Ja en hij moet tot maandagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sjonge, dat is de 2e nacht alweer voor Maik, in dat hok.
heb jij gesmst of gebelt dan ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ach ja, de een verdient het zo en de kijker geeft het uit aan zinloze smsjes en telefoontjes
en mag dan wel mee nomineren ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja en hij moet tot maandag
Géén idee, wat ik heb opgevangen is dat hij maandag tijdens de show van half 8 tot half 9 live het huis weer in mag. Zijn de nominaties dan al geweest ? Zo niet dan wel lijkt mequote:
Dan hoop ik wel, dat hij iedere dag ook naar buiten mag, mogelijkheid tot recreatie heeft, en vooral ook sociaal contact. Zo niet, dan gaat er daar toch iets mis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:45 schreef Little_Lunatic het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja en hij moet tot maandag
Helaaas denk ik... Maik doet alles voor ons Mo..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel, dat hij iedere dag ook naar buiten mag, mogelijkheid tot recreatie heeft, en vooral ook sociaal contact. Zo niet, dan gaat er daar toch iets mis.
Maargoed wel een aardige test om te kijken hoever het brein ven Gerard doordraait en dan een volgende aktie wat subtieler.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, door het Geer te laten staan, maakt ie het ongeloofwaardig en lijkt het een melige actie allemaal.. Wat het ook is, natuurlijk!
ja dat hebben ze idd laten zien. de hel ruzie is voorbij gekomen incluis de opmerkingen over en weerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Mogge, door het 'nieuws' van Maik vergat ik te vragen of gisterenavond bij de tv-uitzending ze ook hebben laten zien hoe Servio onterrecht tekeer ging tegen Alex? Of is dat de doofpot in?
Ik kon helaas niet zelf kijken.
Thanks, en goed nieuws, laat heel Nederland maar zien hoe vals ons wentelteefje is. Alex is niet mijn vriendje maar verdiende dit niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:38 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja dat hebben ze idd laten zien. de hel ruzie is voorbij gekomen incluis de opmerkingen over en weer
enige wat ze niet hebben laten zien is dat L&G samen in 1 bed lagen
Ging idd een beetje ver. Zeker als je zelf ook er uit had kunnen liggen. ga je zelf dan maar lkkr schuldig voelen en reageer dat niet af op iemand die je niet mag ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Thanks, en goed nieuws, laat heel Nederland maar zien hoe vals ons wentelteefje is. Alex is niet mijn vriendje maar verdiende dit niet.
Ja want zij horen bij geen 1 groepjequote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus Karim wilde geen pact met Alex en Gerard, maar heeft nu een pact met Joanna en Philip?
weet niet preceis wat ie wil geloff ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Dus Karim wilde geen pact met Alex en Gerard, maar heeft nu een pact met Joanna en Philip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |