Geef Laura vooral GEEN piemol!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
Je hebt het over Laura.. je mag blij zijn als je hem er eventjes 10cm voor mag houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, gekriebelt worden door laura. En daarna brute sex
De bewoners boeken en tijdschriften geven, wat een onnoemlijk kansloos idee van de redactie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooien
hij slaapt toch de hele dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
Hoorde ik trouwens Guido zeggen dat ie maar naar bed gaat?
Het is daar fucking 9 uur.
Was ie uit bed dan?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
Hoorde ik trouwens Guido zeggen dat ie maar naar bed gaat?
Het is daar fucking 9 uur.
Er moet wat te wensen overblijven hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt het over Laura.. je mag blij zijn als je hem er eventjes 10cm voor mag houden.
Ja dan is het logisch dat je weer even moet gaan liggen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij heeft net een uur op de bank gelegen.
dat is heeel vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dan is het logisch dat je weer even moet gaan liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |