We wensen haar veel kinderen toe.........(ik heb er 2, kroelen? Ze zijn niet gek!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna wil vier kinderen. Die kan ze dan lekker op schoot nemen om mee te kroelen zegt ze
Doeggies.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Lol, houd alles goed in de gaten, moet weg.
Ja en terecht, dat is nog saaier naar 10 mensen kijken die aan pokeren zijn terwijl je de kaarten niet kan zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:34 schreef Tamaartje het volgende:
ze missen het pokeren..
Hebben ze dat in moeten leveren
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Ja zeker terechtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:34 schreef minzo het volgende:
[..]
Ja en terecht, dat is nog saaier naar 10 mensen kijken die aan pokeren zijn terwijl je de kaarten niet kan zien.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Alex >_<quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Phillip had gedrukt voor Moon; relatie met een profvoetballer.
Nee joh zegt Moon, wel een relatie gehad met een Rob van Roda maar is geen geheim....
Is een stuk interessanter als dit, daar gebeurd nog wat.quote:Ik ga wel even Help mijn man is klusser kijken
Jan Lammers?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft een relatie gehad met Rob Pierik van Roda
[ afbeelding ]
Nou..........die mag zijn beschuitje ook nog wel even opeten voor ik hem eruit trap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft een relatie gehad met Rob Pierik van Roda
[ afbeelding ]
ja dat is zeker waar, ik zou gek wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou ook krankjorem worden van dat stilzitten hoor...
Gerard: doet die autoradio het wel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahahahaha, Alex en Gerard zijn aan het autorijden.....op 2 stoelen.........
Nee dat doen ze niet dat zou te verrassend en leuk zijn. Gewoon standaard bij inkomen van de live uitzending.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:40 schreef Tamaartje het volgende:
Laat die rode telefoon ff gaan redactie ... NUUUUUUUUUUUUUUU
hahaha : "hier aan de kust "quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik had er als regie ffkes een muziekje ingegooid
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:41 schreef Flashbox het volgende:
Ik wil nu direct een SL op 3 en 4 wat een debielen die twee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:42 schreef mazaru het volgende:
Brrrrrrrrrroemmmm... Broemmmmmmm....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja Gaydo is dat wel gewend iemand van achter...
ja NU !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef jesje1982 het volgende:
doe die twee dwazen met die auto maar weer terug
Doe maar gewoon 4 Streamlocks, en dan vinden ze het gek dat de kijkers weglopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef jesje1982 het volgende:
doe die twee dwazen met die auto maar weer terug
nou ik heb liever gerard en alex dan dit geneuzelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:44 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Doe maar gewoon 4 Streamlocks, en dan vinden ze het gek dat de kijkers weglopen.![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze Mo verboden om te drukken voor Laura??
Wat stom!
Dan waren we eindelijk van dat geklef, gekriebel en geaai af... Dan kon Guido lekker helemaal zichzelf zijn en Laura kon zich richten op Alex.... Nu wordt ik echt misselijk van die 2...![]()
Ja gewoon beter een goede beurt dat ze een dag niet meer kan lopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:46 schreef Injetta het volgende:
Guido zegt: ik krijg de kriebels.... Ha ha... Als je 24 uur per dag gekriebeld wordt, kan ik me dat wel voorstellen. Ik had haar allang een klap voor d'r harses gegeven...
Okquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee ging over een stradtent (de branding)
Ik weet het niet, maar... het is opmerkelijk. Mo had besloten om te drukken. Ze wordt naar die KvdW geroepen en het is helemaal van de baan. Ze heeft het er niet meer over..quote:
Morgen gaat hij knallen 100%quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef Stability het volgende:
billekoek voor guido in de KvdW
en NU ga jij aktie ondernemen, knaapje !
De stem was er nog niet, daarom kon ze nog niet drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar... het is opmerkelijk. Mo had besloten om te drukken. Ze wordt naar die KvdW geroepen en het is helemaal van de baan. Ze heeft het er niet meer over..
Daarom denk ik dat de regie haar aangeraden heeft om het niet te doen.. Of wellicht zelfs verboden.
ze zal moeten wachten tot maandag,dan kunnen ze weer een uitzending vullenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar... het is opmerkelijk. Mo had besloten om te drukken. Ze wordt naar die KvdW geroepen en het is helemaal van de baan. Ze heeft het er niet meer over..
Daarom denk ik dat de regie haar aangeraden heeft om het niet te doen.. Of wellicht zelfs verboden.
Wie hebben dat verboden?¿quote:Hebben ze Mo verboden om te drukken voor Laura??
Wat stom!
Dan waren we eindelijk van dat geklef, gekriebel en geaai af... Dan kon Guido lekker helemaal zichzelf zijn en Laura kon zich richten op Alex.... Nu wordt ik echt misselijk van die 2...![]()
De Stem was er niet.......hahahahahaha.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:48 schreef afca_oc het volgende:
[..]
De stem was er nog niet, daarom kon ze nog niet drukken
Idd opvallend. Bang dat ze een verhaallijn kwijtraken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef Injetta het volgende:
en dat de bewoners opgeroepen worden naar de kvdw heeft de stem van te voren ingesprokenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:48 schreef afca_oc het volgende:
[..]
De stem was er nog niet, daarom kon ze nog niet drukken
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat Aafke hier wel een stijve plassert van krijgt!
Is dat zo? Dat zou Philip nooit doen als hij degene is die met olympisch goud is gegaan. Want 2 mensen met hetzelfde geheim, dat gaat nergens over. Wat mijn vermoeden nogmaals bevestigd dat Philip hoogbegaafd is ( mijn andere opties zijn al met andere geheimen bekend ), waardoor Moniek prima ook met een olympisch goud gegaan kan zijn. Philip zal dat ook wel hebben, dat is al algemeen bekend, maar ik denk niet dat dat zijn SST geheim is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Phillip had gedrukt voor Moon; relatie met een profvoetballer.
Nee joh zegt Moon, wel een relatie gehad met een Rob van Roda maar is geen geheim....
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
2000% facking procent bedoel je zeker![]()
I knowquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef Lemar het volgende:
[..]
Valt wel mee, ronde de avond zijn Cosjes in 10 minuten vol.
het was ook alex die gedrukt hadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat zou Philip nooit doen als hij degene is die met olympisch goud is gegaan. Want 2 mensen met hetzelfde geheim, dat gaat nergens over. Wat mijn vermoeden nogmaals bevestigd dat Philip hoogbegaafd is ( mijn andere opties zijn al met andere geheimen bekend ), waardoor Moniek prima ook met een olympisch goud gegaan kan zijn. Philip zal dat ook wel hebben, dat is al algemeen bekend, maar ik denk niet dat dat zijn SST geheim is.
Er zitten meerdere mensen in het huis waar dezelfde geheimen betrekking op hebben. Internaat, dakloos geweest, waarom dit niet?
Sorry, was een foutje van mijn kant, hoorde later dat het Alex was die gedrukt had.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat zou Philip nooit doen als hij degene is die met olympisch goud is gegaan. Want 2 mensen met hetzelfde geheim, dat gaat nergens over. Wat mijn vermoeden nogmaals bevestigd dat Philip hoogbegaafd is ( mijn andere opties zijn al met andere geheimen bekend ), waardoor Moniek prima ook met een olympisch goud gegaan kan zijn. Philip zal dat ook wel hebben, dat is al algemeen bekend, maar ik denk niet dat dat zijn SST geheim is.
Er zitten meerdere mensen in het huis waar dezelfde geheimen betrekking op hebben. Internaat, dakloos geweest, waarom dit niet?
Dat wil toch echt iedereen hier wel zien!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:50 schreef Injetta het volgende:
Is er niks anders om naar te kijken... Dat gemasseer van Karim en Aafke hoef ik ook niet te zien...
Ik hoor denk ik bij de verkeerde doelgroep. Ik wil actie zien, verhalen, humor, ruzie..niet dat eindeloze geklef met elkaar...
Guido is hoogbegaafdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:50 schreef rico80 het volgende:
Ah ok dat verklaard weer wat. Maar nog steeds niet wie hoogbegaafd is :p
de becel boter was ook niet afgeplaktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:51 schreef iBenny het volgende:
Elk merk is afgeplakt en Dove staat ff duidelijk in beeld?
sponsors misschien?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
de becel boter was ook niet afgeplakt
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:51 schreef MissJ.24 het volgende:
Karim; wil je je benen ook
Aaf; ...alleen als je dat willl....hehe
Karim; ja maar wel even een doekje pakken...
Loopt ze al leeg of zo?
De regie denkt wat anders volgens mij.. want die laat ons het meest de volgende 3 dingen zien:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:51 schreef Lemar het volgende:
[..]
Dat wil toch echt iedereen hier wel zien!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
Zie Karim ff met een grote bobbel in zijn broek staan
En dan wil is die CAP zien he.....zo fout van mezelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
"massage olie" :0quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:53 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht eerder Phillip en dan Mo met een of andere gozerd geneukt die een olympische medaille heeft gehaald. Wel wonderlijk dat ze dat dan nog weet he???quote:
denk het welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:54 schreef Visual het volgende:
Is dit voor dagboek voor guido of heeft die dat al gehad?
O?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:55 schreef mYsca het volgende:
Wist niet dat Guido in American Pie heeft gezeten
Dat doet hij juist om de verdenking van zichzelf te halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:49 schreef rico80 het volgende:
[..]
Laura houdt niet van massagesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:57 schreef jugler het volgende:
Beters gat gaydo Laura ook een massage geven als ie terugkomt
Dit is geen massage maar een opdracht van teamleider Gerard:Karim zoek de piemol bij Aafke!quote:
quote:
Wat is een American Pie Actor?quote:American Pie Actor, Founder of Greenmelon, Entrepreneur & Vans Addict. I'm Authentic.
Ik heb net 2 uur op mn nest liggen maffen, en ben nog moe...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef Injetta het volgende:
Zijn jullie allemaal in slaap gevallen??![]()
![]()
Dr is geen f*ck aan zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:59 schreef Injetta het volgende:
Zijn jullie allemaal in slaap gevallen??![]()
![]()
nou ik ga maar eens wat doen, kijk ondertussen dan wel ff of er nog iets gaat gebeuren,dit is gewoon zonde van mijn tijd..kutregie !quote:
Leg eens uit welke bewegingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Karim wil zo graag neuken nu
Je ziet het aan al z'n bewegingen..
De manier van masseren, het werd steeds steviger en gretiger...quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
Beetje dom van Karim om Aafke te doen.. die staat al enorm op scherp. Vanavond drank erin en karim weet morgen wat een date rape is!
JAAA, laten we dit doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
Beetje dom van Karim om Aafke te doen.. die staat al enorm op scherp. Vanavond drank erin en karim weet morgen wat een date rape is!
Ik zou jouw geheim al proberen te raden en je ass nomineren als je binnenkwam, ik hou van spelletjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:02 schreef Day het volgende:
Het is een stel vrienden die met elkaar in een huis wonen. Geheimen worden niet geraden, want dan zou je iemand kunnen kwetsen of nog erger, uit het huis worden gezet.
Logisch toch, niets voor niets...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:00 schreef flugeltje het volgende:
Karim wil zo graag neuken nu
Je ziet het aan al z'n bewegingen..
En dat gaat ie niet erg vinden hoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:02 schreef versabommie het volgende:
Ze hoeven elkaar niet af te maken, maar ga gvd het spel spelen!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:03 schreef flugeltje het volgende:
Whehehe Day, het frustreert he hoe vriendelijk ze allemaal willen zijn...
In eerste instantie niet, maar als die neanderthaler van een Aafke klaar is met hem, ligtie een week op de IC!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat gaat ie niet erg vinden hoor...
quote:
Eensch hoor, daarom trek ik Gerard ook eigenlijk het beste. Die is gewoon met het spel bezig en maakt alleen vrienden om er beter van te kunnen worden...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:04 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hoeven elkaar niet af te maken, maar ga gvd het spel spelen!!!!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:04 schreef Injetta het volgende:
Ik ga even ergens wat eten.. Tot latersssssssss![]()
Daar is Bommie wel goed in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga de keuken eens in, actie maken, met een simpel broodje smeren ben ik al boeiender dat 12 dwazen in Portugal........tot later. Ooh en mocht die date-rape er komen van Aaf op Karim.....schrijf dan even een verslagje
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik ga de keuken eens in, actie maken, met een simpel broodje smeren ben ik al boeiender dat 12 dwazen in Portugal........tot later. Ooh en mocht die date-rape er komen van Aaf op Karim.....schrijf dan even een verslagje
Wie niet, doe maar verbranden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef mYsca het volgende:
Ben wel blij dat dat guitartje het niet meer doet
oh, heeft ie eindelijk de geest gegeven?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:06 schreef mYsca het volgende:
Ben wel blij dat dat guitartje het niet meer doet
Dan vragen ze toch of Servio hem vervangt???quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij is gisteren uit de '3 musketiers' gestapt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dan vragen ze toch of Servio hem vervangt???
Maar toch jammer.
Waarom? Want?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij is gisteren uit de '3 musketiers' gestapt.
Ik denk dat ze Sharon of Aafke gaan hosselen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Maar toch jammer.
Alex en Servio gaan niet goed samen, Gerard en Alex willen juist Servio zijn geheim het snelst raden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:08 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Maar toch jammer.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:10 schreef jesje1982 het volgende:
gerard mag niet karim op zn woorden pakken, maar andersom mag wel
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
t is waar wat ie zegt hoor, maar moeten we het echt 5 x per dag horen
Lijkt wel of er elke week iemand is die dat overneemt. Eerst Gerard, toen Servio en nu is het Karim in zijn rode broek geschotenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Karim gaat zich een beetje gedragen als king..
Alleen dat regie tijd aan het rekken isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik las dat er gedrukt was door Monique, al wat bekend?
zn rode broek is in de wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:13 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Lijkt wel of er elke week iemand is die dat overneemt. Eerst Gerard, toen Servio en nu is het Karim in zijn rode broek geschoten
Yeps.. en dan ook nog eens zo en public aanpakken.. en dan zeggen dat je hem kan vertrouwenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Karim gaat zich een beetje gedragen als king..
Oeh, vorige keer betekende dat dat het goed geraden wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Alleen dat regie tijd aan het rekken is
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik dacht dat Joanne die vandaag aan had als trui
Geer moet gewoon zelf niet hardop zeggen dat hij de macht wil of dat soort dingen. Das gewoon een beetje Alextaal en niet zo slim.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oeh, vorige keer betekende dat dat het goed geraden was
Ik schakel net in, niet meegekregen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Geer moet gewoon zelf niet hardop zeggen dat hij de macht wil of dat soort dingen. Das gewoon een beetje Alextaal en niet zo slim.
Karim is gewoon bang dat hij aan de genomineerd wordt. Gebeurde toen ook met Alex. Hij was bang om genomineerd te worden en ging joanna en flip helpen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. en dan ook nog eens zo en public aanpakken.. en dan zeggen dat je hem kan vertrouwen
Gerard dacht het helemaal voor elkaar te hebben, tot ie als "king" iets zij dat ze met zijn drieen de hele groep zouden kunnen rulen. Dáár heeft Karim geen zin in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef flugeltje het volgende:
Waarom reageert Karim zo aangebrand? Hij doet echt alsof hij in z'n wiek geschoten is... Is ie bang buiten de andere groep te gaan vallen?
Karim is uit team gerard gestaptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik schakel net in, niet meegekregen.
die snap ik ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Vreemde opmerking van Karim...'dit is geen spel waar je personeel moet hebben' ....
Gestopt met roken,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef flugeltje het volgende:
Waarom reageert Karim zo aangebrand? Hij doet echt alsof hij in z'n wiek geschoten is... Is ie bang buiten de andere groep te gaan vallen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Karim is gewoon bang dat hij aan de genomineerd wordt. Gebeurde toen ook met Alex. Hij was bang om genomineerd te worden en ging joanna en flip helpen.
Karim houdt er gewoon niet van om achter iemand aan te lopen ofzo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Vreemde opmerking van Karim...'dit is geen spel waar je personeel moet hebben' ....
Dat was ie gisteren toch al?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:17 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Karim is uit team gerard gestapt
Ja daar gaat het ook op, ga toch allemaal het spel is spelen, ipv kroelen en vriendjes maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:17 schreef flugeltje het volgende:
Karim wil liever vrienden maken dan winnen volgens mij... Gerard boeit het niets of hij vrienden maakt, hij wil winnen...
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef flugeltje het volgende:
Preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Miss Joanna dreigde gisteren ook om hem te nomineren, Karim zag meteen van het pact met Gerard en Alex af.
Als je het linkt aan de angst genomineerd te worden, is ie het spel aan het spelen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef Lemar het volgende:
[..]
Ja daar gaat het ook op, ga toch allemaal het spel is spelen, ipv kroelen en vriendjes maken.
kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Imho was hij bang dat door bij de drie musketiers te blijven zijn kant op nominatie vergroot zou worden..
Alex is besmettelijk!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja, maar ze vallen weer eens in herhaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |