Daar gaat echt niets gebeuren hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef minzo het volgende:
Hoop niet dat ze drukt, nu gaat dadelijk nog iets gebeuren. Als het uitkomt nemen ze zowieso wat meer afstand
van de 10 , gedurfde top 5 hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Olga het volgende:
Mijn top 5 op dit moment:
-Philip
-Karim
-Guido
-Laura
-Alex
Misschien moeten ze toch ooit overgaan tot een tongzoenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Daar gaat echt niets gebeuren hoor
Mijn top 5:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef Olga het volgende:
-Philip
-Karim
-Guido
-Laura
-Alex
Lekkere kus in de nek! :pquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef MargrietV het volgende:
en Laura probeert weer Gieddo te verleiden en die blijft er vies van.
Gewoon drukken, gaat Alex voor Laura. Wie weet wat dat opleverd. Servio gaat voor Gaydo. Ben benieuwd of ze dan nog hun eigen geheim krijgen....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef minzo het volgende:
Hoop niet dat ze drukt, nu gaat dadelijk nog iets gebeuren. Als het uitkomt nemen ze zowieso wat meer afstand
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Mijn top 5:
1 Gerard
2 Gerard
3 Gerard
4 Gerard
5 Gerard
De mijne ziet er nu zo uitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:39 schreef iBenny het volgende:
-Philip
-Aafke
-Guido
-Monique
-Gerard
yeps.. Heb geprobeerd de OP enigzins te fixenquote:
Alex Lauraquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Robbedoess het volgende:
[..]
Gewoon drukken, gaat Alex voor Laura. Wie weet wat dat opleverd. Servio gaat voor Gaydo. Ben benieuwd of ze dan nog hun eigen geheim krijgen....
Wss moet ze eerst d'r dagboek doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom horen we de sirene niet? Is Monique aan het huilen en is de rode knop kapot van het vocht?
Goeie top2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
De mijne ziet er nu zo uit
-Philip
-Aafke
-Gerard
-Sharon
-Joanna
Ja ik zie de budgets er weer bij staan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps.. Heb geprobeerd de OP enigzins te fixen
Misschien houdt de regie het tegen ivm reguliere uitzendingen. Anders moeten ze twee dagen net doen alsof er niets geraden is!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom horen we de sirene niet? Is Monique aan het huilen en is de rode knop kapot van het vocht?
omdat ie geen geld heeft ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Alex Laura
Servio die een blauwtje gaat lopen bij Guido lijkt me wel tof
huh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
omdat ie geen geld heeft ofzo?
Mr.masters is koning als aanvulling.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Iemand nog aanvullingen voor de OP ?
ziet er prima uit zoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef mr.masters het volgende:
[..]
"Mr.masters is koning" als aanvulling.
De inhoud van de kluizenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:43 schreef versabommie het volgende:
Ze zei vannacht steeds dat ze bang was dat haar geheim geraden werd ivm met nominatie....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef gniffie het volgende:
laura die sinds dat mo heeft gedrukt super bezorgd kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |