mn keel doet nu al pijnigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje callcentremuts is wel wat gewend.
Flink doorsmeren dus maar met carnavalsbier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mn keel doet nu al pijnigik houd van praten maar 8.5 uur nonstop is wel iets teveel van t goede
ENFJ feest bij uitstekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Aure het volgende:
Ik ben blij dat ik in een carnavalvrije omgeving woonheb er niet zoveel mee.. Alhoewel ik dan weer wel van themafeestjes hou
ik lust allesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hou je van Dim Sum, Memo? ff lunch aan het plannen
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mn keel doet nu al pijnigik houd van praten maar 8.5 uur nonstop is wel iets teveel van t goede
Oh, en welke film was dat ook alweer laatst die jij zo goed vond: Never Let Go.quote:
Heb ooit 2 zomers achterelkaar in een callcenter gewerkt, inbound dat wel. Was wel blij dat de drank er gratis was. Bah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doen
Ja, in vier uurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Die cake van masterchef ziet er ziek uitEn dat moesten ze námaken??
Deze dus: http://www.masterchef.com.au/zumbo-v8-cake.htm
ik ga ook zelf, alleen diensten van 4 of 5 uur draaien, dat is net goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doen
never let me goquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, en welke film was dat ook alweer laatst die jij zo goed vond: Never Let Go.
Wat een depri film zeg.![]()
Sodefuckquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
quote:
Ziek als in Goed? Ons neefje gebruikt nl de term ziek als geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dat is sommigen ook gelukt? Met alle 8 laagjes?
Is 5 gram TiO2 eetbaar? Geeft dat matte effect aan de chocolaatjes.quote:White chocolate flower and tiles
500g white couverture chocolate, grated or finely chopped
5g titanium dioxide
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziek als in Goed? Ons neefje gebruikt nl de term ziek als geweldig
Ja, samen met zinkoxide de reden waarom sunblock van die witte strepen op je huid achterlaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Blijkbaar
Dat was bedoeld om het spierwit te maken.
Waar koop je zoiets uberhaupt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, samen met zinkoxide de reden waarom sunblock van die witte strepen op je huid achterlaat
hmm ik ben niet altijd zo vrolijk als je denkt hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vinnik helemaal geen film voor zo'n vrolijk meisje als jij![]()
Ook van Zumbo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef borisz het volgende:
Een Seizoen 2 taart dus. In seizoen 1 hadden we ook wel lollige dingen
[ afbeelding ]
Een croquembouche
Zinkoxide bij de drogist als zalfquote:
Mijn beeld van je, wat doe jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef Aure het volgende:
[..]
hmm ik ben niet altijd zo vrolijk als je denkt hoorm'n andere favofilm is eternal sunshine of the spotless mind, das ook niet echt een vrolijke film..
Ja Zumboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook van Zumbo?
Hij had ook een macarontoren in seizoen 2.
ah die is leuk! Kan die andere niet zien, die site wil niet laden op mn telefoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook van Zumbo?
Hij had ook een macarontoren in seizoen 2.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Aure het volgende:
[..]
ah die is leuk! Kan die andere niet zien, die site wil niet laden op mn telefoon
dat zal t zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn beeld van je, wat doe je
Je gaat doemdenken als je alleen en eenzaam bent he.
balen he! Ik keek echt uit naar the vampire diaries en grey's anatomy hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
grrrr al mn series gister niet uitgezonden in usa
De termen op FB van hem : Ziek knalle, niggaaaaaaaaaaa, ouwe stoner! Fala brother, Ziek lekker, Zombiessssss en 'Baas'.quote:
Vet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De termen op FB van hem : Ziek knalle, niggaaaaaaaaaaa, ouwe stoner! Fala brother, Ziek lekker, Zombiessssss en 'Baas'.
Nee de strikken zijn bij mijn zussen geblevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef AnneX het volgende:
dag Trudekelief hoor.
Had jij geen strik meer 10 jaar later?
Hier alsof het in m'n voortuin wordt gevierdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zit volgens mij best redelijk goedqua geluidsoverlast (maar goed vanaf morgen en zondag wordt t wel erger)
Ik gebruik het zoals je neefjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Ziek als in Goed? Ons neefje gebruikt nl de term ziek als geweldig
Bij L. is het vast ook wel rustigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier alsof het in m'n voortuin wordt gevierd
Bij jou slapen?
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Je wilt in het centrum wonen of niet
Maak eens een paar leuke foto's, Steer!
Laat ze ook hun lol hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Laveloze, kotsende en piezende Limlanders. Jottum.
En vet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik het zoals je neefjeTenzij ik het over patiënten heb.
zie het positieve in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Laveloze, kotsende en piezende Limlanders. Jottum.
Dat noemen we morbide obesitasquote:
Was het deze taart?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
Hier ook een wijntje. Een Chardo van DownUnder. Wolf Blass is het merk.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Was het deze taart?
http://www.masterchef.com.au/chocolate-mousse-cake.htm
Die heeft vrouwelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bij L. is het vast ook wel rustig
Bedankt voor dit vertrouwen hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zal aan mijn referentiekader liggen, maar ik heb er geen hoge verwachtingen van
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die heeft vrouwelijkbezoek uit Wenen deze keer.
Ze waren 'moe'en wilden 'vroeg slapen'
dus ik ga zo alleen naar het Salsa feestje.
![]()
Consequent zijn.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
nu zijn het mooie boemsbeelden die je aan t verzinnen bent?
u bedoelt deze man:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat noemen we morbide obesitas
(en dan kunnen pten ook naar de ombudsman gaan voor een klacht omdat een arts dat in het dossier had gezet)
hehe, nou die is wel morbide obees ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef z80 het volgende:
[..]
u bedoelt deze man:
http://www.telegraaf.nl/b(...)erleden__.html?p=8,1
Inspector Wintersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook.
In afwachting van jullie ervaringen alvast maar begonnen met de DVD-box binnen te hengelen.
Hyper?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef Isabeau het volgende:
Wat ben je hyper, P
Was de levensreddende cursus leuk? Nog iets geleerd?
Ik hoop eigenlijk wel dat de DVD die ik binnenhaal: 'Kommissarie Winter' dezelfde is als jullie bedoelen.quote:
Niks mis met een opfrisserquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
Hyper?![]()
Cursus was leerzaamIk hoop serieus dat ik het nooooooooooit nodig ga hebben en dat ik niet bevries als ik het wel nodig heb. Ergens wist ik alles nog een beetje
Ik heb 25 jaar geleden een jeugd EHBO-cursus gedaan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
Oh....en ik moest slachtoffer spelenIk kan niet toneel spelen heb ik besloten
Zal toch wel? Dezequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat de DVD die ik binnenhaal: 'Kommissarie Winter' dezelfde is als jullie bedoelen.
Smakelijke man die Winter zo te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef TAV74 het volgende:
Zal toch wel? Deze
http://www.roarezine.nl/2010/11/20/inspector-winter/
Ah, het is dezelfde http://www.imdb.com/title/tt1534083/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk wel dat de DVD die ik binnenhaal: 'Kommissarie Winter' dezelfde is als jullie bedoelen.
Zo te zien wel. Ik ben deze aan het binnenhalen, een 4 DVDbox.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal toch wel? Deze
http://www.roarezine.nl/2010/11/20/inspector-winter/
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was er niet een leuk blondje die mond op mond moest oefenen op je?
Het is "ik ben niet nodig" en "ik heb het niet nodig". In dat laatste geval: de kennis / vaardigheidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niks mis met een opfrisseren ik hoop ook dat je het nooit nodig hebt/bent (ik weet dat nooit zo goed
CF?)
Die cover is wat vaag, maar de acteurs en afleveringen die genoemd worden kloppenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien wel. Ik ben deze aan het binnenhalen, een 4 DVDbox.
Heeee, die boeken staan op mijn kindlequote:
Ho-ly shitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
Was het deze taart?
http://www.masterchef.com.au/chocolate-mousse-cake.htm
Er zitten nog wat nachtelijke slaapuren tussen nu en morgen, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:30 schreef Vork het volgende:
Tripel Karmeliet van de tap. Dat is geen goede ontwikkeling als je morgen moet werken. Hips.
Oh cool! Als de serie een indicatie is, dan is dat vast een mooie om te lezen ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heeee, die boeken staan op mijn kindle
nope?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Pee had je het zwartwitte bloesje gezien in het andere topic? Ik was al vroeg een echt modelletje
Engelstalig?quote:
6 uur gaat de wekker. Niet genoeg slaapuren, maar ik moet het er maar mee doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten nog wat nachtelijke slaapuren tussen nu en morgen, toch?
Tenzij je morgen over een half uur moet werken
Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
De vulling voor de macarons is alvast to die for: ganache van heel pure chocolade met wat boter en een scheutje whisky. Echt goe-hoed
Oké, dan hebben we inderdaad dezelfde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard nietgwoon sweuds .... Far fen!
8*60mins, dan mag het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan hebben we inderdaad dezelfde.
Althans die van mij staat nog te stampen. Vrij groot bestand om binnen te halen. Bijna 17 GB.
En, interessant experimentje: ik heb er een beetje zout bijgedaan en nu smaakt het veel sterker naar whiskyquote:
Ik vind jou zó leuk met je experimentjes altijd late in the eveningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
De vulling voor de macarons is alvast to die for: ganache van heel pure chocolade met wat boter en een scheutje whisky. Echt goe-hoed
Al die mooie beelden hebben ruimte nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan hebben we inderdaad dezelfde.
Althans die van mij staat nog te stampen. Vrij groot bestand om binnen te halen. Bijna 17 GB.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En, interessant experimentje: ik heb er een beetje zout bijgedaan en nu smaakt het veel sterker naar whisky
* Isabeau duwt Vork richting slaapkamerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef Vork het volgende:
6 uur gaat de wekker. Niet genoeg slaapuren, maar ik moet het er maar mee doen.
Ah..wat liefquote:
Waarom he...zit je me nou WEER lekker te maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:43 schreef ColdFeet het volgende:
Supersimpel: 100 ml slagroom met 2 tl light corn syrup aan de kook brengen. Als het kookt, van het vuur halen, 100 g fijngehakte chocolade erdoor, minuutje wachten. Doorroeren tot het een egaal mengsel is; 15 g boter in kleine klontjes erdoor roeren, beetje bij beetje 2 eetlepels kookwhisky erdoor. Chocoladecreme in de koelkast volledig laten afkoelen tot dik en smeerbaar. En dan nog een beetje zeezout erdoor, dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Sunnythesun het volgende:
briljant!!
enneh: recept?? zit nu ook wel aan de whisky, maar in een ganache wil ik ook wel eens proberen
Hij is knettergekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
oh dear.....
http://www.nu.nl/buitenla(...)nd-van-spionage.html
ja was al bij P&W.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
oh dear.....
http://www.nu.nl/buitenla(...)nd-van-spionage.html
Is dat nou het rechtse geluidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Trouwens De Telegraaf schijnt een uiterst onsmakelijke actie te beginnen met T-shirts met de tekst: 'steun onze helden in Libie. '
Wat een eikels daar tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Trouwens De Telegraaf schijnt een uiterst onsmakelijke actie te beginnen met T-shirts met de tekst: 'steun onze helden in Libie. '
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Supersimpel: 100 ml slagroom met 2 tl light corn syrup aan de kook brengen. Als het kookt, van het vuur halen, 100 g fijngehakte chocolade erdoor, minuutje wachten. Doorroeren tot het een egaal mengsel is; 15 g boter in kleine klontjes erdoor roeren, beetje bij beetje 2 eetlepels kookwhisky erdoor. Chocoladecreme in de koelkast volledig laten afkoelen tot dik en smeerbaar. En dan nog een beetje zeezout erdoor, dus.
Whisky door de ganache was een experimentje - ik weet niet welke verhouding perfect zou zijn. Als je te weinig gebruikt, proef je 't niet, maar als je teveel gebruikt, wordt het niet dik genoeg.
Maar dat zout erbij, geen idee hoe ik daarop kwam
Ik zit te peinzen wie dan die 'helden' zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
ja was al bij P&W.
Dat moet het zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wist niet dat Oranje in Libië moet voetballen![]()
Is Pee de deskundige jury?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef TAV74 het volgende:
90 deelnemers aan onze fotowedstrijd voor Vivarium. Je krijgt wat te doen P
En wij ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef TAV74 het volgende:
90? Hmmm...misschien moet ik ook maar een foto insturenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga mijn mening laten horen jaquote:
Wat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
naast Tav en mij, en nog 2 anderen
Liefst zo snel mogelijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening laten horen jaGeen idee nog hoe, maar dat komt wel goed
Wanneer moet ik eigenlijk gaan jureren, SunTav?
Er wordt een account voor je geregeld, dan kun je je top 10 samenstellenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga mijn mening laten horen jaGeen idee nog hoe, maar dat komt wel goed
Wanneer moet ik eigenlijk gaan jureren, SunTav?
ze waren er vorig jaar ook bij en we waren erg blij dat ze weer stonden te trappelen eigenlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat?Dat was niet de afspraak? Wij drieeen zouden het toch doen? Nu is mijn stem nog minder waard
Al gevondenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ze waren er vorig jaar ook bij en we waren erg blij dat ze weer stonden te trappelen eigenlijk![]()
jury overzicht
mwoah, in ronde 1 de grove selectie maken en dan met een shortlist verder. Dan ben je er toch redelijk snel uit is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Tjonge...moet ik nog echt gaan werken ook
Tenzij ze zo beroerd zijn dat ik het in een ronde kanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mwoah, in ronde 1 de grove selectie maken en dan met een shortlist verder. Dan ben je er toch redelijk snel uit is mijn ervaring.
Denk het niet, zit redelijk veel goed niveau tussen volgens mij. Check de site van Hans Leijnse trouwens even, die gast heeft mooi werkquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tenzij ze zo beroerd zijn dat ik het in een ronde kanIk kan soms op gevoel hele vage beslissingen nemen
Ik twijfel nog steeds over zo'n iPad bijvoorbeeld
Beeldscherm is hetzelfde geblevenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
De iPad 2 kwam er aan oid en die had een veel beter beeld. Maar ik heb klokken horen luiden, P
Hmm klinkt interessant, maar heb echt geen ervaring in het weken van amandelen en de capaciteit van smaakopname van die dingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:39 schreef ColdFeet het volgende:
Wat denken jullie: amandelen weken in een mengseltje van wasabi en light soy en dan in de oven roosteren - zou dat het resultaat opleveren dat ik voor ogen heb? Een beetje knapperig met een lichte wasabismaak?
Projectje voor zondagMorgen wijd ik mij aan de bolussen.
Hmm, ik vind al die nieuwe office versies vrij dramatisch eigenlijk. Teveel functies die gewoon niet lekker direct vindbaar zijn, te rommelig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:52 schreef borisz het volgende:
Heb office2010 nu ook op mijn laptop. Ziet er een stuk prettiger uit dan 2007.
Hobbema
WP5.1quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, ik vind al die nieuwe office versies vrij dramatisch eigenlijk. Teveel functies die gewoon niet lekker direct vindbaar zijn, te rommelig.
Volgens mij nemen alleen de vliesjes smaak op. Lijkt mij, tenminste. We'll see, gelukkig verkoopt de aziaat redelijk goedkope amandelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm klinkt interessant, maar heb echt geen ervaring in het weken van amandelen en de capaciteit van smaakopname van die dingen![]()
Te druk is ook niet tofquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:01 schreef MissHobje het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal dan?ik moest zo hard werken van de week, had gewoon nergens tijd voor, das nie tof vond ik
Nee precies dat beviel me ook helemaal niet haha.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Te druk is ook niet tof![]()
Hier alles goedDrukke week gehad, maar morgen hoeven we niks, ben volledig ontspannen (mede dankzij een klein nipje Whisky)
Echt... de hele plaatquote:
Zondag ga ik er wel op tijd uit om naar Ede te rijden voor een stevig robbertje wandelen met Peequote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee precies dat beviel me ook helemaal niet haha.
Maar nu lekker weekend hoor, net als jullie ook lekker niets hoevenen dat ontspannen is top!
(ff wijntje zoeken ehhe)
Doe nog maar zo'n Laphroaighquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:24 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste factuur gemaakt
![]()
Iedereen een rondje van de zaak
Robbertje wandelenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zondag ga ik er wel op tijd uit om naar Ede te rijden voor een stevig robbertje wandelen met Pee![]()
* PdeHoog schenkt jodium met een vleugje sherry erdoor in voor TAVquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Robbertje wandelenMag tijd worden zeg....ik heb dat echt al te lang niet gedaan
Morgenmiddag ga ik met een 3voor12 collega wandelen en dan gaan we plannen maken om dat regelmatiger te doen. Hij moet herstellen van een ziekte en wil zijn conditie op die manier weer wat opkrikken.
Heldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog schenkt jodium met een vleugje sherry erdoor in voor TAV
Nee. Geen tijd voor . Heb zelfs geen tijd voor mijn eigen boodschappen. Moet om kwart voor 10 of zo de deur uit richting Ahoy. Dat duurt vermoedelijk tot half 2 a 2 uur. Misschien zelfs wel iets langer. En dan om 15:30 moet ik paraat staan in Den Haag voor de wandelactie en daarna hapje etenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Helddoe je morgen ook even onze boodschappen?
Sodefuk dat ging goed vanavondquote:
Ik ben toch wel je getuige, he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
dat was een geweldig feesten 2 huwelijksaanzoeken gehad haha. Nu terugrijden, over 2 uur thuis.
Zeikerd, ik vond het gewoon goed en hier en daar angstaanjagendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:08 schreef golfer het volgende:
Ik vond het wel een kinderfilm, trouwens, die 127 h.
Daar is het een slobberwhisky voorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:08 schreef Stereotomy het volgende:
Die Glen Talloch gaat er wel snel doorheen hier golfer![]()
Hoe lang doe jij met een fles, indien dat je enige fles whisky zou zijn?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:08 schreef freecell het volgende:
edit: hadden jullie al gezien dat het loopt?
Arm afsnij scène schijnt wat naar te zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 02:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeikerd, ik vond het gewoon goed en hier en daar angstaanjagend
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, je hebt ritme
GoeiemorgenIk ben hier en ga direct door anders ga ik het nooit halen om naar Ahoy te komen
Wat een leuk blij koppie erbijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 07:08 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen gij katervrienden
Soms is het handig om gewoon geen carnaval te hebben
edit: hadden jullie al gezien dat het loopt?
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat een leuk blij koppie erbij
Mogge! Zo rozijnenpannekoekjes bakken, even wat laatste items op Marktplaats gooien en daarna lekker rommelen in de keuken
In ieder geval klein formaat bolussen voor de gastronomic journey, en lunch&avondeten voor mijn mishandelde hamsterquote:
Nou heel beklemmend als je je indenkt dat je daar dagen zit en eigenlijk als je niks doet aan die arm, je gewoon dood gaat. En de terugblikken, visioenen vond ik hier en daar wel wat overdone maar ja dat is amerikaans. Als je daar doorheen kijkt vond ik het best goed weergegeven. Ik heb ook nog op youtube de echte beelden terug zitten kijken en dan wordt het gewoon ook nog goed gespeeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:47 schreef DarkElf het volgende:
Arm afsnij scène schijnt wat naar te zijn?
Een koolsalade? Dan is 't makkelijk om aziatische smaakmakers toe te voegenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:47 schreef LieLie het volgende:
Ik zoek nog een leuke salade voor bij mijn chineesige kippenbouten. En dan wat brood erbij ofzo.
Met chinese kool?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een koolsalade? Dan is 't makkelijk om aziatische smaakmakers toe te voegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen
Gisteren de bul opgehaaldWauw gefeliciteerd DHtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Superkado!!
wat is een waterman?
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wauw gefeliciteerd DHtje![]()
Superkado!!
wat is een waterman?
Hm, ze hadden bij de winkel gister kleine oranje zoete paprikaatjes. Rijstwijn en sesamolie heb ik. Ze hadden ook lekkere mandarijntjes?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
Een vulpen, Bluezz.
Lie, dungesneden kool met bijvoorbeeld pepertjes of andere groente erdoor. En dan met een dressing met, ehhh, rijstwijn en sesamolie?
Een waterman zal wel een hiele dure vulpen zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Goedzo Boor
Een waterman is een vulpen? Waarom zégt ie dat dan niet
Duurder dan Parkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:05 schreef LieLie het volgende:
Een waterman zal wel een hiele dure vulpen zijn
Ik zie steeds recepten voor lavendelmacarons, dat lijkt me ook leukquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:24 schreef LieLie het volgende:
Als mijn lavendel straks weer bloeit wil ik een keer lavendelijs maken!
Vorig jaar kregen we bij een restaurant een dessertamuse, en dat was een lolly van lavendelijs met witte chocolade, dat was echtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie steeds recepten voor lavendelmacarons, dat lijkt me ook leuk
En ik heb zelf ook een waterman, DH
Gesmolten witte choco om een bolletje ijs?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:37 schreef LieLie het volgende:
Vorig jaar kregen we bij een restaurant een dessertamuse, en dat was een lolly van lavendelijs met witte chocolade, dat was echt
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gesmolten witte choco om een bolletje ijs?
Hm, ok. Klinkt als geen project om veel tijd in te gaan stoppen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:49 schreef ColdFeet het volgende:
Semi. Ik koop weleens merkkleding op ebay, en ik heb zo nu en dan wel wat designer-objecten gevolgd. Maarrr: de kans om een koopje te vinden daarmee is tegenwoordig echt nihil. En dan vond ik het elke keer teveel geld voor iets dat je niet kunt passen. 350 euro voor een paar Paul-Smithlaarzen, bijvoorbeeld.
Heel goed. Beetje in de pas lopen CF.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
Soms ben ik ook gewoon autistischIk ben pannekoekjes aan het bakken met een recept voor drie-in-de-pan, bedenk ik me op driekwart van het beslag dat er ook wel vier-in-de-pan passen, maar dat ik dus steeds braaf drie heb gedaan omdat het zo heet
Maar Karen Millen valt bij mij onder merkkleding, geen designerkleding. Ik denk dat je dat nog wel op ebay kunt kopen; als het je niet past, raak je het op marktplaats allicht nog voor dezelfde prijs kwijt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, ok. Klinkt als geen project om veel tijd in te gaan stoppen.
Ik heb Karen Millen ontdekt. Zag al wel dat online bestellen iets goedkoper is dan kopen bij de BK hier. Misschien daar even passen en dan online bestellen.
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Heb hem al even in handen gehad en wat een prachtige belijning.
O dat is voor mij hetzelfde.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar Karen Millen valt bij mij onder merkkleding, geen designerkleding. Ik denk dat je dat nog wel op ebay kunt kopen; als het je niet past, raak je het op marktplaats allicht nog voor dezelfde prijs kwijt.
Mijn jas is van karen millenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Hm, ok. Klinkt als geen project om veel tijd in te gaan stoppen.
Ik heb Karen Millen ontdekt. Zag al wel dat online bestellen iets goedkoper is dan kopen bij de BK hier. Misschien daar even passen en dan online bestellen.
Ik wil deze:
[ afbeelding ]
Heb hem al even in handen gehad en wat een prachtige belijning.
Eigenlijk alleen bij wat uniekere kleding (dus geen spijkerbroeken of sportBH's ofzo). Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een maximum inzetten en lekker gaan slapen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:57 schreef Duderinnetje het volgende:
O dat is voor mij hetzelfde.![]()
Maar dat biedt hoop!
Ik heb nog nooit iets op E-bay gedaan en zie voor me dat je dan halve nachten zit te F5-en om te bieden. Is dat nog steeds zo?
Ik ga me er dit weekend eens even in verdiepen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen bij wat uniekere kleding (dus geen spijkerbroeken of sportBH's ofzo). Maar je kunt natuurlijk ook gewoon een maximum inzetten en lekker gaan slapen.
Het onderscheid tussen designer- en merkkleding is ook niet zo scherp hoor. Maar Karen Millen is toch vrij algemeen verkrijgbaar en wel enigszins betaalbaar, ik denk niet dat er een run op ontstaat zoals op en vintage Pradajasje ofzo.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Zucht *![]()
Ik ga het maar negeren. Ik mot nog naar de Bahama's.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik ga me er dit weekend eens even in verdiepen!
Een kale kip kan niet kopen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:07 schreef LieLie het volgende:
Ik heb er wel moeite mee om hier steeds langs de winkels met allerlaatste sale te lopen.
Stel je nog voor dat er iets leuks voor een prikkie bij hangt!
Maar ik heb geen geld![]()
Pluk de meester kaal.quote:
Dat sluit elkaar niet uit, manquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:03 schreef Duderinnetje het volgende:
* Zucht *![]()
Ik ga het maar negeren. Ik mot nog naar de Bahama's.
Ah joh, lunchen kan nog wel tot een uur of vierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:21 schreef Stereotomy het volgende:
Beetje verslapen, moet nog lunch kopen
Nouwwww... met het tempo waarin ik spendeer, kon het nog wel eens penibel worden!quote:
Hahaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nouwwww... met het tempo waarin ik spendeer, kon het nog wel eens penibel worden!![]()
Moet wel zeggen dat ik mijn maandelijkse Goede Doelen-aandeel van mijn loon ook maar even heb verhoogd. Geweten sussen.
Ik wel, want ik geef aan een iban en krijg daar ook een jaaropgaaf van.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Geven jullie je goede doelen ook op als aftrekpost bij de belastingaangifte? Ik vind dat ergens heel sleazy en ongemeend, maar dan kun je het natuurlijk theoretisch nog een keer uitgeven.
Dat maakt toch helemaal niets uit, je kunt toch sowieso altijd een opgaaf krijgen van je donaties?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:36 schreef freecell het volgende:
Ik wel, want ik geef aan een iban en krijg daar ook een jaaropgaaf van.
Zij blij, ik blij
Belachelijk kleine porties?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:39 schreef LieLie het volgende:
Hoe kan dit recept nou 290 kcal zijn![]()
http://allerhande.ah.nl/#(...)/data/recipe/607110/
Nee, de reguliere maandelijkse donaties niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Geven jullie je goede doelen ook op als aftrekpost bij de belastingaangifte? Ik vind dat ergens heel sleazy en ongemeend, maar dan kun je het natuurlijk theoretisch nog een keer uitgeven.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb sowieso niks tegen belasting betalen eigenlijk. Snap het gezur erover ook nooit (--> mits je het kan betalen uiteraard). De staat, dat zijn wij.
Geen idee, ik krijg sowieso een opgaaf, of ik het wil of nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat maakt toch helemaal niets uit, je kunt toch sowieso altijd een opgaaf krijgen van je donaties?
Maar goed. Ik vind dat een beetje een onplezierige bijsmaak hebben ofzo. Misschien een rare kronkel in mijn hoofd.
Wat is in vredesnaam een Iban?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg sowieso een opgaaf, of ik het wil of nietMaar alleen een Iban kan je aftrekken. Dat was vroeger niet zo
En wij geven ook daadwerkelijk meer omdat we het kunnen aftrekken, dus dan heeft het geen nare bijsmaak. Het levert hun iets extra's op, ons niet
Het is gewoon de internationaal-gestandaardiseerde notatie voor bestaande nationale rekeningnrs, toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:31 schreef DarkElf het volgende:
Ik ken iban alleen als nr voor buitenlandse betalingen. Maar hoor van de mr dat over 2 jaar ofzo al t Europese betalingsverkeer zo'n iban heeft
Jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is gewoon de internationaal-gestandaardiseerde notatie voor bestaande nationale rekeningnrs, toch?
Huh? Die term ken ik helemaal niet. Is dat gewoon alles van WWF tot kankerfonds?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef freecell het volgende:
Das een algemeen nut beogende intstelling
Ik denk die twee wel inderdaad.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh? Die term ken ik helemaal niet. Is dat gewoon alles van WWF tot kankerfonds?
Ik ben aan het bedenken wat we morgen gaan eten, even geen inspiratie.
Gewoon CBF dus. En nagenoeg alle goede doelen zijn er geregistreerd hoor. Zodra je een vereniging of stichting bent zonder winstoogmerk en afhankelijk van donaties, sta je ertussen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:47 schreef freecell het volgende:
http://www.anbi.nl/anbi-info/
Ik leer ook bij
lekkerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
Parmesan chicken it isMorgen, dan. Zo eens aan de bolussen beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |