Ik had gelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat ding staat toch echt in Utreg. Zal het ff uitzoeken.
is er een in den haag dan? in utreg moest ik ff snel overstappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ga naar de Starbucks. Je past in het profiel.
Keer hier van de ene iMac naar de andere gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
iChatten?
Geen idee wat dat is eigenlijk maar zag het op die kut iMac staan
Mag ik ruilen met mono?quote:
Oorspronkelijk zal het dan uit Joure komen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik had gelijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Douwe_Egberts
Weet ik veel of er een in Den Haag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef dragems het volgende:
[..]
is er een in den haag dan? in utreg moest ik ff snel overstappen
maat van me woonde daar in de buurt. wat een kutluchtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zal het dan uit Joure komen.Maar bij hoofdkantoor staat Utreg. Je hebt hier ook zo een Douwe Egberts café en zo een Douwe Egberts winkel. Misschien dat het daardoor kwam.
Ik vind die oude "tapes" van hem tof, dat tape album wat nooit is verschenen, heb je die?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
aphex twin maakte eerst saaie normale acid
Als je dat numer van net vet vond check dan dit album van venetian snares: rossz csillag alatt született
download dit revolutionair album
Ik weet het omdat de ouders van mijn ex uit Joure kwamenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oorspronkelijk zal het dan uit Joure komen.Maar bij hoofdkantoor staat Utreg. Je hebt hier ook zo een Douwe Egberts café en zo een Douwe Egberts winkel. Misschien dat het daardoor kwam.
Sowieso Jedi Mind Tricksquote:
fatboy slim dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet eens meer justice hebben ook
Jourequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet het omdat de ouders van mijn ex uit Joure kwamen
hoe heet die?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind die oude "tapes" van hem tof, dat tape album wat nooit is verschenen, heb je die?
Ja mattie, spraken ze altijd gewoon Fries daar heh terwijl ik er was.quote:
Samson (van de shag) komt ook uit Joure.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik weet het omdat de ouders van mijn ex uit Joure kwamen
Mijne ook niet hoor, ik gebruik het ook bijna nooit. Ben meer iemand van de skijpsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben op msn
maar niemand vraagt om mijn msn
Nerd. In friesland praten ze allemaal friesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja mattie, spraken ze altijd gewoon Fries daar heh terwijl ik er was.
Echt zo asociaal vond ik dat altijd...
Is er nietquote:
truste kusjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen. En dit is kutmuziek om met koppijn te luisteren. Nofi.
Kusjes.
Oh bij dezequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben op msn
maar niemand vraagt om mijn msn
Ja maar ze konden ook allemaal gewoon NL praten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:33 schreef utopie het volgende:
[..]
Nerd. In friesland praten ze allemaal fries
Truste mirquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
Kusjes.
Friezenquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
Kusjes.
Slaap lekker Myrquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
Kusjes.
nee ik zie hem zo nietquote:
Mij had je zo in de pocketquote:
Ik heb hem zo binnen, kan hem in mijn ss map zettenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee ik zie hem zo niet
ik heb Vsnares ooit nog gesproken, wat een rare gast, echt geen gesprek mee te voerenhij zal wel flink onder invloed zijn geweest
Ja datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mij had je zo in de pocket![]()
..
Je hoefde alleen maar tegen me te zeggen: Hey kanjah, wat zit juh haar leuck
Regionale identiteit moet je behouden. Daar heb ik wel respect voor, dat Friezen zich daarvoor zo inzetten. Doen ze hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef utopie het volgende:
[..]
eindelijk iemand die friesland waardeerd
heet je gewoon djkoelkast in ss?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb hem zo binnen, kan hem in mijn ss map zetten
Gewoon een uurtje dubstep ..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef Zokunen het volgende:
Ik wil morgen in principe wel weer draaien van 16-17u
Nog geen idee wat het gaat worden dan en zulks.
Hij moet er nu in staan onder joyrex.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heet je gewoon djkoelkast in ss?
ja dus
quote:
Dat kan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje dubstep ..
niks geen twijfelen..
En ja ik weet dat '' niks geen'' min of meer 'n tautologie isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon een uurtje dubstep ..
niks geen twijfelen..
Dude, ik dacht serieus dat je een toffe gozer was...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef mc-Piel het volgende:
Gewoon wat dirty house, dan kunnen alle 16jarige swagboyz en chimeidz loessoe gaaaan swa
laat hem. hij is ziek.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, ik dacht serieus dat je een toffe gozer was...
Dirty housequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef mc-Piel het volgende:
Gewoon wat dirty house, dan kunnen alle 16jarige swagboyz en chimeidz loessoe gaaaan swa
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, ik dacht serieus dat je een toffe gozer was...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:40 schreef djkoelkast het volgende:
Ok harde muziek + live SC dus
Prima combi
Geen pleonasmequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En ja ik weet dat '' niks geen'' min of meer 'n tautologie is![]()
Alle house > alle metalvariantenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dirty house moet wel het kutste genre ooit zijn
op opera na en indie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |