abonnement Unibet Coolblue
pi_93677190
Wat belachelijk dit zeg. Ik ben echt boos op de programma makers.
pi_93677241
Hoi SBS6,

Ik heb donderdag 2 keer met de rode knop gestemd voor Alex secret story. Nu blijkt dat maik terug komt in het programma ik eis mijn geld hierbij terug. Jullie hadden hier eerder mee moeten zijn dan had ik niet stemd. Wat is dit voor een belachelijk iets hier geef ik mijn geld toch niet aan uit. Je kunt het storten op *********.

Groetesn Rian van Soest

Dit heb hun gestuurd
pi_93677263
Haha, sorry.......................
pi_93677310
Op de Ss site zijn ook heel wat mensen boos _O-
pi_93677569
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 09:38 schreef Riann het volgende:
Wat is dit voor een belachelijk iets hier geef ik mijn geld toch niet aan uit. Je kunt het storten op *********.
Dit heb hun gestuurd
Hoe meer er over gesproken en geklaagd wordt hoe meer mensen gaan kijken en dat is het enige doel wat ze hebben. Beter negeren, juridisch gezien stem je in met hun voorwaarden als je meedoet aan het programma, ook al zijn die voorwaarden zwaar k*t.
pi_93678142
Voorlopig zie ik hem nog niet, dus.
pi_93681496
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:34 schreef scooby-doo het volgende:
Voorlopig zie ik hem nog niet, dus.
Maandag pas :')

Hoe vaak moet dat nog gezegd worden :?
pi_93681511
Trouwens.... is dit in Portugal en Frankrijk ook gebeurd?
pi_93681916
Hoe gaan ze dit verkopen aan de volgende kandidaat die naar huis moet? Logischerwijs zou je verwachten dat die ook de kans moet hebben om terug te komen in het spel.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 12:58:40 #35
337015 djian
SS fanaat 24/7 TV en STREAMS
pi_93682095
Stemmen kost alleen maar geld, en heeft dus geen zin meer. Het SS team bepaald wie wel en wie niet het SS huis verlaat

OPROEP niet meer stemmen!!!
23/7 streams and TV Secret Story
pi_93682424
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef HappyH het volgende:

[..]

Hoe meer er over gesproken en geklaagd wordt hoe meer mensen gaan kijken en dat is het enige doel wat ze hebben.
Dit dus.

Heel irritant. Mij vangen ze er niet mee hoor. Toedeloe. Zal vast nog wel eens even kijken. Maar niet anders dan nu; nooit volledig, en terwijl ik met iets anders bezig ben. Oja dan is er ook DWDD op 3 hè? Dus hoogstens 't laatste stukje ofzo. Heb 't wel geprobeerd hoor en af en toe gekeken. Tja ze denken zo juist mensen te winnen voor hun programma maar ik denk juist dat de weinige kijkers afhaken.
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 13:27:30 #37
137949 Disana
pi_93682974
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 10:01 schreef HappyH het volgende:

[..]

Hoe meer er over gesproken en geklaagd wordt hoe meer mensen gaan kijken en dat is het enige doel wat ze hebben.
Ik denk niet dat het zo werkt hoor. Ik denk dat mensen het minder serieus gaan nemen en zich niet serieus genomen voelen. Dan verliezen ze hun interesse.
pi_93683872
Stoppen met stemmen? :) Je moet sowieso nooit je geld aan dit soort onzin besteden.. :P
-
pi_93684347
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maandag pas :')

Hoe vaak moet dat nog gezegd worden :?
Sorry hoor
Lees natuurlijk niet alle post.
pi_93685532
Beetje jammer dat hij maandag al terug komt. Was natuurlijk fantastisch geweest als monique genomineerd word en dan donderdag het huis uit moet.

En dan op het moment dat ze het huis moet verlaten (en denkt dat ze Maik weer kan zien) haar vertellen dat Maik weer terug het huis in gaat...dat zou pas tv zijn!!
pi_93685632
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:33 schreef bambino82 het volgende:
Beetje jammer dat hij maandag al terug komt. Was natuurlijk fantastisch geweest als monique genomineerd word en dan donderdag het huis uit moet.

En dan op het moment dat ze het huis moet verlaten (en denkt dat ze Maik weer kan zien) haar vertellen dat Maik weer terug het huis in gaat...dat zou pas tv zijn!!
Hahaha.
dat zou idd een goeie zijn.
Top kijkcijfers
pi_93686222
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:40 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Maandag pas :')
Hoe vaak moet dat nog gezegd worden :?
Hoe weet je dat zo zeker?
pi_93686957
ja hoe weet jij dat zo zeker?
pi_93687373
Ik heb trouwens nog geSMSt voor zo'n spelletje, dat wordt toch gemanipuleert en je kunt nooit controleren of het de werkelijke uitslag is. Zo heeft een kandidaat bij de tussenstand 22% en een half uur later de eindstand 38%. Ja vast, dat moet ik geloven zeker?

Voor die oproep over mensen die opgelicht zijn, ik zou niet weten hoe je opgelicht kunt zijn. Als je voor Maik hebt gestemd heb je gewonnen want hij komt terug in het huis. Heb je op één van de andere twee gestemd dan heb je ook gewonnen want die zijn alweer terug in huis.

Alleen als je had kunnen stemmen wie het huis moest verlaten en die was nu weer teruggekomen, dat was niet eerlijk geweest en dan had je, juridisch gezien, misschien een kans gehad om je geld terug te krijgen.
pi_93691286
Maik moet er lekker uit oprotten met z'n pleurkop
Dit is gewoon naaierij voor de mensen die wel stemmen
Geld terug FTW
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_93691463
quote:
Hoe weet je dat zo zeker?
quote:
ja hoe weet jij dat zo zeker?
Omdat er mensen zijn die de nieuws berichten op de Secret story site lezen!!
pi_93691982
Vanavond allemaal verkleed als Pino en dan ook Mike als Pino het huis insturen. ....... Hoe lang zou het duren voordat ze er erg in hebben met 1 man extra te zijn?
pi_93692060
silvio wil stuntman worden _O-
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 maart 2011 @ 17:47:41 #49
862 Arcee
Look closer
pi_93692231
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 15:24 schreef fokko2 het volgende:
Zo heeft een kandidaat bij de tussenstand 22% en een half uur later de eindstand 38%. Ja vast, dat moet ik geloven zeker?
Je kijkt voor het eerst naar zo'n programma? Zo gaat dat al jaaaren. :s)

Niet dat het daarom minder erg is.
pi_93692360
waar is iedereen ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')