Echt he?quote:
Het is een klassiekerquote:
Een instant culthit!quote:
Het had zomaar van Tarantino kunnen zijnquote:
Zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Benny doe mij tt met juiste nummer en
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slaapfokken ?
Dat is mijn secret story geheim
Welterustenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
Ik ga nog een film kijken, hier wordt ik te melig van
Truste voor straks lieffies
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
Kusje diepie jallyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef Kally het volgende:
zorro wil dat je fokt!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
O Zorro staat ervoor![]()
En hij wil niet weg, pff moet ik opstaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de AA-meeting:
"Hallo, ik ben c_a en ik gebruik mijn iPad als excuus voor mijn excessieve drankgebruik."
Gooi iets naar 'm.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Kally het volgende:
O Zorro staat ervoor![]()
En hij wil niet weg, pff moet ik opstaan
Ja maar mijn tv raak ik dan misschienquote:
Het is je geluktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[quote]Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog 2 minuten... je kan het!
[/quot*G*
de nieuwe spellingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:01 schreef charmed_angel het volgende:
Wat gaat deze nieuwe dag mij brwngen
Leestekens en hoofdletters.quote:
quote:
Hihi, Zaad-R-Dagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
het is zaterdag
gaan jullie nog wat leuks doen
whehehehe truste lieffiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat het tijd is om mijn ogen te sluiten, nee lieve mensjes niet voor altijd, maar voor 8 uurtjes.
Ik wens u allen een prettige nacht. Met of zonder sex, met of zonder dromen.
Ik heb tranen gelachen, bedankt voor deze 2 fijne uurtjes!
Weltrusten en slaap lekker!
Veel liefs..... Charmed_angel![]()
Met je zaad!quote:
'Herken de homo' bestaat alquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een soort wie is de mol
"wie is de homo"
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/reality/herkendehomo/home/
klinkt ook niet als een hoogdravend kijkcijferkanon neequote:
Hey Jooo-piquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:22 schreef Joooo-pi het volgende:
Goeiemorgen
Moet weer wachten bij de kapper
Nee helemaal niet, ik vind er geen zak aanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kally
Hoe gaat het?
Volg je sst nog?
Ik vind het wel leuk, maar heb nooit tijd en dan mis je allesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind er geen zak aan
Carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
Alaaaaf
eerste avond overleefd
Was een echte gekkenhuis, vooral toen we bij de 2de vereniging naar binnengingen
Was gelijk: VOL GAS.
En nog ff snel een carnavalsnummertje
Wat nog meer dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef Kally het volgende:
Ik kijk helemaal niks meer even, het is een beetje te veel geweest alles steeds achter elkaar.
Misschien volgende week evenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Oh, dat. Maar dat is makkelijke tv. Je kan elk moment inhaken (en weer afhaken)
Is wel gezellig als je weer ff in LC komt. 't is tot nu toe minder druk dan TVOH en XFA3, vind ik.
Dat is idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef Kally het volgende:
Ik kijk helemaal niks meer even, het is een beetje te veel geweest alles steeds achter elkaar.
Lutte metutquote:
Feestbeest!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:23 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga mn pak aantrekken en ik ben weer weg
Doei doei
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:57 schreef Kally het volgende:
O leuk ongelukken zaterdag
Breekt iets af van een deur en mijn badkamer loopt vol met water
En ik blijf zowaar rustig
Mijne is ook al kut bezigquote:
Ja, hij heeft natuurlijk ook weer redelijk wat gebreken. Kan me er wel iets bij voorstellen. Natuurlijk mooie carriere gehad. Veel mensen denken meteen aan In the Air Tonight.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:24 schreef Lutte het volgende:
Het is carnavalszaterdag. En wat ga ik doen? Een broodrooster halen!
Wat een topic!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga zometeen weer pizzadeeg maken voor vanavond.
Pizzatopic!
Mja, iemand van 60 mag ook wel met pensioen vind ik.quote:
Ik vind deze tofferquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft natuurlijk ook weer redelijk wat gebreken. Kan me er wel iets bij voorstellen. Natuurlijk mooie carriere gehad. Veel mensen denken meteen aan In the Air Tonight.
Mijn favoriet van hem is:
Met Clapton op de gitaar
Oeeeh die neus is liev!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Check me stoere kat in de mand van mijn hond
[ afbeelding ]
Hij zal nu wel gaan vaderen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, iemand van 60 mag ook wel met pensioen vind ik.
Ook niet slecht nee, maar een iets te hoog Sky-radio gehaltequote:
Ik heb echt een maand lang een Sky Radio-bui gehad en nu ben ik die zeikmuziek zo zat dat ik alles van mijn iPod heb gehaald en er staat nu vrijwel alleen Fall out boy/Billy Talent/Sonata Arctica/Simple Plan/BulletProof Messenger/Good Charlotte en dat soort spul op.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook niet slecht nee, maar een iets te hoog Sky-radio gehalte
Die ga ik op 28 maart live zien in de Effenaar hier in Eindhovenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb echt een maand lang een Sky Radio-bui gehad en nu ben ik die zeikmuziek zo zat dat ik alles van mijn iPod heb gehaald en er staat nu vrijwel alleen Fall out boy/Billy Talent/Sonata Arctica/Simple Plan/BulletProof Messenger/Good Charlotte en dat soort spul op.
Whaaaah!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die ga ik op 28 maart live zien in de Effenaar hier in Eindhoven![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb het leren kennen via een FOK!ker in ruste (Legolas_Greenleaf). Heb nu (alle) 6 studioalbums..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whaaaah!![]()
Dat is echt goede muziek.
Daarmee ben ik begonnen met iets 'hardere' muziek te luisteren.
Maar zo zingt Leonie gewoonquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zingt wel een beetje alsof er een halve sloot kikkers in d'r keel zit, maar hij is tof ja.
Talullah en Shy vind ik erg mooi.quote:
Of End of this Chapterquote:
Volgensmij is ie van Takatalvi...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of End of this Chapter
Er zijn zoveel nummers die ik eigenlijk hoop live te horen.
Shy ken ik volgens mij niet? staat dat op een volledige studioalbum of op een EP ?
Okee, Ik heb nu het album Reckoning NIght aan staan. Daarna maar even luisteren op Youtubequote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgensmij is ie van Takatalvi...
Ik denk dat jij het liedje wel zal waarderen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef Kally het volgende:
Oke deur is gemaakt, maar de badkamer moet een loodgieter voor komen, wel schoon nu en het water loopt traag weg maar goed, en dat zonder 1 vloek, ik ben trots op mij
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:59 schreef Kally het volgende:
Oke deur is gemaakt, maar de badkamer moet een loodgieter voor komen, wel schoon nu en het water loopt traag weg maar goed, en dat zonder 1 vloek, ik ben trots op mij
Yepquote:
Hier nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep
Wat is er met fok, hij hapert vreselijk bij mij .
Geen idee. Ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep
Wat is er met fok, hij hapert vreselijk bij mij .
Misschien ctrl+f5 proberen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:15 schreef Kally het volgende:
Met quoten dan, maar er is geen verschil Benny
Gewoon, goals halenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien ctrl+f5 proberen?
Wat is dan het nut van dat alles?
Ik heb net ff wat expensions gedaan ;s)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Gewoon, goals halen
Maar goed, ik wil gewoon alles hebben dus ik kan nu weer sparen tot 3 miljoen coins ofzo
Knap hoor..quote:
Even geluisterd. Ja klinkt wel mooi. Maar behoort niet tot het beste van SA wat mij betreft.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgensmij is ie van Takatalvi...
Ik denk dat jij het liedje wel zal waarderen.
Echt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:10 schreef tdrone het volgende:
[..]
L1
limburgs carnaval is heel anders dan brabants carnaval
in limburg zijn geloof ik meer kostuums en word alleen limburgse muziek gedraaid met carnavalquote:
Oke, ik dacht dat het gewoon hetzelfde wasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:40 schreef tdrone het volgende:
[..]
in limburg zijn geloof ik meer kostuums en word alleen limburgse muziek gedraaid met carnaval
het is sowieso moeilijk uit te leggen wat carnaval is als je het niet viert..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het gewoon hetzelfde was
Eens.. ik snap er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:42 schreef tdrone het volgende:
[..]
het is sowieso moeilijk uit te leggen wat carnaval is als je het niet viert..
Denk aan kleine minimensjes die woorden zangend in de tekst moeten plaatsen, ver veeeeer van de juiste toonhoogte en je hebt Karaoke Kidsquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk aan kleine minimensjes die woorden zangend in de tekst moeten plaatsen, ver veeeeer van de juiste toonhoogte en je hebt Karaoke Kids
Hebben ze lol?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk aan kleine minimensjes die woorden zangend in de tekst moeten plaatsen, ver veeeeer van de juiste toonhoogte en je hebt Karaoke Kids
Damn ik lees nu dat de AH hier in de buurt (waar ik in het weekend meestal heen ga, doordeweeks neem ik een andere) morgen gewoon open is. En dat met Carnavalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Aahh.. Nog 2 uur, dan de winkel dicht.. Ik heb zin in vanavond
Ik ga dit weekend geen boodschappen doen. Maandag moet ik wel even. Zal wel gewoon de AH dichtbij worden..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
Carnaval!
Boodschappen doen tussen Zorro, Knorretje en je lerares in tuinbroek.
Geen idee.. ze keek vrij chagerijnig en die mensjes erachter staan als een hark te hupsen.quote:
Dan moet je dat doenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:13 schreef Lutte het volgende:
Ik heb zin om alle afleveringen van Het huis Anubis terug te gaan kijken.
Nou dat is dus het probleem... De eerste keer ben ik volkomen verslaafd geraakt en begon te geloven dat het echt was.quote:
Nu weet je beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou dat is dus het probleem... De eerste keer ben ik volkomen verslaafd geraakt en begon te geloven dat het echt was.___!
Heb het inmiddels nog twee keer teruggekeken. Het is gewoon zo'n kwaliteitsprogramma.quote:
Ik heb er nooit iets aan gevondenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb het inmiddels nog twee keer teruggekeken. Het is gewoon zo'n kwaliteitsprogramma.
Wat is er met Sophia?
Nou en? Das toch logisch.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets aan gevonden
Ze wil niet drukken (omdat ze geen geheimen weet) en daar ergeren de anderen zich aan
Ze heeeft iets van 3 geheimen zo van *bam* achter elkaar opgenoemd, maar ze heeft het zelf neit doorquote:
Daarom. Ze moeten blij zijn dat ze niet drukt, want haar geheim raden ze nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeeft iets van 3 geheimen zo van *bam* achter elkaar opgenoemd, maar ze heeft het zelf neit door
Maar het is toch stom... ze speelt het spel niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daarom. Ze moeten blij zijn dat ze niet drukt, want haar geheim raden ze nooit.
Jawel! Het spel is geheimen raden, geld verdienen en in het spel blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het is toch stom... ze speelt het spel niet.
Ik vind ook dat ze nu wel eens mag gaan drukken hoor. Ze verzamelt geld, maar doet er verder niks mee(ook een deel van het spel)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel! Het spel is geheimen raden, geld verdienen en in het spel blijven.
Als je geen geheimen denkt te weten kun je ze niet raden, geld heeft ze en ze zit nog in het spel.
Ja maar ze weet toch niks!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind ook dat ze nu wel eens mag gaan drukken hoor. Ze verzamelt geld, maar doet er verder niks mee(ook een deel van het spel)
Maar 3 weken... kom op, een beetje raden kan toch wel?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar ze weet toch niks!
Servio weet nu een geheim, maar kan niet drukken.___!
Ja hihi, als ze willen drukken is die takkekamer dicht!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar 3 weken... kom op, een beetje raden kan toch wel?
Heb je al opnieuw opgestart?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
Nou het is echt geen doen op Fok voor mij, ik blijf poblemen houden, dus ik ben er niet meer vandaag
Ik hoorde in CRE ook al klachten!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:35 schreef Kally het volgende:
Nou het is echt geen doen op Fok voor mij, ik blijf poblemen houden, dus ik ben er niet meer vandaag
Nee, niet echt.quote:
Lekker zegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:57 schreef iBenny het volgende:
We gaan gourmetten, dus ik ga maar eens helpen
Dat is wel druk ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
M'n schoonouders waren net op bezoek en nu ff rustig fok!en. Straks pizza maken
de dag vliegt om
Oja.quote:
Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn voornaamquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oja.Ik heb het opgegeven om over mezelf te praten als 'Lutte', vergat ik toch steeds en mijn voornaam is nou ook weer niet zo geheim.
Als ik over mezelf spreek in derde persoon enkelvoud irl wil ik wél soms per ongeluk 'Lutte' zeggen.
Nee, iedereen weet dat het Pieter isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn voornaam.
Harrie was het toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn voornaam.
Ik heb ook nog drie doopnamen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Twee namen vind ik wel leuk.
Meer hoeft van mij niet.
Heb jij even mazzel. Op al mijn officiële brieven, schooldingen en bij bijvoorbeeld de bibliotheek staan een hele kudde voorletters.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok dan is het gewoon tdrone
ik ben wel gedoopt maar heb geen doopnamen
Lekker!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:31 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga es ff met de pizza's bezig!
Tot ziens![]()
Okee. Wel jammer dat je geen werkende oven hebt. Een ovenschotel als een lasagna is altijd wel lekker..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik eet pizza. Omdat mijn moeder nog steeds denk dat ik niet kan koken volgens mij, dus altijd als ik hier ben en ze is er niet dan krijg ik iets wat ik kan opwarmen.
Prima hoor, heb toch geen zin in koken, en in Utrecht heb ik geen werkende oven, dus ik eet nooit pizza.
Precies, genoeg lekkere dingen die je kan maken zonder oven natuurlijkquote:
Heb het 11 jaar gedaan (van mijn zevende tot mijn achttiende).quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een streamlock toen er een geheim werd geraden.
Vertel...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus mo heeft het goed geraden?
Krijgen ze nu drank?
Ik moet jullie wat vertellen
Jup, en nu ligt Guidelientjes geheim ook zo goed als op straat maar door die takkestreamlocks is het zo wazig allemaal.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus mo heeft het goed geraden?
Krijgen ze nu drank?
Ik moet jullie wat vertellen
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader ligt op de bank te slapen met een laptop op zijn schoot, met de afstandsbediening in zijn hand om voetbal te kunnen kijken
MOet je keihard roepen. ::" DOELPUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
Mijn vader ligt op de bank te slapen met een laptop op zijn schoot, met de afstandsbediening in zijn hand om voetbal te kunnen kijken
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
MOet je keihard roepen. ::" DOELPUNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik kom er ook net uit. Toch vind ik douchen iets fijner..quote:
Fok is de hele dag al irritant aan het doen bij mequote:
Mijn huisgenote gebruikt hem ook niet, maar ik denk niet dat de woningbouw of de GGZ het bad laat weghalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:33 schreef tdrone het volgende:
wij hebben geen bad meer omdat ik de enige was die het gebruikte
Ik open nu fok pas voor het eerst. Onderhoud dan ofzo?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Fok is de hele dag al irritant aan het doen bij me
Doet-ie het nou?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Fok is de hele dag al irritant aan het doen bij me
Op IE wel, op chrome nietquote:
Ik heb alles op mijn laptopquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:37 schreef JJH het volgende:
Chrome hier prime. IE loopt mijn laptop van vast.
Ff heb ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook nog firefox. Maar IE begin ik niet meer aan.
Ik zweerde/zwoer vroeger bij FF, maar ben nu helemaal over naar Chrome.quote:
Dat heb ik al meerdere keren gedaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook niet als je chrome afsluit en het nog eens probeert?
Duracell!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:41 schreef JJH het volgende:
Ik reed net trouwens de stad in, zie ik een roze konijn lopen.
Neen, Carnaval.quote:
Eerste bezoekje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jazeker..
Vriendinnetje van mijn broer kwam op bezoek
Wat raarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik al meerdere keren gedaan
Nou ja zo lukt het wel, ik zit wel op CV op chrome nu
Ach ja, ik kan nu wel posten dus geeft nietquote:
Werken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:55 schreef JJH het volgende:
Ik weet niet of ik wel zoveel zin in vanavond. heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |