Voetjevrijend met zichzelfquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:20 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Kijk nou eens beter das het been van Servio
Echt een slappe neppe missie had dan iets met die ketchupverzonnen bijvoorbeeld de hele bank onder de saus met daarop de tekst Alex Falex neppe ridder ofzo weet ik veel.quote:
Trustequote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
eindelijk...heb mijn missie nog niet gehaald vandaag helaas ....but ik come terug!
heren/damen van het goed/geen leven slaapt uallen heerlijk en tot de volgende keer maar weer
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:22 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Echt een slappe neppe missie had dan iets met die ketchupverzonnen bijvoorbeeld de hele bank onder de saus met daarop de tekst Alex Falex neppe ridder ofzo weet ik veel.
Slaapzelekker Wesleyquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
eindelijk...heb mijn missie nog niet gehaald vandaag helaas ....but ik come terug!
heren/damen van het goed/geen leven slaapt uallen heerlijk en tot de volgende keer maar weer
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
die ligt er volgens mij toch niet bijquote:
quote:
Wowquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
dat doe ik ook als ik moe ben en ga slapen, ook nog echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |