Daarom lijk die atrix mij ook erg tof,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is t ook wel fijn als je stukje hardware hebt waar alle software natuurlijk soepel op draait.
Het is de opvolger van de SGS1, maar die specs
1 gig mem, 1 gig dualcore CPU
Betaald vplayer. Gratis arcmediaquote:Op zondag 6 maart 2011 08:47 schreef Bart het volgende:
Wat is de beste app om series/films in mkv- of avi-formaat te bekijken, eventueel met .srt-ondersteuning?
LG kennende zal er wel een brakke GPU inzitten.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor zo'n snelle telefoon heeft de LG toch behoorlijk wat moeite met 720p video's (beeld wordt vertraagd weergegeven) en 3D-spellen (Miami Vindication heeft behoorlijk wat lag, meer dan op de iPhone 4).
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
LG kennende zal er wel een brakke GPU inzitten.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Mwah, beetje kort door de bocht, niet? In de benchmarks scoort hij hoger dan elk ander toestel, inclusief de Motorola Atrix en de Samsung Galaxy SII:quote:Op zondag 6 maart 2011 14:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Tnx, ga ik ff checken.quote:
Dat idee heb ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef Koepert het volgende:
Qua specs is het idd om je vingers af te likken.. k ben benieuwd... om 1 of andere reden gaat t bij LG altijd wel ergens mis..
Pas nog n heel artikel over geweest op android world. Installeer ze dan ook niet Meerquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef msnk het volgende:
Xpost:
Vinden jullie het eigenlijk niet vreemd hoeveel apps allerlei gegevens van je willen hebben, zelfs als ze niet relevant zijn voor de app in kwestie? Ben wel benieuwd wat ze er allemaal mee doen hoor.
Ik lees er ook verrassend weinig over op het internet.
Heb je 'n link voor mequote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Pas nog n heel artikel over geweest op android world. Installeer ze dan ook niet Meer
Even zoeken hoor :pquote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Heb je 'n link voor me? En eh, wat is lookout
Het is wel tof. Als je een vliegtuig ziet vliegen, kun je er met layar naar kijken en zie je precies waar hij vandaan komt, welke maatschappij het is, waar hij naartoe gaat. Met de funda invoegtoepassing kun je in een buurt door je camera kijken en zie je precies welke huizen te koop staan, wat ze kosten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef ukga het volgende:
Layar
Layar is een zeer innovatief programma waarmee je dingen als winkels, te koop staande huizen, bakkerijen, banken etc. heel gemakkelijk kunt vinden. Hij zet namelijk je camera aan, en over de camerabeelden projecteert hij de lokaties van de dor jou gekozen items. Stel, je staat tegenover de Bakker Bart en je richt je camera op Bakker Bart, dan zul je in beeld een tekst zien die aangeeft dat de bakkerij zich voor je bevindt.
WTf heb je hier aan echt
Zit er een radioantenne in de Tab? Zo niet, dan lijkt het me onmogelijk wat je wenst.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:00 schreef lekzzz het volgende:
Iemand nog een tip voor een goede FM radio voor op m'n Galaxy Tab? Eentje die dus niet online hoeft te gaan.
nee. opnieuw je weer instellen(bijwerken) mssn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:27 schreef Bolter het volgende:
Hai,
Ik heb sinds een tijdje een HTC Legend met Android maar sinds gister denkt het apparaat dat ie weer naar huis is terug gekeerd want hij geeft aan dat ie in Zuhai zit, oftewel China. Heel handig om te weten wat het weer daar doet en hoe laat het is maar ik zou het toch liever van Nederland zien.. Als ik googlemaps start vindt hij wel de juiste locatie maar het weer/tijd blijft ie fout aangeven? Iemand dit weleens eerder gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |