Mooi en fijntjes. Wel de neiging om wat kinderlijk te lijken, als je er iets even dotterigs boven draagt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
Ik vind ze enig! maar had ze voor mezelf afgekeurd wegens te bleek zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Groetjes vanaf de noodleworkshop fftstyle
Jij hebt toch ook een Iphone?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
zo beetje teruggebladerd, D-H gefeliciteerd en jij enorme name dropper, zeg dan gewoon vulpen
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.quote:
Neuh, ik heb al een telefoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uitquote:
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uit![]()
Maar schijn bedriegt vast!
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.
trouwens Dim SumZelfgemaakt of zelfgehaald steer?
Als je eens bij een chinees bent gewoon eens meenemen, tis lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruit![]()
Ik heb het nog nooit gegeten. Lijkt me wel lekker hoor!
Ohja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Anne, je moet inloggen bij de volkskrant als je dat wilt lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ohja.
Nou dan, quoten kan wel ( deels)ah ja, interessant wel, en zal ook zeker wel waar zijn. We focussen ons steeds minder lang op 1 ding in deze maatschappij met al zijn snelle info en leuke speeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik verveel mij gauw, heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja, interessant wel, en zal ook zeker wel waar zijn. We focussen ons steeds minder lang op 1 ding in deze maatschappij met al zijn snelle info en leuke speeltjes.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:12 schreef AnneX het volgende:
Dan ga ik nu aan de Trouw beginnen ! met een kopje thee en donkere chocola met sinasappel
stukje. (Lidl)
Die Beatrijs.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
zo beetje teruggebladerd, D-H gefeliciteerd en jij enorme name dropper, zeg dan gewoon vulpen
Ik ga even kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb wat nieuwe spullen op MP gezet - paar rokjes en broeken Afdingen mag, als er wat van je gading bij is
Ik blijf bij het jasjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, ik heb wat nieuwe spullen op MP gezet - paar rokjes en broeken Afdingen mag, als er wat van je gading bij is
juh.. het gaat bij mij echt weer met horten en stoten.. maar goed, er gebeurt tenminste weer watquote:
Ik las het gelukkig vanmorgen pas, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:09 schreef borisz het volgende:
Onze Stefan / SunChaser in het ziekenhuis
ja dat moet enorm schrikken zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las het gelukkig vanmorgen pas
, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenHopenlijk knapt hij snel op en wordt hij weer helemaal de oude.
Ja best heftig.. Klinkt alsof het 'meevalt' gelukkig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las het gelukkig vanmorgen pas, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenHopenlijk knapt hij snel op en wordt hij weer helemaal de oude.
Ja, dat is wel even schrikken voor hem en Mirjam.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik las het gelukkig vanmorgen pas, maar het was best schrikken. Hoe moet Mirjam zich wel niet voelenHopenlijk knapt hij snel op en wordt hij weer helemaal de oude.
Betrapt.quote:
wat is mijn stijl?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Groetjes vanaf de noodleworkshop fftstyle
Waarmee heb je ze gemarineerd??quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
Mijn 24-uur-gemarineerde kippetjes ruiken goehoed
Oe, klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waarmee heb je ze gemarineerd??
Wij hadden ieder 2 gepocheerde pangasius filets met gestoofde winterpeen en prei.licht en erg lekker! En daarna citroenyoghurt (zelf gemaakt door lemoncurd door de yoghurt te roeren
) en schuddebuikjes
![]()
Ehmm.. volgens mij heb ik hem zelf ook niet opgeslagen handig genoegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef DarkElf het volgende:
oh ja sun die lemon curd, ik wilde het opslaan maar ik kan t niet vinden dus wrs wel ge-controle C-t, alleen nergens opgeslagenheb je t nog even voor me?
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
Mijn maaltje zit er weer in.
Hopelijk is dat van B. bij Augusta in IJmuiden smakelijker.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehmm.. volgens mij heb ik hem zelf ook niet opgeslagen handig genoeg![]()
Deze had ik gebruikt:http://www.smulweb.nl/939898/koken/recept/Lemon-curd
Ik heb wat fabriekstagliatelle met gebakken champignons en een lamslapje gegeten.quote:
Sheesh man, in die periode ben ik geborenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Grappig: ik krijg net een uitnodiging voor een reünie van oud-medewerkers van een uitzendbureau waar ik manager van ben geweest van 1980-1985.
Reünie is overigens pas eind november.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Grappig: ik krijg net een uitnodiging voor een reünie van oud-medewerkers van een uitzendbureau waar ik manager van ben geweest van 1980-1985.
Reünie is overigens pas eind november.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sheesh man, in die periode ben ik geboren
Yesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
DE, ja, inderdaad. Zo de bolussen nog even bakken en dan ben ik er klaar voor. Jij veel plezier vanavond, is het de Madrid-vriendin?
en we worden dus filmsterrenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
Alaaf![]()
Carnavalsoutfit gescoord met Memo.
ik zat tussen kleuter zijn en gek op paarden en pony's zijn in die tijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:38 schreef TAV74 het volgende:
Ik was al even op weg in die tijd, maar ik was in ieder geval nog niet aan uitzendwerk toe
Ja, toen managede ik al bedrijven en werkte ik al jarenlang.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:
Sheesh man, in die periode ben ik geboren
Smakelijk !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef borisz het volgende:
Hier een zes gangen menu
1. Restje salade
2. restje zuurkool
3. restje rijst
4. restje pasta
5. Loempia
6. broodje frikandel
En straks naar de snackbar?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef borisz het volgende:
Hier een zes gangen menu
1. Restje salade
2. restje zuurkool
3. restje rijst
4. restje pasta
5. Loempia
6. broodje frikandel
Dat klinkt heel niet verkeerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oe, klinkt goed!
Euhm, er zat gelebonensaus in, ketjap, rijstwijn, 5spices, knoflook, ui, ketchup, honing en een beetje suiker. Volgens mij was dat het!
Edit: en gembersiroop
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer, nu ligt mn hele kamer onder de confetti
Ik ben van 80 dus ging in 85 net naar groep 2quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, toen managede ik al bedrijven en werkte ik al jarenlang.
Er waren opnames van Flikken Maastricht (toen wij op bezoek gingen bij Nynke ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]je wordt nu nog wekenlang herinnerd aan carnaval
Hoe kwamen jullie daar zo bij?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Er waren opnames van Flikken Maastricht (toen wij op bezoek gingen bij Nynke ook) en er moest confetti gestrooid worden door de figuranten, dus ik strooide even confetti over Memo heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |