Je leest in elk geval op de twitter van haar buddy dat je het kan kopen bij haar bedrijfquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:15 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
De rode broek van Karim volgens mij
ja het gefriemel is weer begonnenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef knagsje het volgende:
Vandaag actie tussen guido en laura, eindelijk....
Ja, zo triest, je leest daar niks over Joanna zelf.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:15 schreef Olga het volgende:
[..]
Je leest in elk geval op de twitter van haar buddy dat je het kan kopen bij haar bedrijf
soenuh soenuh soenuhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef knagsje het volgende:
Ik hoop dat Sofia vandaag eindelijk gaat drukken op hun geheimquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef knagsje het volgende:
Ja, gewoon spammen is het. Daarom volg ik die twitter ook niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, zo triest, je leest daar niks over Joanna zelf.
Same here.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja, gewoon spammen is het. Daarom volg ik die twitter ook niet meer
en dan hoop ik dat het geheim wordt geraden en L bij team G komtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sofia vandaag eindelijk gaat drukken op hun geheim
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:19 schreef Olga het volgende:
[..]
en dan hoop ik dat het geheim wordt geraden en L bij team G komt
wishfull thinking denk ik
Ja die had ik wel verwacht. Karim die zwiebert teveel tussen verschillende groepenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:17 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard en Alex zijn het er over eens dat de vriendschap met Karim niet voorbij is, maar ze gaan niets meer met hem delen, en ze willen hem niet meer in de 'groep'.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:20 schreef Spooky4u het volgende:
Laura heeft haar BH met dikke voering weer aan. Ze lijkt weer tieten te hebben
Mwoah, Karim heeft zelf aangegeven niet in het team te willen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja die had ik wel verwacht. Karim die zwiebert teveel tussen verschillende groepen
morgen krijgt ze haar ogen dus helemaal niet meer openquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Heel verstandig Aafke, make-up op je ontstoken ogen smeren.
omdat hij niet in een team wilde. Wat een kutsmoes aangezien hij nu bij Flip en prinses jo zitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mwoah, Karim heeft zelf aangegeven niet in het team te willen.
pierced ze wel openquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:21 schreef Olga het volgende:
[..]
morgen krijgt ze haar ogen dus helemaal niet meer open
Madam Jo dreigde gister hem te nomineren..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:22 schreef Olga het volgende:
[..]
omdat hij niet in een team wilde. Wat een kutsmoes aangezien hij nu bij Flip en prinses jo zit
Vannacht was hem ook duidelijk niet bij die 2 te horen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:22 schreef Olga het volgende:
[..]
omdat hij niet in een team wilde. Wat een kutsmoes aangezien hij nu bij Flip en prinses jo zit
wtf?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Madam Jo dreigde gister hem te nomineren..
Goh, paar dagen geleden bood hij nog zijn excuses aan alex aan omdat hij had zitten brainstormen met anderen naar het geheim van Alex.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Mwoah, Karim heeft zelf aangegeven niet in het team te willen.
vergeet prinses Jo niet wat? Dat maandag de mannen moeten nomineren. Ik hoop zo dat zij op de bank zit.quote:
Ik kan het niet letterlijk herhalen, maar ze vond hem anders geworden, vroeg ook of het aan haar lag etc. En toen eindigde ze met ; als je je maandag niet beter voelt nomineer ik je.quote:
Zo zag je ook bij die ruzie afgelopen week. Karim moet gewoon lekker zichzelf blijvenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:25 schreef Praatpoeder het volgende:
Karim kan erg onzeker worden als het op het spel zelfs aankomt. Dat zag je bij zijn dans opdracht. Vond het een hele andere kant van hem, die we nog niet eerder zo hebben gezien. Denk dat hij daarom afziet van een definitieve keuze voor één van de groepen.
Dat is geen kutsmoes, Karim is gewoon slim, en wilt niet op de manier het spel spelen als wat Gerard doet. Het enige wat Gerard doet is commandos geven aan zijn groepje wat ze moeten doen en zelf durft hij helemaal niks. En ik ben blij dat Karim hem nu ook doorheeft. Die Gerard denkt dat heel het spel om hem draait, maar hij komt van een koude kermis thuis.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:22 schreef Olga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:26 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat is geen kutsmoes, Karim is gewoon slim, en wilt niet op de manier het spel spelen als wat Gerard doet. Het enige wat Gerard doet is commandos geven aan zijn groepje wat ze moeten doen en zelf durft hij helemaal niks. En ik ben blij dat Karim hem nu ook doorheeft. Die Gerard denkt dat heel het spel om hem draait, maar hij komt van een koude kermis thuis.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kan het niet letterlijk herhalen, maar ze vond hem anders geworden, vroeg ook of het aan haar lag etc. En toen eindigde ze met ; als je je maandag niet beter voelt nomineer ik je.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:24 schreef Olga het volgende:
[..]
vergeet prinses Jo niet wat? Dat maandag de mannen moeten nomineren. Ik hoop zo dat zij op de bank zit.
Die gaat zich nog wel (een paar keer) verkleden vandaag.quote:
Heb wel caps gezien, dus lijkt me wel. Vanmorgen ook even.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:27 schreef mr_2tall het volgende:
goedemorgen allemaal!!
is Maik al gespot? (vanacht of zo?)
Maandag tijdens de Live, volgens de SST sitequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:29 schreef snetje het volgende:
wanneer gooien ze Maik er weer in? ...tijdens een carnavals polonaise? als alle mannen hetzelfde pakje dragen .. zodat het in eerste instantie totaal niet opvalt dat er 1 bewoner meer in huis is?
Ik zeg; doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:29 schreef snetje het volgende:
wanneer gooien ze Maik er weer in? ...tijdens een carnavals polonaise? als alle mannen hetzelfde pakje dragen .. zodat het in eerste instantie totaal niet opvalt dat er 1 bewoner meer in huis is?
Dat is een kwestie van smaak. Ik heb Aafke namelijk nog nooit op het dragen van leuke kleding kunnen betrappenquote:
Gerard zou best twee geheimen kunnen hebben. Miljonair en hoogbegaafd. Hij verrast me telkens weer. Ik vind hem best slim.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Zelfs Gerard weet dat je niet altijd plamuur op je smoeltje moet smeren, je moet je huid laten ademen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |