Ik zou haar wel doen.quote:
Slaap lekker.quote:
Toen jullie net die discussie hadden over het Christendom moest ik aan zo een oude aflevering van Puberruil denken. Zat ook zo een zwaargelovige jongen uit Zeeland in die ging ruilen met een jongen wiens Hells Angel-vader vastzat voor moord. Die christelijke jongen mocht niet op de computer en geen tv kijken, alleen door de ouders goedgekeurde dvd's. Zijn hobbies waren planten kweken (nee, geen wiet) in een caravan in zijn tuin. Hij ging zaterdagavond uit, dat hield in: luisteren naar live (!quote:
en dit is dus de reden waarom het Christendom zo'n slecht imago heeft...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen jullie net die discussie hadden over het Christendom moest ik aan zo een oude aflevering van Puberruil denken. Zat ook zo een zwaargelovige jongen uit Zeeland in die ging ruilen met een jongen wiens Hells Angel-vader vastzat voor moord. Die christelijke jongen mocht niet op de computer en geen tv kijken, alleen door de ouders goedgekeurde dvd's. Zijn hobbies waren planten kweken (nee, geen wiet) in een caravan in zijn tuin. Hij ging zaterdagavond uit, dat hield in: luisteren naar live (!!) accordeonmuziek en een glaasje fanta drinken. Half 12 fietste hij zo snel mogelijk terug naar huis, omdat zondag rustdag.
Heb echt met verwondering zitten kijken.
Die jongen kreeg totaal geen vrijheid en eigen verantwoordelijkheid van zijn ouders. Toen ging die andere jongen wat moeilijke vragen stellen aan die moeder. Er kwam uit: God stond op 1, daarna kwamen de kinderen pas...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dit is dus de reden waarom het Christendom zo'n slecht imago heeft...
ga dan.quote:
dat kan toch niet jonguh.. ik woon in een gat.. daar ga je om deze tijd niet alleen op de fiets naar 'de stad'quote:
Ik ben opgegroeid in een dorpje in de biblebelt en ken het Christelijke uitgaansleven dus we een beetje. Dat van 12 uur thuis zijn herken ik, de rest eerlijk gezegd niet zo. De jongeren uit mijn dorp luisteren naar 'normale' muziek en zuipen zich helemaal de tering in omdat ze maar zo kort tijd hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen jullie net die discussie hadden over het Christendom moest ik aan zo een oude aflevering van Puberruil denken. Zat ook zo een zwaargelovige jongen uit Zeeland in die ging ruilen met een jongen wiens Hells Angel-vader vastzat voor moord. Die christelijke jongen mocht niet op de computer en geen tv kijken, alleen door de ouders goedgekeurde dvd's. Zijn hobbies waren planten kweken (nee, geen wiet) in een caravan in zijn tuin. Hij ging zaterdagavond uit, dat hield in: luisteren naar live (!!) accordeonmuziek en een glaasje fanta drinken. Half 12 fietste hij zo snel mogelijk terug naar huis, omdat zondag rustdag.
Heb echt met verwondering zitten kijken.
Het was in Meliskerke, Zeeland kan ik me herinneren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in een dorpje in de biblebelt en ken het Christelijke uitgaansleven dus we een beetje. Dat van 12 uur thuis zijn herken ik, de rest eerlijk gezegd niet zo. De jongeren uit mijn dorp luisteren naar 'normale' muziek en zuipen zich helemaal de tering in omdat ze maar zo kort tijd hebben.
dat laatste zeker, maar dit soort ouders zou ik écht niet als ouders willen hebben...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Die jongen kreeg totaal geen vrijheid en eigen verantwoordelijkheid van zijn ouders. Toen ging die andere jongen wat moeilijke vragen stellen aan die moeder. Er kwam uit: God stond op 1, daarna kwamen de kinderen pas...![]()
Ik had echt met die jongen te doen. Maar wel tof dat ze aan dat programma meededen.
Bommelerwaard hier. Volgens mij iets minder streng gelovig dan Zeeland maar alsnog flink streng.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Het was in Meliskerke, Zeeland kan ik me herinneren.
top.. iemand die niet kotst van mijn verzoekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:37 schreef ValHallen het volgende:
Dit nummer blijft eigenlijk wel leuk. Ik was hem echt kotsbeu tijdens serious request maar ik ben hem weer gaan waarderen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
top.. iemand die niet kotst van mijn verzoek
ja jij wel.. maar dat hoort ook zo hequote:
Ik ben Adele langzaam maar zeker gaan waarderen ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
top.. iemand die niet kotst van mijn verzoek
Adele zou ik doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:42 schreef naatje_1 het volgende:
Adele is een topwijf, echt, maar niet iedere dag, ik weet niet of je dat verhaal had gehoord over pope of dope in mijn uitzending, maar toen zei ik iets over een spanningsboog. Die is bij adele inmiddels bereikt. Kom over een jaar of 2 maar weer aan met rolling in the deep, maar doe nu een nieuwe single oid...
ik blijf hem top vinden.. maar haar nieuwe single mag van mij ook wel in draakjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:42 schreef naatje_1 het volgende:
Adele is een topwijf, echt, maar niet iedere dag, ik weet niet of je dat verhaal had gehoord over pope of dope in mijn uitzending, maar toen zei ik iets over een spanningsboog. Die is bij adele inmiddels bereikt. Kom over een jaar of 2 maar weer aan met rolling in the deep, maar doe nu een nieuwe single oid...
Je hebt gelijk. Het is alleen dat ik Adele nooit vrijwillig opzet dus ik hoor het nummer maar zelden. En daardoor vind ik het nog steeds wel een leuk nummertjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:42 schreef naatje_1 het volgende:
The South Will Rise Again. Lynyrd Skynyrd.quote:
Proost.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik schenk nog een wijntje in.. ben nog niet echt moe ofzo
en daar gaan wij blij mee zijn?quote:
ja best met DrankBakje dan?quote:
Ik heb net nog geknetterd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja best met DrankBakje dan?
nummer op onzin radio bedoelde ik, overigens: Muse - Unnatural Selectionquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:51 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
nu: muse, unintended.
Beetje triest , maar verdomd goed nummer.
ssssst.. dit is muziekgeluidjesquote:
trek een vuilniszak aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:53 schreef DrankBakje het volgende:
iemand nog een goed pak voor mij, ik moet morgen carnaval ofzoiets, ik heb al adam pak geopperd, maar dat vonden ze geen goed idee.
Soms best lief.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ssssst.. dit is muziekgeluidjes
duurt wel langquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
willekeurige nummers aangeklikt bij turn up the bass
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
willekeurige nummers aangeklikt bij turn up the bass
oeh een non.. mooi ...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:55 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Ik krijg net een non aangeboden,.................... zo en nu...............
Nee, dat dorp is dood wat dat betreft.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh een non.. mooi ...
vieren ze bij jou carnaval dan?
Raap me opquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:58 schreef DrankBakje het volgende:
eerste keer carnaval is prima bevallen hoor. scheelt dat ik nooit beval.........
Heb je ook eens van dat geknetter tussen de benen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mis de smileys.. en vind koelkast nu een beetje stom
nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:01 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Heb je ook eens van dat geknetter tussen de benen?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik mis de smileys.. en vind koelkast nu een beetje stom
ik mag de komende 17000 posts geen smileys gebruiken.. schijnbaar zit ik over mijn quotem heen.. nu mag ik ze dus niet gebruiken tot ik op een gemiddelde van 2 zit.. heeft koelkast bedacht.. en ik dacht.. ik ga dat iig 1 dag volhouden.. grrmbl heb al 1 gebruikt in een dm naar hem toe grrrmblquote:
Ik moet soms janken bij die nummersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:01 schreef ValHallen het volgende:
Simon & Garfunkel![]()
Ongeëvenaarde slechtheid
is mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:01 schreef ValHallen het volgende:
Simon & Garfunkel![]()
Ongeëvenaarde slechtheid
Je bent wel liefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mag de komende 17000 posts geen smileys gebruiken.. schijnbaar zit ik over mijn quotem heen.. nu mag ik ze dus niet gebruiken tot ik op een gemiddelde van 2 zit.. heeft koelkast bedacht.. en ik dacht.. ik ga dat iig 1 dag volhouden.. grrmbl heb al 1 gebruikt in een dm naar hem toe grrrmbl
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mag de komende 17000 posts geen smileys gebruiken.. schijnbaar zit ik over mijn quotem heen.. nu mag ik ze dus niet gebruiken tot ik op een gemiddelde van 2 zit.. heeft koelkast bedacht.. en ik dacht.. ik ga dat iig 1 dag volhouden.. grrmbl heb al 1 gebruikt in een dm naar hem toe grrrmbl
uhmm nee zo snel gaat dat nietquote:
Ik dacht al dat ik wat vergeten ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm nee zo snel gaat dat niet
toch wel hequote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:05 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik wat vergeten ben.
Ik mis een vrouw..................quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel me nu officieel...denk dat ik zo maar eens ergens anders ga kijken ofzo
en dan? knal je uit elkaar? raak je in coma? is je drank op? ga je kotsen? ga je slapen?quote:
slaap lekker, veel plezier in dromenland, veul liefde enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:11 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd het voor gezien mensen, rustig inslapen met de Ekdom op de radio
om schoon te maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:10 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Ik mis een vrouw..................
zelfde voor jou enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland, veul liefde enzo
hartje terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ValHallen... top verzoekje als ik smileys mocht gebruiken deed ik hartje
waar ben je een vrouw voor nodig dan? die zijn toch alleen maar vervelend?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Ik heb mezelf net weer sgoon gemaakt hoor.
wat goed van jou.. ik heb je bijna ingehaald qua postsquote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar ben je een vrouw voor nodig dan? die zijn toch alleen maar vervelend?
doe dan steeds [heart.gif] enzo [emo.gif] [biggrin.gif]quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee dat vind ik lelijk.. doe liever gewoon hartjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doe dan steeds [heart.gif] enzo [emo.gif] [biggrin.gif]
Ik ga pittuh?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut het is al weer 4 uur geweest...
is dat een vraag of jij moet gaan pitten? dan zeg ik neequote:
het scheelt toch wat, gecorrigeerde quote:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat vind ik lelijk.. doe liever gewoon hartje
in plaats vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ValHallen... top verzoekje [heart.gif]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vind mijnes mooier, meer meisje achtig.. ga maar lekker slaapies doen.. hartje aan jouquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het scheelt toch wat, gecorrigeerde quote:
[..]
in plaats van
[..]
Ga je mee de liefde bedrijven, ik ben net zo maagd als jij je voelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat een vraag of jij moet gaan pitten? dan zeg ik nee
ow.. dat word dan klungel werkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:19 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Ga je mee de liefde bedrijven, ik ben net zo maagd als jij je voelt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind mijnes mooier, meer meisje achtig.. ga maar lekker slaapies doen.. hartje aan jou
Hij spuit soms een beetje.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ow.. dat word dan klungel werk
Goh die granaat (10)heb ik allang op gevangen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zou een granaat voor je vangen.. heus echt waar
dat is liefquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:23 schreef DrankBakje het volgende:
[..]
Goh die granaat (10)heb ik allang op gevangen.
Ik heb slagroom..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut ik kan niet op een nr komen.. shit bagger zooi
ik hou eigenlijk niet zo van slagroomquote:
Waar wel van dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hou eigenlijk niet zo van slagroom
bloos, bloos.. misschien welquote:
sorry, die van mij knettert al weer. beetej afwisseling.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bloos, bloos.. misschien wel
jij spoort niet.. nee en de rest van Fok! zeker welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:29 schreef DrankBakje het volgende:
niemand houd van mij, ik spoor niet, shi
[..]
sorry, die van mij knettert al weer. beetej afwisseling.
Lief?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij spoort niet.. nee en de rest van Fok! zeker wel
ik ben altijd lief , niet sporen is positiefquote:
zuivere herrie.. ik ga naar mijn eigen gezeik luisterenquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenland, liefde enzoquote:
Sloom zijn ze hier zoiezoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat?
tevens Fok! faalt.. slome bende
Puur natuur.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb jou nog niet eerder gezien hier hoe kan dat? kloon die afgestoft is?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo? jou hart, waar is die![]()
Ik mezelf ook niet meer, truste.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb teveel gezopen om jou nog volledig te kunnen volgen. .wahhaha
ga je slapen? oke. truste, slaap lekker, veel plezier in dromenland. .liefde enzo.. heul veulquote:
En een dikke kua.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga je slapen? oke. truste, slaap lekker, veel plezier in dromenland. .liefde enzo.. heul veul
aa daar word ik dan wel weer blij vanquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aa daar word ik dan wel weer blij van
geniet ervan. slaap lekker kusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:48 schreef DrankBakje het volgende:
ik ga even knetteren en dan slapen.. thustehg
ik doe na tralalalallaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een vrolijk liedje lalalalla
doe mij maar na lalallallaa
ik doe stiekem een dansje.. doe mij dan na
tralalalalala hier word ik vrolijk van
doe mij maar na
123 van je tralalallala doe mij nog een keer na tralalallalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je ergens anders druk maken om ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:31 schreef Aarsgezicht. het volgende:
waarom zitten jullie nu te posten hier, geen leven ofzo?
Ja wat heb jij in je jeugd lopen doen?
Ja lekker posten op ONZIN RADIO ()
Leuk hoor..
gewoon negeren ajacied, blijven ze vanzelf wel weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ga je ergens anders druk maken om dit![]()
![]()
![]()
Iedereen hier weet inmiddels wel dat de rest van de users die onzin voor je leven leuk vinden, van onzin radio walgen. Dus dan hoeven ze niet nog eens te posten hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:44 schreef Viro het volgende:
[..]
gewoon negeren ajacied, blijven ze vanzelf wel weg.
zij walgen dan van onz radio, maar de leukste dingen gebeuren in onz radio reeks. Hun gemis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet inmiddels wel dat de rest van de users die onzin voor je leven leuk vinden, van onzin radio walgen. Dus dan hoeven ze niet nog eens te posten hoor
iets met subjectiviteit..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:54 schreef Viro het volgende:
[..]
zij walgen dan van onz radio, maar de leukste dingen gebeuren in onz radio reeks. Hun gemis.
Ja wat hun vindenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:54 schreef Viro het volgende:
[..]
zij walgen dan van onz radio, maar de leukste dingen gebeuren in onz radio reeks. Hun gemis.
Ik geef jou nog 1 minuut hier voor je oprot voor het verkr8ten van de reeksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:56 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
iets met subjectiviteit..
ik geef jou nog een maand hier.
alsof er zoveel mensen reageren...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef jou nog 1 minuut hier voor je oprot voor het verkr8ten van de reeks
Ga janken om de tijdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:59 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
alsof er zoveel mensen reageren...
serieus reageren om 7 uur op zaterdag!! autist?
ik denk niet dat het overal 7 uur isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:04 schreef Aarsgezicht. het volgende:
denken dat het overal 7 uur is nu! hoe kortzichtig..
klapjosti dat je bent, je geeft mij een maand. Zelf ben je net een maand of 3 op fok en je hebt al 14k post.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:56 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
iets met subjectiviteit..
ik geef jou nog een maand hier.
moet jij maar eens ff wachten, dan zie je het vanzelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 06:59 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
alsof er zoveel mensen reageren...
serieus reageren om 7 uur op zaterdag!! autist?
slaapzequote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:08 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen ik ga even een uurtje pitten!
truste trolololoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:08 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen ik ga even een uurtje pitten!
naast autisme raad ik ook een opticien aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:06 schreef Viro het volgende:
[..]
klapjosti dat je bent, je geeft mij een maand. Zelf ben je net een maand of 3 op fok en je hebt al 14k post.
Je noemt ajacied een autist maar wie is dat nou gezien de statestieken, juist jij. Ga je moeders kano epileren ofzo.
[..]
moet jij maar eens ff wachten, dan zie je het vanzelf.
Lol. 82 postsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:10 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
naast autisme raad ik ook een opticien aan
kano epileren, wut?
ja. dus geen 14000 tegelzetter, blinde.quote:
ik zeg niet dat jij 14k posts heb geleverdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:11 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
ja. dus geen 14000 tegelzetter, blinde.
jullie zijn dezelfde persoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zeg niet dat jij 14k posts heb geleverd
Ik heb geen vriendschap met hemquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:14 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
whaha, dacht ik al. zo'n sukkel ben je wel. loop je je holmaat te dissen ipv mij!!
mijn profiel dat sinds 2008 niet is aangepast tegen mij proberen te gebruiken. Doe je best maarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:11 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
ja. dus geen 14000 tegelzetter, blinde.
edit: jouw profiel dan
opleiding: Netwerkbeheer
ik weet genoeg.
en uitgemaakt worden voor autistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendschap met hemHij haat mij een beetje
weet je, ga jij eens naar je vriendjesclub... Ergens anders druk maken om ditquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:17 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
en uitgemaakt worden voor autistdat zijn de leukste. Net als de mensen die praten in hun dromen, weet je hoe ze werkelijk denken.
Hij weet dat ik een schijthekel aan hem heb dus komt mij ook goed uit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:14 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
whaha, dacht ik al. zo'n sukkel ben je wel. loop je je holmaat te dissen ipv mij!!
ga eens in op dat andere, wat lul je nou met je onaangepaste profielen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:16 schreef Viro het volgende:
[..]
mijn profiel dat sinds 2008 niet is aangepast tegen mij proberen te gebruiken. Doe je best maar
lonesome.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet je, ga jij eens naar je vriendjesclub... Ergens anders druk maken om dit.
die post van het opticien? Doe ik met plezier.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:17 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
ga eens in op dat andere, wat lul je nou met je onaangepaste profielen.
Jankbalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:19 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
15 jaar oud al, dus wat klets je.
Ahww leuke anekdotequote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:27 schreef Viro het volgende:
[..]
die post van het opticien? Doe ik met plezier.
Opticien heb ik inderdaad nodig, wil voor je vader een bril halen, zag hem laatst de hond van de buren neuken. Je moeder voelde zich erg jaloers. Arme mens staat al droog sinds je vaders zicht achteruit is gegaan na jouw geboorte. Vraag eens of ik wat schuurpapier kan krijgen van haar. Moet hiet namelijk nog wat meubilair met de hand schuren.
Alvast bedankt voor het vragen en wens je moeder veel sterkte met jou als kind.
tijd voor jou om weg te gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:56 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
Ahww leuke anekdoteIk zie dat je erg je best hebt gedaan om kwetsend over te komen
Waardeer ik! Ik zal het eens navragen, m'n moeder kan om dit soort verhaaltjes altijd wel lachen.
Tijd voor je pillen.
Oh shit daar heb je me, ik weet niet meer wat ik moet zeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:56 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
Ahww leuke anekdoteIk zie dat je erg je best hebt gedaan om kwetsend over te komen
Waardeer ik! Ik zal het eens navragen, m'n moeder kan om dit soort verhaaltjes altijd wel lachen.
Tijd voor je pillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[
laat hem maar lekker trollen ajacied, ik kan erom lachen.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh shit daar heb je me, ik weet niet meer wat ik moet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[deze mang, dan maar sarcastisch doen, le autist.
Je bent zelf autistquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:27 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]deze mang, dan maar sarcastisch doen, le autist.
Goedemorgenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef ViezeFur het volgende:
Dus, beter gaat iemand fatsoenlijke happy-hardcore draaien, of blije punk shit zoals in de oude tony hawk spellen e.d.
Bon jovi
Zegt degene die heel weinig gepost heeft in deze reeksquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:44 schreef ViezeFur het volgende:
Dus, beter gaat iemand fatsoenlijke happy-hardcore draaien, of blije punk shit zoals in de oude tony hawk spellen e.d.
Bon jovi
Hehe :p het is maar een voorstel hoor, maar kom op, dat is toch goede muziek om de dag te beginnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Z
[..]
Zegt degene die heel weinig gepost heeft in deze reeks
Het is een verzoekjesautomaat dus wat wil jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:48 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Hehe :p het is maar een voorstel hoor, maar kom op, dat is toch goede muziek om de dag te beginnen.
M'n vriendinnetje is op vakantie, is dat een goede reden voor Here Without You?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Neroje, kan je even met echte redenen komen inplaats van smileys als redenen te geven?
Je hebt het te doen met de muziek nu,. Er kan geen normale dj nu komenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef ViezeFur het volgende:
Kom op denk ook eens even aan de medemens die al een nacht wakker is en gewoon chille muziek wilt, geen wazige nintendo geluidjes met homostemmetjes
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
M'n vriendinnetje is op vakantie, is dat een goede reden voor Here Without You?
waar heb jij het over, ik ken dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef ViezeFur het volgende:
Dus, beetje FatLip of in too deep, van Sum-41 ofzo? dammit van blink-182 ofzo? iets anders dan dit alsjeblieft.
Neuh, ik zoek zo zelf wel weer iets uit uit mn 100+ gig muziekverzamelingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het te doen met de muziek nu,. Er kan geen normale dj nu komen
[..]
Ik heb ook maar een MP3'tje opgezet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:53 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
Neuh, ik zoek zo zelf wel weer iets uit uit mn 100+ gig muziekverzameling
Komt iets van blink 182 aan voor jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef ViezeFur het volgende:
Dus, beetje FatLip of in too deep, van Sum-41 ofzo? dammit van blink-182 ofzo? iets anders dan dit alsjeblieft.
youtube maar eens, was eind jaren 90 / begin 2000 redelijk populair. Het soort muziek dat ook altijd op de soundtrack van American Pie enzo staat.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar heb jij het over, ik ken dat helemaal niet.
Hehe ait, coolquote:
Ah, Jij komt alleen in de nacht langs, vandaarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Janetjuh Jacksun aangevraagd :thumbs up:
Op de een of andere manier associeer ik de ietwat opbeat gevoel van janet jasckson's "what have you done for me lately" met koude zaterdagen
heh watte, en jij dan met je "ajaciednr.3482678583trolleins:')!!-naamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:55 schreef Ajacied422 het volgende:
wth wie is schenkstroop in naam?Toch niet iemand die trolld met een neppe naam?
nee ik zie dat jij in de nacht langs komt, mijn excusesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
heh watte, en jij dan met je "ajaciednr.3482678583trolleins:')!!-naam
JoddduHhh!
"Doe een verzoekje"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef ViezeFur het volgende:
Zet anders Sterrenstof van DJVT op, dat is pas chille wakker word / gespacedheid muziek
Ja, echt, zo'n ragmuziekquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mutee. Ik hou niet van ragmuziek in de ochtend
Mja ik snap je punt wel, maar ragmuziek vind ik van die wazige metal stront.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |