Daar gaat echt niets gebeuren hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef minzo het volgende:
Hoop niet dat ze drukt, nu gaat dadelijk nog iets gebeuren. Als het uitkomt nemen ze zowieso wat meer afstand
van de 10 , gedurfde top 5 hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Olga het volgende:
Mijn top 5 op dit moment:
-Philip
-Karim
-Guido
-Laura
-Alex
Misschien moeten ze toch ooit overgaan tot een tongzoenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Daar gaat echt niets gebeuren hoor
Mijn top 5:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Olga het volgende:
-Philip
-Karim
-Guido
-Laura
-Alex
Lekkere kus in de nek! :pquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef MargrietV het volgende:
en Laura probeert weer Gieddo te verleiden en die blijft er vies van.
Gewoon drukken, gaat Alex voor Laura. Wie weet wat dat opleverd. Servio gaat voor Gaydo. Ben benieuwd of ze dan nog hun eigen geheim krijgen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef minzo het volgende:
Hoop niet dat ze drukt, nu gaat dadelijk nog iets gebeuren. Als het uitkomt nemen ze zowieso wat meer afstand
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Mijn top 5:
1 Gerard
2 Gerard
3 Gerard
4 Gerard
5 Gerard
De mijne ziet er nu zo uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
-Philip
-Aafke
-Guido
-Monique
-Gerard
yeps.. Heb geprobeerd de OP enigzins te fixenquote:
Alex Lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Robbedoess het volgende:
[..]
Gewoon drukken, gaat Alex voor Laura. Wie weet wat dat opleverd. Servio gaat voor Gaydo. Ben benieuwd of ze dan nog hun eigen geheim krijgen....
Wss moet ze eerst d'r dagboek doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom horen we de sirene niet? Is Monique aan het huilen en is de rode knop kapot van het vocht?
Goeie top2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
De mijne ziet er nu zo uit
-Philip
-Aafke
-Gerard
-Sharon
-Joanna
Ja ik zie de budgets er weer bij staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. Heb geprobeerd de OP enigzins te fixen
Misschien houdt de regie het tegen ivm reguliere uitzendingen. Anders moeten ze twee dagen net doen alsof er niets geraden is!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom horen we de sirene niet? Is Monique aan het huilen en is de rode knop kapot van het vocht?
omdat ie geen geld heeft ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Alex Laura
Servio die een blauwtje gaat lopen bij Guido lijkt me wel tof
huh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
omdat ie geen geld heeft ofzo?
Mr.masters is koning als aanvulling.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog aanvullingen voor de OP ?
ziet er prima uit zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef mr.masters het volgende:
[..]
"Mr.masters is koning" als aanvulling.
De inhoud van de kluizenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Ze zei vannacht steeds dat ze bang was dat haar geheim geraden werd ivm met nominatie....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef gniffie het volgende:
laura die sinds dat mo heeft gedrukt super bezorgd kijkt.
Volgens mij is ze blij dat van dat kut geheim af is.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef gniffie het volgende:
laura die sinds dat mo heeft gedrukt super bezorgd kijkt.
zn baas zei echter iets anders vanmorgen in de krantquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef MargrietV het volgende:
http://twitter.com/bartjeboon/status/44044221132455936#
Misschien een gouden konijntje, hooguit!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef mr.masters het volgende:
[..]
Mr.masters is koning als aanvulling.
tssssssquote:
je hebt gelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:45 schreef Lemar het volgende:
[..]
Heeft bommie er al bijgezet volgens mij.
de tranen als die in zijn kont genomen wordt ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:45 schreef Olga het volgende:
[..]
tssssss
na vorige week geloof ik gewoon dat guido gewoon heel veel van zijn vriendin thuis houdt. Die tranen kun je niet spelen
Echt? Echt waar?quote:
Dat Stervio wil betekent niet dat G ook wilquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
de tranen als die in zijn kont genomen wordt ook niet
G's kluissaldo doet anders vermoedenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat Stervio wil betekent niet dat G ook wil
Fout antwoordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:47 schreef jesje1982 het volgende:
Sofie denk dat de mensen thuis haar niet stom vinden
Mijn top 5quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
-Philip
-Aafke
-Guido
-Monique
-Gerard
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:47 schreef gniffie het volgende:
[..]
G's kluissaldo doet anders vermoeden
Dat hoofd heeft toch altijd dezelfde uitdrukkingsloze rotkop?quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:47 schreef Olga het volgende:
[..]
Fout antwoord
*Sofie moet van kluis wisselen met Alex
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoofd heeft toch altijd dezelfde uitdrukkingsloze rotkop?
Mja, ik vraag me alleen af of ze nog zo denkt. Ze gaf gisteren wel een rotopmerking over hem. Asof hij het schaapje of zoiets van Gerard zou zijn. Ik vond haar in het begin heel leuk, maar nu wat minderquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik heb al in het begin gezegd dat ik A en L goed bij elkaar vind passen. Niet dat ze nu los gaan, zijn ze beiden niet het type voor om dat voor de camera te doen. Maar ze zullen als het geheim is geraden wel dichter naar elkaar toe trekken
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:49 schreef Olga het volgende:
ik kom wel weer buurten als de sirene afgaatIk ben benieuwd wanneer dat is
Alex?!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Mijn top 5
Alex
Philip
Aafke
Sharon
Gerard
Garantie tot aan de volgende exit
Hoog irri gehalte voor mij is Sophia met haar hyena-instinct
De rest valt ook wel mee maar komt gewoon niet in de top vijf voor mij (op dit moment)
Ook na gisteren blijft ze hem opzoeken. Ik heb het idd ook gehoord....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Mja, ik vraag me alleen af of ze nog zo denkt. Ze gaf gisteren wel een rotopmerking over hem. Asof hij het schaapje of zoiets van Gerard zou zijn. Ik vond haar in het begin heel leuk, maar nu wat minder
Hele dag boek lezenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:51 schreef beequeen het volgende:
Hoe zou het met Maik gaan? Ik zou me kapot vervelen.
kamasutra als voorbereiding op de herenigingquote:
Of gewoon goed geslapen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:52 schreef stormiot het volgende:
Jees wat is Sofia ongelooflijk druk vandaag. Wat heeft ze in haar koffie gedaan
de haarverf is in dr bol geslagenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:52 schreef stormiot het volgende:
Jees wat is Sofia ongelooflijk druk vandaag. Wat heeft ze in haar koffie gedaan
Ik zou veel slapen en dvd-tjes kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:51 schreef beequeen het volgende:
Hoe zou het met Maik gaan? Ik zou me kapot vervelen.
Met een ander nogwelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
Mo denkt dat Maik binnenkort in de Prive staat.
Geen idee hoe ik het daar in krijg!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:54 schreef Lemar het volgende:
Bommie, doe je jouw tekst over drukken ook in op.php zetten?
Ze heeft alleen dagboekverhaal gedaan verder niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
Mo is dus gewoon weer terug en doet alsof er niks aan de hand is?
Ik snap serieus steeds minder van dit programma
ja vast ! in de advertenties over borstverkleining misschien danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:54 schreef beequeen het volgende:
Mo denkt dat Maik binnenkort in de Prive staat.
yep, lijkt irl echt wel een toffe peer. Hij heeft iets schattigs. Iets enorm liefs zonder een mietje te worden. Ik kick daar wel opquote:
Het schijnt dat hij streams mag kijken. Wrs zonder geluid.quote:
Jij Guido JIJ!quote:
iedereen moet. wordt gezegd dat ze meer moeten vlammen enzo denk ik.quote:
Dat bedoel ik... ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft alleen dagboekverhaal gedaan verder niks
Smoesjesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:57 schreef afca_oc het volgende:
Oh, de stem was er nog niet, daarom kon ze niet drukken
ze zullen nu eerst wel alle verhalen doen en haar daarna roepenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... ik snap er niks van
Die heeft gewoon te horen gekregen dat Maik er nog is en maandag terug komt....kan niet anders.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef Serinde het volgende:
Ik vind het verschil Mo-vandaag en Mo-gisteren nog steeds bizar. Zou de rest zich niet afvragen hoe het komt? Of durft niemand ernaar te vragen? (of heb ik wat gemist?)
Zou ze het echt weten dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef Serinde het volgende:
Ik vind het verschil Mo-vandaag en Mo-gisteren nog steeds bizar. Zou de rest zich niet afvragen hoe het komt? Of durft niemand ernaar te vragen? (of heb ik wat gemist?)
Denk niet dat jouw stuk erbij staat als ze gewoon de tekst kopiëren uit ''Op is hier te vinden''quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik het daar in krijg!
Maar als iemand die een nieuw deel maakt ook drukt op "nieuw deel" dan is de OP in ieder geval hetzelfde.
Ze heeft volgens mij gewoon een vermoeden omdat ze geen filmpje van hem hebben gezien en omdat zijn 'dagboek' niet aan iemand (haar) is gegevenquote:
Ze moet wel wat weten. Het verschil is te groot.... zo flexibel is ze qua gevoelens niet volgens mij.quote:
nu maar hopen dat zij genomineerd wordt zodat we haar er uit kunnen stemmen maandagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:58 schreef Serinde het volgende:
Maik er in Mootje er uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nu maar hopen dat zij genomineerd wordt zodat we haar er uit kunnen stemmen maandag![]()
maar dat zal wel niet want ze is zielig
Het leukst zou zijn als zij weg moet en ziet dat Maik het huis inlooptquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nu maar hopen dat zij genomineerd wordt zodat we haar er uit kunnen stemmen maandag![]()
maar dat zal wel niet want ze is zielig
Waar erger jij je dan aan. Ik kan me er niets bij voorstellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan die gast... hij staat met afstand onderaan bij mij
erg dom, ze hadden Maik gewoon iets moeten laten opschrijven wat hij al met Mo gedeeld hadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze heeft volgens mij gewoon een vermoeden omdat ze geen filmpje van hem hebben gezien en omdat zijn 'dagboek' niet aan iemand (haar) is gegeven
Psies, en je hoeft het ook niet te copieren. Als een topic vol is en je refreshed krijg je een knop te zien "open nieuw deel" ( zie screenshot, rechts)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:59 schreef Lemar het volgende:
[..]
Denk niet dat jouw stuk erbij staat als ze gewoon de tekst kopiëren uit ''Op is hier te vinden''
ze kan zich geen houding geven zonder dat gekriebel, ik wou maar dat ze ging roken of zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:01 schreef Stability het volgende:
en ja hoor, miss friebel kriebel is weer aan het kriebelen
Ik weet niet wat het is en hoe ik het uit moet leggen, maar ik heb het idee dat hij een groot psychologisch spel speeltquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:01 schreef paddy het volgende:
[..]
Waar erger jij je dan aan. Ik kan me er niets bij voorstellen
Werkelijk om tequote:
Maik is niet wegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:02 schreef Stability het volgende:
heeft iemand trouwens het aantekeningenboekje gekregen nadat maik weg ging?
Ziet er goed uit, als er iemand drukt dan is het misschien leuk om het rijtje te verbeteren en dan in het topic zelf al te verbeteren, als je dat niet doet dan is het waarschijnlijk nog niet gedaan als er op Nieuw deel wordt gedrukt en blijft die info niet up to datequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
dat weet ik, maar cynthia en jurien lieten toch ook aantekeningen na ? en is dit bij maik dan ook gebeurt? want dat zou me dan al aan het denken zetten als ik hun wasquote:
Ik zou er net vreemd vanop kijken dat het wel zo gaat. Ik geloof alleen niet dat er op haar gestemd gaat worden door de medebewonersquote:
Dagboekverhalen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:03 schreef afca_oc het volgende:
come on he, laat mo ff naar die kamer gaan en drukken. Anders zijn dagboekverhalen van L&G weer niet up to date
Nee dat is dus niet gebeurdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:04 schreef Stability het volgende:
[..]
dat weet ik, maar cynthia en jurien lieten toch ook aantekeningen na ? en is dit bij maik dan ook gebeurt? want dat zou me dan al aan het denken zetten als ik hun was
nou dan zijn ze toch wel heel dom , dat ze daar niet aan denken dan toch?quote:
Daarom is Mo nu ook vrolijkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:05 schreef Stability het volgende:
[..]
nou dan zijn ze toch wel heel dom , dat ze daar niet aan denken dan toch?
Ik ga haar steeds minder irritant vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef paddy het volgende:
Ik ga trouwens Joanna wel steeds leuker vinden
Dus je bent het met me eens of wil je dat enge fatje voor jezelf.quote:
Van heel erg huilen tot uitgelaten vrolijk is helemaal niet zo'n grote stap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:00 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ze moet wel wat weten. Het verschil is te groot.... zo flexibel is ze qua gevoelens niet volgens mij.
Pick me! Pick me!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef Kwaliteit het volgende:
wie heeft in godsnaam die OP weer verkracht????
Grote muil, klein hartje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:06 schreef paddy het volgende:
Ik ga trouwens Joanna wel steeds leuker vinden
quote:Ware gevoelens
5 maart om 15.43
Volgens de kijkers hoort Laura bij Alex.
Het geheim van Laura en Guido staat op het punt om onthuld te worden. Gerard, Karim, Servio en Sofia spraken al hun twijfels uit over het kersverse nepstel. Het zal niet lang meer duren voor de twee hun ware gevoelens weer kunnen uiten: Guido voor zijn vriendin in Nederland, Laura voor Alex. Althans, dat denkt 53 % van de bezoekers van de website. Het merendeel denkt dat Laura, zodra het geheim onthuld is, een poging waagt Alex voor zich te winnen. Slechts 12 % van de bezoekers denkt dat Laura en Guido wel degelijk iets voor elkaar voelen. Hoe dan ook, de twee spelen hun liefde voor elkaar in elk geval overtuigend.
Waarom heb je de oude op terug gezet?quote:
Ik wil dat enge fatje voor mezelfquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens of wil je dat enge fatje voor jezelf.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:05 schreef versabommie het volgende:
Die Guido moet ook wel ADHD hebben want jezus fucking grrrrrrrrist wat is dat jong druk zeg!
[ afbeelding ]
Lol, zeg, dat kan anders: Bommie wil je die link even fixen? Kay thnx!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waarom heb je de oude op terug gezet?
al die links kloppen niet meer!
gebruik deze: http://www.spixtv.nl/op.txt
Waarom zou iemand daar problemen mee hebben? Genegenheid ftwquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef MargrietV het volgende:
gaan nu al die pubers hun vriendje kriebelen ala Laura?
Oh ja, je had je slaapkamer al opgeruimd toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik wil dat enge fatje voor mezelf![]()
Wat mij betreft stemmen zeGuidoGuitigKontje
er vanavond nog uit
Gister welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef paddy het volgende:
Wat me wel opvalt; ze slapen niet meer bijna de hele dag
Guido welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef paddy het volgende:
Wat me wel opvalt; ze slapen niet meer bijna de hele dag
Dat begreep ik ook wel enigzins, de nacht daarvoor was best wel heftig met een instortende Monique toch?quote:
BBQ houdt die handmatig bijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:11 schreef Kwaliteit het volgende:
http://sst.trooperz.nl/budgetimg.php
dit blijft uptodate?
ik zet'm dan ff in de op.txt
Done, aanvullingen erbij gezet. Kan ik saven in die text dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waarom heb je de oude op terug gezet?
al die links kloppen niet meer!
gebruik deze: http://www.spixtv.nl/op.txt
Zeg me dat je liegt of mij fuckt. Dat hangjong is te eng voor woorden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:09 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil dat enge fatje voor mezelf![]()
Wat mij betreft stemmen zeGuidoGuitigKontje
er vanavond nog uit
ik zal er even wat voor maken dat je de .txt kunt aanpassenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Done, aanvullingen erbij gezet. Kan ik saven in die text dan?
HET bewijs dat die mensen daar zo lijp als een deur zijn. Ze hebben het allemaal over de Portugese en Franse series maar weten niet dat daar relaties echt ZO vaak gebruikt zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:11 schreef minzo het volgende:
Begrijp eigenlijk niet dat ze zo overduidelijk hint in huis gooie zo vroeg. Ook bij Alex. Al kan je daar nog zeggen hij zat er dicht bij dus moeten wel in de juiste richtig zetten. Terwijl bijvoorbeeld de missie(geheim) van Laura en Guido veel moeilijk al is om het te verbergen, geven ze het daarna ook nog zo overdreven clue vind het nog raar dat er niet al eerder voor gedrukt is
Ze is een spaarvarkentje die kapot geslagen moet wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:13 schreef Serinde het volgende:
Sofia met haar betoog over het niet drukken. Pfff, doe gewoon eens wat mens!
Sofia moet gewoon een sanctie krijgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:13 schreef Serinde het volgende:
Sofia met haar betoog over het niet drukken. Pfff, doe gewoon eens wat mens!
Yep! Nieuw dekbed gekocht, de kussenslopen bij de stomerij gebracht. ALES voor Guidooooquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, je had je slaapkamer al opgeruimd toch?
Hmm, als bi bedoel je? Dan is Servio niet meer bij hem weg te slaan ben ik bang.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:13 schreef iBenny het volgende:
Zal Guido uit de kast komen als het geheim van hem en Laura uitkomt?
Zou ze dan weer gaan jankenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:14 schreef Flow3r het volgende:
Mo is heel benieuwd naar het geheim van Maik
Precies alleen helaas gaat Mo er voor drukken;)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:13 schreef jugler het volgende:
[..]
HET bewijs dat die mensen daar zo lijp als een deur zijn. Ze hebben het allemaal over de Portugese en Franse series maar weten niet dat daar relaties echt ZO vaak gebruikt zijn?
Maar ik kijk een gegeven paard niet in de bek, ik vind het wel best dat er niet gedrukt wordt voor G&L
Sorry...........smaken verschillenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg me dat je liegt of mij fuckt. Dat hangjong is te eng voor woorden.
Haha! Bedje gespreid, champagne-ontbijt in huis?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Yep! Nieuw dekbed gekocht, de kussenslopen bij de stomerij gebracht. ALLES voor Guidoooo
Er zijn er wel meer. Lijstje staat boven in de op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Sofia moet gewoon een sanctie krijgen
je sais, ligt er alleen aan met welke woorden natuurlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef minzo het volgende:
[..]
Precies alleen helaas gaat Mo er voor drukken;)
Bankliggen is ie errug goed inquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry...........smaken verschillenIk vind hem om beet te pakken
op de bank te gaan liggen en NOOIT meer hem los te laten
Leuk toch.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, als bi bedoel je? Dan is Servio niet meer bij hem weg te slaan ben ik bang.
Redbull ontbijt.............dat vintie lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha! Bedje gespreid, champagne-ontbijt in huis?
Eensch en volgens mij staat dat ook in de spelregels. Dat hoorde ik iemand zeggen ( weet niet meer wie) Maar ja, het is een lievelingetje van het hokje, samen met Servio. Why beats me.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer. Lijstje staat boven in de op.
Maar Sofia is wel de ergste. Wat is zij enorm passief! Met zoveel geld niet drukken kom je ook nergens achter. Het is gewoon een pr0nkip met de instelling van zeeuws meisje en een hoogbejaarde! Niets komt eruit. Alleen maar lijzig gezeik en gejank.
Yepquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef Chanel5 het volgende:
Wat zei Gerard? denken jullie dat er hier ergens nog iemand opgesloten zit
Och, weet niet, een hitsige Servio kan geen prettig gezicht zijn... Kan me vergissen maar het lijkt me dat hij zich niet zo goed kan beheersen, als je kijkt hoe ongenuanceerd hij is tegen Alex wil ik niet weten hoe hij is op de versiertoer.quote:
Huh? Het doel was toch dat hij rustig bij je bleef liggen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:16 schreef PeterNB het volgende:
Redbull ontbijt.............dat vintie lekker
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
oei..laura naar de KvdW ...zou ze nu de stem gaan kriebelen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef Stability het volgende:
oei..laura naar de KvdW ...zou ze nu de stem gaan kriebelen
Missie, de 'relatie' tussen laura en guido moet naar een next level. Niemand gelooft het.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:19 schreef versabommie het volgende:
Ha Laura mag gaan vertellen over alle spannende avonturen die ze beleefd heeft in het huis! SPANNOND! Ik ben helemaal opgewonden!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Guido gekriebeld, en ...eeeh...Guido gekriebeld.......en gekriebeld........ik heb zelfs duo gekriebeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:19 schreef versabommie het volgende:
Ha Laura mag gaan vertellen over alle spannende avonturen die ze beleefd heeft in het huis! SPANNOND! Ik ben helemaal opgewonden!![]()
![]()
![]()
![]()
"He we zijn met teveel mensen, dat kan niet"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Carnaval vragen kreeg Moon, dus...vanavond verkleedfeestje.....en dan Maik er weer in verkleed als.....en dan kijken hoe lang het duurt voor ze doorhebben dat die terug is.
Jij denkt nu dat ze allemaal hoogbegaafd zijn, zelfs tien steentjes tellen gisteren duurde 14 minuten gisteren......quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
"He we zijn met teveel mensen, dat kan niet"
Maik komt maandag pasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Carnaval vragen kreeg Moon, dus...vanavond verkleedfeestje.....en dan Maik er weer in verkleed als.....en dan kijken hoe lang het duurt voor ze doorhebben dat die terug is.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:20 schreef MargrietV het volgende:
Laura haar hoogtepunt is Kriebel Kriebel Kriebel Kruisje Wie komt er nou eindelijk in mijn huisje
dat gebeurt nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef afca_oc het volgende:
Beter verandert de stem ff snel de geheimen van L&G, zou wel geniaal zijn..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij denkt nu dat ze allemaal hoogbegaafd zijn, zelfs tien steentjes tellen gisteren duurde 14 minuten gisteren......
same here !!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
Geen carnaval, wel drank. Ik trek die muziek niet.
Dat zei Brian ook tegen Amanda............quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:18 schreef Flow3r het volgende:
Jammer Peter, kans voorbij, Guido zegt net dat ie van Cynthia houdt
Lol, ik denk dat het wel gaat gebeuren, iedereen verkleed en lekker gek doen, Polonaise door de kamer van de waarheid en zulks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:22 schreef beequeen het volgende:
Geen carnaval, wel drank. Ik trek die muziek niet.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
Dus het geheim van Laura en Guido is nu bekend?
Nog niet... Mo heeft nog niet kunnen/mogen drukkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
Dat mag nog wel een tijdje duren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
Mo weet het, maar mag nog niet drukken verwegen te weinig tijd voor uitzendig van maandagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Mylene het volgende:
verkeerde pic, de waarheid is erger!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
KOMOP NOU!![]()
![]()
![]()
Are you fucking kidding me? Is dit kijkers trekken?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/op.php
hier kun je de op editen
Trust me: ook na 4 blikken redbull zit er weinig actie in hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Het doel was toch dat hij rustig bij je bleef liggen?
Done, thnx!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/op.php
hier kun je de op editen
Mooie foto van Sherren.......je kan er niet onecht noemen, dit is wel de enigste meid die bij mij echt overkomt. Irriterend strotje, onzeker als de pest, maar wel een gezellige meid.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:25 schreef minzo het volgende:
[..]
Mo weet het, maar mag nog niet drukken verwegen te weinig tijd voor uitzendig van maandag
Heeft ze al een keer gedrukt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mooie foto van Sherren.......je kan er niet onecht noemen, dit is wel de enigste meid die bij mij echt overkomt. Irriterend strotje, onzeker als de pest, maar wel een gezellige meid.
Neen, dus sherrun is ook kudt!quote:
Zie de OP!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:29 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Volgens mij nog geen een vrouw, ze wachten af.
Mij boeit het wel hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef versabommie het volgende:
KOMOP NOU!![]()
![]()
![]()
Are you fucking kidding me? Is dit kijkers trekken?
[ afbeelding ]
Lol, Aafke al zenuwvlekken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:26 schreef Tamaartje het volgende:
Karim vraagt nog eens waarvoor die nietmachine en perforator nu zijn
Doe even je rol van nymfomane loslaten.. en zeg eens eerlijk?quote:
hij is dan ook een eckte ridder he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef beequeen het volgende:
Alex heeft energie teveel. Niet te merken.
Ze begon wel meteen te schreeuwen over carnaval volgens mij?quote:
Hmm, ik denk dat hij is gestuurd maar dat hij denkt dat het uit zijn eigen koker komt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:29 schreef versabommie het volgende:
Gerard, EINDBAAS! Hij weet het!
Heeft hij een linkje naar FOK! ? Of zou de kamer hem één en ander ingefluisterd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |