toch nog een crematie vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
mijn pc is dood, zit nu op de wii de COS te volgen.
He has one?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Guido gaat kennelijk never nooit naakt douchen in het huis omdat mensen anders zijn piemel zien.
Acht gut.
Op de Wii,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
Ja hee da's toch al snel 5 euro per minuut wat ie daar buiten mee verdient...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Guido gaat kennelijk never nooit naakt douchen in het huis omdat mensen anders zijn piemel zien.
Acht gut.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
Ik wens nog elke dag dat ik hem nooit had gezien, zou er bijna lesbisch van worden...wat een eng ding....die piemol....met wratten...(*rent naar de toilet en kotst weer)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Mylene het volgende:
Acht gut.
Oh , LS... Maar het is beter dan niks hčquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik wens nog elke dag dat ik hem nooit had gezien, zou er bijna lesbisch van worden...wat een eng ding....die piemol....met wratten...(*rent naar de toilet en kotst weer)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik wens nog elke dag dat ik hem nooit had gezien, zou er bijna lesbisch van worden...wat een eng ding....die piemol....met wratten...(*rent naar de toilet en kotst weer)
klinkt wel bekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Nostalgist het volgende:
Sofia; als je het niet bevalt....Dan ga je toch lekker naar huis !
Die van Guido...of piemuls in het algemeen???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Streams op LS zouden beter zijn nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh , LS... Maar het is beter dan niks hč
Guido.....godzijdank........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die van Guido...of piemuls in het algemeen???
Zien piemeltje is nog vaker bekeken dan de tieten van Aafkutquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef mootie het volgende:
Oeh, ik weet ineens waar Guido op lijkt, op Sinead O'Connor.
Kan iemand Little rosie hier wat linkjes geven.............quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Guido is een lekker ding! Zeker mijn favoriet in het huis. Het is een lieve jongen met een goed gevoel voor humor.
Aaah... ook 5 mnuten streams gezien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef lilyrose het volgende:
Guido is een lekker ding! Zeker mijn favoriet in het huis. Het is een lieve jongen met een goed gevoel voor humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |