dag raar mennekequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
goeden avond allen, weer een tijdje weggeweest vanaf 17 uur, nog iets gemist behalve het nieuws over maik??
serieus die jongen heeft of 10 rode broeken of hij heeft elke dag dezelfde broek aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
Ik word een beetje misselijk van die broek van Karim0
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
goeden avond allen, weer een tijdje weggeweest vanaf 17 uur, nog iets gemist behalve het nieuws over maik??
Lees je in luie aapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
nope niks gemist t is hartstikke saaiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
Hij heeft 10 rode broeken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
serieus die jongen heeft of 10 rode broeken of hij heeft elke dag dezelfde broek aan
\------------/ hierin kotsen graag en volgende x niet zoveel drinken, ga je ook niet over je nekquote:
arelaxed....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
\------------/ hierin kotsen graag en volgende x niet zoveel drinken, ga je ook niet over je nek
Oja Alex![]()
nog eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
\------------/ hierin kotsen graag en volgende x niet zoveel drinken, ga je ook niet over je nek
Oja Alex![]()
aahhhh gelukkig ja ouders weer op bezoek na een half jaar dus moest ff afkickenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef Stability het volgende:
[..]
dag raar menneke
nee nix gemist hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
nog eens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je daar ook een emmer voor
o ja ik drink niet
Hij heeft in z'n hele leven nog geen 10 broeken gehad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
serieus die jongen heeft of 10 rode broeken of hij heeft elke dag dezelfde broek aan
eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Aafke begin ik ook steeds toffer te vinden
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef RiftNL het volgende:
Is het niet verstandiger als Aafke op die stok gaat zitten?
Dan zal Arelaxed eerst moeten verdwijnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Plezier aan het maken, dat ze het maar vaker doen.
ach zo zijn homo's nou eenmaalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef minzo het volgende:
Is Servio nou weer aan het eten maken en dan zeiken over paar plakjes kaas extra
ja , of hij slaapt, of hij eetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:08 schreef minzo het volgende:
Is Servio nou weer aan het eten maken en dan zeiken over paar plakjes kaas extra
T is in ieder geval een welkome afwissling na al dat gejankquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Plezier aan het maken, dat ze het maar vaker doen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
Aafke begin ik ook steeds toffer te vinden
Hoeft ook niet, tenzij ze gilletjes of kreuntjes maakt natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Gut zeg dan nog dat er geen geluid bij hoeft of zo............
Sinds wanneer gaan de bewoners leuk met elkaar om?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Annelies-G het volgende:
Als ze zo met elkaar omgaan vink ze allemaal wel aardig![]()
Hier op FOK worden alle bewoners alleen maar de grond in geboord
Nee kon het begrijpen alleen Alex snapte het niet zo volgens mij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef Greys het volgende:
Was Gerard eigenlijk pissed op Karim dat hij niet meer wil Musketieren?
Er is bij Karim in elk geval een last van zijn schouders gevallen zo te zien
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
en denken jullie dat het de moeite is om de show van vandaag terug te kijken of kan ik beter de streams in de gaten gaan houden ?!? naar de zwaardvechters
Nu............................eventjes, geniet ervanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan de bewoners leuk met elkaar om?
Het meiske had erg veel verdriet, en ja ik geef toe dat ik het een beetje "te" vond maar ach...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
T is in ieder geval een welkome afwissling na al dat gejank
ze hebben 1 klein momentje geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan de bewoners leuk met elkaar om?
Ok merci!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee kon het begrijpen alleen Alex snapte het niet zo volgens mij.
Laatste 10 minuten dat Maik in KvdW gezet wordt en naar geheime kamer gaat is genoeg. De rest is allemaal van de liveshow gisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef bollokus het volgende:
en denken jullie dat het de moeite is om de show van vandaag terug te kijken of kan ik beter de streams in de gaten gaan houden ?!? naar de zwaardvechters
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Chuckster het volgende:
Zo is de groep leuk om naar te kijken ipv kampjes die elkaar verwijten over een weer maken
nou hup oprotten naar dr nest danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Stability het volgende:
pffff sophie weer in de bocht: ik wil een slaaaaaaappil en slaaaaaaaapuhh
POLL wie moet blijven: Dennis, Laurens of Mustafa? bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
Hmmzz volgens Arcee's lijstje heb ik toch meegepost in bb4.. kan het me niet herinneren
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Yupquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
Aafke is de meest spontane meid die in het huis zit
Een staaf voor Aafquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef RiftNL het volgende:
Is het niet verstandiger als Aafke op die stok gaat zitten?
haha ben je toch maar gebleven?quote:
thanks ga ik ff 10 min kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laatste 10 minuten dat Maik in KvdW gezet wordt en naar geheime kamer gaat is genoeg. De rest is allemaal van de liveshow gisteren
Yep, en ook heel onbevangen. Ze laat bijvoorbeeld heel enthousiast haar eierstokken zien enzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
Ik vind haar de minst leuke en een domme doos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef henk.jansen het volgende:
nee de kaas is opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
En S&S zitten zich kapot te ergeren omdat de rest lol heeft?
Ik heb ze nog niet gezien alleen dr string?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep, en ook heel onbevangen. Ze laat bijvoorbeeld heel enthousiast haar eierstokken zien enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |