Das wss niet opscheppen, maar wel een beetje knullig dat je dan 'Never Alone' niet kan onthouden als je al daaaaaaagen met niks anders bezig bentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er opscheppen aan 'al dagen bezig?'![]()
Misschien had ie anders wel in een dagje klaar geweest.
Ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben echt zó benieuwd naar het Jees nummer in het Engels
Nee sufkut, ik bedoelde Liefdeloosquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die stond toch altijd al in de OP
Ja idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wss niet opscheppen, maar wel een beetje knullig dat je dan 'Never Alone' niet kan onthouden als je al daaaaaaagen met niks anders bezig bent
We weten het zeker niet! Het blijft gewoon gissenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd.
Al kan het ook zijn dat ze in die drie dagen 16 verschillende titels hebben bedacht en dat ie even vergat welke het ook alweer was geworden. Of dat hij even moest nadenken of hij het uberhaupt al mocht zeggen van de andere twee Jees. Je weet het niet he?
Ja maar toch maak ik me een pietsie zorgen, want ze vonden de intro zelf IETS te langquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat ze de intro wel lang laten, de jees kennende.En anders ga ik ze slaan.
![]()
Ik zag trouwens gister toevallig dat er hier in ESF naar een filmpje dat ik op YouTube heb gezet werd gelinkt.
Ik heb zo'n gevoel dat deze wat rapper vol zal zijnquote:
En dat vindt je waardeloos?quote:
Ik ga het nummer echt al meer waarderen trouwens.quote:
Dat ze er vanaf blijven ja!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar toch maak ik me een pietsie zorgen, want ze vonden de intro zelf IETS te lang![]()
Dat ze er maar vanaf blijven met hun lieftallige Volendamsche tengels!
Hoop echt dat ze er niet teveel aan gaan 'sleutelen'.
Maar zo erg als bij Shine zal het wel niet worden. Whehehe.
Welk filmpje had jij op Youtube gezet dan?
Een beetje sleutelen kan ik wel mee leven, maar dit vind ik toch wel iets te veel van het misschien wel helemaal niet goede.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Oh maar dat gebeurt eigenlijk altijd hoor, dat er daarna nog een beetje gesleuteld wordt in de maanden er na. Bij Sieneke werd een bepaald riedeltje ook ineens anders.
Ik was eerst diep, diep, DIEP teleurgesteld dat het Weelderig Waardeloos niet geworden was.
Maar ik heb me daar inmiddels - een beetje- overheen gezet.
Oh, groen geel rood is zó een lekker nummer!
Gooi hem er nog eens in hier als je wilt?
'Als ik ooit een vrouw kon zijn', samen met Van elke kant B-kant op ik geloof Bevlogen als vogels.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
Oeh ik ga hem nog even luisteren
Er was nog zo'n lollig nummer, iets over 'Als ik een vrouw was' ofzo.
Maar daar was een goede versie van en die is er af gehaald.
Dat 'whoeiiiiii' à la Ernie-van-Bert daarin was zo leuk
Ik kan me niet voorstellen dat ze uit het langzamere stukje tekst hebben weggelaten, want dan klopt het nummer gewoon niet meer, past gewoon niet. Ik hoorde Jan Dulles zeggen dat Jaap Kwakman (dacht ik) een creatieve oplossing heeft gevonden en ik denk..in de vorm van een net iets ander muzikaal stukje, even een voorbeeld van niet zo lang geleden:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:37 schreef Lutte het volgende:
Ik denk dat ze de intro wel lang laten, de jees kennende.En anders ga ik ze slaan.
![]()
Ik zag trouwens gister toevallig dat er hier in ESF naar een filmpje dat ik op YouTube heb gezet werd gelinkt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
*Blikje energy drink pakt*
*Pavlov reactie op Bad Romance*
Hij zit aan de pillenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
WTF, kijk die Dulles eens actief zijn in dit filmpje
Ik kom net online om Lutte te vragen of zij dat filmpje van 'Geel, Groen, Rood' zelf heeft gemaaktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
En waar is APK nu om 'Fangirl!!!' te roepen?
(Ik vind het tof, Lutte!)
Ben jij dat kleine meisjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is van september 2009, signeersessie.
Nee, ze is die ene met de bril.quote:
Jup.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom net online om Lutte te vragen of zij dat filmpje van 'Geel, Groen, Rood' zelf heeft gemaakt
Wat een vage muziek maken die J's toch![]()
Het is echt totaaaaaaal (ESC-intonatie) niet mijn smaak, maar ik denk dat ze het wel gaan redden.
![]()
Gisteren waren we naar een van de inzendingen aan het luisteren en soms gooit youtube er dan gewoon 15 liedjes achteraan.
Er kwam toch een partij meuk voorbij!
Dat zei hij nog in de soap, dat ze vaak vonden dat ie op Dexter lijkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:24 schreef APK het volgende:
Die rechts lijkt op Dexter, zal wel een Paling Serial Killer zijn
Wat ben je aan het fuckenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Who the fuck is Dexter?
En APK, ze is 15, ffs!
Van Dexter, de serie!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Who the fuck is Dexter?
En APK, ze is 15, ffs!
Ik had een gesigneerde 3 Nee's CD voor jou besteld, maar CarO was ziek op de dag dat ze kwamen snabbelen in het filiaal van de *Piep* waar zij werktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:25 schreef Greys het volgende:
Ik ga vanavond mijn 3Js dvd nog maar eens kijken van de Akoesteren tour!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had een gesigneerde 3 Nee's CD voor jou besteld, maar CarO was ziek op de dag dat ze kwamen snabbelen in het filiaal van de *Piep* waar zij werkt
Stiekem ben ik een vieze vent van 72 maar dat moet je maar niet zeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik dacht dat je ouder was
En ik wist niet dat je zo'n 3Js fanaticus was
Gaaf
quote:
Ja und?quote:En APK, ze is 15, ffs!
Ohhhhhhhh, da's een van mijn favo's ook ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Ik vond 2009 echt een heel tof jaar stiekem. Heb er best veel van onthouden.
Ken je de hit 'Beestelijk Barbaars Door De Bocht' niet?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:33 schreef Greys het volgende:
Denk je trouwens echt dat ze door de halve finale komen APK?
Zélfs jij?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Erik!
Weet je Ishtar nog, voor België een aantal jaar geleden?
Hoor deze parodie, even door luisteren, bwehehehe.
Homa hootsie komma deesiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Erik!
Weet je Ishtar nog, voor België een aantal jaar geleden?
Hoor deze parodie, even door luisteren, bwehehehe.
Ik vond het een superleuke inzendingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Arme Ishtar
.
(Toch vond ik dat stiekem best een leuke inzending toen, alleen de aankleding was vreselijk).
Hij had het echt bij die Balkan wijffies moeten houden als podiumact, dat had nog beter gescoord denk ikquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik roep al drie jaar dat de kwaliteit van de liedjes elk jaar hoog is, maar nu twee keer een 'normaal' Europees land heeft gewonnen zijn alle Balkanlanden helemaal de weg kwijt![]()
Volgens Darf gaat Azerbaijan winnen, terwijl de inzending nog niet bekend is
Die violiste is echt tof.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Ik had een nummer in dit stijltje ook wel heel leuk gevonden voor het ESF van de Jees.
Maar da's zeker te mutsig
Ja, op Betfair.quote:
Even uit mijn hoofd: Monique van Lansdorp. (Die naam komt in me op, maar dat kan net zo goed de oude buurvrouw zijn ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's echt niet normaal he, hoe zij kan spelen
Nee Monique van Lansdorp klopt idd!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Even uit mijn hoofd: Monique van Lansdorp. (Die naam komt in me op, maar dat kan net zo goed de oude buurvrouw zijn ofzo.)
Ze speelt ook in wat carnavalsnummers.
Hij kan erg goed zingen (daar waren de anderen het gisteren ook over eens) maar het is net geen James Brown qua charisma zeg maarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
AaPeeKaaaaaaaaaaaa
Wil je ff dit luisteren en dan vanaf ongeveer 45 seconden?
Live gezongen
Wel met die rockdingen vind ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kan erg goed zingen (daar waren de anderen het gisteren ook over eens) maar het is net geen James Brown qua charisma zeg maar
Ja hij kan zingen maar het haalt alle mooie gevoelens die ik Bij JCS heb naar benedenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Oh en AaPeeKaaaaaaaaaaa, als je klaar bent met I Feel Good hierboven, doe dan deze ook nog even? Even dan even door luisteren tot na het begin, dan wordt het pas leuk
Ff serieus, die gast kan echt zingen.
Ik vind hem alleen heel goed in Weelderig Waardeloos achtige (lage) dingen en in rockdingen als deze onderstaande. In dat er tussenin - wat het repertoire van de Jees is dus voornamelijk - vind ik zijn stem nog het minste uitkomen
Ik denk er nu sterk over om bij de volgende verkiezingen op Geert te stemmen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
Wel met die rockdingen vind ik.
Zelfs de buitenlanders op youtube vonden hem geweldig als Judas in JCS
Ah kom, hij zingt het echt briljantquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk er nu sterk over om bij de volgende verkiezingen op Geert te stemmen.
Buitenlanders![]()
WTF?
Dat was mijn punt niet.quote:
Kees Tol huppelt er ook rond.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, dit is een uitvoering door alleen Volendammers
Zelfs Nick en Simon lopen er tussen, in hun jonge jaren.
Stel je niet aan
Dat is dus Martine Bond! Van:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wie dit meiske is, maar kunnen alle Volendammers zingen ofzo?
En Dulles weer met dat lullige haarbandje. Hij vliegt een beetje uit de bocht aan het einde van zijn stukkie
Denise. Ik kan je aan haar Hyves helpen, haha. Ze heeft wel vaker wat unieke kleren aan. En ze heeft een kort, pittig kapsel.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Oh trouwens, Tombo, Erik, wie er ook mee waren naar het NSF
We zagen toch die hippe dame met dat zwart-witte zebra catsuit achtige ding aan?
Wie wees mij daar nou op?
Dat was mevrouw Dulles![]()
Meer kan ik er niet van vindenquote:
Leuke vrouw om te zien in het echt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denise. Ik kan je aan haar Hyves helpen, haha. Ze heeft wel vaker wat unieke kleren aan. En ze heeft een kort, pittig kapsel.
Die zoon heet dus weer Jan (ja echtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
En die ene die op Dexter lijkt wordt in april vader!
En die oudere heeft een heul leuke zoon
Nee dat kapsel is een beetje jammer... en ze kijkt nogal belerend.quote:
Ze lijkt op een of andere presentatrice van AVRO oid van een jaar of 15 geleden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat kapsel is een beetje jammer... en ze kijkt nogal belerend.
Ik word een beetje bang van d'r
Op die foto hierboven niet toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ze lijkt op een of andere presentatrice van AVRO oid van een jaar of 15 geleden.
Neuh, valt mee.quote:
Waarom mag dat niet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Haal ff weg
Ik heb net die foto's verwijderd omdat dat eigenlijk niet mag
Heet die zoon weer Jan ja?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die zoon heet dus weer Jan (ja echt) en is echt mega
. Toen Jaap de Witte aan het herstellen was van een operatie viel Jan voor hem in.
Na een paar biertjes ziet alles er goed uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:11 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, valt mee.
Ze zag er in zijn ogen waarschijnlijk best goed uit toen hij haar op de kermis tegen het lijf liep
Joaaah.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet die zoon weer Jan ja?
Ik zei op net NSF nog dat ik kon begrijpen dat jonge meisjes als een blok voor hem zouden vallen ja, wat een leukerd!
Omdat ik zoiets laatst in een ander topic zag, bedacht ik me.quote:
Picsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joaaah.Jan Schilder (want Jaap de Witte heet heul geen Jaap de Witte)
Maar hij heeft echt van die leuke blonde krulletjes.
Die lelijke tekst staat er toch zodat iedereen weet dat hij die foto heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik zoiets laatst in een ander topic zag, bedacht ik me.
Dat er niet voor niets die tekst doorheen staat.
Heb je hem niet gezien op het NSF?quote:
Haal die dan ook ff wegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer kan ik er niet van vinden
[..]
Leuke vrouw om te zien in het echt!
Vond ik!
Ja-aaaa.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef APK het volgende:
[..]
Die lelijke tekst staat er toch zodat iedereen weet dat hij die foto heeft gemaakt?
Ja, dat dacht ik ook eigenlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:16 schreef Loveless85 het volgende:
En het werkt toch gewoon via notice & takedown. Als die man niet wil dat z'n foto's worden gebruikt dan moet hij hotlinking uitschakelen of ze gewoon niet online zetten. Volgens mij is dit juist zodat ze wél gelinked kunnen worden, maar er dan nog een beetje reclame wordt gemaakt
Ik snap het hoor, maar dat geldt dan voor IEDERE foto zo'n beetje, het is niet ineens meer illegaal omdat er een watermerk in staat ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja-aaaa.
Wat doe je nou moeilijk?
Ik las laatst ergens iets van Danny die dat weghaalde omdat hij anders gedoe krijgt, bedacht ik me net. Dat schijn je dus toch niet zomaar overal te mogen plaatsen, zelfs niet met tekst er door.
Geen idee hoe het precies zit, maar is het echt heel belangrijk dat ze bleven staan?
Leo Vogelzangquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:17 schreef APK het volgende:
En nu ben ik zijn naam vergeten, terwijl ik nogmaals wilde posten dat hij buiten de pot pist en mijn leven verwoest heeft
Godallemachtigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap het hoor, maar dat geldt dan voor IEDERE foto zo'n beetje, het is niet ineens meer illegaal omdat er een watermerk in staat ofzo
NEE, je bent mod, dus wij gaan er vanuit dat je jaren getraind bent in de ondergronde rukbunker van Ome Danny, en je in een splitsecond de juiste beslissing weet te nemen. En zo niet, dan ben je van onsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Godallemachtig
Je mag je ook niet gewoon even bedenken hier he?
Ik kijk meequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een leuke wijvenfilm op tv?
Ik ben d'r aan toe.
Dat wás dus ook uitgeschakeld...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
hotlinking uitschakelen kan je trouwens veel leuke dingen mee doen, weet Ynske's foto nog van haar eten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE, je bent mod, dus wij gaan er vanuit dat je jaren getraind bent in de ondergronde rukbunker van Ome Danny, en je in een splitsecond de juiste beslissing weet te nemen. En zo niet, dan ben je van ons
Herinner me er nu niet aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
NEE, je bent mod, dus wij gaan er vanuit dat je jaren getraind bent in de ondergronde rukbunker van Ome Danny, en je in een splitsecond de juiste beslissing weet te nemen. En zo niet, dan ben je van ons
Volgens mij heb je iets verkeerd geïnterpreteerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig
Je mag je ook niet gewoon even bedenken hier he?
Sure!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets verkeerd geïnterpreteerd
Gamescrew hoeft dat niet!quote:
Als het uitgeschakeld was zouden wij de foto niet zien, of dus een 'vervangende' foto, zoals toen met Ynske die dácht een foto van wat eten te posten ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wás dus ook uitgeschakeld...
Ik had ze zelf gedingest. En dat mag dus niet. Geloof ik.
En omdat ik het niet zeker weet en die foto's nou niet HEEL belangrijk waren, wilde ik ze weg.
Poeh poeh. Nah nah.
Niet?quote:
Met dat blondjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet?
Maar komt er nou nog een wijvenfilm?
Want SST heb ik ook ff geen zin in vanavond.
Oh, ik heb nog 'When in Rome'. Is dat wat?
Geen idee, ik ga zo kijken, even aftennissenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet?
Maar komt er nou nog een wijvenfilm?
Want SST heb ik ook ff geen zin in vanavond.
Oh, ik heb nog 'When in Rome'. Is dat wat?
Als ik de foto vanaf die site wilde linken kon dat niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het uitgeschakeld was zouden wij de foto niet zien, of dus een 'vervangende' foto, zoals toen met Ynske die dácht een foto van wat eten te posten ofzoen er ineens een tubgirl stond
maar goed, we weten wie het vrouwtje is, APK en ik keuren d'r af, over naar belangrijkere zaken; hebben we allemaal nog gestemd?
Gestemd? Provinciale Staten toch? Nog geen achttien hè.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het uitgeschakeld was zouden wij de foto niet zien, of dus een 'vervangende' foto, zoals toen met Ynske die dácht een foto van wat eten te posten ofzoen er ineens een tubgirl stond
maar goed, we weten wie het vrouwtje is, APK en ik keuren d'r af, over naar belangrijkere zaken; hebben we allemaal nog gestemd?
Oh, das wel handig dan iddquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik de foto vanaf die site wilde linken kon dat niet.
Dan kreeg je zo'n waarschuwing. Dat heb ik omzeild om het toch even hier te zetten en vlak daarna bedacht ik me dat dat niet handig was. Dus weggehaald. That's all folks!
Dat zeggik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh je had hem zelf gedownload en geupload. Das wel stout ja![]()
Greysie toch
Ik snapte ook niet dat je het zelf gedaan had hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeggik.
Maar godallejezus, daar is me een partij uitleg voor nodig bij eigenwijze kerels als jullie
Nee maar ik had niet gedacht dat ik er uberhaupt zoveel verklaringen en uitleg bij had hoeven geven. Een vriendelijk verzoek was genoeg, dacht ik. Gewoon weg omdat beter. Maar neequote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snapte ook niet dat je het zelf gedaan had hoor
En ik ben geen kerel dacht ik
Hey, easy lady... het hoefde nu nog niet eens in drievoud met timestamps erbij van wanneer je welke handeling deedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ik had niet gedacht dat ik er uberhaupt zoveel verklaringen en uitleg bij had hoeven geven. Een vriendelijk verzoek was genoeg, dacht ik. Maar nee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ik had niet gedacht dat ik er uberhaupt zoveel verklaringen en uitleg bij had hoeven geven. Een vriendelijk verzoek was genoeg, dacht ik. Maar nee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
When in Rome it will be.
Laterrrrr, liefjens (en APK en LL).
Oh jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gestemd? Provinciale Staten toch? Nog geen achttien hè.
Playerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Gooi die ene PM van me dan maar ongelezen weg
Te laat...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Gooi die ene PM van me dan maar ongelezen weg
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Oh de dvd moet nog even wachten, All You Need is op tv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik ga zo meekijken, kind gaat zo naar bed
Jongen van mn nieuwe werk schijnt erin te zittenHet is al een half uur bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hop, naar bed met die mini!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Bijnaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al een half uur bezig
Hop, naar bed met die mini!
Oh ik zie de dochters nu in de tribune, nu lijkt het niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, heeft Conleche een moeder die met 'All you need is love' meedoet? Er was een vrouw met een foto in haar handen van 2 dochters en 1 leek een beetje op Conleche.
Zal haar wel niet zijn, maar ik dacht ik vraag toch eens
Ja vorige week was ze er ook, ik ben de naam alweer vergeten, maar zo'n lekker jeugdig en vrolijk mensquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb haar laatst (vorige week) nog gezien, dus dan had ze het wel verteld denk ik.
Bedoelde je die Ansje? Wat een leuke vrouw he?
We moeten nog wat afspreken. Alleen is communicatie niet zo zijn sterke punt volgens mijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:00 schreef tombolafan het volgende:
Oh Erik, ik heb niet teruggelezen dus wanneer zie je je Don Juan weer?![]()
Gewoon 'Eres tu' ? sms'enquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
We moeten nog wat afspreken. Alleen is communicatie niet zo zijn sterke punt volgens mij.
Mmmmm... Komt vast wel goed toch? Lekker plempen in Amsterdamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We moeten nog wat afspreken. Alleen is communicatie niet zo zijn sterke punt volgens mij.
Slimquote:Op zondag 6 maart 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Straks even naar mijn ouders om zo'n externe HD te brengen. Want al hun (voor hen kostbare) Zuid-Afrika foto's staan op hun computer van 12 jaar oud die ze hoognodig moeten vervangen maar ja hij doet het nog dus waarom zou je hem dan wegdoen..![]()
Dat klopt toch? Of zit ik te falen?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:42 schreef Lutte het volgende:
'hun (voor hen)' Dit is zo genieten op de vroege ochtend.
Oh joy!quote:Ik werd om tien uur gewekt door keiharde muziek van de carnavalswagen van de wijk.
Oh dat komt wel joh!quote:Op zondag 6 maart 2011 10:44 schreef Lutte het volgende:
Oh en Greys, ik krijg Als ik ooit een vrouw kon zijn niet van de cd geript (digin00b) dus dat moet Ron even doen, maar die is nu overal en nergens carnaval aan het vieren.
Het klopt, dat is juist het fijne.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klopt toch? Of zit ik te falen?Al hun foto's die voor hen heel kostbaar zijn?
Je maakt me aan het twijfelen nu
[..]
Oh joy!
Da's inderdaad ook een goede optiequote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik het maar eens online ga backuppen... toch ook een aardige berg aan foto's en documenten, en heb het meeste ook wel op een externe HD staan, maar met brand ofzo heb je daar nog niks aan.
Voor 25$ per jaar heb je 80 gig ruimte bij Google Docs, of als dat teveel is al voor 5$/jaar 20 gig. Dan heb je er verder geen omkijken meer naar.
MijnAlbum is ook handig.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat ik het maar eens online ga backuppen... toch ook een aardige berg aan foto's en documenten, en heb het meeste ook wel op een externe HD staan, maar met brand ofzo heb je daar nog niks aan.
Voor 25$ per jaar heb je 80 gig ruimte bij Google Docs, of als dat teveel is al voor 5$/jaar 20 gig. Dan heb je er verder geen omkijken meer naar.
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het klopt, dat is juist het fijne.(Ik ben een enorme grammarnazi.
)
Zelfs leraren zeggen het fout op school, ik heb zelfs mijn lerares Nederlands een keer verbeterd.quote:
Ja en photobucket en dat soort dingen, maar das meer ook handig als viewer. Ik zou gewoon iets willen waar je gewoon een zooi foto's / documenten op pleurt en klaar. En bij veel van die fotosites mág je uberhaupt geen andere soort documenten uploaden dan foto's. Of je bent toch weer beperkt tot 1 of 2 gig ruimte.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
MijnAlbum is ook handig.
Daar hebben wij alle foto's van de oude computer op gezet zodat de computer weg kon.
Met wat vriendinnen hebben we er ook één zodat alle foto's verzameld kunnen worden, iedereen kan dan zijn of haar foto's erop zetten.
Met Parijsreis van school ook, elf mensen, wachtwoord doormailen, allemaal foto's uploaden, en iedereen heeft de foto's!
Oude mensjes en computersquote:Op zondag 6 maart 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's inderdaad ook een goede optie
Maar nu zijn we al blij als we die foto's op de HD hebben staan (misschien branden we ze ook nog wel op dvd's).
Ze hebben heel die computer in de auto gepropt laatst 'omdat ze een rood kruis zagen'. Naar de computerzaak, help help. Bleek dat Norton was verlopen, dat was de rode mededeling (en er staat ook gewoon avast op enzo).
Ik was vroeger (quote:Op zondag 6 maart 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zelfs leraren zeggen het fout op school, ik heb zelfs mijn lerares Nederlands een keer verbeterd.
Wat ik wel megalastig vind is of woorden aan elkaar moeten of niet.
Wat zei je?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oude mensjes en computers
Ik had laatst een HELP! mailtje van mn moeder, ze had de koptelefoon laten vallen, en nu was het beeld 90 graden gedraaid![]()
Wat ze nu moest doen
De monitor een kwartslag draaienquote:Op zondag 6 maart 2011 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zei je?
Na het oprapen van de koptelefoon weer rechtop gaan zitten?
Ik heb het met de nieuwe spelling geleerd, maar ga er dus aan als er een nieuwe nieuwe spelling komt.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was vroeger () op school echt heel goed in Nederlands, hoefde nooit te twijfelen over t/d/dt, maar sinds die wijzigingen en dat groene boekje heb ik wel veel moeite met bv karrespoor/karrenspoor enzo, wanneer er nou een 'n' tussen moet. En wat jij zegt, of het los, aan elkaar of met streepje moet.
Ja heel herkenbaar, mijn ouders zitten nu ook digitaal, maar nu doet de oude dvd recorder het weer niet meer (je kan vaak niet zo even je eigen spul tussen zo'n digitale ontvanger en de tv hangen).quote:Op zondag 6 maart 2011 11:00 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders zijn verre van dom, maar het is bij hen vooral zo dat ze gewoon geen ZIN meer hebben om steeds weer gebruiksaanwijzingen te lezen en weer iets nieuws te moeten leren.
Mijn vader is altijd steevast een tijd chagrijnig als hij een nieuwe mobiel heeft, 'want dan zit alles weer ergens anders' en moet hij zijn bril weer opzetten om kleine kutlettertjes te gaan lezen.
En het allermooist was nog toen ze een nieuwe mooie platte tv kochten en daar een heel uitgebreid digitaal pakket zenders bij namen. Mijn vader was een beetje aan het zappen langs alle zenders en zei 'Ja leuk allemaal, maar nu moeten we dat allemaal weer anders in de videorecorder gaan instellen omdat hij anders de verkeerde programma's opneemt'.
Waarop mijn moeder zei 'Mop, we hebben al drie jaar geen videorecorder meer maar een dvd-speler'.![]()
![]()
Dan ga je daarna aan álles twijfelen inderdaad en moet je alles gaan checken, waar het normaal gewoon 'goed' in je hoofd zatquote:Op zondag 6 maart 2011 10:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het met de nieuwe spelling geleerd, maar ga er dus aan als er een nieuwe nieuwe spelling komt.
Dat laatste is wel zo prettig inderdaad, het staat wat lullig als er mails vol fouten de deur uit gaan of acties online komen met fouten.quote:Wij moesten die regeltjes voor 'met of zonder tussen-n' ook helemaal uit ons hoofd leren. Maar als PR zal je Nederlands toch ook wel behoorlijk moeten zijn of niet?
Waar ik laatst nog even aan twijfelde, is het ooit 'sex' geweest, of altijd 'seks'?quote:Ik wil mijn profielwerkstuk ook voor Nederlands gaan doen, de meest gemaakte taal- en spelfouten en vooral wáár die fouten dan vandaan komen. Oude/nieuwe spelling zal daar ook zeker tussen zitten, bij bijvoorbeeld elektriciteit.
quote:Bijna alle samenstellingen met seks worden met die 'Nederlandse' ks geschreven, zelfs half-Engelse woorden als seksshop en cyberseks. Ook afleidingen als seksueel, oversekst en seksuoloog zijn met ks, evenals sekse ('geslacht') en seksen. Er zijn maar een paar uitzonderingen: sexappeal en safe sex, en ook het bijvoeglijk naamwoord sexy heeft de Engelse x behouden.
Sex is officieel alleen juist als het het Latijnse woord voor 'zes' is, zoals in sext, sextet, sextiljoen, enzovoort. Tot 1996 was sex overigens een toegestane variant van seks. In de praktijk schrijven veel mensen sex bewust niet als seks, bijvoorbeeld omdat ze de spelling met ks te klinisch vinden, niet 'sexy' genoeg. Redacties van tijdschriften kiezen bijvoorbeeld vaak voor sex in plaats van seks.
Whehehe!quote:Op zondag 6 maart 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
Dus tot mijn 23e mocht ik sex schrijven en sindsdien ben ik al 14 jaar aan seks aan het wennen
Dat moet je even aan oh-oh vragenquote:Op zondag 6 maart 2011 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
Oh, dus tot 1996 mocht sex als seks ook.
Is op z'n Grieks ook een toegestane variant van seks, of dat niet?
Ik vind "seks" lelijk staanquote:
Ik dacht altijd dat het ooit sex was en nu seks is geworden... Ik ken het in ieder geval niet anders dan met ks.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je daarna aan álles twijfelen inderdaad en moet je alles gaan checken, waar het normaal gewoon 'goed' in je hoofd zat
[..]
Dat laatste is wel zo prettig inderdaad, het staat wat lullig als er mails vol fouten de deur uit gaan of acties online komen met fouten.
[..]
Waar ik laatst nog even aan twijfelde, is het ooit 'sex' geweest, of altijd 'seks'?
Of kwam dat ook met die nieuwe spelling?
Nog een generatiekloof.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het ooit sex was en nu seks is geworden... Ik ken het in ieder geval niet anders dan met ks.
Edit: hihi, het stond er al.
Even opzoeken in mijn overzicht van alle landenquote:
Hij is ook pas net bekend volgens mijquote:Op zondag 6 maart 2011 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even opzoeken in mijn overzicht van alle landen.
-edit-! Daar staat ie nog niet in
.
Er is net wel een topic over geopend geloof ik.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Even opzoeken in mijn overzicht van alle landen.
-edit-! Daar staat ie nog niet in
.
He, ik ben de generatiekloof aan het wegwerken hoor, met mijn Spanjaardquote:Op zondag 6 maart 2011 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind "seks" lelijk staan
Generatiekloof
Oeh, hoe oud?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, ik ben de generatiekloof aan het wegwerken hoor, met mijn Spanjaard.
Mijn oren druppen nog wat na sinds het beluisteren van de Belgische inzendingquote:Op zondag 6 maart 2011 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, Greys, je moet Portugal eens luisteren. Tenminste, als je graag wil dat je oren beginnen te bloeden.
Op een oude fiets moet je het lerenquote:
Met 34 ben je nog een glimmend nieuwe fiets.quote:
En met vijftien? Een driewieler?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 34 ben je nog een glimmend nieuwe fiets.
Met een mandje met bloemen voorop
Een driewieler mèt nog extra zijwieltjes.quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Met 34 ben je nog een glimmend nieuwe fiets.
Met een mandje met bloemen voorop
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Een driewieler mèt nog extra zijwieltjes.
Normaal dan, met vijftien. Jij bent al een racefietsje volgens mij
Jij bent een fiets met sneeuwbanden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jaquote:
Ik ook, samen met Sharon. Maar hij moet wel normaal gaan doen hoor!quote:Op zondag 6 maart 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En het is heel erg, maar ik vind het nog steeds de leukste die in het huis zit
Normaal is zo saai om naar te kijkenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, samen met Sharon. Maar hij moet wel normaal gaan doen hoor!
Ja okay, maar je zwans in een gitaar hangen is een ander uiterste.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal is zo saai om naar te kijken
Dit was ook zo hilarisch, hij maakte een sliding buiten en bowlde zo Laura omver
[ afbeelding ]
Mwah, bij die andere 3 heb ik nog nooit iemand z'n lul in een gitaar zien stoppenquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kun je je van alles wel afvragen, ESF, BZV, SST, XFA,.
Bij ESF zingen mensen, bij die Reality-serie zijn het 15 aandachtsgeile mensen in een hokquote:Op zondag 6 maart 2011 12:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kun je je van alles wel afvragen, ESF, BZV, SST, XFA,.
Nee, dat hadden ze verkeerd gequote, dat is al rechtgezet.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Als de kijkcijfers niet stijgen gaat het over 3 weken wrs. al van de buis.
Dus Greys, zet al je tv's op Net5
Oooooohquote:Op zondag 6 maart 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat hadden ze verkeerd gequote, dat is al rechtgezet.
Het gaat hoe dan ook niet van de buis, niet uitzenden is geloof ik duurder dan uitzenden.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:17 schreef tombolafan het volgende:
Ik krijg mail van de tros om kaartjes te winnen voor Eurovisie in concert, geeft ie al 3x dat ik de code verkeerd heb overgenomenEN
DAT
HEB
IK
NIET
quote:
Ik geef het opquote:de door u ingevoerde combinatie is fout. Probeer het nog een keer.
Ja, dat bedoel ik ook, stomme sitequote:Op zondag 6 maart 2011 17:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet ergens een code invullen, en ik vul telkens de juiste letters in, ook niet caps/klein verkeerd gedaan, en toch krijg ik dit
[..]
Ik geef het op
quote:Bedankt
Voor het invullen van de prijsvraag.
Oh, ik ben jaloersquote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys, mijn zus had het opeens over een vakantie naar Madeira met vriendinnen! Ik moest aan jou denken.
Ik zag het in het topic over de inzending! Spannend!quote:
Ik had niet het idee dat de plannen al zo ver gevorderd warenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers
Naar welke plaats gaan ze? Zoeken ze nog een tof hotel?
Oke, mochten ze een hotel gaan zoeken heb ik nog wel een tip voor zequote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had niet het idee dat de plannen al zo ver gevorderd waren.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh bij mij doet ie het wel ineens, misschien hebben ze het gefixed?
[..]
Heeft dat nog een speciale reden of zomaar omdat de zon schijntquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:14 schreef Lutte het volgende:
Mogguh!
Ik voel me echt goed.Zo eens naar de bieb.
Omdat de zon schijnt ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft dat nog een speciale reden of zomaar omdat de zon schijnt
Ah. Mooi.quote:
Ja ik snap dat het vreemd is, dat ze haar vragen, ik snap het ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook schandalig dat ze haar gevraagd hebben auditie te doen
Dat kan je toch niet maken. Ze treedt echt diverse keren per week op, ze kan er prima van leven, had laatst nog een liedje dat ook op TMF enzo gedraaid werd of weet ik veel wat en dan moet ze weer aan zo'n show mee gaan doen? Ik snap wel dat ze pissed was
Ik vond haar altijd "gewoon oke", maar sinds ik haar zo "openhartig" heb gezien over Sieneke...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Glennis. Wat een omhooggevallen faal is dat eigenlijk ook.
Dat denk ik idd ook, want ze zei zelf al 'Ik weet niet hoe serieus ik het moet nemen, dat verzoek'. Dus het zal wel viaviavia zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik snap dat het vreemd is, dat ze haar vragen, ik snap het ook nietMaar ik moest er wel om gniffelen
Geen idee ook hoe serieus dat is geweest, dat verzoek, of was het gewoon iemand in de wandelgangen die het heeft zitten roepen?
Dat was idd totáál onnodig, dat gebitchquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd "gewoon oke", maar sinds ik haar zo "openhartig" heb gezien over Sieneke...dan denk ik, dat had ook in 1 zin gekund, dat gezeur over Sieneke. Zeker richting een meisje van 17.
En ze is verder ook niet bepaald een Marco Borsato / Jan Smit die veel cd's verkoopt...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik vind dat je als je zelf ook in die business zit én zelf ook niks bereikt hebt op het songfestival je niet zo negatief moet uitlaten tegen een andere kandidaat. En al helemaal niet tegen onze Sien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Roekoequote:
Die slipquote:
De houtduiven van vorig jaar zijn weer een nest aan bet bouwen op mijn balkon.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die slip![]()
Heb jij nog duivies APK?
Ik had als klein kind altijd duifjes, in de til
Hoeveel zijn het er nu, 2?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:14 schreef APK het volgende:
[..]
De houtduiven van vorig jaar zijn weer een nest aan bet bouwen op mijn balkon.
Buurman wil dat niet dus nu gaat hij de gemeente vragen om hem te helpen de duiven naar een boom te sturen
Twee jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel zijn het er nu, 2?
Dat de gemeente tijd heeft voor zoiets
Oh meestal 3 en dan weer kleintjes met van die mooie uitstekende veertjesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:36 schreef APK het volgende:
[..]
Twee ja
Ik heb hem een paar dagen geleden een mail gestuurd maar verder niets meer gehoord.
Ben benieuwd waar hij nu op zit te broeden
Hoeveel had jij in de til vroeger?![]()
![]()
![]()
![]()
De jonge duif op mijn balkon vorig jaar leek op een eendquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh meestal 3 en dan weer kleintjes met van die mooie uitstekende veertjes
Zo vroeg al?quote:Ik word elke dag wakker van de duiven hier rond 04:30, ik heb hier hele families achter
Ja ze zijn echt héél vroeg hier, m'n raam gaat meestal rond 5 uur dichtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:48 schreef APK het volgende:
Zo vroeg al?
Die bij mij komen rond 7 uur aanvliegen om de buurman te pesten
Wat zal die man een zwaar leven hebben. Als het een beetje waait loopt de aanvliegroute van Schiphol precies over ons huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |