Mooi en fijntjes. Wel de neiging om wat kinderlijk te lijken, als je er iets even dotterigs boven draagt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
Ik vind ze enig! maar had ze voor mezelf afgekeurd wegens te bleek zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Groetjes vanaf de noodleworkshop fftstyle
Jij hebt toch ook een Iphone?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
zo beetje teruggebladerd, D-H gefeliciteerd en jij enorme name dropper, zeg dan gewoon vulpen
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.quote:
Neuh, ik heb al een telefoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uitquote:
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uit![]()
Maar schijn bedriegt vast!
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.
trouwens Dim SumZelfgemaakt of zelfgehaald steer?
Als je eens bij een chinees bent gewoon eens meenemen, tis lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruit![]()
Ik heb het nog nooit gegeten. Lijkt me wel lekker hoor!
Ohja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Anne, je moet inloggen bij de volkskrant als je dat wilt lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ohja.
Nou dan, quoten kan wel ( deels)ah ja, interessant wel, en zal ook zeker wel waar zijn. We focussen ons steeds minder lang op 1 ding in deze maatschappij met al zijn snelle info en leuke speeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik verveel mij gauw, heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja, interessant wel, en zal ook zeker wel waar zijn. We focussen ons steeds minder lang op 1 ding in deze maatschappij met al zijn snelle info en leuke speeltjes.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:12 schreef AnneX het volgende:
Dan ga ik nu aan de Trouw beginnen ! met een kopje thee en donkere chocola met sinasappel
stukje. (Lidl)
Die Beatrijs.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
zo beetje teruggebladerd, D-H gefeliciteerd en jij enorme name dropper, zeg dan gewoon vulpen
Ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb wat nieuwe spullen op MP gezet - paar rokjes en broeken Afdingen mag, als er wat van je gading bij is
Ik blijf bij het jasjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb wat nieuwe spullen op MP gezet - paar rokjes en broeken Afdingen mag, als er wat van je gading bij is
juh.. het gaat bij mij echt weer met horten en stoten.. maar goed, er gebeurt tenminste weer watquote:
Ik las het gelukkig vanmorgen pas, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:09 schreef borisz het volgende:
Onze Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
ja dat moet enorm schrikken zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las het gelukkig vanmorgen pas
, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenHopenlijk knapt hij snel op en wordt hij weer helemaal de oude.
Ja best heftig.. Klinkt alsof het 'meevalt' gelukkig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las het gelukkig vanmorgen pas, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenHopenlijk knapt hij snel op en wordt hij weer helemaal de oude.
Ja, dat is wel even schrikken voor hem en Mirjam.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik las het gelukkig vanmorgen pas, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenHopenlijk knapt hij snel op en wordt hij weer helemaal de oude.
Betrapt.quote:
wat is mijn stijl?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Groetjes vanaf de noodleworkshop fftstyle
Waarmee heb je ze gemarineerd??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
Mijn 24-uur-gemarineerde kippetjes ruiken goehoed
Oe, klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarmee heb je ze gemarineerd??
Wij hadden ieder 2 gepocheerde pangasius filets met gestoofde winterpeen en prei.licht en erg lekker! En daarna citroenyoghurt (zelf gemaakt door lemoncurd door de yoghurt te roeren
) en schuddebuikjes
![]()
Ehmm.. volgens mij heb ik hem zelf ook niet opgeslagen handig genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef DarkElf het volgende:
oh ja sun die lemon curd, ik wilde het opslaan maar ik kan t niet vinden dus wrs wel ge-controle C-t, alleen nergens opgeslagenheb je t nog even voor me?
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Mijn maaltje zit er weer in.
Hopelijk is dat van B. bij Augusta in IJmuiden smakelijker.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. volgens mij heb ik hem zelf ook niet opgeslagen handig genoeg![]()
Deze had ik gebruikt:http://www.smulweb.nl/939898/koken/recept/Lemon-curd
Ik heb wat fabriekstagliatelle met gebakken champignons en een lamslapje gegeten.quote:
Sheesh man, in die periode ben ik geborenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Grappig: ik krijg net een uitnodiging voor een reünie van oud-medewerkers van een uitzendbureau waar ik manager van ben geweest van 1980-1985.
Reünie is overigens pas eind november.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Grappig: ik krijg net een uitnodiging voor een reünie van oud-medewerkers van een uitzendbureau waar ik manager van ben geweest van 1980-1985.
Reünie is overigens pas eind november.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sheesh man, in die periode ben ik geboren
Yesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
DE, ja, inderdaad. Zo de bolussen nog even bakken en dan ben ik er klaar voor. Jij veel plezier vanavond, is het de Madrid-vriendin?
en we worden dus filmsterrenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Alaaf![]()
Carnavalsoutfit gescoord met Memo.
ik zat tussen kleuter zijn en gek op paarden en pony's zijn in die tijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:
Ik was al even op weg in die tijd, maar ik was in ieder geval nog niet aan uitzendwerk toe
Ja, toen managede ik al bedrijven en werkte ik al jarenlang.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Sheesh man, in die periode ben ik geboren
Smakelijk !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef borisz het volgende:
Hier een zes gangen menu
1. Restje salade
2. restje zuurkool
3. restje rijst
4. restje pasta
5. Loempia
6. broodje frikandel
En straks naar de snackbar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef borisz het volgende:
Hier een zes gangen menu
1. Restje salade
2. restje zuurkool
3. restje rijst
4. restje pasta
5. Loempia
6. broodje frikandel
Dat klinkt heel niet verkeerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, klinkt goed!
Euhm, er zat gelebonensaus in, ketjap, rijstwijn, 5spices, knoflook, ui, ketchup, honing en een beetje suiker. Volgens mij was dat het!
Edit: en gembersiroop
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer, nu ligt mn hele kamer onder de confetti
Ik ben van 80 dus ging in 85 net naar groep 2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, toen managede ik al bedrijven en werkte ik al jarenlang.
Er waren opnames van Flikken Maastricht (toen wij op bezoek gingen bij Nynke ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]je wordt nu nog wekenlang herinnerd aan carnaval
Hoe kwamen jullie daar zo bij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Er waren opnames van Flikken Maastricht (toen wij op bezoek gingen bij Nynke ook) en er moest confetti gestrooid worden door de figuranten, dus ik strooide even confetti over Memo heen.
t was gewoon midden op de markt, was ook carnavalssetting, dus steer en ik zo: wat is dit eigenlijk voor ietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kwamen jullie daar zo bij?
Toen wij richting opnames liepen moesten we omlopen omdat we niet langs de filmploeg mochten
Geef de schuld maar aan de culinaire armoede van onze vooroudersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:49 schreef ColdFeet het volgende:
Fancy, BoorIk ga straks voor wel 20 gangen, geloof ik
't Is wel oneerlijk hoor - er zit een wedstrijdelement in, maar iedereen kookt iets uit z'n eigen land. Zijn al die Spanjaarden en Ethiopiers en Chinezen mooi in het voordeel
ik heb n scheidsrechtsters pakjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk aan, Steer & Memo (en L.)
ieuw!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:51 schreef Isabeau het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk aan, Steer & Memo (en L.)
Ja, 't is flink behelpen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:50 schreef Isabeau het volgende:
Geef de schuld maar aan de culinaire armoede van onze voorouders
quote:
Ik ken er helemaal niets van!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, 't is flink behelpen.
Oh, mijn Libanese collega komt ook nog. Misschien wel de lekkerste keuken op aarde, de Libanese
Echt? Ken ik helemaal niet!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, mijn Libanese collega komt ook nog. Misschien wel de lekkerste keuken op aarde, de Libanese
Ben ooit in een Libanees restaurant geweest in Amsterdam, maar had het gevoel in een kebabzaak te etenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar heb ik geen beeld bij, in welke hoek moet ik dat ongeveer zoeken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad veel kebabs, maar ik vind vooral de mezze geweldig: gevulde wijnbladeren, hummus, baba ganoush, deegpasteitjes met za'atar, labneh, fattoush.... Je kunt het wel blijven etenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ben ooit in een Libanees restaurant geweest in Amsterdam, maar had het gevoel in een kebabzaak te eten
Hummus, oké, de rest zegt me niksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad veel kebabs, maar ik vind vooral de mezze geweldig: gevulde wijnbladeren, hummus, baba ganoush, deegpasteitjes met za'atar, labneh, fattoush.... Je kunt het wel blijven eten
een van de redenen waarom ik nog eens die kant op moét, het zalige etenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Inderdaad veel kebabs, maar ik vind vooral de mezze geweldig: gevulde wijnbladeren, hummus, baba ganoush, deegpasteitjes met za'atar, labneh, fattoush.... Je kunt het wel blijven eten
Na de hummus haakte ik af maar het klinkt vast wel eetbaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat vond ik niet zo bijzonder....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:00 schreef freecell het volgende:
Hmmm, dat klinkt een beetje als de menukaart van de Benz in Groningen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat vond ik niet zo bijzonder....
Steer, die twee zijn al járen bij elkaar
Ohquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat vond ik niet zo bijzonder....
Steer, die twee zijn al járen bij elkaar
Baba ganoush = puree van geroosterde auberginequote:
Ik wist ze bijna allemaalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Baba ganoush = puree van geroosterde aubergine
za'atar = kruidenmengseltje met sesam
labneh = balletjes hangop-achtige yoghurt in olie en kruiden
fattoush = salade van pitabrood.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
evt nog broekje met daaronder zwarte legging en kousen
en op de rug staat: fluitster
Ik vind de mediterrane keuken (denk: gevulde druivenbladeren, kebabs, shoarmas, koolsalades etc) ook helemaal niet lekkerquote:
kebab en shoarma wel, gevulde bladeren hoef je mij ook niet te geven (sushi dus ook nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de mediterrane keuken (denk: gevulde druivenbladeren, kebabs, shoarmas, koolsalades etc) ook helemaal niet lekker
Ik vind het echt enorm tof er uit zien !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
ja de kaart is rood en aan de andere kant geelquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] Lookin nice![]()
Het zijn voor mij juist de kruiden, want kip in bijv een shoarmazaak vind ik ook echt niet lekker en ik ben dol op kip!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef freecell het volgende:
kebab en shoarma wel, gevulde bladeren hoef je mij ook niet te geven (sushi dus ook niet)
Maar gekruid vlees
Dat fluitje ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
er zit n broekje bijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:16 schreef golfer het volgende:
Leuk pakje hoor Memo. Nog een Frans Derksen broekje (zoek maar op, van voor jouw tijd) er onder en het is compleet.
owquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn voor mij juist de kruiden, want kip in bijv een shoarmazaak vind ik ook echt niet lekker en ik ben dol op kip!
herkenbaar maar dan met een dikke forse grote katquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en bij vlagen lastig.. als hij weer eens half op me gaat zitten zodat ik niet meer kan typen
Je kunt altijd op de kip blazen, zodra MeMo haar fluitje hanteert!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Geen thema zoals Memo, wel veel fout contrast, een pruik die het tot Koninginnedag volhoudt én een piepende kip.
Oh my!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had gister dit lieveheersbeestjes pakje aan: http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=680150
Doe dat broekje nou ahaaaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ben wel blij met mn outfitje broekje is optioneel en dan ben ik toch verkleed maar niet over the top ofzo
zonder diadeem, daar kreeg ik koppijn van.. en gewoon met een zwarte legging er onderquote:
Gezellig, kopje koffiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Steer!
Ik ben overigens het weekend van 16 april in M'streech met mijn pa!
leuk, Maastricht is leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Steer!
Ik ben overigens het weekend van 16 april in M'streech met mijn pa!
what did you do?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gezellig, kopje koffie
Memo, ik heb m'n kip gemold, hij piept niet meer.
* TAV74 laat enkele tientallen slechte kip/knijp grappen achterwegequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te hard geknepen, toen vloog het piepding eruit.
wie weetquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te hard geknepen, toen vloog het piepding eruit.
ga je m ook weer hechtenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Gerepareerd!
[ afbeelding ]
Wel een incisie van 4 cm in z'n nek voor nodig gehad
Idem hier.quote:
Dat worden vieze sokken Pquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm....mijn kindle ligt nog in de autoEn ik heb net mijn schoenen uit.......
Nee hoor....die kindle ligt erg goed in de autoquote:
Zal wat worden als het morgen Carnaval isquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal wat worden als het morgen Carnaval is
Je zit toch niet in Oude Pekela?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
vang ik helaas niks extra's voor vandaar dat ik om 2u ipv 3u kap. Waah er zijn hier enge clowns aaah!
Cadeautjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:35 schreef golfer het volgende:
En ook nog 1 voor PSV.
Wat een comedy caperwedstrijd.
Klopt. Makkelie zal wel weer een weekje in de bierdivisie mogen fluiten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
begreep dat pengel van exc ook niet terecht was anders
Ik ben ze nog steeds aan het binnenhengelen. Duurt lang, die bijna 17 Gb.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:18 schreef TAV74 het volgende:
Zo, dat was aflevering II van Insp. Winter, alweer die butler
Veldhuis & Handicap hebben hun hele hebben en houwen van Acda & De Munnik gestolen, als je het mij vraagt. Het blijven twee jongens uit de reclame die een concept hebben uitgewerkt, in plaats van dat ze uit het leven grijpen, wat A&DM dan tenminste wel kunnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Hey
Eten was prima en ze hadden mijn zalm netjes verwisseld voor wat anders.
Veldhuis & Kemper was aardig, grappen hier en daar wel leuk, maar muzikaal zit het echt snor. Vooral de percussioniste vond ik erg goed.
Collega's om me heen vonden het 'herkenbaar' maar ik dan weer helemaal niet![]()
Maar dat probleem heb ik sowieso altijd
Maar het allerleukste was bijpraten met mijn ene collegadin die ik ruim 2 weken al niet meer gezien had
Nee joh, geen loempia's bij een supermarkt halen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef borisz het volgende:
Voortaan maar bij China Town weer loempia's halen. Die minikrengen van de AH zijn niet echt bijzonder.
Ik verwoord dat met dt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Je verwoord het goed Dude![]()
![]()
En fijn dat je een leuke avond had Bluezz!
ik snapt het Juf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik verwoord dat met dt!
O nee, ik niet natuurlijk.
Ingewikkelde post dit.
En jij als lieveheersbeestjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Je verwoord het goed Dude![]()
![]()
En fijn dat je een leuke avond had Bluezz!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik verwoord dat met dt!
O nee, ik niet natuurlijk.
Ingewikkelde post dit.
Dat doe ik ook niet meer. Maar ja dit was nog een doos van mijn feestje die uiteindelijk niet de frituur in ging. Dus maak ik het nu opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee joh, geen loempia's bij een supermarkt halen!
Nope!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En jij als lieveheersbeestjeZijn daar picjes van?
![]()
Topperquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Mijn taak als fotojurylid voor Vivarium is volbracht
Als dat ding een appel wilt noemen vind ik het prima.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed zo. Op de knietjes een appel aanbieden nu.
Een IPadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat ding een appel wilt noemen vind ik het prima.
Aaipat.quote:
Klinkt alsof je er echt verdrietig van was toen.quote:
Hij kan al Opa zeggen, maar eigenlijk zegt ie ope.quote:
Ja, maar dat is in het filmpje wat niet vertoond mag wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Hij kan al Opa zeggen, maar eigenlijk zegt ie ope.
Waarlijk een knap ventje Bluezz, en dat zeg ik normaliter niet met gezwinde spoed.quote:
Mag hopen dat ie betere ogen heeft en niet ook op -7 terecht komt.quote:
quote:
iddquote:
Hij heeft de Australische blik met wat van papa F. erdoor. Dus indirect zeg ik gezwindquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarlijk een knap ventje Bluezz, en dat zeg ik normaliter niet met gezwinde spoed.
En ik blijf erbij: Oma's blik.
Ja inderdaad! Toen hadden we nog geen XFactor en Odols ed. ook, waarin blanken dit genre zongen. Dus dat was best een bijzonderheid toen, herinner ik me.quote:
Ja, ik ook. Doet zo iemand zijn mond open dat je denkt WTF? Nu zijn we eraan gewend met de pol pots enzo....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja inderdaad! Toen hadden we nog geen XFactor en Odols ed. ook, waarin blanken dit genre zongen. Dus dat was best een bijzonderheid toen, herinner ik me.
Bluezz, hou eens op met die foto's.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Doet zo iemand zijn mond open dat je denkt WTF? Nu zijn we eraan gewend met de pol pots enzo....
Laatste : keten met mama![]()
![]()
Op zijn eerste pantoffels. Het lijken wel uggs
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bluezz, hou eens op met die foto's.![]()
Straks wil ik ook zo'n riem.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bluezz, hou eens op met die foto's.![]()
Straks wil ik ook zo'n riem.
That's for sure.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan moet Dude direct worden opgenomen.
Ja. Moet ik nou ook zo'n ding volgens jou, Dude?quote:
Niks mot.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Moet ik nou ook zo'n ding volgens jou, Dude?
Boek lezen heb ik de Kindle al voorquote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niks mot.
Maar als je ze op marktplaats voor een paar honderd euro kan kopen, zou ik gillen: JA!
Ik ben dol op het ding. Snel, simpel en hartstikke functioneel. Ik vind het echt een aanwinst. de laptop hoeft niet meer altijd aan. je pakt even de IPad als je iets wilt zoeken. En je neemt 'm mee om foto's aan iemand te laten zien. Of om een boek mee te lezen in de trein. Of op reis.
Ik vind de IPad geen speelgoed, want ik gebruik hem echt heel gericht. Maar ik heb geen Kindle natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boek lezen heb ik de Kindle al voorDie past heel mooi in mijn binnenzak. Wel cool hoor......350 boeken in je binnenzak
't Is wel cool speelgoed, zo'n iPad. Maar ik twijfel nog steeds heel erg
quote:Op zondag 6 maart 2011 00:19 schreef Duderinnetje het volgende: Bijna een soort afstandsbediening van Het Leven, zeg maar.
Ik was als tiener helemaal weg van Orry Main van North & Southquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Klinkt alsof je er echt verdrietig van was toen.
Ik ken hem alleen maar van Dirty Dancing.
O dat heb ik inderdaad ook gekeken.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was als tiener helemaal weg van Orry Main van North & South
Slaap lekker IPeequote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga naar bedSlaap lekker, lieve kijkbuiskindertjes
Nee, geen groot acteur, wel een bekend acteur met een paar mooie rollen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:46 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat heb ik inderdaad ook gekeken.Was misschien iets te oud om 'weg' te zijn van Orry, dat kan ik me niet meer herinneren.
Maar ik vond hem geen groot acteur. Desalniettemin altijd lullig als iemand doodgaat natuurlijk.
Ja, ok.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, geen groot acteur, wel een bekend acteur met een paar mooie rollen.
Knap hoor. Daar hadden wij kilometers kabel voor gekocht en nog steeds stoorde het aan alle kanten.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef borisz het volgende:
Beetje googelen en het lukt mij om direct vanaf mijn laptop dingen op de tv af te spelen
Ja!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef golfer het volgende:
Even pauze in een flauwe, maar wel grappige film die gisteren werd uitgezonden.
ac ryan mini hdquote:Op zondag 6 maart 2011 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hoor. Daar hadden wij kilometers kabel voor gekocht en nog steeds stoorde het aan alle kanten.
Vandaar dat we de herbrandbare DVD's hebben bedacht.
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dude, ik heb steeds : ridi, ridi ridi in mijn hoofd
Nouja, de kroeg draaide 'normale' muziek, was wel gevuld met 18 jarige carnavalgangers, en dan is het een kwestie van verstand op 0 zetten en met je biertje 'meedansen' op de muziek.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Was t n beetje leuk zo met dat carnaval steer?
Van welke kant zou je haar willen doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:45 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Net in de kroeg gedanst met L. en haar Weense vriendin.Die vriendin heeft lang haar aan één kant van haar hoofd en Sinead O'Connor aan de andere kant.
Golferquote:Op zondag 6 maart 2011 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Van welke kant zou je haar willen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |