quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang het een hartslag heeft en een vagina wel ja!
Wat doe jij van t weekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zolang het een hartslag heeft en een vagina wel ja!
beter goed gejat dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Serieus? Southpark?
Het is anders van Beavis & Butthead... Gewoon gejat. Southpark
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bier drinken, en neuken dus zo te horen
Waarom heeft hij überhaupt een tag?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
EggsTC is een baas! Deze man verdient een ONZ radio-tagje. Fuck dat jochie WebHawk met zijn tagje. EggsTC for primetime!
De keizer heeft gesprokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Ragboer het volgende:
EggsTC is een baas! Deze man verdient een ONZ radio-tagje. Fuck dat jochie WebHawk met zijn tagje. EggsTC for primetime!
quote:
WebHawk? Geen idee. Dat is het enige wat ik niet begrijp aan die tagjes. Ik zie die man nooit in het topic en zijn shows hoor ik ook niet. EggsTC daarentegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij überhaupt een tag?
Dit dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WebHawk? Geen idee. Dat is het enige wat ik niet begrijp aan die tagjes. Ik zie die man nooit in het topic en zijn shows hoor ik ook niet. EggsTC daarentegen
Trio ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry mono... je zal even moeten wachten
Of meedoenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry mono... je zal even moeten wachten
Hij heeft het gewoon gevraagd aan Yvonne en gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WebHawk? Geen idee. Dat is het enige wat ik niet begrijp aan die tagjes. Ik zie die man nooit in het topic en zijn shows hoor ik ook niet. EggsTC daarentegen
2 tegen 1quote:
EggsTCquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft het gewoon gevraagd aan Yvonne en gekregen.
Hij heeft de 1e server gehost, staat ook nog steeds op onz-radio.nl
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet niet of mijn vriend dat leuk vind
OKE![]()
Mooi, laat hem de wiki ff lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Patje1987 het volgende:
Mono ken je Goratj nog? Die kerel die zich op een fokmeet registreerde als fokker. Hij wil ook draaien en dan techno
quote:
Ik heb geen Hertog meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik trek mijn laatste biertje open
Morgen weer krat halen. Vanavond maar aan de bacardi
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga zondag een eindbazen jingle maken
Ik heb ook niks meer staanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik trek mijn laatste biertje open
Morgen weer krat halen. Vanavond maar aan de bacardi
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij woont in A'dam. Daar zitten nog meer nachtwinkels dan Nederlanders hier in Lelystad
wtf, space ik dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik woon helemaal niet in Amsterdam
Utreg woont ze. Je weet, die hele mooie stad die in mijn sig staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij woont in A'dam. Daar zitten nog meer nachtwinkels dan Nederlanders hier in Lelystad
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
wtf, space ik dan ?
Ik zou zweren dat je in A'dam zat
Utreg is bazenstad!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg woont ze. Je weet, die hele mooie stad die in mijn sig staat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Utreg woont ze. Je weet, die hele mooie stad die in mijn sig staat.
Idd! Doe het, voor onsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In ieder geval, geen nachtwinkel of snackbar ? Anders kan je nog halen
Jawel maar heb geen zin om de deur uit te gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In ieder geval, geen nachtwinkel of snackbar ? Anders kan je nog halen
Sowieso, Utreg is me allessie. Niet fokken met de domstad.quote:
quote:
jij moet helemaal je bek houwuhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sowieso, Utreg is me allessie. Niet fokken met de domstad.
Hier is het te ver weg. Snackbar Nelisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel maar heb geen zin om de deur uit te gaan
Uhm, waarom?quote:
omdat jij zei dat ik een kutaccent hebquote:
Wanneer zei ik dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat jij zei dat ik een kutaccent heb
maar ik weet niet of je die single van Mono heb gehoord
Utrecht is nog verder wegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier is het te ver weg. Snackbar Nelis
Bazentent overigens want : Patat, satesaus en paprika
Dat kan ik wel maar doe ik alleen als ik bij fam of vrienden benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef Ragboer het volgende:
Carooltje, spreek je met een Utregs accent?
Vandaag heb ik je show niet gevolgd namelijk.quote:
Echte Utregse dame die Utregs spreekt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat kan ik wel maar doe ik alleen als ik bij fam of vrienden ben
ja maar jij bent wel degene met dat plaatje en die provinciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Vandaag heb ik je show niet gevolgd namelijk.
DAT HEB IK NIET GEZEGD!!!!!quote:
Nee, dat is Snuf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar jij bent wel degene met dat plaatje en die provincies
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echte Utregse dame die Utregs spreekt.
Echt waar, vind ik echt leuk. Net als dat meisje dat afentoe de biertjes tapt bij Jong Utregquote:
ohja jij was hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik word vergeleken met eindbaas Ragboer
[ afbeelding ]
Dikke zoen van mequote:
en jij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echt waar, vind ik echt leuk. Net als dat meisje dat afentoe de biertjes tapt bij Jong Utreg
Wat een eer. Maar ik kan het wel begrijpen dat we door elkaar worden gehaald. We zijn als broers voor elkaar. FokFamilie, je begrijpt 't.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broeders van de straat we komen hard we heten hoe het gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat een eer. Maar ik kan het wel begrijpen dat we door elkaar worden gehaald. We zijn als broers voor elkaar. FokFamilie, je begrijpt 't.
Ik spreek met een licht Utregs accent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Heeeeeeeeyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |