Bij mij is het altijd nog goed gegaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer goede vrienden neuken. Ik heb dat een keer gedaan en gelukkig is dat toen goed gegaan. Maar ik ken meer verhalen waarin het fout gaat
Mja... Ik heb niet echt seksuele gevoelens voor m'n vriendenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd nog goed gegaan
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja... Ik heb niet echt seksuele gevoelens voor m'n vrienden
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.
True. Maar ik ben een vrouw en ik val niet op vrouwenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn gewoon geil, wat je wil of niet.
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Maar ik ben een vrouw en ik val niet op vrouwenEn bij mannen zit dat toch ietsje anders.
Ja. Maar niet in mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?
Hi Samzz!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
Heb je nooit dat een kerel gewoon sex uit straalt voor je?
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkquote:
Een friendship with benefits is voor jou meer regel dan uitzondering?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkHouden je scherp (mij wel iig).
quote:
Ik heb zo iemand liever als vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonde, zulke vrienden zijn echt heerlijkHouden je scherp (mij wel iig).
Is wel geweest, nu niet meer, veel vrouwen in mijn vrienden groep ben ik wel mee naar bed geweest. Heeft niks veranderd tussen ons.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef STING het volgende:
[..]
Een friendship with benefits is voor jou meer regel dan uitzondering?
Nou, kom hier met dat gewillige lichaam dan.quote:
Maar, een keer naar bed gaan om de seksuele spanning eraf te halen, is natuurlijk weer wat anders dan friendship with benefitsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is wel geweest, nu niet meer, veel vrouwen in mijn vrienden groep ben ik wel mee naar bed geweest. Heeft niks veranderd tussen ons.
Okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, kom hier met dat gewillige lichaam dan.
De ene was t eenmalig, de andere maanden op regelmatige basis. Soms wist de hele groep het en van andere weten alleen zij en ik het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef STING het volgende:
[..]
Maar, een keer naar bed gaan om de seksuele spanning eraf te halen, is natuurlijk weer wat anders dan friendship with benefits
Dan moet ik nog steeds alleen naar bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Spirit82 het volgende:
Blegh, naar bed met vrienden... ik moet er niet aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |