Bij mij is het altijd nog goed gegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer goede vrienden neuken. Ik heb dat een keer gedaan en gelukkig is dat toen goed gegaan. Maar ik ken meer verhalen waarin het fout gaat
Mja... Ik heb niet echt seksuele gevoelens voor m'n vriendenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd nog goed gegaan
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb niet echt seksuele gevoelens voor m'n vrienden
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.
True. Maar ik ben een vrouw en ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik ben een vrouw en ik val niet op vrouwenEn bij mannen zit dat toch ietsje anders.
Ja. Maar niet in mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?
Hi Samzz!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkquote:
Een friendship with benefits is voor jou meer regel dan uitzondering?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkHouden je scherp (mij wel iig).
quote:
Ik heb zo iemand liever als vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkHouden je scherp (mij wel iig).
Is wel geweest, nu niet meer, veel vrouwen in mijn vrienden groep ben ik wel mee naar bed geweest. Heeft niks veranderd tussen ons.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een friendship with benefits is voor jou meer regel dan uitzondering?
Nou, kom hier met dat gewillige lichaam dan.quote:
Maar, een keer naar bed gaan om de seksuele spanning eraf te halen, is natuurlijk weer wat anders dan friendship with benefitsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel geweest, nu niet meer, veel vrouwen in mijn vrienden groep ben ik wel mee naar bed geweest. Heeft niks veranderd tussen ons.
Okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, kom hier met dat gewillige lichaam dan.
De ene was t eenmalig, de andere maanden op regelmatige basis. Soms wist de hele groep het en van andere weten alleen zij en ik het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, een keer naar bed gaan om de seksuele spanning eraf te halen, is natuurlijk weer wat anders dan friendship with benefits
Dan moet ik nog steeds alleen naar bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Spirit82 het volgende:
Blegh, naar bed met vrienden... ik moet er niet aan denken
* AirwiN kijkt vanuit welke richting Samzz wulps en schaarsgekleed komt kruipen.quote:
Ooeh welke? Wij zijn geen vrienden, dan kan ik met je naar bedquote:
Ik wulps?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN kijkt vanuit welke richting Samzz wulps en schaarsgekleed komt kruipen.
Niet?quote:
Ja, maar mijn wekker gaat om 4 uur af, die van jou nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOOO boooooooooooring
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, maar mijn wekker gaat om 4 uur af, die van jou niet
Ligt er aan? Welke features wil je er op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
Ja en hij is natuurlijk een Cyborg....
Mag ik er ook zo een....
Zijn ze lekker die wijntjes?quote:
Hij is zo lekker als ik hem wilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan? Welke features wil je er op?
Nou ja, in de zin van 'zin in seks', dan jaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kruip je maar hierheen en ook in bed
Beetje lomp/onhandig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van 'zin in seks', dan jaMaar mijn gedrag lokt denk ik geen reactie uit
Nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, in de zin van 'zin in seks', dan jaMaar mijn gedrag lokt denk ik geen reactie uit
Nee. Ik straal gewoon geen seks uit. Denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje lomp/onhandig?![]()
Heeft ook iets schattigs wel hoor
Nope, gedraag je nog es wulpser dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
Hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij is zo lekker als ik hem wil
Hij zorgt voor mij en beschermd mij.... ennuhHij doet altijd de afwas ...
Proost dan!quote:
Ach man, dat kan ik toch helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, gedraag je nog es wulpser dan...
Kom m'n bed in danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]Komt terug.... we zijn leuker dan je bed
ONZINquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik straal gewoon geen seks uit. Denk ik.
Ja ho is evenquote:
Vrouwen zijn geen grote knuffelberen... we zijn petit!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik wil er eentje die een grote knuffelbeer is en die hetzelfde doet als wat jij zegt. Maar dan wel vrouwelijk
Dat valt best mee, de laatste keer dat ik je zag was bestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik straal gewoon geen seks uit. Denk ik.
quote:
quote:
Hoe weet jij dat nou?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat valt best mee, de laatste keer dat ik je zag was best
Nopequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ho is evenzo gaat dat hier niet
Neequote:
Dinner?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
Maar serieus, het voelt niet zo iig.
[..]In de Ikea
Nee, oke. Point made
Gemiste kans mopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope
[..]
NeeIk ga niet in jouw bed liggen
Ze zijn wel lief en zachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen grote knuffelberen... we zijn petit!!
Je moet namelijk bij mij in bed komen liggenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Hoe weet jij dat nou?
Maar serieus, het voelt niet zo iig.
En dan, als je zat genoeg bent...quote:
Hmmmm... Er gaat een lichtje brandenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet namelijk bij mij in bed komen liggenof ik bij jou
Van de meet bedoel je?quote:
Oh ja vertelquote:
Jij bent wel een beetje een miep he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Is het enige wat me dusver echt tegenstaat
Shame...quote:
Ik ben vrouw... bij mij straal je alleen gezelligheid uit... maar ik kan mij best voorstellen waarom de heren wat anders denkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
Van de meet bedoel je?Serieus, dat is toch niet seks uitstralen joh.
Gezelligheid is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben vrouw... bij mij straal je alleen gezelligheid uit... maar ik kan mij best voorstellen waarom de heren wat anders denken
En jij?quote:
Oh ja? Welke?quote:
2 pluspuntenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezelligheid is goedJa, nou, ik heb tieten, dus zo moeilijk is het in feite niet
2 relatief grote, ook nogquote:
Als je ziek bent mag datquote:
Hele dikkequote:
Mooi moet toch wat aggressie kwijt, bring it on!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welkom bij de miepterminatorbepklub op de vrijdagavond
quote:
Oe die heb ik ook....* -Engel- trekt truitje rechtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezelligheid is goedJa, nou, ik heb tieten, dus zo moeilijk is het in feite niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuk t er uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mooi moet toch wat aggressie kwijt, bring it on!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef -Engel- het volgende:
Oe die heb ik ook....* -Engel- trekt truitje rechtHoeveel glazen nog voor je je truitje omhoog trekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
2 relatief grote, ook nog
[..]
Als je ziek bent mag dat
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef STING het volgende:
[..]
Als Samzz een tegenligger heeft, wordt ze aangehoden omdat ze groot licht aan heeft staan?
Eentjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel glazen nog voor je je truitje omhoog trekt?
Feeksen kan je temmenquote:
Gooi het in de groep zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mooi moet toch wat aggressie kwijt, bring it on!
Nice, zullen ze morgen wel niet hebben in de Winkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb gewoon snoeiharde hardcore op staanzegt wel voldoende over mijn mood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |