quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang het een hartslag heeft en een vagina wel ja!
Wat doe jij van t weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang het een hartslag heeft en een vagina wel ja!
beter goed gejat dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Serieus? Southpark?
Het is anders van Beavis & Butthead... Gewoon gejat. Southpark
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken, en neuken dus zo te horen
Waarom heeft hij überhaupt een tag?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
EggsTC is een baas! Deze man verdient een ONZ radio-tagje. Fuck dat jochie WebHawk met zijn tagje. EggsTC for primetime!
De keizer heeft gesprokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
EggsTC is een baas! Deze man verdient een ONZ radio-tagje. Fuck dat jochie WebHawk met zijn tagje. EggsTC for primetime!
quote:
WebHawk? Geen idee. Dat is het enige wat ik niet begrijp aan die tagjes. Ik zie die man nooit in het topic en zijn shows hoor ik ook niet. EggsTC daarentegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij überhaupt een tag?
Dit dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WebHawk? Geen idee. Dat is het enige wat ik niet begrijp aan die tagjes. Ik zie die man nooit in het topic en zijn shows hoor ik ook niet. EggsTC daarentegen
Trio ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry mono... je zal even moeten wachten
Of meedoenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry mono... je zal even moeten wachten
Hij heeft het gewoon gevraagd aan Yvonne en gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WebHawk? Geen idee. Dat is het enige wat ik niet begrijp aan die tagjes. Ik zie die man nooit in het topic en zijn shows hoor ik ook niet. EggsTC daarentegen
2 tegen 1quote:
EggsTCquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon gevraagd aan Yvonne en gekregen.
Hij heeft de 1e server gehost, staat ook nog steeds op onz-radio.nl
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet niet of mijn vriend dat leuk vind
OKE![]()
Mooi, laat hem de wiki ff lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
Mono ken je Goratj nog? Die kerel die zich op een fokmeet registreerde als fokker. Hij wil ook draaien en dan techno
quote:
Ik heb geen Hertog meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik trek mijn laatste biertje open
Morgen weer krat halen. Vanavond maar aan de bacardi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |