quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denken dat je op 3FM kwaliteit krijgt![]()
Kwaliteit alleen op ONZ
Het is op stage, kan ook niet via mn computer ONZ-radio afspelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denken dat je op 3FM kwaliteit krijgt![]()
Kwaliteit alleen op ONZ
Zondequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Het is op stage, kan ook niet via mn computer ONZ-radio afspelen
daar heb ik niet naar gekeken.. daar kan ik toch niks aan doen.. snifquote:
Ninja-editquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar heb ik niet naar gekeken.. daar kan ik toch niks aan doen.. snif
vuige lapohunterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
tering, dm, msn, topic, wijn.. ik zie het allemaal niet meer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GADVERquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Wie houdtdtdtdtdt er van grote tepels ?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Iel helemaal groot en zwart.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
Voor mono:fap fap fap fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
naatje draai grenade, dat vindt goudvis_ mooi!
Liev van jou.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mister koelkast.. de smiley is weg.. ben ik nu weer braaf?
KAP EENS MET DIE SMILEY BLIJ MENS SJONGEJONGE!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mister koelkast.. de smiley is weg.. ben ik nu weer braaf?
no thx nu mis ik de smileysquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liev van jou.
Nu mag je dragems verwennen, als je wil.
Je kunt wel kots of walg zeggen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
no thx nu mis ik de smileys
ik heb heul geen smiley jonguhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
KAP EENS MET DIE SMILEY BLIJ MENS SJONGEJONGE!
Haha kun jij geen smileys meer gebruiken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
no thx nu mis ik de smileys
uhmm no thx.. niet echt typequote:
NEVER, dat die kerel een grenade mag vangenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
naatje draai grenade, dat vindt goudvis_ mooi!
Wat Naatje zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEVER, dat die kerel een grenade mag vangen
Kom op, draai 'm voor Goudvis_quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NEVER, dat die kerel een grenade mag vangen
Het is de schuld van de Marokkanen, laten we het daar op houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef naatje_1 het volgende:
en ik zou ook fok de schuld kunnen geven... Dit heb ik nog niet vaak meegemaakt, zo sloom en irritant
hahahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom op, draai 'm voor Goudvis_
En ik heb de hond van Dragems gevonden:
[ afbeelding ]
Daar heeft Dragems sex mee?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom op, draai 'm voor Goudvis_
En ik heb de hond van Dragems gevonden:
[ afbeelding ]
Wat baas zeg! Serieus...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:38 schreef djkoelkast het volgende:
http://www.albert-heijn.be/ahvoorbeginners
AH voor Belgen
ik ben ook gekapt met het draaien van die plaat direct nadat jij het geaccepteerd had als goedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:41 schreef djkoelkast het volgende:
Pope of dope is wel klaar nu. Te vaak gehoord.
Ik denk van vrijdag...quote:
hoinquote:
* Knetterkrankjorum vraagt met puppie ogen of mister koelkast haar kan vergeven, gewoonte, nog niet afgeleerd, sorry snif snikquote:
doe dat, goed planquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:52 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga een topic over mijn verhaal openen.
Ik wens niet in een ranzig verhaal buiten deze topicreeks genoemd te wordenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:52 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga een topic over mijn verhaal openen.
Kapotneuken.quote:
Ajoh, gewoon op Onzin. Ik geef me er zelf ook van langs.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wens niet in een ranzig verhaal buiten deze topicreeks genoemd te worden
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ajoh, gewoon op Onzin. Ik geef me er zelf ook van langs.
ja dat denk ik ook... worden we alleen maar belachelijk gemaakt enzo.. goed punt.. had er nog niet over nagedachtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]hier snappen ze het, hier buiten niet.
Laoterz.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:56 schreef Onufriev het volgende:
Ik ga ook slapen, mooi geweest zo!
Doein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |