen als er echt veel animi voor is. London+spanje zijn toch logischere opties. Of ze moeten het doen in oktober met die Europese pre-season matches. Dat ze wat meer teams sturen en ook wedstrijden in Holland/Scandinavie/Polen etc. houden e.d.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ach. Misschien was ie ook wel sarcastisch. Dit kan namelijk nooit waarheid zijn. Voor de NBA ligt er hier in Nederland weinig te halen. Vooral in vergelijking met bv Spanje.
Ach. Misschien was ie ook wel sarcastisch. Dit kan namelijk nooit waarheid zijn. Voor de NBA ligt er hier in Nederland weinig te halen. Vooral in vergelijking met bv Spanje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Ahoy lijkt me logischer.
Leuk: Overtime in London!
http://www.dailymail.co.u(...)son-game-Europe.htmlquote:Despite selling out almost every pre-season match played on the continent since 2007, however, a Europe-based NBA franchise looks a long way off.
NBA Deputy Commissioner Adam Silver said the league could be a decade away from having a team, let alone an entire division, based in Europe.
'NBA Commissioner David Stern could see it happening with in the next 10 years ... (but) it depends on what we see this weekend (and) how basketball is received during the Olympics,' he said.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)e.html#ixzz1FlrxjMIP
Haha iedereen zat er echt op te hopen hequote:Op zondag 6 maart 2011 00:36 schreef Djokotron het volgende:
Outlaw had de tweede express moeten missen
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:08 schreef Ricard0j het volgende:
Heerlijk avondje ja.
Eerst Heat - Bulls en dan Spurs - Lakers. Persoonlijk ben ik toch meer benieuwd naar die eerste wedstrijd. Denk namelijk dat de Spurs de Lakers wel overwinnen. But we shall see [ afbeelding ]
quote:
Klopt. En helemaal heerlijk dat het dan zo'n top wedstrijd is.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:02 schreef JimboSlice het volgende:
Wat zou het toch lekker zijn om dit soort potjes met regelmaat rond deze tijden te kunnen kijken, zou het volgen van de NBA een stuk makkelijker maken voor mij en een heleboel andere (latent) geinteresseerden.
En de Spurs lieten stevig afweten. Duncan en Ginobili hadden gecombineerd nog geen 5 punten volgens mij.quote:
Dit jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:13 schreef ShaoliN het volgende:
Die Rose is trouwens echt tering goed. Wat een onwaarschijnlijk snelle en toch ook sterke speler.
quote:LeBron: Hey, should we tell Bosh about this?
D-Wade: Naw, let him finish his cucumber facial and pedicure first.
LeBron: Ooooh! Cucumber facial! I hear that erases the tear lines!
D-Wade: Exfoliates too! I'm totally going for one of those after the slaying.
quote:
quote:
Pistons waren toch in het vierde kwart dichtbij. En we hebben een lichtpunt in Detroit: Greg Monroe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:42 schreef Djokotron het volgende:
Spurs schieten 80% in de eerste helft tegen Detroit
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:35 schreef Tompsen het volgende:
driemaal chapeau voor onze grote faalhaas Chris Bosh
http://www.dumpert.nl/mediabase/1391571/b2f9bc94/raaarrrr.html
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:56 schreef DJWeisz het volgende:
Vanacht Lakers @ Heat , in deze vorm van de Heat moet t wel te doen zijn voor Lakers ...
Latina-blabla. Zie paar posts hierboven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:28 schreef Tompsen het volgende:
Los Lakers en El Heat
Wat is dat voor mislukt iets? Zag het ook al tijdens Bulls- Heat
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:48 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Latina-blabla. Zie paar posts hierboven.
Nuggets winnen weer eens in Phoenix. Zou wat zijn als de Nuggets beter uit de trade komen dan NYK. Lawson had ook een goede game vannacht. Misschien dat hij wel de future-PG kan worden van Nugs, of zou dat wat te hoog gegrepen zijn?
Haha ja begint me ook een beetje te irriteren inmiddelsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Hebben ze bij de NBA gebrek aan hoogtepunten ofzoZie al maanden die jumpball, d-wade als rookie en bird langskomen.
Wat een prachtige game was dit zeg!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:17 schreef Djokotron het volgende:
Orlando 21pnt lead weggeven in Oakland, Golden state met 2 turnovers in laatste 27sec kan het niet afmaken en sindsdien een ware 3pt shootout in OT
Magic 15/30
Warriors 21/35![]()
Enige minpuntje van LeaguePass ja. Dat deuntje ook. Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Zou serieus echt liever naar reclames kijken (al weet ik dat dat niet haalbaar is).quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:46 schreef zeebeschuit het volgende:
Hebben ze bij de NBA gebrek aan hoogtepunten ofzoZie al maanden die jumpball, d-wade als rookie en bird langskomen.
Het gigng me meer om het feit of ie mentaal bv sterk genoeg is. Zoals Chauncey een team naar de top kan tillen. Ik weet niet of ie daar 'sterk' genoeg voor is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
Ty Lawson over de laatste 14 dagen (6 games)
13.3 PPG @ 46,9%
7.2 APG vs 1.5 TOPG (dat is echt super efficient)
1.5 SPG
En dat in gemiddeld 31 minuten per game.
Vanavond de 40-30 game van Dwight Howard aanschouwen
Injuredquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:02 schreef Sasman het volgende:
Trouwens weet iemand waar Tyreke Evans uithangt?
Is het nu afgelopen? Want ik zit nu tegen het nieuws aan te kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef TheFastOne het volgende:
NBA special nu bij Ned 1, ze vergelijken Griffin met Jordan qua speelstijl
Ja, er werd gezegd dat Rose waanzinnig was. Maar daarna gingen ze 20 min. Lang Lebron aanbidden, met een samenvattinkje van Heat-Hawks.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:44 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Is het nu afgelopen? Want ik zit nu tegen het nieuws aan te kijken
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 03:31 schreef Bastiefcg het volgende:
Dan heb ik er ook nog 1, Bulls![]()
Stats Bulls :
FG : 49-80 (61.3%)
3P : 12-17 (70.6%)
LOL! Dat maakt basketball zo geweldigquote:
Prachtig filmpje. Hoop alleen dat die commentator de wedstrijd overleefd heeftquote:
Felton en Chandler opgeven voor Melo, waar je al Fields, een supertalent hebt ...quote:
Vergelijk je Fields nou met Melo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Felton en Chandler opgeven voor Melo, waar je al Fields, een supertalent hebt ...
En nu moet Denver knallen in de playoffs.
Eens. Hoewel ik voor mezelf had voorgenomen dat ik nu de Knicks ook meer ging volgen vanwege 'Melo ben ik toch nog het meest fan gebleven van de Nuggets. En het doet me dan toch een goed dat de Nuggets 'r gewoon staan en in principe beter zijn zonder hem. Ze hebben trouwens ook laten zien dat ze een aardige bench hebben tegen de Spurs.quote:
En dan spelen ze gistere weer wint Siena het 82-65 Olypiacos rare shitquote:Op dinsdag 22 maart 2011 22:53 schreef DUK het volgende:
Over gekke dingen gesproken.
Kwartfinale Euroleague vandaag, de basketbalvariant van de Champions League laten we maar zeggen:
http://www.euroleague.net/main/results/showgame?gamecode=172
Bij rust gewoon 47-9......
Vage dingen.. Nu verliezen in Siena en ze liggen eruit terwijl ze in de eerste wedstrijd over die gasten heen walsten...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:28 schreef Cani het volgende:
[..]
En dan spelen ze gistere weer wint Siena het 82-65 Olypiacos rare shit
Neenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:19 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Gratis van een vuilnisbelt meegenomen?
Ik gok verlies bij Lakers, winst Thunder thuis en Mavs uit en dan verlies bij de Thunderquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:59 schreef Ricard0j het volgende:
Hmm. Makkelijke win van de Nuggets vannacht.
Begin april komt eindelijk de echte test om te zien of ze wat van de playoffs kunnen maken.
3 april: Lakers uit
5 april: Thunder thuis
6 april: Mavericks uit
8 april: Thunder uit
Nothing beats March Madness.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:52 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Je zou bijna vergeten dat NBA 'r zeker nog is, nu March Madness bezig in?
Butler OT win over Florida Gators , kan nie beter dan dat of wel? Connecticut vs Arizona up next!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nothing beats March Madness.
[NCAA] College Basketball #3
Ik kan er weinig over meepraten, hoewel ik wel wat wedstrijdjes volg via ESPN America.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nothing beats March Madness.
[NCAA] College Basketball #3
Klopt of Nuggets die echt werkelijk als een team spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:32 schreef Greetings het volgende:
KnicksHad echt niet verwacht dat ze nog een negatief record zouden krijgen, maar ze weten het gewoon te presteren.... best wel vette underperfomers eigenlijk.
![]()
Neem dan een voorbeeld aan de 76ers
Die hoeft niet meer gekozen te wordenquote:Op maandag 28 maart 2011 22:38 schreef Greetings het volgende:
Wanneer wordt de MVP ook weer verkozen?
Ja, mee eens. Maar is al voor de playoffs beginnen toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Die hoeft niet meer gekozen te worden
DERRICK ROSE
Ik zou niet precies weten wanneer maar volgens mij ook wel voor de playoffs, want er word ook nog een playoff en een finals MVP gekozen enzoquote:Op maandag 28 maart 2011 23:39 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar is al voor de playoffs beginnen toch?
Dan kan het haast niet anders dan Rose zijn idd.
Zou nog wat zijn ja..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:29 schreef Multiply het volgende:
De MVP wordt in de eerste ronde van de playoffs bekend gemaakt. Er is overigens geen playoffs MVP maar alleen een Finals MVP.
Lakers op weg naar het beste record?
Ja klopt Rose en Howard zijn de beste kanshebbers voor MVP denk ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:46 schreef Multiply het volgende:
Als de Lakers voor de rest alles winnen eindigen ze het seizoen 24-1 met mogelijk het beste record. (zie het niet gebeuren hoor) Dan moet ik nog maar zien wie de MVP wordt.
Het is een mager jaar voor MVP kandidaten.
Goede game gekozenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:36 schreef Reanimation het volgende:
Cavs!! Heerlijk(kon nu pas scores zien, moest eerst de OKC-GSW game in zijn geheel nog zien
)
Heb geen keuzequote:
Hoezo ben je voor GS Warriors?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Heb geen keuze
Kijk elke GS game zonder score te weten (indien mogelijk live, indien te moe zoals gister in de replay)
Ellis = Trash9 voor 30 shooting.. daar is echt geen reden voor
Hij stuurde de game wel in overtime.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:56 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Heb geen keuze
Kijk elke GS game zonder score te weten (indien mogelijk live, indien te moe zoals gister in de replay)
Ellis = Trash9 voor 30 shooting.. daar is echt geen reden voor
Als hij iets beter schoot in regular, was die hele OT niet nodig geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:43 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hij stuurde de game wel in overtime.
Daar heb je me.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:15 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Als hij iets beter schoot in regular, was die hele OT niet nodig geweest
Ja heb t ook gemist eigenlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 06:58 schreef knokkels het volgende:
zag ik nou 3 stewards een man wegsleuren?
ik kijk EVEN weg....
quote:Op zaterdag 2 april 2011 06:48 schreef Djokotron het volgende:
En lakers winnen. Nog maar 1 verliesgame achter San Antonio. 12 april Lakers - Spurs, kan wel eens beslissend gaan worden.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef Reanimation het volgende:
[..]
En nog een reden is natuurlijk
[ afbeelding ]
Jessica Alba die Warriors fan is
Ze zat laatst @Knicks game met haar man
quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:45 schreef Reanimation het volgende:
[..]
En nog een reden is natuurlijk
[ afbeelding ]
Jessica Alba die Warriors fan is
quote:
Doe maar nietquote:Op zondag 3 april 2011 16:09 schreef Dos37 het volgende:
Spurs vandaag verliezen en lakers winnen graag
Het ging precies andersomquote:Op zondag 3 april 2011 16:09 schreef Dos37 het volgende:
Spurs vandaag verliezen en lakers winnen graag
quote:Op maandag 4 april 2011 00:17 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets![]()
Ben het trouwens eens met Pop, het ziet 'r net wat leuker uit allemaal. Kenyon trouwens ook met een goede actie.
Grappige is dat men bang was dat Nuggets in een groot gat zouden vallen, alleen ze zijn er sterker teruggekomen en vooral op defensief vlak. Wat zullen ze bij de Knicks balen
En toch geloof ik dat niet. Knicks waren ook voor de trade geen topploeg en zouden het niet veel beter gedaan hebben dan nu. Knicks hebben nu hun tweede topspeler er bij, en het is gewoon heel moeilijk om die te krijgen. De trade was nooit voor dit seizoen, maar voor over jaar of twee. En dan heeft NY in mijn ogen nog steeds meer kans om dan mee te doen om de titel dan Denver. De Nuggets spelen nu leuk, maar gaan ook niet uit de eerste ronde van de play-offs komen. Zullen eigenlijk weer een paar spelers van nu moeten traden voor 1 topper om weer een stap te maken.quote:Op maandag 4 april 2011 00:17 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets![]()
Ben het trouwens eens met Pop, het ziet 'r net wat leuker uit allemaal. Kenyon trouwens ook met een goede actie.
Grappige is dat men bang was dat Nuggets in een groot gat zouden vallen, alleen ze zijn er sterker teruggekomen en vooral op defensief vlak. Wat zullen ze bij de Knicks balen
Daar heb je een punt, maar je hebt ook gezien toen AI bij Denver kwam dat het ook niet werkte. De Nuggets werden daar ook 'te offensief' omdat AI en 'Melo nou niet bekend staan om hun denderende defense. Ik wacht het af met de Knicks. Overigens weet je natuurlijk ook niet hoe het bv over 2 jaar isquote:Op maandag 4 april 2011 08:01 schreef Colplay het volgende:
[..]
En toch geloof ik dat niet. Knicks waren ook voor de trade geen topploeg en zouden het niet veel beter gedaan hebben dan nu. Knicks hebben nu hun tweede topspeler er bij, en het is gewoon heel moeilijk om die te krijgen. De trade was nooit voor dit seizoen, maar voor over jaar of twee. En dan heeft NY in mijn ogen nog steeds meer kans om dan mee te doen om de titel dan Denver. De Nuggets spelen nu leuk, maar gaan ook niet uit de eerste ronde van de play-offs komen. Zullen eigenlijk weer een paar spelers van nu moeten traden voor 1 topper om weer een stap te maken.
Natuurlijk is dat zo. Maar de laatste jaren zie je dat je minimaal drie All-Stars moet hebben om kampioen te kunnen worden. Wat dat betreft staat NY er voor de toekomst beter voor dan Denver. En het is natuurlijk helemaal zo als je ziet hoe de Knicks er vorig jaar om deze tijd uitzagen. Dat het roster nu nog niet uitgebalanceerd is dat is logisch. Nu heb je de basis en kun je hier spelers bij zoeken.quote:Op maandag 4 april 2011 08:03 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar je hebt ook gezien toen AI bij Denver kwam dat het ook niet werkte. De Nuggets werden daar ook 'te offensief' omdat AI en 'Melo nou niet bekend staan om hun denderende defense. Ik wacht het af met de Knicks. Overigens weet je natuurlijk ook niet hoe het bv over 2 jaar is.
Ja je hebt een punt. Ik denk dat de Nuggets er gewoon van moeten genieten dit seizoen en hopelijk volgend seizoen ook nog, want je zit natuurlijk met geen enkele All-Star meer. Hoewel dat misschien volgend jaar anders kan zijn als bv. Nene of Lawson een monsterseizoen gaat krijgen. Wat ik overigens alleen maar toe juichquote:Op maandag 4 april 2011 10:27 schreef Colplay het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo. Maar de laatste jaren zie je dat je minimaal drie All-Stars moet hebben om kampioen te kunnen worden. Wat dat betreft staat NY er voor de toekomst beter voor dan Denver. En het is natuurlijk helemaal zo als je ziet hoe de Knicks er vorig jaar om deze tijd uitzagen. Dat het roster nu nog niet uitgebalanceerd is dat is logisch. Nu heb je de basis en kun je hier spelers bij zoeken.
En AI was natuurlijk al wel op zijn retour toen hij naar Denver kwam.
Klopt. Als 1 van de 3 niet speelt moeten de andere 2 een topdag hebben anders win je gewoon niet. Om topteams te beaten in de playoffs moeten d-wade en lebron in topvorm zijn. Anders wordt het niet veelquote:Op donderdag 7 april 2011 05:27 schreef Djokotron het volgende:
Wade geblesseerd en speelde niet en Miami verliest thuis van MilwaukeeBuiten Lebron/Bosh om zijn ze daar offensief zó matig, echt ongelooflijk. James speelde praktisch als PG en alle open looks die hij hun gaf ten spijt, voor airballs krijg je geen punten
Bijna triest gewoon als je dat ziet.
Nuggets!! W uit in LA en in Dallasquote:Op woensdag 6 april 2011 21:43 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Ja, slecht begin gister![]()
Hopelijk zal dat anders zijn in de playoffs.
Lebron had het ook in zijn eentje kunnen doen, had ie 50 gescoord. Maar, zeker in de 1e helft deed ie zelf offensief bijna niets en gaf ie alles af. Ja dan win je helemaal niet. Zonder Wade en Lebron die maar 1 helft mee doet, ook niet van Milwaukeequote:Op donderdag 7 april 2011 12:17 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Klopt. Als 1 van de 3 niet speelt moeten de andere 2 een topdag hebben anders win je gewoon niet. Om topteams te beaten in de playoffs moeten d-wade en lebron in topvorm zijn. Anders wordt het niet veel
Dallas speelde wel zonder Kidd en Chandler hequote:
quote:LeBron James to Become Minority Owner of Liverpool FC
LeBron James will have a chance to win titles with more than the Miami Heat.
After agreeing to terms with Fenway Sports Management (FSM) to become a minority owner of Liverpool FC, the two-time NBA MVP also will have a shot to win championships at Anfield.
Raar dat ie daar nu al mee bezig is, al zal ie het echt niet allemaal zelf regelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef Djokotron het volgende:
Lebron heeft het ook nog druk met andere dingen zie ik al
[..]
Las wat random reacties op voetbalsites, die weten dus totaal niet wie hij is. Ja, ik weet niet of het dan erg succesvol is om in Liverpool te gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef Djokotron het volgende:
Lebron heeft het ook nog druk met andere dingen zie ik al
[..]
Nu nog OKC uit en als ze die winnen staan ze toch 3-1, maar dan moet dat natuurlijk wel gebeurenquote:
Even afwachten tot reguliere seizoen over is. Dan komen er toch wel aanbiedingen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Bastiefcg het volgende:
Tuurlijk is playoffs ander koek. Maar ze pakken op deze manier sowiezo het thuisvoordeel, en dat scheelt toch altijd een hoop. Zag trouwens dat NBA pass voor de hele playoffs 100 dollar kost! Is toch niet normaal meer, fokking afzetters.
37 pt. Wtfquote:Op zondag 10 april 2011 04:55 schreef Djokotron het volgende:
Zit nu Denver te kijken en Lawson heeft echt een MONSTERgame. In derde kwart nu, 10/10 3pt shooting![]()
Nee, is een net niet team.. Net zoals Dallas overigensquote:Op maandag 11 april 2011 14:59 schreef Cani het volgende:
Jongens vinde jullie Orlando Magic niet goed genoeg om in Eastern Conf. final te staan?
OKC is eigenlijk mijn darkhorse voor de titel. Met Perkins erbij zijn ze wel erg sterk geworden, ook omdat Harden de leegte van Green op lijkt te vullen.quote:Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef TheFastOne het volgende:
Dan denk Ik eerder dat Oklahoma kans maakt op de Conference finals.
Ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2011 17:28 schreef Colplay het volgende:
[..]
OKC is eigenlijk mijn darkhorse voor de titel. Met Perkins erbij zijn ze wel erg sterk geworden, ook omdat Harden de leegte van Green op lijkt te vullen.
Mijn finale nu zou zijn OKC - Heat.
Goed nieuws! De League Pass is t/m 15 april gratis!quote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef ujjain het volgende:
Misschien neem ik ook wel een league pass voor de play-offs, heb echt enorm veel zin om die te bekijken! Elk jaar zitten er wel paar toppers tussen, Bulls-Celtics, Heat-Celtics was erg leuk.
Als ze consistent zijn komt ht goed MARK MY WORDS!quote:Op maandag 11 april 2011 16:27 schreef Fukjoeman het volgende:
Neen.
Denk het niet. Veel te eenzijdig (Howard). Rest van dat team valt dit jaar toch een beetje tegen.
Dat is nou net het punt met de Magic, te veel inconsistente shootersquote:Op maandag 11 april 2011 23:17 schreef Cani het volgende:
[..]
Als ze consistent zijn komt ht goed MARK MY WORDS!GoMagic
Ja klopt ''You live by the 3 and die by the 3 pointer'' Maarja je weet het maar nooit met de playoffs, ik ga alle wedstrijde kijke dat is zekerquote:Op dinsdag 12 april 2011 00:04 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Dat is nou net het punt met de Magic, te veel inconsistente shooters
Die turnovers ook he 12-4 2de Q pasquote:Op dinsdag 12 april 2011 01:37 schreef Reanimation het volgende:
Sixers-Magic
Magic 17 Rbs vs Sixers 2 Rbs na Q1
En maar up 9
(wilde bijna Phillies zeggenBaseball seizoen krijg je dat
)
Die tattoo in z'n nek heeft het afgemaakt. Nu moet je hopen dat ie geen tatoeages op z'n hoofd gaat nemenquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:51 schreef Reanimation het volgende:
Birdmanik kan echt niet naar die gast kijken zonder te lachen wat een clown
Hmm zou zoiets niet komen door die losingstreak? Dat hij juist zijn vertrouwen kwijt raakt in zijn teamgenoten dat ie zelf maar de held uitgaat hangen, wat in dit geval dus fout gaat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:52 schreef Colplay het volgende:
Vanmiddag Thunder - Lakers teruggekeken en wat viel het einde me op. Lakers stonden vlak voor tijd voor en daarna wilde Kobe duidelijk de held van de avond worden, want hij ging lopen forceren met TO's, een airball en een stomme fout op een driepunter als gevolg. En zo werd het in een paar minuten 14 verschil in het voordeel van de Thunder.
Zomerbreak overleven we wel. Lockout niet vrees ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:23 schreef zeebeschuit het volgende:
Volgende maand naar Amerika dus hopelijk weer wat wedstrijdjes meepikken. Ben in Portland/New Orleans/Dallas/Oaklahoma&new york dus zou moeten lukken. 2/3de ronde matches ofzo.
Over een tijdje weer die verdoemde megalange zomerbreak
Niet weer een seizoen van +- 50 wedstrijden please...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef Djokotron het volgende:
Kan nog steeds geloof ik. Ik weet niet hoe het gaat aflopen, maar dit hopelijk toch niet.
Spurs speelden zonder vier starters, dus veel zegt deze overwinning niet. had ook niet verwacht dat Spurs zou willen winnen, want bij een zege van LA was t zeker dat SA de Lakers pas in WCF zou kunnen treffen. Vanavond 20.00 uur NL tijd wordt de MRI van Bynum gemaakt, die na de wedstrijd aangaf dat het mee leek te vallen.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:38 schreef Dos37 het volgende:
Maar ze winnen wel van Spurs. Laat de play offs maar beginnen
Nee vind ik wel mee vallen. Knie is natuurlijk ook geen hamstring in dit geval. Desalniettemin hoop ik dat het voor Bynum goed komt, anders denk ik dat de Lakers niet meer in de flow komen om dit jaar weer te winnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Fukjoeman het volgende:
Het lijkt heel veel op die blessure die Arjen Robben op liep vlak voor het WK.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 19:48 schreef Fukjoeman het volgende:
Het is inderdaad zn knie, heel verschil![]()
Die knie istie aan geopereerd toch? Lijkt me niet al te hoopvol iig, al zegtie zelf dat et meevalt.
Mooooooooooooooooiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Cani het volgende:
''MRI shows Lakers C Andrew Bynum has bone bruise in right knee, expected to play in playoff opener'' Bron:espn
Mooi nieuws ja. Alleen denk dat de Lakers hem wel rustig de playoffs in brengen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:40 schreef Cani het volgende:
''MRI shows Lakers C Andrew Bynum has bone bruise in right knee, expected to play in playoff opener'' Bron:espn
Ja waarschijnlijk spelen ze tegen Grizzlies of Blazers daar kan je nog wel met Gasol op de center spele toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:52 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Mooi nieuws ja. Alleen denk dat de Lakers hem wel rustig de playoffs in brengen.
4-0 Magicquote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Rienks het volgende:
de Magic zou het ook nog wel moeilijk kunnen krijgen als de hawks iets beter gaan spelen
Bulls in 4 gamesquote:Op donderdag 14 april 2011 08:58 schreef Dos37 het volgende:
1. Chicago Bulls - Indiana Pacers
2. Orlando Magic - Atlanta Hawks
3. Boston Celtics - New York Knicks
4. Miami Heat - Philadelphia 76ers
1. San Antonio Spurs - Memphis Grizzlies
2. Oklahoma City Thunder - Denver Nuggets
3. Dallas Mavericks - Portland Trail Blazers
4. Los Angeles Lakers New Orleans Hornets
Daarna 1 vs. 2 en 3 vs. 4
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef JayJay8 het volgende:
Bulls in 4 games
Magic in 5 games
Boston in 6 games
Miami in 5 games
Grizzlies in 6 games
Thunder in 6 games
Portland in 7 games
Lakers in 4 games
Ik hoop hetquote:
Ja oke, maar dan mag je ze hard gaan supporterenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:22 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik hoop het
Heb op de een of andere manier totaal
geen gevoel met de Spurs, en ik denk( of hoop)sowieso dat ze het lastig krijgen.
Sacramento was zeker in t verleden mooie NBA-stad. Een keer bij een wedstrijd geweest daar en sfeer was fantastisch, ondanks dat we t zo heel goed konden zien omdat we staanplaatsen achter de tweede ring hadden.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:17 schreef BarneyStinsonn het volgende:
Vannacht was waarschijnlijk het einde van 'mijn' Sacramento Kings... Wat een prachtig franchise met geweldige fans, als je de wedstrijd van vannacht hebt gezien kun je dat beamen. Ik was na de wedstrijd al lichtelijk geëmotioneerd, en dat werd alleen maar versterkt toen ik deze beelden zag:
Ik hoop met heel mijn hart dat er nog een wonder zal plaatsvinden en dat de Kings alsnog in Sacramento blijven!
Mis de 2000-2002 Lakers vs Kings rivalry...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef Colplay het volgende:
[..]
Sacramento was zeker in t verleden mooie NBA-stad. Een keer bij een wedstrijd geweest daar en sfeer was fantastisch, ondanks dat we t zo heel goed konden zien omdat we staanplaatsen achter de tweede ring hadden.
Ik was er in 2005, dus toen was de club al wat aan het afglijden, al was het nog wel stijf uitverkocht. Zit te zoeken tegen wie ze toen speelden, maar kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Mis de 2000-2002 Lakers vs Kings rivalry...
League Pass is volgens mij de enige manier dat je alles kan zien en herbekijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:03 schreef KayB het volgende:
Waar kan je de playoffs volgen?? Zie dat sport1 op tv wel heeft maar niet op internet?!
Hij is welkom bij de Warriorsquote:Op zondag 17 april 2011 03:48 schreef Djokotron het volgende:
Howard 46pnts-19reb en dan nog kansloos verliezen, echt zonde voor een speler van zo'n kaliber om met zulke medespelers te 'moeten' spelen.
Ik denk wel dat hij daar echt goed bij zou passen, ik zie net dat in 2012 z'n contract afloopt. Stiekem hoop ik ook dat hij daar heen gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |