Dat was in Cairo, niet in Alexandrie. En die persoon leeft nog. Op facebook is het filmpje langer en zie je hem nog bewegen. Hij wilt zijn gezicht verstoppen voor de menigte.quote:
Heel erg smerig. Ik vraag me af hoe de media in de Westerse wereld dat gaat doorgeven aan de menigte. Toen waren het Islamitische terroristeren wss uit Iraq of Alqaeda.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje V for Vendetta scenario he. Vermeende terroristische aanslag waar gewoon de regering achter zit.
Ah, ik dacht al.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dat was in Cairo, niet in Alexandrie. En die persoon leeft nog. Op facebook is het filmpje langer en zie je hem nog bewegen. Hij wilt zijn gezicht verstoppen voor de menigte.
Die documenten komen toch online, zoals de documenten van de thugs in Alex.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:51 schreef Monidique het volgende:
' Ik heb bewijs dat de aanslag gepleegd is door de overheid, maar ik zal het niet openbaren, want dat is onverantwoordelijk.' Wordt er niet geloofwaardiger op.
quote:http://economictimes.indi(...)icleshow/7489990.cms
CAIRO: Western intelligence sources have claimed that former Egyptian President Hosni Mubarak had transferred his vast wealth into untraceable accounts overseas within 18 days of political unrest in that country.
Mubarak is accused to have gathered a fortune of over three billion pounds, though some people believe that it could be as much as 40 billion pounds, during his 30 years in power, The Telegraph reports.
It is claimed that his wealth was tied up in foreign banks, investments, bullion and properties in London, New York, Paris and Beverly Hills, it added.
Mubarak has strong connections to London and it is believed that he might have kept many millions in the UK.
On Friday, Swiss authorities had announced that they were freezing Mubarak and his family's assets in the country's bank. Meanwhile, pressure is also being reportedly built on Britain to freeze his assets.
According to a senior Western intelligence source, Mubarak had begun moving his fortune in recent weeks.
"We're aware of some urgent conversations within the Mubarak family about how to save these assets. And we think their financial advisers have moved some of the money around. If he had real money in Zurich, it may be gone by now," the paper quoted the source, as saying.
The revelations have come after the ruling military council, which took over from Mubarak on Friday, confirmed that it would eventually hand over power to an elected civilian government.
Een oud bericht is dat, nietwaar?quote:
Ze hebben de computers wel gevonden. Sommigen hadden helaas geen HDD meer.quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:04 schreef yavanna het volgende:
3arabawy Hossam
I'm crying as I'm photoediting. Wallahi I still can't believe it.
Snel verduisterd/vernietigd zeker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ze hebben de computers wel gevonden. Sommigen hadden helaas geen HDD meer.
[ afbeelding ]
14 februari, iddquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:02 schreef Drifter__ het volgende:
[ afbeelding ]
Papier hier, papier hier
Ben wel super blij dat dit het einde van de SS is...![]()
Ooow, ik dacht dat ie iets vreselijks had ontdekt ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:14 schreef yavanna het volgende:
[..]
Uit blijdschap. Leek begin dit jaar nog onmogelijk.
Aha.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:26 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ooow, ik dacht dat ie iets vreselijks had ontdekt ofzo
Op video staat: Seks-meeting tussen vrouwelijke familie-leden van Koninklijke familie Kuwait en een Egyptische Businessman. Opgenomen in Hotel Cecil, Alexandrie - 5 Oktober 2002quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Aha.![]()
Dit zou een in het SS gebouw gevonden tape met bekende mensen zijn.
[ link | afbeelding ]
Waar heb je deze FBI foto vandaan? Ik wil graag weten wat er bij staat in het Arabisch als dat er bij stond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef yavanna het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij zegt: Zo werden we opgehangen en geëlektrocuteerd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:04 schreef yavanna het volgende:
Deze nog even delen
One of the torture rooms in state security headquarters in Nasr City. Someone demonstrating how torture was conducted.
Bedankt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef rakotto het volgende:
[..]
Op video staat: Seks-meeting tussen vrouwelijke familie-leden van Koninklijke familie Kuwait en een Egyptische Businessman. Opgenomen in Hotel Cecil, Alexandrie - 5 Oktober 2002
De gruwlijkheden dien daar zijn uitgevoerd... Hel op aarde zal idd een goede beschrijving zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij zegt: Zo werden we opgehangen en geëlektrocuteerd.
OMG, als dit waar isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef yavanna het volgende:
[..]
Aha.![]()
Dit zou een in het SS gebouw gevonden tape met bekende mensen zijn.
[ link | afbeelding ]
idd, dat wordt dan echtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef rakotto het volgende:
Ik wil wel eens zien hoe de Royaale familie van Kuwait in elkaar valt na deze "schandalige" videos.
Ik kan niet wachten hoe Amerikaanse regering eindelijk gaat vallen samen de corrupte regeringen in Europa + Arabiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:24 schreef Dekatria het volgende:
Er gaat hiermee een beerput open van jewelste. Zou zomaar kunnen dat dit veel broeiende revoluties in stroomversnelling zal brengen.
Domino-effect anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |