Ik had gelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat ding staat toch echt in Utreg. Zal het ff uitzoeken.
is er een in den haag dan? in utreg moest ik ff snel overstappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga naar de Starbucks. Je past in het profiel.
Keer hier van de ene iMac naar de andere gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
iChatten?
Geen idee wat dat is eigenlijk maar zag het op die kut iMac staan
Mag ik ruilen met mono?quote:
Oorspronkelijk zal het dan uit Joure komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had gelijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Douwe_Egberts
Weet ik veel of er een in Den Haag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef dragems het volgende:
[..]
is er een in den haag dan? in utreg moest ik ff snel overstappen
maat van me woonde daar in de buurt. wat een kutluchtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zal het dan uit Joure komen.Maar bij hoofdkantoor staat Utreg. Je hebt hier ook zo een Douwe Egberts café en zo een Douwe Egberts winkel. Misschien dat het daardoor kwam.
Ik vind die oude "tapes" van hem tof, dat tape album wat nooit is verschenen, heb je die?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
aphex twin maakte eerst saaie normale acid
Als je dat numer van net vet vond check dan dit album van venetian snares: rossz csillag alatt született
download dit revolutionair album
Ik weet het omdat de ouders van mijn ex uit Joure kwamenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zal het dan uit Joure komen.Maar bij hoofdkantoor staat Utreg. Je hebt hier ook zo een Douwe Egberts café en zo een Douwe Egberts winkel. Misschien dat het daardoor kwam.
Sowieso Jedi Mind Tricksquote:
fatboy slim dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet eens meer justice hebben ook
Jourequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet het omdat de ouders van mijn ex uit Joure kwamen
hoe heet die?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind die oude "tapes" van hem tof, dat tape album wat nooit is verschenen, heb je die?
Ja mattie, spraken ze altijd gewoon Fries daar heh terwijl ik er was.quote:
Samson (van de shag) komt ook uit Joure.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet het omdat de ouders van mijn ex uit Joure kwamen
Mijne ook niet hoor, ik gebruik het ook bijna nooit. Ben meer iemand van de skijpsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben op msn
maar niemand vraagt om mijn msn
Nerd. In friesland praten ze allemaal friesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja mattie, spraken ze altijd gewoon Fries daar heh terwijl ik er was.
Echt zo asociaal vond ik dat altijd...
Is er nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |