Dit riekt eerder naar iemand die niet op heeft geletquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:45 schreef blurppp het volgende:
Vind het ook vreemd dat er nog helemaal niets in de media is verschenen. Niets inj de bladen, niets in de kraten nowwere nergens. Riekt naar een boycot. Leuk nieuw topic?
ha die anita alles goed en met de kidsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:38 schreef anitaweethet het volgende:
Naar De Gouden Kooi dreigt hetzelfde te gebeuren met Secret story(van de buis halen). Hoe kun je als kijker EndeMol nog serieus nemen. Ik dreig als kijker wanneer dit van de buis word gehaald nooit geen EndeMol programma's meer te kijken. Heeft namelijk geen zin er in te gaan zitten
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:14 schreef Pixie. het volgende:
Het slaat sowieso nergens op dat die klapmongool van een Maik terug is met z'n enge kop
Kijkers laten stemmen kost bergen geld en dan niemand eruit pleuren. Wacht is zo werkt het toch niet?
Ik begin me dood te irriteren aan het programma terwijl ik het wel een leuk concept vond.
Vooral die Bart moeten ze eruit halen.
Kijkers gaan nu heus niet opeens ST kijken omdat er iets gebeurd
Ik zou in ieder geval niet opeens een RLshow kijken waar ik nooit naar heb gekeken omdat er nu opeens iets gebeurd.
En pleur die moniek er ook maar uit met dr gejank.
Als jij me kan vertellen waar het in heeft gestaan? En dan bedoel ik gewoon op papier he...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit riekt eerder naar iemand die niet op heeft gelet.
Telegraaf, AD en Brabants dagblad hebben erover geschreven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:18 schreef blurppp het volgende:
[..]
Als jij me kan vertellen waar het in heeft gestaan? En dan bedoel ik gewoon op papier he...
Knappe vent als je wat weet
Nou niet gaan draaien als de zaken die jij hier als feiten presenteert niet waar blijken te zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:05 schreef blurppp het volgende:
Je bedoeld die kleine negatieve degrondinschrijverijtjes? Ik bedoel positieve berichtgeving. OK ik weet dat er twee kandidaten bij de start in de Telegraag hebben gestaan, maar dat was het. We zijn 3 weken verder en wat zie je in de roddelpers?? nada
quote:![]()
Net5 positief gestemd
Stijgende kijkcijfers geven vertrouwen.
De Secret Story community wordt online sterk vertegenwoordigd, maar de kijkcijfers vallen tot nu toe nog wat tegen. Er is op dit moment geen sprake van dat Secret Story gestaakt wordt; niet nu en ook niet over drie weken. De kijkcijfers van vrijdagavond (284.000) stemmen de zender positief. Wel zal Net5 nadenken over alternatieven als in de komende weken een verdere groei uitblijft. Net5 streeft ernaar om van de tv-uitzendingen een even groot succes te maken als van de online community.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |