op het moment dat PinoMo aangerand wordquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:40 schreef beroet het volgende:
Vanavond allemaal verkleed als Pino en dan ook Mike als Pino het huis insturen. ....... Hoe lang zou het duren voordat ze er erg in hebben met 1 man extra te zijn?
Ja weet ik, daarom verbaasd het mij dat er nog steeds mensen SMSen. En dat is dus ECHT oplichterij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst naar zo'n programma? Zo gaat dat al jaaaren.
Niet dat het daarom minder erg is.
4 dagen zonder buitenlucht enzo. pittig inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef Arcee het volgende:
Doen moet-ie wel lang in die kamer blijven, zeg.
Deze reacties zijn anders ook behoorlijk bedroevend. Mensen die zich nog verbazen over dat het een en ander niet klopt en dat ze hun geld hebben weggegooid, kom op, dat is in elke show het geval.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef Tamaartje het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)heime+kamer#comments
die reacties
quote:Op zondag 6 maart 2011 13:34 schreef Tamaartje het volgende:
http://www.secretstory.nl(...)heime+kamer#comments
die reacties
quote:![]()
Marjon Mulder
6 maart 2011 om 14:52
Blijf het raar vinden dat voor een tv programma iemand zolang alleen opgesloten mag worden. In de zorg, en andere instellingen moet je aan allerlei regels en paperassen voldoen, omdat je anders vervolgd kunt worden......
Maar hoezo zijn hier geen regels voor dan? Bij veel spelletjes kijkt er wel een notaris mee. Dat lijkt me hier een beetje een hachelijke ondernemening, maar ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar hun gang kunnen gaan... Anybody an idea about this?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je kijkt voor het eerst naar zo'n programma? Zo gaat dat al jaaaren.
Niet dat het daarom minder erg is.
Waarom denk je dat ze nu in Portugal zitten?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:06 schreef M-Bozz het volgende:
[..]
Maar hoezo zijn hier geen regels voor dan? Bij veel spelletjes kijkt er wel een notaris mee. Dat lijkt me hier een beetje een hachelijke ondernemening, maar ik kan me niet voorstellen dat ze zomaar hun gang kunnen gaan... Anybody an idea about this?
Hummie zei ooit "Big Brother breekt geen regels, Big Brother bepaalt de regels.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoe gaan ze dit verkopen aan de volgende kandidaat die naar huis moet? Logischerwijs zou je verwachten dat die ook de kans moet hebben om terug te komen in het spel.
Ja, dat geloof ik dus écht niet. Die zit gewoon in een hotelkamer ofzo hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:07 schreef Arcee het volgende:
Doen moet-ie wel lang in die kamer blijven, zeg.
bronquote:De bewoners maken zich weer op voor een nieuwe week in het Huis der Geheimen. In het zonnige Portugal moet weer genomineerd worden. Ditmaal nomineren de mannen de vrouwen. Ondertussen moet Maik nog even wachten en maakt hij vanaf 19:30 uur, live op Net5, zijn rentree in het Huis. Hoe reageren zijn medebewoners als zij zich realiseren dat hun concurrent niet is teruggevlogen naar Nederland?
Ik vraag het me af. Kijkers die je al niet hebt, gaan hiervoor niet opeens wel inschakelen ('wie is Maik?, wat is SST?'). Streamers die je zo wil dwingen om de televisieuitzendingen net zo succesvol te maken als de internetuitingen, kunnen zich juist wel eens in de kuif gepikt voelen en alleen daarom al de uitzendingen boycotten. Wellicht dat het een korte opleving van de cijfers oplevert, maar ik vraag me ten zeerste af of dit op langere termijn ook gaat werken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maik zal *live* in de uitzending terugkeren in het huis. Als ze dan de streams locken heb je idd kans op hogere kijkcijfers. Goede zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |