Als mo nu even drukt voor G kan L gewoon weer los zijn van G. Dat houdt haar tegenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja maar Alex schat ik toch echt hoger in qua spel dan Laura wat ik tot nu toe heb gezien
Yep, daar doen ze wel een dag over. Wat een amateurs.quote:
Ze mag nu een week niet drukken toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Als mo nu even drukt voor G kan L gewoon weer los zijn van G. Dat houdt haar tegen
"WTF! Ben je aan het faken?!? Kutwijf!"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef stormiot het volgende:
Ben wel benieuwd naar Guido zijn reactie.
Dan deelt ze het met Alexquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze mag nu een week niet drukken toch?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
"WTF! Ben je aan het faken?!? Kutwijf!"
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef versabommie het volgende:
Nu kan Laura met Alex en dan gelijk Alex vertellen dat hij moet drukken op guido
Nu kan Laura met Alex en dan gelijk Alex vertellen dat hij moet drukken op guido
Misschien krijgt ze al missie dat ze het moet blijven volhouden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:52 schreef Lyza666 het volgende:
Als ik het zo hoor zijn ze helemaal niet bezig met het feit dat er nu ook voor Guido gedrukt kan worden. Dan moet Laura nog steeds blijven volhouden met dat gekroel. Of niet natuurlijk, payback voor het niet samen willen slapen van Guido vorige week.
Waarschijnlijk wel. Omdat Laura en Guido niet ver genoeg gingen had de regie er waarschijnlijk geen zin meer in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Marieke_B het volgende:
poepoe wat een opluchting..eindelijk geraden!
Nou hoop ik wel dat ze allebei hun 'oude' geheim terugkrijgen.
En vergis ik me of heeft het 'hokje' de hand gehad in deze onthulling. Kreeg Mo nu een extra clue?
De stem heeft een paar dagen geleden zelfs aan Mo gesuggereerd dat de relatie tussen G en L wel eens niet echt kon zijn...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Marieke_B het volgende:
poepoe wat een opluchting..eindelijk geraden!
Nou hoop ik wel dat ze allebei hun 'oude' geheim terugkrijgen.
En vergis ik me of heeft het 'hokje' de hand gehad in deze onthulling. Kreeg Mo nu een extra clue?
Dat had ze eerder moeten doen dus ....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef Anneloortje het volgende:
Als ik Laura was zou ik gelijk voor Guido drukken, o nee ze heeft geen cashflow meer...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor versabommie actie?
En wat zei ze?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Chanel5 het volgende:
De stem van Sharon was het duidelijkst te horen.
Dat mag nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ze eerder moeten doen dus ....
2008 belde net, ze wil haar streamers terug!quote:
Dat had ze niet gemogenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ze eerder moeten doen dus ....
Ja ze drinken allebei niet, feestje!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:54 schreef Lemar het volgende:
Alex en Laura hebben nu al helemaal iets gemeen, dat wordt wat vannacht!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:55 schreef Zixon het volgende:
Jo en nog iemand rennen naar de kamer om te drukken nu
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Lyza666 het volgende:
Iemand heeft gedrukt. Joanna volgens mij, of ze was net te laat en er was iemand anders net even eerder.
Dat kan alleen maar Alex zijn!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
Zo hahaha, Lul teringlijer zegt Jo tegen iemand
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef RiftNL het volgende:
De Gouden Kooi 2 <<< This needs more love![]()
![]()
![]()
Je moet zelf betalen. Link delen werkt niet meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef meneertje1972 het volgende:
geef ff de link ik wil ook luisteren
2008 belde net, ze wil haar streamers terug!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef RiftNL het volgende:
De Gouden Kooi 2 <<< This needs more love![]()
![]()
![]()
http://secretstory.yb.nl/live/quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef meneertje1972 het volgende:
geef ff de link ik wil ook luisteren
Aha! Merci!quote:
Jawel nu net pas, Jo en nog iemandquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar heeft er niemand ook voor Guido gedrukt dan?
ge moet niet alles geleuvenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Durf het bijna niet te vragen, maar er zitten er hier die wél kunnen kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |