quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:36 schreef Parafernalia het volgende:
Weet iemand nog multiplayer spellen voor op internet? Iets als schaken ofzo..dat je niet echt actief hoeft te doen..
Als je die vragen zelf beantwoord, kun je maar op 1 conclusie komen. Fuck it, misschien ben ik gewoon te verwend door iOs.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat wil je nou met zo'n nutteloze oneliner? Wát vind je traag gaan? Wát is er kut aan de market? te weinig apps? te slechte kwaliteit? vind je de market app zelf niet fijn?
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Als je die vragen zelf beantwoord, kun je maar op 1 conclusie komen. Fuck it, misschien ben ik gewoon te verwend door iOs.
Je bent NietTeVolgenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:16 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Als je die vragen zelf beantwoord, kun je maar op 1 conclusie komen. Fuck it, misschien ben ik gewoon te verwend door iOs.
Ja maar dat speel je tegen onbekenden...ik zoek meer iets 1 op 1...zoals schaak.quote:
Wordfued, dat is scrabblequote:Op zondag 20 maart 2011 22:21 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja maar dat speel je tegen onbekenden...ik zoek meer iets 1 op 1...zoals schaak.
die speel ik al met hemquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wordfued, dat is scrabblekan tegen bekenden en onbekenden als je dat wilt.
Zoiets bedoel ik idd jaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wordfued, dat is scrabblekan tegen bekenden en onbekenden als je dat wilt.
quote:Blackberry® Smartphones
Zijn nummer één in Nederland Smartphone in the Netherlands.
blackberry.com/NL/Devices
Ads door Google
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 06:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kreeg er gister eentje in het 3FM-topic over schaamlipcorrecties...
Ja dat had ik gisterochtend ook, strak blauw buiten en doet de telefoon prrt prrt "neerslagwaarschuwing"... refreshen en de bui was weer verdwenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:41 schreef Juup© het volgende:
Buienalarm is behoorlijk van slag de laatste tijd, geeft hier continu regen voorspelling aan terwijl Buienradar dat helemaal niet aangeeft
Eindelijk. Hoe kan ik het activeren?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hyves heeft nu ook contact sync. Net als Facebook werkt 't alleen als download. Weer meer dubbele contacten.
HTC wat doe jequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC beveiligt bootloader nieuwe Android-toestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |