Maar iemand moet Aafkut toch oprapen als ze weer valt?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
behalve als het van de grond komt want dat is vies
welnee gewoon laten liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar iemand moet Aafkut toch oprapen als ze weer valt?!
Is fakking zielig!.
Moest jij niet een nieuw topic maak omdat lapo?quote:
En nu komt dus de vraag: zap Mo haar vader weg, of wil ie toch meer van zijn meissie zien??quote:
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!quote:
uhmmmm niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, 4 kinderen platgespoten, nu eindelijk rust
on topic: hoe laat komt de drank?
Ja, shit bijna de fipo op 2 sec na!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaah.. de Roermond tunnel is ook alweer open na verbreding?
echt waar verkopen ze die dan????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Lieve Aafke, in sommige winkels, waar je waarschijnlijk nooit komt omdat je altijd dronken in de kroeg zit, maar ze bestaan echt, in die winkels verkopen ze broeken...dat zijn dingen waar je benen in moeten schuiven zodat we je niet steeds in je kruis kijken.......dat vinden wij streamgekken veel leuker, want dat gat van jouw, alhoewel al gezien door vele voor ons, intresseert ons geen ene moer en vinden we zelfs een beetje ranzig. En er kijken nu op Vrijdagavond toch ook wat kindertjes mee, die we helas niet kunnen verbieden mee te kijken.
Zal ik dan maar even aandacht geven aan deze post, want je valt in herhaling!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!
Geh, ik zag mijn eigen fipo niet eens terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, shit bijna de fipo op 2 sec na!!!
Maar die vierbaansweg maakt het helemaal goed!
U vervalt in herhalingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |