Welkom op FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Nee ik ben niet in de catogorie Nick en Simon en heb ook geen strond in mijn ogen. De linkjes heb ik al gezien en ik kijk SS vanaf het begin. Ik vind hem gewoon een super leuke jongen. Wat een bekrompenheid hier zeg......
Zo, jij hebt er wat voor over!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
HALLO
mijn pc is dood, zit nu op de wii de COS te volgen.
de T van insiTe info!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
CatEgorie...en STRONT met een harde T schat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Godsamme die Jesjes fokken als konijnen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Nee ik ben niet in de catogorie Nick en Simon en heb ook geen strond in mijn ogen. De linkjes heb ik al gezien en ik kijk SS vanaf het begin. Ik vind hem gewoon een super leuke jongen. Wat een bekrompenheid hier zeg......
Eurhm.. dus als onze mening niet overeenkomt met de jouwe, zijn wij bekrompen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Nee ik ben niet in de catogorie Nick en Simon en heb ook geen strond (![]()
) in mijn ogen. De linkjes heb ik al gezien en ik kijk SS vanaf het begin. Ik vind hem gewoon een super leuke jongen. Wat een bekrompenheid hier zeg......
Vet schattigquote:
Ok hier is je kans, vertel ons dan eens wat Guido allemaal al gedaan heeft van af het begin. Als het genoeg is zal ik mijn mening herzien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets menselijks is ons vreemd.. Of toch wel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
Lekker om 's morgens met je hoofd tussen wakker te wordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
laat je niet op de kast jagen lilyrosequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef lilyrose het volgende:
idd das jouw meningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef pietpaniek het volgende:
Guido, vind ut maar een sloome sukkel maar ja das mijn mening
Doe niet zo bekrompenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef pietpaniek het volgende:
wat je vindt mag je houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef pietpaniek het volgende:
Heerlijk, dat ongewassen lichaam, en dan die lagen make-up van 3 dagen van haar gezicht afkussenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lekker om 's morgens met je hoofd tussen wakker te worden
EN HAAR OUDERSquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zal Maik hier wel niet van zeggen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |