Bij mij is het altijd nog goed gegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer goede vrienden neuken. Ik heb dat een keer gedaan en gelukkig is dat toen goed gegaan. Maar ik ken meer verhalen waarin het fout gaat
Mja... Ik heb niet echt seksuele gevoelens voor m'n vriendenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd nog goed gegaan
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb niet echt seksuele gevoelens voor m'n vrienden
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.
True. Maar ik ben een vrouw en ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik ben een vrouw en ik val niet op vrouwenEn bij mannen zit dat toch ietsje anders.
Ja. Maar niet in mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?
Hi Samzz!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkquote:
Een friendship with benefits is voor jou meer regel dan uitzondering?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkHouden je scherp (mij wel iig).
quote:
Ik heb zo iemand liever als vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkHouden je scherp (mij wel iig).
Is wel geweest, nu niet meer, veel vrouwen in mijn vrienden groep ben ik wel mee naar bed geweest. Heeft niks veranderd tussen ons.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een friendship with benefits is voor jou meer regel dan uitzondering?
Nou, kom hier met dat gewillige lichaam dan.quote:
Maar, een keer naar bed gaan om de seksuele spanning eraf te halen, is natuurlijk weer wat anders dan friendship with benefitsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel geweest, nu niet meer, veel vrouwen in mijn vrienden groep ben ik wel mee naar bed geweest. Heeft niks veranderd tussen ons.
Okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, kom hier met dat gewillige lichaam dan.
De ene was t eenmalig, de andere maanden op regelmatige basis. Soms wist de hele groep het en van andere weten alleen zij en ik het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, een keer naar bed gaan om de seksuele spanning eraf te halen, is natuurlijk weer wat anders dan friendship with benefits
Dan moet ik nog steeds alleen naar bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Spirit82 het volgende:
Blegh, naar bed met vrienden... ik moet er niet aan denken
* AirwiN kijkt vanuit welke richting Samzz wulps en schaarsgekleed komt kruipen.quote:
Ooeh welke? Wij zijn geen vrienden, dan kan ik met je naar bedquote:
Ik wulps?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN kijkt vanuit welke richting Samzz wulps en schaarsgekleed komt kruipen.
Niet?quote:
Ja, maar mijn wekker gaat om 4 uur af, die van jou nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOOO boooooooooooring
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar mijn wekker gaat om 4 uur af, die van jou niet
Ligt er aan? Welke features wil je er op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
Ja en hij is natuurlijk een Cyborg....
Mag ik er ook zo een....
Zijn ze lekker die wijntjes?quote:
Hij is zo lekker als ik hem wilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan? Welke features wil je er op?
Nou ja, in de zin van 'zin in seks', dan jaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kruip je maar hierheen en ook in bed
Beetje lomp/onhandig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van 'zin in seks', dan jaMaar mijn gedrag lokt denk ik geen reactie uit
Nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van 'zin in seks', dan jaMaar mijn gedrag lokt denk ik geen reactie uit
Nee. Ik straal gewoon geen seks uit. Denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje lomp/onhandig?![]()
Heeft ook iets schattigs wel hoor
Nope, gedraag je nog es wulpser dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij is zo lekker als ik hem wil
Hij zorgt voor mij en beschermd mij.... ennuhHij doet altijd de afwas ...
Proost dan!quote:
Ach man, dat kan ik toch helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, gedraag je nog es wulpser dan...
Kom m'n bed in danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]Komt terug.... we zijn leuker dan je bed
ONZINquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik straal gewoon geen seks uit. Denk ik.
Ja ho is evenquote:
Vrouwen zijn geen grote knuffelberen... we zijn petit!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik wil er eentje die een grote knuffelbeer is en die hetzelfde doet als wat jij zegt. Maar dan wel vrouwelijk
Dat valt best mee, de laatste keer dat ik je zag was bestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik straal gewoon geen seks uit. Denk ik.
quote:
quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat valt best mee, de laatste keer dat ik je zag was best
Nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ho is evenzo gaat dat hier niet
Neequote:
Dinner?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Maar serieus, het voelt niet zo iig.
[..]In de Ikea
Nee, oke. Point made
Gemiste kans mopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope
[..]
NeeIk ga niet in jouw bed liggen
Ze zijn wel lief en zachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen grote knuffelberen... we zijn petit!!
Je moet namelijk bij mij in bed komen liggenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Hoe weet jij dat nou?
Maar serieus, het voelt niet zo iig.
En dan, als je zat genoeg bent...quote:
Hmmmm... Er gaat een lichtje brandenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet namelijk bij mij in bed komen liggenof ik bij jou
Van de meet bedoel je?quote:
Oh ja vertelquote:
Jij bent wel een beetje een miep he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Is het enige wat me dusver echt tegenstaat
Shame...quote:
Ik ben vrouw... bij mij straal je alleen gezelligheid uit... maar ik kan mij best voorstellen waarom de heren wat anders denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
Van de meet bedoel je?Serieus, dat is toch niet seks uitstralen joh.
Gezelligheid is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben vrouw... bij mij straal je alleen gezelligheid uit... maar ik kan mij best voorstellen waarom de heren wat anders denken
En jij?quote:
Oh ja? Welke?quote:
2 pluspuntenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezelligheid is goedJa, nou, ik heb tieten, dus zo moeilijk is het in feite niet
2 relatief grote, ook nogquote:
Als je ziek bent mag datquote:
Hele dikkequote:
Mooi moet toch wat aggressie kwijt, bring it on!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welkom bij de miepterminatorbepklub op de vrijdagavond
quote:
Oe die heb ik ook....* -Engel- trekt truitje rechtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezelligheid is goedJa, nou, ik heb tieten, dus zo moeilijk is het in feite niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuk t er uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mooi moet toch wat aggressie kwijt, bring it on!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Oe die heb ik ook....* -Engel- trekt truitje rechtHoeveel glazen nog voor je je truitje omhoog trekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
2 relatief grote, ook nog
[..]
Als je ziek bent mag dat
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef STING het volgende:
[..]
Als Samzz een tegenligger heeft, wordt ze aangehoden omdat ze groot licht aan heeft staan?
Eentjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel glazen nog voor je je truitje omhoog trekt?
Feeksen kan je temmenquote:
Gooi het in de groep zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mooi moet toch wat aggressie kwijt, bring it on!
Nice, zullen ze morgen wel niet hebben in de Winkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb gewoon snoeiharde hardcore op staanzegt wel voldoende over mijn mood.
Niet zo overdrijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef STING het volgende:
[..]
Als Samzz een tegenligger heeft, wordt ze aangehouden omdat ze groot licht aan heeft staan?
Ben je weer wat vrolijker?quote:
Ga es een neukertje zoeken, jijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Welkom hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik gok nog een fles witte wijn, vier flesjes Jilzz, de drie biertjes en de fles proceco.... but then again DH OLe olequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel glazen nog voor je je truitje omhoog trekt?
Check mijn Fobo klik op Kasparovquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, zullen ze morgen wel niet hebben in de Winkel
En dat zeg jij!quote:
Benen uit elkaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Wilt u uw handen even op de motorkap doen, mevrouwtje
ik ken tquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Check mijn Fobo klik op Kasparoven dan snap je ongeveer wat ik draai.
Dat gaat mij te lang duren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
Ik gok nog een fles witte wijn, vier flesjes Jilzz, de drie biertjes en de fles proceco.... but then again DH OLe ole
Face down ass up!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef STING het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat zeg jij!Of heb je er al eentje dat ik nooit meer wat van je hoor.
Wat hoe waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Little bit pissed of op mijn klant... onvoorstelbare kloothommels zijn het.
Lijkt me verstandig. Anders haal ik alles door elkaarquote:
Afspraken niet nakomen, mij dwars zitten of het mij dusdanig moeilijk maken dat ik weinig meer kan doen. En het erge is het is eigenlijk maar 1 manager die zo ontiegelijke pain in the ass is. De betweter eerste klas, afschieten dat soort figurenquote:
Ik ga mijn heil wel ergens anders zoeken dus doe rustig aan.quote:
Dan wordt je niet sneller dronken van hoorquote:
Mythbustersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt je niet sneller dronken van hoor
Ach ja.... de wereld zit er vol mee...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Afspraken niet nakomen, mij dwars zitten of het mij dusdanig moeilijk maken dat ik weinig meer kan doen. En het erge is het is eigenlijk maar 1 manager die zo ontiegelijke pain in the ass is. De betweter eerste klas, afschieten dat soort figuren
Eigenlijk wil ik dat zelf wel gaan uittestenquote:
Nee. Ik heb glazen drinken in no time leeg.quote:
Ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn heil wel ergens anders zoeken dus doe rustig aan.
Zal morgen eens testen, zit ik toch met mijn pakkie tussen nog meer mallotenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat zelf wel gaan uittesten![]()
Wie helpt ermee?
Moet je dat NU nog testen (o helpquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat zelf wel gaan uittesten![]()
Wie helpt ermee?
Heb ze nu nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig. Anders haal ik alles door elkaar
Als je bier wilt atten zeker welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wordt je niet sneller dronken van hoor
Dat gemiep over de afstand de hele tijd.quote:
Ik miep niet.... jij miept....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gemiep over de afstand de hele tijd.
Dat is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zal morgen eens testen, zit ik toch met mijn pakkie tussen nog meer malloten
Van betweters kun je een hoop leren hoor!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Afspraken niet nakomen, mij dwars zitten of het mij dusdanig moeilijk maken dat ik weinig meer kan doen. En het erge is het is eigenlijk maar 1 manager die zo ontiegelijke pain in the ass is. De betweter eerste klas, afschieten dat soort figuren
In het midden van het land gaan wonen, dan is alles even verquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gemiep over de afstand de hele tijd.
QFTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In het midden van het land gaan wonen, dan is alles even ver
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geef eens een goede motivatie waarom ik jou voor zou laten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef n8n het volgende:
[..]
Heb ze nu nodig
[..]
Als je bier wilt atten zeker wel
Liever verre afstanden dan wonen in Utrecht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef Wicked-Game het volgende:
Kan niet geen rietjequote:
Ik miep over tieten, niet over afstand.quote:
Omgeving van Utrecht is toch ook prima...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever verre afstanden dan wonen in Utrecht.
Nee, want het is dichtbij Utrecht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Omgeving van Utrecht is toch ook prima...
Doe Jokertje de groetenquote:
Ik ben heel schattig als ik kir als een poesjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef eens een goede motivatie waarom ik jou voor zou laten?
Airwin bedoelt minimaal buiten de provincie Utrechtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omgeving van Utrecht is toch ook prima...
Twente goed goedgekeurd?quote:
Twente wonen reserve duitsers...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Airwin bedoelt minimaal buiten de provincie Utrecht
[..]
Twente goed goedgekeurd?
Geen vrees, wél walging.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef Wicked-Game het volgende:
Klinkt als een hagenees met Utrecht vrees
Mits incl. jij.quote:
Dan miep je dus nog steedsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik miep over tieten, niet over afstand.
Nee, sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik ben heel schattig als ik kir als een poesje
Aangenaamquote:
Uiteraard incl. ikquote:
Ojaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb geleerd dat ik geen Twentenaar meer kan worden.
Vrouwen die onder invloed van alcohol alles beter menen te weten.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die onder invloed van alcohol alles beter menen te weten.
Een mooi idee om mee af te sluiten.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een mooi idee om mee af te sluiten.Ik ga mij elders vermaken.
quote:
Menen... nee zeker te weten... en Alcohol is lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die onder invloed van alcohol alles beter menen te weten.
Ik snap wel waarom jij single bentquote:
Je moet vrouwen gelijk geven dat snap je toch welquote:
Pass mij er ook eentje wil jequote:
Ik geef er niet aan toequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet vrouwen gelijk geven dat snap je toch weldat is iets wat ze schijnen nodig te hebben
Alcohol is smaakloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
Menen... nee zeker te weten... en Alcohol is lekker
Je moet een vrouw alleen gelijk geven als ze ook daadwerkelijk gelijk heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet vrouwen gelijk geven dat snap je toch weldat is iets wat ze schijnen nodig te hebben
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet een vrouw alleen gelijk geven als ze ook daadwerkelijk gelijk heeft
Misschien moet je dat eens doen. Maar dan alleen als ze echt gelijk hebbenquote:
Welke vrijdagmiddagborrel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nu pas
Waar is je vrijdagmiddagborrel gebleven?
Dan is het vanzelfsprekend, niet per definitiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar dan alleen als ze echt gelijk hebben
Vangtquote:
Dat is 1 van de dingen waarop ik zeker proostquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vangtproost dude op het goeie leven enzo
Die wil ik ook maar dan wel elke vrijdagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet wel... vrijdag..... borrel.... nou die dus
Waarom ben jij eigenlijk single?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens doen. Maar dan alleen als ze echt gelijk hebben
Vind ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef n8n het volgende:
[..]
Blij dat ik er aan bij heb kunnen dragen
Tja die vrijdag *check*, borrel *check* maar die combinatie helaas geen *check*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je weet wel... vrijdag..... borrel.... nou die dus
Tsja..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tja die vrijdag *check*, borrel *check* maar die combinatie helaas geen *check*
Indien zo, neem de schoonmoederquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen
Ik heb weer andere dingen die vrouwen niet leuk schijnen te vindenquote:
Dat jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen
Fijne avond tietjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Ja. Mijn tieten en ik gaan dit topic verlaten.
Fijne avond, Singles
Aah, ademruimtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Fijne avond, Singles
Doeiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Fijne avond, Singles
Pfffquote:
quote:
En ik dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
Fijne avond, Singles
Jij gunde nietquote:
Sorry ik doe niet aan bejaardenseks tot ik zelf bejaard benquote:
Zolang je je eigen poesje maar niet vergeetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff
Morgen voor de katjes zorgen
[..]
[..]
En ik dan?
Dan is ze al doodtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry ik doe niet aan bejaardenseks tot ik zelf bejaard ben
Dus je zegt nu dat ik nooit meer seks zal hebbenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Kunnen wel een vrijdagavond nu borrel van maken
Een gewone? Of een dubbel?quote:
Nicequote:
2 biertjes, is wel voldoende... morgen word het aanzienlijk erger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel hebben jullie al op?
Ik vier bacardi cola
Hahahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
2 biertjes, is wel voldoende... morgen word het aanzienlijk erger.
ik heb niks op, aangezien ik vorige week 4 nachten achter elkaar veel te veel naar binnen heb gewerkt. De hoeveelheden heb ik echt niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
Hoeveel hebben jullie al op?
Ik vier bacardi cola
Sporten we zondag wel weer naar normaal niveau... I hopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahahik heb medelijden met je lever
Abbyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb niks op, aangezien ik vorige week 4 nachten achter elkaar veel te veel naar binnen heb gewerkt. De hoeveelheden heb ik echt niet bijgehouden
Wanneer wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:43 schreef -Engel- het volgende:
1 wijntje.... ik hoef mij dus nog niet te melden bij de AA...
Sporten met een katerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Sporten we zondag wel weer naar normaal niveau... I hope
als je niet zonder kanquote:
Ik ben dan 4 dagen alcoholist geweest...4 dagen achter elkaar 's avonds veel gezopen en overdag bij de bbq een paar biertjes..quote:
Pff gelukkig heb ik bijna nooit een katerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
is altijd heerlijkVooral zwemmen in het koude water met een kater
daar fris ik echt van op
Dat is overmatig alcohol gebruik. Alcoholist ben je op t moment dat je niet zonder de drank kan. Jij kan em nu prima laten staan ga ik van uit? Dan ben je geen alcoholist.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik ben dan 4 dagen alcoholist geweest...4 dagen achter elkaar 's avonds veel gezopen en overdag bij de bbq een paar biertjes..
dus ik was een tijdelijke alcoholist
hahaha..het was maar een grap hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is overmatig alcohol gebruik. Alcoholist ben je op t moment dat je niet zonder de drank kan. Jij kan em nu prima laten staan ga ik van uit? Dan ben je geen alcoholist.
Je bent nu toch ook weer terug in ons koude kikkerlandje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..het was maar een grap hoorIk ben nu bijna 4 daagjes alcohol vrij
![]()
precies..met een weekje rust..om bij te komen, en daarna op zoek naar werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent nu toch ook weer terug in ons koude kikkerlandje?
Succesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies..met een weekje rust..om bij te komen, en daarna op zoek naar werk
oeiii..dat is niet prettig die onzekerheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik hoop dat ik je niet binnenkort vergezel met zoeken naar werk. Ik weet nog niet of mijn contract verlengd wordt dat over 24 dagen afloopt
eeuh, de wet enzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes![]()
Ik hoop dat ik je niet binnenkort vergezel met zoeken naar werk. Ik weet nog niet of mijn contract verlengd wordt dat over 24 dagen afloopt
Weet je al wat je wilt doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
precies..met een weekje rust..om bij te komen, en daarna op zoek naar werk
momenteel het liefst iets in de it, service desk ofzo. Maar wil nog even contact opnemen met een oud werkgever kijken of ik daar wat kan betekenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, de wet enzo?
[..]
Weet je al wat je wilt doen?
Zijn de studies hier in NL niet beter dan daar? Kan je altijd nog kijken of je een stage kan lopen daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
momenteel het liefst iets in de it, service desk ofzo. Maar wil nog even contact opnemen met een oud werkgever kijken of ik daar wat kan betekenen.
En heb ik de mogelijkheid om ergens in Juli terug naar chili te gaan voor een studie of ik blijf hier in Nederland en begin dan in september met een studie bedrijfskundige informatica
dat wel, maar het land en levensstijl trekt mij heel erg daar...dus ik moet gewoon de dingen even goed gaan overwegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn de studies hier in NL niet beter dan daar? Kan je altijd nog kijken of je een stage kan lopen daar.
Succesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
[..]
oeiii..dat is niet prettig die onzekerheid.
Ik ga op zoek naar iets tijdelijks, want ik ga mischien weer weg uit nederland om te studeren of blijf hier studeren, maar stop dan waarschijnlijk eerst met werken tot ik een goed studieritme te pakken heb
Ik weet dat de termijn al lang verstreken isquote:
en anders nog even snel bij de vakbond gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succeszeker omdat je nog niet weet wat je wilt
[..]
Ik weet dat de termijn al lang verstreken isdus ik zit wel goed.
Indien niet zit ik bij de vakbond
dus dat gaat wel goed komen
Zit ik alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
en anders nog even snel bij de vakbond gaan
bestaan die dan, zieligheidsdiploma's?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zit ik alen anders ga ik mijn zieligheidsdiploma in de strijd gooien
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
bestaan die dan, zieligheidsdiploma's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
bestaan die dan, zieligheidsdiploma's?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawil je er ook eentje?
ow, zo, nee hoeft niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat komt ook omdat jij normaal bent althans normaal genoeg om niet zielig te zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:10 schreef Watertornado het volgende:
Ik stond in ieder geval achteraan toen ze uitgedeeld werden.
[..]
Snap ik, maar ik zou toch mn papiertje in NL willen halenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat wel, maar het land en levensstijl trekt mij heel erg daar...dus ik moet gewoon de dingen even goed gaan overwegen
het punt is dat er daarvoor een soort samenwerkingsverband moet zijn tussen de instituten/scholen en die is er nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik zou toch mn papiertje in NL willen halenOverigens, als je 50/50 doet, halverwege de opleiding verhuizen, dan mag je van beide lande je diploma ophalen, heb je 2 diploma's
Zelf creeëren, het enige wat ze moeten doen, is dat ze elkaars punten accepteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
het punt is dat er daarvoor een soort samenwerkingsverband moet zijn tussen de instituten/scholen en die is er niet
tja, het is een optie, maar het lijkt me wel lastig, vooral gezien de opleiding die ik hier doe, daar niet bestaat en andersom dus..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelf creeëren, het enige wat ze moeten doen, is dat ze elkaars punten accepteren.
L-Equote:
nog veel last van nachtmerries?quote:
Mooiquote:
Wat? (tv staat uit)quote:
Verdomme. Ik zet m aan, en nu moet ik helemaal opstaan om de tv weer uit te zetten, want de uitknop doet het niet op de afstandbediening.quote:
Wat was het?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomme. Ik zet m aan, en nu moet ik helemaal opstaan om de tv weer uit te zetten, want de uitknop doet het niet op de afstandbediening.
'Fans'.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat was het?(herkenbaar trouwens, daarom doe ik em dus ook niet aan
)
Aah, ik ken t programma niet, maar klinkt als iets voor Frans Bouwer en Jan Smit liefhebbersquote:
Het is verschrikkelijk, CL is gemeen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, ik ken t programma niet, maar klinkt als iets voor Frans Bouwer en Jan Smit liefhebbers
quote:
ik heb de pasta in een bord gegooid en in de magnetron geflikkerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwens zelf pastasaus gemaakt vanavond, met kruiden, tomtaten, kaas ed
Aan jou zat ik net te denken, ik ga jou even een PM sturen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb de pasta in een bord gegooid en in de magnetron geflikkerd
Dat kan ookquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb de pasta in een bord gegooid en in de magnetron geflikkerd
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Aan jou zat ik net te denken, ik ga jou even een PM sturen.
...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ookAl zou ik het persoonlijk liever even in de pan opwarmen, wordt het iets lekkerder van.
Ik snap emquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
...
Ik ging bijna iets oneerbiedigs over de pasta van m'n ma zeggen
dat is knap. Vandaag heeft mijn ma, hier een of ander nieuw recept met stukjes vlees, champignon, ui in saus uitgeprobeerd en het was verrasend lekker alleen zou beter smaken met rijst ipv pasta.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb trouwens zelf pastasaus gemaakt vanavond, met kruiden, tomtaten, kaas ed
Sommige dingen kunnen verrassend anders smaken als je de pasta/rijst/aardappels oid vervangtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is knap. Vandaag heeft mijn ma, hier een of ander nieuw recept met stukjes vlees, champignon, ui in saus uitgeprobeerd en het was verrasend lekker alleen zou beter smaken met rijst ipv pasta.
precies, alleen ik houd niet zo van iets grotere stukjes vlees enzo in heel vloeibare saus...des te vloeibaarder de saus is des te liever ik het met rijst eetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen verrassend anders smaken als je de pasta/rijst/aardappels oid vervangt
dan koop je hem toch terugquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:07 schreef PeuRac het volgende:
Nee fuck, mn oude auto staat te koopmijn lievelings auto, die welke ik nooit weg had willen doen
Ik ga het land uit voor langere tijdquote:
hahaha...zou wel leuk zijn als het mochtquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga het land uit voor langere tijdMn ouders zien me aan komen "ohja, ik ga wel, maar heb net een auto gekocht, die pleur ik ff een jaartje of 5 bij jullie"
T zou wel kunnen, plek zat. Kunnen nog wel 2-3 auto's bij op dit moment.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...zou wel leuk zijn als het mocht
ow, kijk. Dan is het toch al geregeldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zou wel kunnen, plek zat. Kunnen nog wel 2-3 auto's bij op dit moment.
Haha, ik denk het nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, kijk. Dan is het toch al geregelden anders mag je hem wel kopen en verzorg ik hem wel voor je, in ieder tot ik mogelijk zelf vertrek...met de voorwaarde dat ik hem dan wel zelf gebruik
![]()
Alleen kan hij niet in mijn straat staan aangezien die openligt tot eind april dacht ik
hé, jammerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, ik denk het nietDie auto mocht mijn toemalige vriendin zelfs nauwelijks in rijden
Nee hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
hé, jammerdacht ik eindelijk goedkoop een auto te regelen, zonder belasting te betalen tot mijn mogelijke vertrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |