mn keel doet nu al pijnigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Een beetje callcentremuts is wel wat gewend.
Flink doorsmeren dus maar met carnavalsbier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mn keel doet nu al pijnigik houd van praten maar 8.5 uur nonstop is wel iets teveel van t goede
ENFJ feest bij uitstekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Aure het volgende:
Ik ben blij dat ik in een carnavalvrije omgeving woonheb er niet zoveel mee.. Alhoewel ik dan weer wel van themafeestjes hou
ik lust allesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Hou je van Dim Sum, Memo? ff lunch aan het plannen
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
mn keel doet nu al pijnigik houd van praten maar 8.5 uur nonstop is wel iets teveel van t goede
Oh, en welke film was dat ook alweer laatst die jij zo goed vond: Never Let Go.quote:
Heb ooit 2 zomers achterelkaar in een callcenter gewerkt, inbound dat wel. Was wel blij dat de drank er gratis was. Bah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doen
Ja, in vier uurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Die cake van masterchef ziet er ziek uitEn dat moesten ze námaken??
Deze dus: http://www.masterchef.com.au/zumbo-v8-cake.htm
ik ga ook zelf, alleen diensten van 4 of 5 uur draaien, dat is net goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik deed in mijn vorige ziekenhuis 1 dag in de week ook alleen maar telefoondienst.... was altijd blij als er aan de balie zieken waren, dan hoefde het niet. Echt teveel van het goede zo lang achter elkaar. In dit ziekenhuis is iedereen een halve dag per week aan de beurt en dat is goed te doen
never let me goquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, en welke film was dat ook alweer laatst die jij zo goed vond: Never Let Go.
Wat een depri film zeg.![]()
Sodefuckquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
quote:
Ziek als in Goed? Ons neefje gebruikt nl de term ziek als geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]en dat is sommigen ook gelukt? Met alle 8 laagjes?
Is 5 gram TiO2 eetbaar? Geeft dat matte effect aan de chocolaatjes.quote:White chocolate flower and tiles
500g white couverture chocolate, grated or finely chopped
5g titanium dioxide
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ziek als in Goed? Ons neefje gebruikt nl de term ziek als geweldig
Ja, samen met zinkoxide de reden waarom sunblock van die witte strepen op je huid achterlaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Blijkbaar
Dat was bedoeld om het spierwit te maken.
Waar koop je zoiets uberhaupt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, samen met zinkoxide de reden waarom sunblock van die witte strepen op je huid achterlaat
hmm ik ben niet altijd zo vrolijk als je denkt hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vinnik helemaal geen film voor zo'n vrolijk meisje als jij![]()
Ook van Zumbo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef borisz het volgende:
Een Seizoen 2 taart dus. In seizoen 1 hadden we ook wel lollige dingen
[ afbeelding ]
Een croquembouche
Zinkoxide bij de drogist als zalfquote:
Mijn beeld van je, wat doe jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef Aure het volgende:
[..]
hmm ik ben niet altijd zo vrolijk als je denkt hoorm'n andere favofilm is eternal sunshine of the spotless mind, das ook niet echt een vrolijke film..
Ja Zumboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook van Zumbo?
Hij had ook een macarontoren in seizoen 2.
ah die is leuk! Kan die andere niet zien, die site wil niet laden op mn telefoonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook van Zumbo?
Hij had ook een macarontoren in seizoen 2.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Aure het volgende:
[..]
ah die is leuk! Kan die andere niet zien, die site wil niet laden op mn telefoon
dat zal t zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn beeld van je, wat doe je
Je gaat doemdenken als je alleen en eenzaam bent he.
balen he! Ik keek echt uit naar the vampire diaries en grey's anatomy hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
grrrr al mn series gister niet uitgezonden in usa
De termen op FB van hem : Ziek knalle, niggaaaaaaaaaaa, ouwe stoner! Fala brother, Ziek lekker, Zombiessssss en 'Baas'.quote:
Vet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De termen op FB van hem : Ziek knalle, niggaaaaaaaaaaa, ouwe stoner! Fala brother, Ziek lekker, Zombiessssss en 'Baas'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |