abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 13:29:29 #76
67089 Gillingham
The horror...
pi_93724054
Sands mag van mij weer meedoen, hij heeft echt wel kennis van films. Dat blijkt o.a. uit vragen die niet zomaar opgezocht kunnen worden.

En ik ben het gemiep sowieso zat. FMT is er toch gewoon voor de lol en Sands is een enthousiaste speler. Klaar.
What's it going to be then, eh?
  zondag 6 maart 2011 @ 13:42:20 #77
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_93724455
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef Doff het volgende:
Prima. Laten we de verhoudingen eens proberen bloot te leggen dan.

Ik spreek me uit voor het laten meespelen van Sands en wanneer er nog eens iemand verdacht wordt van valsspelen moeten de verdachtmakingen ook zonder geheimen worden gebracht. Het is flauw iemand uit te sluiten om vervolgens niet te zeggen waarom.
En op een onnozele manier te doen of je neus bloed. Namen en rugnummers, of niet zeiken. Ben het met Doff eens
pi_93724823
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:29 schreef Gillingham het volgende:

En ik ben het gemiep sowieso zat. FMT is er toch gewoon voor de lol en Sands is een enthousiaste speler. Klaar.
Antwoord mijn vraag in FMT dan mensen!! Dat gelul in de SC...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93724954
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Antwoord mijn vraag in FMT dan mensen!! Dat gelul in de SC...
Wist ik 'm maar, nog steeds geen enkel punt verdiend deze maand :{.
  zondag 6 maart 2011 @ 15:19:36 #80
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_93727708
Gewoon erbij neerleggen inderdaad.
Sands doet niet meer mee.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_93727893
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef Patch het volgende:
Dat is ook lekker makkelijk gezegd...
  zondag 6 maart 2011 @ 15:26:20 #82
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_93727937
Als dat mijn enige post of PM zou zijn wel ja.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_93728009
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:26 schreef Patch het volgende:
Als dat mijn enige post of PM zou zijn wel ja.
Oja...die pms...ongegronde beschuldigingen :')
Is het een gouden regel dat iemand die nieuw is op een forum niet meer kan weten dan jij?

Ik wacht trouwens nog steeds op fatsoenlijke voorbeelden :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Sands op 06-03-2011 15:33:38 ]
  zondag 6 maart 2011 @ 16:31:27 #84
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_93730432
Ancienteit is zeker wel van belang imho.

SoK weet meer dan dat hij hier post, zonder meer.
Sands post meer dan dat hij hier post. Niemand laat het achterste van zijn tong zien, behalve de users die van niets weten.

En eerlijk gezegd:
Er zijn wel meer users die in de gaten worden gehouden, omdat ze verdacht spelen. Maar pas bij zeer gerede twijfel cq. bewijzen wordt de user er op aangesproken.
pi_93730547
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:31 schreef Flitspaal het volgende:
Ancienteit is zeker wel van belang imho.

SoK weet meer dan dat hij hier post, zonder meer.
Sands post meer dan dat hij hier post. Niemand laat het achterste van zijn tong zien, behalve de users die van niets weten.

En eerlijk gezegd:
Er zijn wel meer users die in de gaten worden gehouden, omdat ze verdacht spelen. Maar pas bij zeer gerede twijfel cq. bewijzen wordt de user er op aangesproken.
Wat bedoel je met het deel wat over mij gaat?
  zondag 6 maart 2011 @ 16:35:53 #86
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_93730583
Misschien kan er als compromis een afkoelingsperiode worden afgesproken.
De gemoederen beginnen wel erg verhit te raken.

Als Sands nou eens een weekje op vakantie gaat of carnaval gaat vieren, dan is hij daarna wel weer welkom mits duidelijk eerlijk spelend.

Dergelijke situaties zijn ook al bij AKQ geweest.
pi_93731076
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 16:35 schreef Flitspaal het volgende:
Misschien kan er als compromis een afkoelingsperiode worden afgesproken.
De gemoederen beginnen wel erg verhit te raken.

Als Sands nou eens een weekje op vakantie gaat of carnaval gaat vieren, dan is hij daarna wel weer welkom mits duidelijk eerlijk spelend.

Dergelijke situaties zijn ook al bij AKQ geweest.
Ik kan sowieso de komende tijd alleen in de avonden meespelen aangezien ik overdag geen beschikking zal hebben over een pc.

Maar mijn probleem is dat ik ten onrechte als cheater wordt bestempeld zonder dat ik voorbeelden te zien krijg of de kans om me te verdedigen. Je kan niet voor iemand anders bepalen wat hij wel of niet kan weten.

Van bijv. de vragen die ik gemist heb omdat ik niet online was of met iets anders bezig was had ik er nog 11 geweten.
En dan heb ik het alleen over maart tot op het punt van de Balto vraag.
pi_93731968
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 15:19 schreef Patch het volgende:
Dat kan je dus blijkbaar mooi vergeten. Lees even wat er boven je staat.

Sands doet gewoon mee en jij houdt je maar even lekker in. Succes ermee.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  zondag 6 maart 2011 @ 17:13:40 #89
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_93732167
Als je lang genoeg meedoet aan FMT, dan krijg je al snel een algemeen beeld van iemand en kan je verrassend accuraat inschatten wat die persoon ongeveer allemaal weet. Wanneer er daar dan geregeld inconsistenties opduiken, dan is dat verdacht. Het is geen bewijs, meer een intuïtief gevoel en vrijwel onmogelijk weer te geven met concrete voorbeelden.

Nee, dat is niet eerlijk en belachelijk subjectief. Anderzijds is dat gevoel er altijd voor een reden en was het er in het verleden nog nooit onterecht. Degenen die met beschuldigingen komen aanzetten, lullen echt niet uit hun nek en zijn "ervaringsdeskundigen" die echt wel weten waarover ze 't hebben.

OK, ik vind het een beetje over-analytisch en zwaarwichtig worden voor een spelletje op internet :').
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_93732528
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als je lang genoeg meedoet aan FMT, dan krijg je al snel een algemeen beeld van iemand en kan je verrassend accuraat inschatten wat die persoon ongeveer allemaal weet. Wanneer er daar dan geregeld inconsistenties opduiken, dan is dat verdacht. Het is geen bewijs, meer een intuïtief gevoel en vrijwel onmogelijk weer te geven met concrete voorbeelden.

Nee, dat is niet eerlijk en belachelijk subjectief. Anderzijds is dat gevoel er altijd voor een reden en was het er in het verleden nog nooit onterecht. Degenen die met beschuldigingen komen aanzetten, lullen echt niet uit hun nek en zijn "ervaringsdeskundigen" die echt wel weten waarover ze 't hebben.

OK, ik vind het een beetje over-analytisch en zwaarwichtig worden voor een spelletje op internet :').
Dat kan zo zijn, maar het blijft gewoon flauw als iemand zegt van alles te weten, daar vervolgens - ten nadele van een bepaalde user - conclusies uit trekt, maar vervolgens die 'bewijzen' niet deelt. Dat kan je gewoon niet maken.

Ik snap ook niet - of misschien juist al te goed - dat Patch niet gewoon open kaart speelt.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_93732581
Nou ja, die 1995 vraag was wel opvallend te noemen vind ik :@

In ander nieuws:

Komt er een meet? *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_93732597
quote:
2s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ok wat is jullie inschatting dan van wat ik allemaal weet aangezien jullie uhm ervaringsdeskundige zijn :P

En Patch heeft vaak aangegeven dat er wel voorbeelden waren maar dat hij deze niet wilde noemen totdat ik een "rode kaart" had dus als er nu opeens niks is vind ik dat wel een beetje vreemd :')

En dat het in het verleden is voorgekomen dat wil niet zeggen dat het ook nu zo is
pi_93732934
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:

In ander nieuws:

Komt er een meet? *O*
Ik dacht dat ik al een verklaring daarop had gegeven die plausibel was? :P
Maar ik had die disney karakters met een B van gisteren ook geweten toen kwam ik uit op 14
en dat zou dan ook opvallend zijn? Ik wil maar zeggen :P
pi_93733001
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:34 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik al een verklaring daarop had gegeven die plausibel was? :P
Verklaring heb je wel gegeven maar ik vond hem niet plausibel ;)
quote:
Maar ik had die disney karakters met een B van gisteren ook geweten toen kwam ik uit op 14
en dat zou dan ook opvallend zijn? Ik wil maar zeggen :P
Nee, want dat was een inkoppertje expres :D
pi_93733331
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:36 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Verklaring heb je wel gegeven maar ik vond hem niet plausibel ;)

[..]

Nee, want dat was een inkoppertje expres :D
Ik dacht dat ik wel een nette verklaring had :P

En een Disneyvraag is geen inkoppertje op FMT :+
pi_93733602
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:45 schreef Sands het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik wel een nette verklaring had :P

En een Disneyvraag is geen inkoppertje op FMT :+
Ik vond hem netjes maar niet verklarend genoeg :P

En ik vind Disney altijd wel te doen, dus vandaar :D
pi_93734269
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 17:23 schreef tombolafan het volgende:

In ander nieuws:

Komt er een meet? *O*
Ben er mee bezig :P

Zolang jij maar komt O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93734436
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ben er mee bezig :P

Zolang jij maar komt O+
Als ik kan dan kom ik :Y
pi_93735201
quote:
8s.gif Op zondag 6 maart 2011 13:57 schreef picodealion het volgende:

[..]

Wist ik 'm maar, nog steeds geen enkel punt verdiend deze maand :{.
En, heb je Linda Litzke al gezien? :+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_93735216
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En, heb je Linda Litzke al gezien? :+
Ik zit op het wireless van de buren (bij vlagen 5kb/s), en aangezien ik de 720p versie wilde is hij nog steeds niet klaar, :D. Eerst Miller's Crossing maar even dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')