Mooi en fijntjes. Wel de neiging om wat kinderlijk te lijken, als je er iets even dotterigs boven draagt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
Ik vind ze enig! maar had ze voor mezelf afgekeurd wegens te bleek zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dan nu even wat minder charitatieve praat: wat vinden jullie van deze schoenen?
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn die geweldig met een beetje bruine benen
Pleurisduur natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Groetjes vanaf de noodleworkshop fftstyle
Jij hebt toch ook een Iphone?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:19 schreef DarkElf het volgende:
zo beetje teruggebladerd, D-H gefeliciteerd en jij enorme name dropper, zeg dan gewoon vulpen
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.quote:
Neuh, ik heb al een telefoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja klopt. hoezo wil je er ook een? we hebben er nog wel een te koop voor je binnenkort.
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uitquote:
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat ziet er in mijn ogen zo onsmakelijk uit![]()
Maar schijn bedriegt vast!
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dim sum? beetje bleek maar onsmakelijk zie ik er niet zo in.
trouwens Dim SumZelfgemaakt of zelfgehaald steer?
Als je eens bij een chinees bent gewoon eens meenemen, tis lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja een beetje bleek en plakkerig ziet het eruit![]()
Ik heb het nog nooit gegeten. Lijkt me wel lekker hoor!
Ohja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:56 schreef Isabeau het volgende:
Anne, je moet inloggen bij de volkskrant als je dat wilt lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ohja.
Nou dan, quoten kan wel ( deels)ah ja, interessant wel, en zal ook zeker wel waar zijn. We focussen ons steeds minder lang op 1 ding in deze maatschappij met al zijn snelle info en leuke speeltjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Ik verveel mij gauw, heb ik gemerkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja, interessant wel, en zal ook zeker wel waar zijn. We focussen ons steeds minder lang op 1 ding in deze maatschappij met al zijn snelle info en leuke speeltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |