quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denken dat je op 3FM kwaliteit krijgt![]()
Kwaliteit alleen op ONZ
Het is op stage, kan ook niet via mn computer ONZ-radio afspelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denken dat je op 3FM kwaliteit krijgt![]()
Kwaliteit alleen op ONZ
Zondequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Het is op stage, kan ook niet via mn computer ONZ-radio afspelen
daar heb ik niet naar gekeken.. daar kan ik toch niks aan doen.. snifquote:
Ninja-editquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar heb ik niet naar gekeken.. daar kan ik toch niks aan doen.. snif
vuige lapohunterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering, dm, msn, topic, wijn.. ik zie het allemaal niet meer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GADVERquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Wie houdtdtdtdtdt er van grote tepels ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Iel helemaal groot en zwart.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
Voor mono:fap fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
naatje draai grenade, dat vindt goudvis_ mooi!
Liev van jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mister koelkast.. de smiley is weg.. ben ik nu weer braaf?
KAP EENS MET DIE SMILEY BLIJ MENS SJONGEJONGE!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mister koelkast.. de smiley is weg.. ben ik nu weer braaf?
no thx nu mis ik de smileysquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liev van jou.
Nu mag je dragems verwennen, als je wil.
Je kunt wel kots of walg zeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
no thx nu mis ik de smileys
ik heb heul geen smiley jonguhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
KAP EENS MET DIE SMILEY BLIJ MENS SJONGEJONGE!
Haha kun jij geen smileys meer gebruiken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
no thx nu mis ik de smileys
uhmm no thx.. niet echt typequote:
NEVER, dat die kerel een grenade mag vangenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
naatje draai grenade, dat vindt goudvis_ mooi!
Wat Naatje zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEVER, dat die kerel een grenade mag vangen
Kom op, draai 'm voor Goudvis_quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEVER, dat die kerel een grenade mag vangen
Het is de schuld van de Marokkanen, laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
en ik zou ook fok de schuld kunnen geven... Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt, zo sloom en irritant
hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom op, draai 'm voor Goudvis_
En ik heb de hond van Dragems gevonden:
[ afbeelding ]
Daar heeft Dragems sex mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom op, draai 'm voor Goudvis_
En ik heb de hond van Dragems gevonden:
[ afbeelding ]
Wat baas zeg! Serieus...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.albert-heijn.be/ahvoorbeginners
AH voor Belgen
ik ben ook gekapt met het draaien van die plaat direct nadat jij het geaccepteerd had als goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
Pope of dope is wel klaar nu. Te vaak gehoord.
Ik denk van vrijdag...quote:
hoinquote:
* Knetterkrankjorum vraagt met puppie ogen of mister koelkast haar kan vergeven, gewoonte, nog niet afgeleerd, sorry snif snikquote:
doe dat, goed planquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:52 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga een topic over mijn verhaal openen.
Ik wens niet in een ranzig verhaal buiten deze topicreeks genoemd te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:52 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga een topic over mijn verhaal openen.
Kapotneuken.quote:
Ajoh, gewoon op Onzin. Ik geef me er zelf ook van langs.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wens niet in een ranzig verhaal buiten deze topicreeks genoemd te worden
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ajoh, gewoon op Onzin. Ik geef me er zelf ook van langs.
ja dat denk ik ook... worden we alleen maar belachelijk gemaakt enzo.. goed punt.. had er nog niet over nagedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]hier snappen ze het, hier buiten niet.
Laoterz.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:56 schreef Onufriev het volgende:
Ik ga ook slapen, mooi geweest zo!
Doein
slaap lekker, droom fijn, liefde enzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:56 schreef Onufriev het volgende:
Ik ga ook slapen, mooi geweest zo!
Doein
Tot morgen koelkast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:58 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga ook zo, verhaal staat toch prima hier
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker koelkast, veel plezier in dromenland, veul liefde enzo
wees niet bang, ik post niet veelquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik mooi weg. Dan zijn jullie alleen.
Doei Koelkast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zet er altijd een beginplaat in![]()
2 verzoekjes / 12 minuten
Veel plezier
Nogmaals doei Koelkast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:03 schreef djkoelkast het volgende:
En nu mag je stampen, hakkuh, hollandsen, alles wat je wil![]()
Nu ben 'k echt weg.
Zuivers!quote:
Deze muziek maakt jouw computer kapot.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt wutt, mijn scherm ging ineens zwart maar de herrie ging door
wtf ook nog echt.. ach jij gaat mijn verzoekjes denk ik niet waarderenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze muziek maakt jouw computer kapot.
hallon gezelligquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:16 schreef MYV het volgende:
liefies hoi carnaval was vet ik heb veelseveel gedronken.
ttevens hoi
Hoin, luister je gezellig mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:16 schreef MYV het volgende:
ttevens hoi
Wat ben je dan vroeg terug.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:16 schreef MYV het volgende:
ttevens hoi
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf ook nog echt.. ach jij gaat mijn verzoekjes denk ik niet waarderen
Japie, heb je hardcore aangevraagd?quote:
Nee, ik luister nooit hardcore.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Japie, heb je hardcore aangevraagd?
Zo dronken dat je in het verkeerde topic bent beland.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:17 schreef MYV het volgende:
o en ik zit in het vekreerde topic ik wou naar nahtbagger maar dit ias oo kwel okee.
mar dat maakt neit uit he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo dronken dat je in het verkeerde topic bent beland.
Even een naggie hardcorequote:
wil je mijn laptop kapot hebben?quote:
Tuurlijk niet. Hoe meer mensen, hoe meer vreugde.quote:
En dat is?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gisternacht was leuk.. alleen maar goeien muziek door viro en mij
r en b, pop ... heerlijke negermuziekquote:
daar heb je gelijk in en jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hoe meer mensen, hoe meer vreugde.
Nee!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je mijn laptop kapot hebben?
Hoeveel heb je gedronken? En geen rare dingen gedaan?quote:
je probeert en ragboer en mij te plezieren.. eet je van 2 walletjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee!![]()
Ik kende dat nummer alleen niet.
Maar ik heb ook een ander nummer aangevraagd dat je wel zal kunnen waarderen.
Ik ben geen homo!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je probeert en ragboer en mij te plezieren.. eet je van 2 walletjes?
ikdenk 11 bier en niks geks gedaan volgens mij, met een meisje gezoend voor een muntje maar das nieks geks.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gedronken? En geen rare dingen gedaan?
Hihi lesbiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:22 schreef MYV het volgende:
[..]
ikdenk 11 bier en niks geks gedaan volgens mij, met een meisje gezoend voor een muntje maar das nieks geks.
ik zeg toch ook heul niet dat jij dat bent.. miss is hij wel bi crap had bijna smiley toegevoegtquote:
Sexy, twee tongelende dames... En 11 bier voor een meisje, knap hoor. Of woon je in de provincie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:22 schreef MYV het volgende:
[..]
ikdenk 11 bier en niks geks gedaan volgens mij, met een meisje gezoend voor een muntje maar das nieks geks.
slaap lekker, veel plezier met de kater morgen, fijne dromen gewenst, liefde enzoquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je probeert en ragboer en mij te plezieren.. eet je van 2 walletjes?
Amstersdammmmmquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sexy, twee tongelende dames... En 11 bier voor een meisje, knap hoor. Of woon je in de provincie?
quote:
sd at noodzakelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je wel water gedronken voordat je naar bed gaat?
Slaap lekker en neem ook wat water te drinken nu, heb je minder tot geen hoofdpijn morgen.quote:
JAPIEMAN IS VAN ACHTER DE HUNEBEDDEN.quote:
DAAR NEUK IK LEKKERE DRENTHSE BOERINNETJES.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
JAPIEMAN IS VAN ACHTER DE HUNEBEDDEN.
Knetter dus...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
DAAR NEUK IK LEKKERE DRENTHSE BOERINNETJES.
Haha pech, we gaan lekker doorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
vind veel leuk, maar dit is inderdaad een kutplaat draakje, snel door naar de volgende
heul niet.. ik zoek mijn eigen boeren wel op.. met een zachte gquote:
thx a lot matequote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee. lekkere drenthse boerinnetjes.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heul niet.. ik zoek mijn eigen boeren wel op.. met een zachte g
tong80quote:
Beetje, denk ik.quote:
oooh.. hmm mag geen smileys gebruiken.. kwijl kwijlquote:
haterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering zoveel kut herrie heb ik nog nooit achter elkaar tijdens draakje gehoord
Niet eens Drents...quote:
uhmm.. sorry.. ik snap dat sommige mensen dit leuk of miss mooi vinden.. ik moet echt mijn oordopjes uit doen anders heb ik binnen 10 sec koppijn.. is niet zozeer de muziek / herrie als wel de basquote:
Je bent een neppe.quote:
compli voor jou.. je schrijft met een hoofdletter terwijl je erop neerkijktquote:
mijn tante woont er ook en mijn nichtjes.. die spreken ook gewoon Drents hoor, ligt er ook aan of je trots bent op je achtergrond en het wilt lerenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik woon dan ook in de stad niet op 't platteland.
Trots zijn op Drenths zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn tante woont er ook en mijn nichtjes.. die spreken ook gewoon Drents hoor, ligt er ook aan of je trots bent op je achtergrond en het wilt leren
Ik heb gisteren/vrijdag 5x Mooi Wark gedownload.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
compli voor jou.. je schrijft met een hoofdletter terwijl je erop neerkijkt
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Trots zijn op Drenths zijn.en mijn achtergrond is Fries.
Tuurlijk.. je moet altijd trots zijn op je achtergrond imoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou om trots op te zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tuurlijk.. je moet altijd trots zijn op je achtergrond imo
Mooi Wark en de TT van Assen. Dat is het.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou om trots op te zijn?
Drents met een h sneuquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
TT is wel vet ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mooi Wark en de TT van Assen. Dat is het.
wat wil je horen naatje?quote:
Het is laat, als ik al jouw spelfouten in deze hele reeks ga verbeteren blijf ik ook nog wel even bezig...quote:
Verschillende veldslagen zijn in Drenthe geweest, mijn eigen stadje bijvoorbeeld was erg belangrijk vroegah, daarnaast natuurgebieden, nuchterheid van de mensen, frisse lucht, ttquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat heeft Drenthe nou om trots op te zijn?
In Nederland heb je overal frisse lucht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Verschillende veldslagen zijn in Drenthe geweest, mijn eigen stadje bijvoorbeeld was erg belangrijk vroegah, daarnaast natuurgebieden, nuchterheid van de mensen, frisse lucht, tt
Goed punt.. maar toch.. woon je in Drenthe en dan dat....quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Het is laat, als ik al jouw spelfouten in deze hele reeks ga verbeteren blijf ik ook nog wel even bezig...
ik kan wel verschil merken of ik hier loop of in de randstad.. maar idd de lucht is redelijk vergeleken bij china ofzoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
In Nederland heb je overal frisse lucht.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Verschillende veldslagen zijn in Drenthe geweest Ik denk in elke provincie op een bepaald moment in de geschiedenis wel, mijn eigen stadje bijvoorbeeld was erg belangrijk vroegah, daarnaast natuurgebieden De natuur is het enige wat nog wel oke is., nuchterheid van de mensen Mijn familie uit andere provincies is net zo nuchter., frisse luchtIk merk het verschil niet echt of ik nou in Amersfoort sta of in Drenthe., tt
Ik ben in China geweest en je kan beter midden op de A2 staan dan op het Chinese platteland. Daar is dus een constante laag van smog. Alsof het altijd mistig is, alleen is dat dan allemaal vervuiling.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan wel verschil merken of ik hier loop of in de randstad.. maar idd de lucht is redelijk vergeleken bij china ofzo
Ik wil ook nog wel graag een keer naar China.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben in China geweest en je kan beter midden op de A2 staan dan op het Chinese platteland. Daar is dus een constante laag van smog. Alsof het altijd mistig is, alleen is dat dan allemaal vervuiling.
Wie? Goudvis?quote:
oke.. ik hou al op. ik hou van Drenthe punt.. jij niet okequote:
Ik hou gewoon van discussies.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. ik hou al op. ik hou van Drenthe punt.. jij niet oke
ik normaal ook.. maar heb mijn kop er niet bij dus dan faal ik sobersoquote:
Wie nog meer?quote:
Weet je wat het leuke is van Christen zijn, je moet helemaal nietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij bent Christen, jij moet monogaam zijn.
Dus Goudvis en Flippie zijn jouw bezit?quote:
Als Atheïst moet je niks, jij moet geloven in God anders ben je niet Christelijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je wat het leuke is van Christen zijn, je moet helemaal niets!
ook dat is niet verplicht. Alleen is het vaak evident dat een Christen in een God gelooft. Jij moet ook iets, jij moet ontkennen dat er een god is. Een agnost is eigenlijk degene die het minste hoeft, die kan gewoon zeggen: ik wacht op de wetenschap.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Als Atheïst moet je niks, jij moet geloven in God anders ben je niet Christelijk.
Goed punt, ik weet niet wat een agnost is maar misschien ben ik dat ook wel. Wat ik alleen altijd vreemd zal blijven vinden is dat intelligente mensen (ik zie jou wel als intelligent) in God kunnen geloven aangezien er al zoveel dingen zijn bewezen door de wetenschap. Geloof je bijvoorbeeld ook dat God de aarde geschapen heeft?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ook dat is niet verplicht. Alleen is het vaak evident dat een Christen in een God gelooft. Jij moet ook iets, jij moet ontkennen dat er een god is. Een agnost is eigenlijk degene die het minste hoeft, die kan gewoon zeggen: ik wacht op de wetenschap.
ragboer = baasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik geloof in mezelf en in ragboer zijn bazenverhaal.. serieus tranen over de wangen van het lachen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Nitrouz het volgende:
MENSEN DIE BIDDEN VOOR RAGBOER![]()
[ afbeelding ]
GOD IS VERLEDEN TIJD
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
JESUS IS NOT HAPPY WITH THE NEW GOD... RAGBOERR
Die komt in mijn fobo.quote:
Heb je die van koelkast ook? waarvan ik zei dat het jammer was dat je hem niet kon kwooten in tc?quote:
check mijn fobo.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je die van koelkast ook? waarvan ik zei dat het jammer was dat je hem niet kwooten in tc?
1.73quote:
Wat dacht je dan?quote:
Goed hé!quote:
Goede muziek hé!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin dit liedje te waarderen, damn you ragboer
bijna.. nog niet.. komt wel.. moet hem nog een paar keer horenquote:
Oo Graseter had ik me wel wat groter voorgesteld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:56 schreef Ragboer het volgende:
Graseter is ook maar 1.67 ofzo. Driepink is nog kleiner, 1.60
Monopoly is echt zo een lange modderfokker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo Graseter had ik me wel wat groter voorgesteld.Van Driepink wist ik wel dat ie klein was. Ik ben 1,75 ofzo.
dat is echt een lange bonestaak whahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Monopoly is echt zo een lange modderfokker.
Daar had ik me serieus op verkeken, net als Myraela.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is echt een lange bonestaak whahaha
Dat is juist één van de redenen waarom ik in God geloof. Hoe, in godsnaam (toepasselijk), kan de wereld uit niets zijn ontstaan? Wat mij betreft, ik weet het niet. Het zou zomaar kunnen dat de wereld door een big bang is ontstaan, maar het zou ook kunnen dat dit op een andere manier gebeurde. Bedenk sowieso dat de aarde er al was toen God schiep, "de aarde was woest en ledig, gods geest zwierf over de wateren", theïst of atheïst, bijna iedereen kan dat begin van de bijbel dromen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Goed punt, ik weet niet wat een agnost is maar misschien ben ik dat ook wel. Wat ik alleen altijd vreemd zal blijven vinden is dat intelligente mensen (ik zie jou wel als intelligent) in God kunnen geloven aangezien er al zoveel dingen zijn bewezen door de wetenschap. Geloof je bijvoorbeeld ook dat God de aarde geschapen heeft?
op myr haar lengte?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar had ik me serieus op verkeken, net als Myraela.
Ik dacht Myraela is heel klein, 1,55 ofzo. Is het echt zo een eindbaas... Ik schrok wel ff, maar dat hadden meerdere mensen volgens mij.quote:
I know.... ik ben trouwens 1,90 of zoiets.quote:
haha ja.. maar de meesten vonden ook dat ze er echt anders uitzag op cam.. zag het zelf niet zo, heb haar niet zoveel op cam gezienquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:01 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht Myraela is heel klein, 1,55 ofzo. Is het echt zo een eindbaas... Ik schrok wel ff, maar dat hadden meerdere mensen volgens mij.
das ook reusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:02 schreef Melting het volgende:
[..]
I know.... ik ben trouwens 1,90 of zoiets.
Je kijkt toch wel anders tegen mensen aan als je ze in het echt ziet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wilde net zeggen, ben ik nou de kleinste met mijn 1m80
De wereld is niet uit niets ontstaan, maar uit deeltjes. Waar die deeltjes vandaan komen weet ik niet, en dat weet niemand anders. Hoe de aarde is ontstaan is echter wel bekend.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is juist één van de redenen waarom ik in God geloof. Hoe, in godsnaam (toepasselijk), kan de wereld uit niets zijn ontstaan? Wat mij betreft, ik weet het niet. Het zou zomaar kunnen dat de wereld door een big bang is ontstaan, maar het zou ook kunnen dat dit op een andere manier gebeurde. Bedenk sowieso dat de aarde er al was toen God schap, "de aarde was woest en ledig, gods geest zwierf over de wateren", theïst of atheïst, bijna iedereen kan dat begin van de bijbel dromen.
Maar jij stelt een leuke vraag, namelijk: Hoe kan het zijn dat een intelligent persoon in God gelooft, terwijl wetenschap het tegenovergestelde bewijst? Dan kan ik tegen jou zeggen dat dat niet klopt, want er zijn ook Christelijke wetenschappers. Er is iemand geweest en die heeft vanuit een neutraal standpunt gekeken wat er is bewezen bij theïstische en atheïstische wetenschappers: hij kwam erop uit dat er aan beide kanten nog veel gatenkaas is, en dat beide verdedigbaar zijn.
ik vond jou eigenlijk wel wat ik dachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je kijkt toch wel anders tegen mensen aan als je ze in het echt ziet.
Hoe ik eruit zag of hoe ik ben?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vond jou eigenlijk wel wat ik dacht
hoe je eruit ziet, hoe je bent viel me mee.. had je irritanter verwachtquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoe je eruit ziet, hoe je bent viel me mee.. had je irritanter verwacht
ja mee eens, whaha dat viel mij ook op ,maar vond je behoorlijk tamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb wel een grote bek hoor. Ben niet snel onder de indruk ergens van. Sommige mensen hebben wel een grote bek hier maar in het echte zijn ze opeens best wel verlegen. Graseter bijvoorbeeld.
Tja, heb af en toe wel een grote bek gegeven hoor. Maar ja, je kan moeilijk irritant blijven doen irl. Ik kan hier lekker ver gaan, in zo een café waar ik niemand ken ga ik niet zomaar even iedereen bashen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja mee eens, whaha dat viel mij ook op ,maar vond je behoorlijk tam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Graseter verlegen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb wel een grote bek hoor. Ben niet snel onder de indruk ergens van. Sommige mensen hebben wel een grote bek hier maar in het echte zijn ze opeens best wel verlegen. Graseter bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, heb af en toe wel een grote bek gegeven hoor. Maar ja, je kan moeilijk irritant blijven doen irl. Ik kan hier lekker ver gaan, in zo een café waar ik niemand ken ga ik niet zomaar even iedereen bashen.ik had echt serieus verwacht dat ik de lul zou zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nou verlegen, ik vond hem niet echt mondig. Laat ik het zo maar zeggen.quote:
Eerder Dragems.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik had echt serieus verwacht dat ik de lul zou zijn
Vond het niet erg hoor, echt nietquote:
Ik ben lekker met Paul wezen stappen voor de rest, ik trok die Stairway niet meer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vond het niet erg hoor, echt niet
5 nummers. En hij doet het gewoon hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:11 schreef ValHallen het volgende:
Heb je ook Peter Beense?
De request pagina doet het namelijk niet
absoluutquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:11 schreef Ragboer het volgende:
Maar Graseter is voor de rest een prima gozer hoor.
Hij mij ook niet.quote:
Dragems kan soms moeilijk inschatten of iets serieus of grappig bedoeld is. Dat levert dan wel eens conflicten op.quote:
Hehe oke. Wie wil de LAPOquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems kan soms moeilijk inschatten of iets serieus of grappig bedoeld is. Dat levert dan wel eens conflicten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |