We wensen haar veel kinderen toe.........(ik heb er 2, kroelen? Ze zijn niet gek!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna wil vier kinderen. Die kan ze dan lekker op schoot nemen om mee te kroelen zegt ze
Doeggies.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Lol, houd alles goed in de gaten, moet weg.
Ja en terecht, dat is nog saaier naar 10 mensen kijken die aan pokeren zijn terwijl je de kaarten niet kan zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:34 schreef Tamaartje het volgende:
ze missen het pokeren..
Hebben ze dat in moeten leveren
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Ja zeker terechtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:34 schreef minzo het volgende:
[..]
Ja en terecht, dat is nog saaier naar 10 mensen kijken die aan pokeren zijn terwijl je de kaarten niet kan zien.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:33 schreef kahaarin het volgende:
Alex >_<quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Phillip had gedrukt voor Moon; relatie met een profvoetballer.
Nee joh zegt Moon, wel een relatie gehad met een Rob van Roda maar is geen geheim....
Is een stuk interessanter als dit, daar gebeurd nog wat.quote:Ik ga wel even Help mijn man is klusser kijken
Jan Lammers?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft een relatie gehad met Rob Pierik van Roda
[ afbeelding ]
Nou..........die mag zijn beschuitje ook nog wel even opeten voor ik hem eruit trap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef Tamaartje het volgende:
Mo heeft een relatie gehad met Rob Pierik van Roda
[ afbeelding ]
ja dat is zeker waar, ik zou gek wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou ook krankjorem worden van dat stilzitten hoor...
Gerard: doet die autoradio het wel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Hahahahaha, Alex en Gerard zijn aan het autorijden.....op 2 stoelen.........
Nee dat doen ze niet dat zou te verrassend en leuk zijn. Gewoon standaard bij inkomen van de live uitzending.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:40 schreef Tamaartje het volgende:
Laat die rode telefoon ff gaan redactie ... NUUUUUUUUUUUUUUU
hahaha : "hier aan de kust "quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik had er als regie ffkes een muziekje ingegooid
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:41 schreef Flashbox het volgende:
Ik wil nu direct een SL op 3 en 4 wat een debielen die twee
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:42 schreef mazaru het volgende:
Brrrrrrrrrroemmmm... Broemmmmmmm....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Tsja Gaydo is dat wel gewend iemand van achter...
ja NU !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef jesje1982 het volgende:
doe die twee dwazen met die auto maar weer terug
Doe maar gewoon 4 Streamlocks, en dan vinden ze het gek dat de kijkers weglopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef jesje1982 het volgende:
doe die twee dwazen met die auto maar weer terug
nou ik heb liever gerard en alex dan dit geneuzelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:44 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Doe maar gewoon 4 Streamlocks, en dan vinden ze het gek dat de kijkers weglopen.![]()
![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef Injetta het volgende:
Hebben ze Mo verboden om te drukken voor Laura??
Wat stom!
Dan waren we eindelijk van dat geklef, gekriebel en geaai af... Dan kon Guido lekker helemaal zichzelf zijn en Laura kon zich richten op Alex.... Nu wordt ik echt misselijk van die 2...![]()
Ja gewoon beter een goede beurt dat ze een dag niet meer kan lopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:46 schreef Injetta het volgende:
Guido zegt: ik krijg de kriebels.... Ha ha... Als je 24 uur per dag gekriebeld wordt, kan ik me dat wel voorstellen. Ik had haar allang een klap voor d'r harses gegeven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |