Thanks !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Urb het volgende:
Stream 4 heeft nog geluid van Karim Vs. Joan.
Hahahahahaha, dat viel me meteen al op, 3 weken terug.......en dat moet dus een beurt geweest zijn he..........quote:
Ik zag een blote kutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
Niet doen Beav, niet inkoppen...quote:
Een heel groot boefje lijkt na de dip van van de week helemaal opgeleefd. Vandaag Gerard aan het doorzagen geweest over pistolen tot Gerard er gek van werd. Hij hangt bekant aan Laura.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:35 schreef Mylene het volgende:
Guido kijkt of Alex wel kijkt hoe hij met Laura bezig is.
Het blijft een boefje hè?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die heeft heel Lloret, Salou, Blanes en Friesland al gezien...
Wat begrijpen jullie niet helemaal van deze smiley:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Blij met weinig he Bommie....snel tevreden...of moet ik zeggen, zeker bijna billenavond?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Day het volgende:
Oh, we schakelen weer over naar moeder theresa.
Vast wel, maar er staat op dit moment geen camera op gericht. Het is dus veilig om je streams op te startenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef superkokje het volgende:
Goeie avond
Ik ben er weer bij,
Streams nog niet gestart, ligt ze noog te janken:
Was meer een halve kip!quote:
Ja dat krijg je als je iemand je hulp aanbiedt Jo...interessant nieuw concept he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Urb het volgende:
Joan over Alex: Gister hellep ik em nog, ben ik m'n nagels aan het doen, haalt ie me gewoon bij m'n eigen nagels weg om z'n colbertje te doen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |