SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
hehe.. ben benieuwd waar hij de deur voor uit gaat..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Moon:
Altona is wel interessant voor mij. Die staat op de hotlist.
Nu even wachten tot drasss zijn speler op de TL heeft staan. Die staat er te duur op...
Weet ik. Vandaar ook de knipoog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Te oud. Maar die wat ik er op heb gezet (en over 3 minuten erop ga zetten), zijn wel interessant voor jou.
quote:Hoogste bod: 2 948 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Nergens gelezen of gezien dat ik t niet moest doen dus dan krijg je van dit soort acties.quote:
Erg tekenend hoe je mening gedurende de post veranderdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik. Vandaar ook de knipoog.
Ik zit al vol dus dat wordt m niet.
Ik kon t niet laten:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Erg tekenend hoe je mening gedurende de post veranderd
Niet? Was mijn post dan niet duidelijk genoeg dat die er voor minimaal 500k te veel op stond?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nergens gelezen of gezien dat ik t niet moest doen dus dan krijg je van dit soort acties.
Laat m gewoon op woensdag 1 minuutje mee spelen.
quote:Je ontvangt voor deze speler: 7 980 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Jou post was duidelijk ja maar hield het open wat ik kon doen imo. Aangezien er op geboden was door iemand anders moest ik (vind ik zelf) wel want anders komt ie voorlopig niet meer op de tl. Als hij uberhoubt nog op de tl komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet? Was mijn post dan niet duidelijk genoeg dat die er voor minimaal 500k te veel op stond?
Ooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat wat ik niet kon laten heeft niets te maken met wat daar boven staat hoor.
Ja zo zou je het ook kunnen zien.quote:
Tja. Vooropgezet spel. Ze hebben een PIC deal gesloten en gehoopt op 0-0 zodat ze beiden door zijn. Zuur voor NL, maar begrijpbaar van de andere teams. Slimheid wint van sterkte. Heerlijk.quote:
Valt wel mee. Er is voor Belgie - Nederland een picdeal gesloten, en een deal dat er in de laatste wedstrijd misschien nog wat voor elkaar gedaan kon worden. Daarom speelde Belgie ook 3-5-2, in plaats van iets uber-defensiefs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. Vooropgezet spel. Ze hebben een PIC deal gesloten en gehoopt op 0-0 zodat ze beiden door zijn. Zuur voor NL, maar begrijpbaar van de andere teams. Slimheid wint van sterkte. Heerlijk.
Turkije - Nederland is een terechte uitslag. Daar is niks genaaid aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er is voor Belgie - Nederland een picdeal gesloten, en een deal dat er in de laatste wedstrijd misschien nog wat voor elkaar gedaan kon worden. Daarom speelde Belgie ook 3-5-2, in plaats van iets uber-defensiefs.
Maar goed, NL werd gewoon ongelooflijk genaaid in Turkije - Nederland.
2 v/d 3 goals werden gemaakt door het midden. De eerste twee kansen van de Turken waren meteen raak, zelfs al was de CV van NL 2 levels hoger dan de CA van de turken. Daarnaast krijgt Turkije een SE. Met 9% BBZ?! Er wordt toch altijd gezegd dat SE's bbz afhankelijk zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Turkije - Nederland is een terechte uitslag. Daar is niks genaaid aan.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
![]()
Mensen nog lekker carnavallen dit weekend?
En dan hoeft er geen beginwaarde te zijn of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2 v/d 3 goals werden gemaakt door het midden. De eerste twee kansen van de Turken waren meteen raak, zelfs al was de CV van NL 2 levels hoger dan de CA van de turken. Daarnaast krijgt Turkije een SE. Met 9% BBZ?! Er wordt toch altijd gezegd dat SE's bbz afhankelijk zijn?
Zeker, en daar heb ik destijds hier ook nog over gepost.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan hoeft er geen beginwaarde te zijn of wat?
Heb je de discussie wel gevolgd die er daarna over is geweest. Daar kwam iemand met de briljante opmerking dat het wel eens een lineair verband kon zijn, maar dan wel met beginwaarde...
Nog bedankt voor het instellen! Ben benieuwd morgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb anders nog wel een 21y oude waailap voor 30k?
Succesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het instellen! Ben benieuwd morgen.
quote:
Ik zeg 2-5-3 met korte pass. Dat traint sneller en je kan 6 andere A spelers een vorm training geven. Stel (en daar ga ik eigenlijk wel van uit) er stijgt een trainie na de 1e week passen training kan je 1 van de 2 trainies opstellen (in de 2 tussenseizoens wedstrijd) die niet speelde in de 1e wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:13 schreef IPeePie het volgende:
Ik ga passen trainen in het tussenseizoen. Zal ik dat doen met openingen maken 5-5-0, of korte pass 2-5-3? Ik heb 10 trainees.
quote:Jinglebells, jinglebells, jingle all the way
Iedereen kan voetballen, behalve PSV!
ik train verdedigen. Kan ik dat dan ook doen, 2-5-3, en dan mijn trainees dus op het middenveld/in de spits?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg 2-5-3 met korte pass. Dat traint sneller en je kan 6 andere A spelers een vorm training geven. Stel (en daar ga ik eigenlijk wel van uit) er stijgt een trainie na de 1e week passen training kan je 1 van de 2 trainies opstellen (in de 2 tussenseizoens wedstrijd) die niet speelde in de 1e wedstrijd.
Nee. Dan heb je maar 2 spelers die getraind worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik train verdedigen. Kan ik dat dan ook doen, 2-5-3, en dan mijn trainees dus op het middenveld/in de spits?
Ja tuurlijk, maar dan moet je wel in het tussenseizoen passen trainenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik train verdedigen. Kan ik dat dan ook doen, 2-5-3, en dan mijn trainees dus op het middenveld/in de spits?
waarom alleen in het tussenseizoen? Ik ben al kampioen, wilde dat dan gelijk morgen doen, en in het tussenseizoen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan moet je wel in het tussenseizoen passen trainen.
de verdedigers trainen nauwelijks bij korte pass, daarvoor moeten ze op hetmiddenveld of in de spits staanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je trouwens puur voor de training gaat, zou ik 550 spelen.
Ik heb uiteindelijk besloten op basis van een berekening.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je trouwens puur voor de training gaat, zou ik 550 spelen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dan heb je maar 2 spelers die getraind worden.
eeehhhhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan moet je wel in het tussenseizoen passen trainen.
De meeste mensen trainen in het tussenseizoen iets anders dan normaal, omdat je dan maar één wedstrijd per week speelt. En het zou zonde zijn je traines in die weken minder training te geven. En je kan meer passers trainen dan middenvelders / verdedigers. Ik zou dus deze week nog gewoon verdedigen blijven trainen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom alleen in het tussenseizoen? Ik ben al kampioen, wilde dat dan gelijk morgen doen, en in het tussenseizoen?
ik bedoelde idd, dat ik normaliter verdedigen train, maar mijn trainees wat passen wil opkrikken. En dus dacht ik:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
De meeste mensen trainen in het tussenseizoen iets anders dan normaal, omdat je dan maar één wedstrijd per week speelt. En het zou zonde zijn je traines in die weken minder training te geven. En je kan meer passers trainen dan middenvelders / verdedigers. Ik zou dus deze week nog gewoon verdedigen blijven trainen.
Edit: Koek antwoordde op de vraag of je verdedigen zou moeten trainen met 2-5-3 volgensmij. Niet dus. Maar ik dacht dat je iets anders vroeg.
Hoe lang............ Ik doe er gemiddeld 3 weken over met 17 jarigen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk besloten op basis van een berekening.
1 level passen met korte pass duurt 5.5 weken
1 level passen met openingen maken duurt 6.5 weken
korte pass: 1/5.5 * 8 = 1.45
openingen maken: 1/6.5 * 10 = 1.54
Openingen maken met 5-5-0 dus
Daarvoor hebben ze openingen maken in het leven geroepen. Dan trainen 10 spelers op passen met 550. Dat heb ik namelijk de afgelopen 2 seizoenen gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
de verdedigers trainen nauwelijks bij korte pass, daarvoor moeten ze op hetmiddenveld of in de spits staan
Geen idee, maar die speler van NEC mag hoogstwaarschijnlijk niet komenquote:
Tsja, dat had ik ergens gelezen. Misschien is het wel de oude trainingssnelheid, maar het gaat vooral om de verhouding tussen korte pass en openingen maken, en die is naar mijn weten niet veranderd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe lang............ Ik doe er gemiddeld 3 weken over met 17 jarigen...
hopelijk gaat het in de kleedkamer van PSV rellen.. hoe kun je GVD achterstaan tegen Excelsior...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee, maar die speler van NEC mag hoogstwaarschijnlijk niet komen
Edit: En rellen bij Vitesse
quote:
De trainingssnelheid is nu leeftijd en skill afhankelijk. Er is dus geen rechte lijn meer...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tsja, dat had ik ergens gelezen. Misschien is het wel de oude trainingssnelheid, maar het gaat vooral om de verhouding tussen korte pass en openingen maken, en die is naar mijn weten niet veranderd.
Ja hoor waarom niet? Dat doen er heel veel hier .quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die 253 speelt en verdedigen traint.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor waarom niet? Dat doen er heel veel hier .
Hou je er dan ook rekening mee dat al je basis spelers dan 2 weken stil staan en ze in vorm dalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk besloten op basis van een berekening.
1 level passen met korte pass duurt 5.5 weken
1 level passen met openingen maken duurt 6.5 weken
korte pass: 1/5.5 * 8 = 1.45
openingen maken: 1/6.5 * 10 = 1.54
Openingen maken met 5-5-0 dus
Daar ging het niet om slimpie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die 253 speelt en verdedigen traint.
Omdat ik haar in die post ook al begreep en ze zich voor mij dus niet hoefde te verbeteren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar waarom quote je dan niet de post waarin brandx zich al verbeterd heeft.
De prijs voor "Ali B" was iets te hoog voor je las ik?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Al 83k winst op een trainee. En dat met slechts 1 training.
Ja. Ik ben een koopjesjager.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
De prijs voor "Ali B" was iets te hoog voor je las ik?
alleen als hij er voor 150k uit gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dus het gaat niet lukken om hem binnen te halen?
Ik heb nog maar 8 ton nu maar er lopen 3 deadlines af maandag dus misschien kan ik je helpen tzt.quote:
Tja ik vertrouw de transfermarkt voor geen cent dus vandaar..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een koopjesjager.
Ik heb hem wel gebookmarkt overigens...
ik zit al te kijken welke spelers ik op de TL kan gooien.. zodat ik hem toch kan kopen.. maar ik kom niet zo heel erg ver volgens mij.. ik heb iig 1 verdediger die op de TL kan, ik heb nog een keeper die ik eigenlijk eerst op uitstekend moet hebben..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 8 ton nu maar er lopen 3 deadlines af maandag dus misschien kan ik je helpen tzt.
100k heb je al binnen in ieder geval...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zit al te kijken welke spelers ik op de TL kan gooien.. zodat ik hem toch kan kopen.. maar ik kom niet zo heel erg ver volgens mij.. ik heb iig 1 verdediger die op de TL kan, ik heb nog een keeper die ik eigenlijk eerst op uitstekend moet hebben..
Hoe ver zit die keeper van formidabel af?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zit al te kijken welke spelers ik op de TL kan gooien.. zodat ik hem toch kan kopen.. maar ik kom niet zo heel erg ver volgens mij.. ik heb iig 1 verdediger die op de TL kan, ik heb nog een keeper die ik eigenlijk eerst op uitstekend moet hebben..
1 trainingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe ver zit die keeper van formidabel af?
mja maar ik verwacht toch wel zo'n 3 miljoen nodig te hebben..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
100k heb je al binnen in ieder geval...
quote:
quote:Keepen [Vorm=Hoog]=8.96
Keepen [Vorm=Gemiddeld]=8.98
Keepen [Vorm=Laag]=8.99
Gaat een leuke loon tik opleveren als je hem binnen kan harken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar ik verwacht toch wel zo'n 3 miljoen nodig te hebben..
jep, maar ik wil em toch wel erg graag hebben..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat een leuke loon tik opleveren als je hem binnen kan harken.
Het blijft over de verhouding gaan...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De trainingssnelheid is nu leeftijd en skill afhankelijk. Er is dus geen rechte lijn meer...
Ja, ik laat m'n andere basisspelers invallen in de laatste minuut. Kan je trouwens in oefenwedstrijden meer dan 3 wissels inzetten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou je er dan ook rekening mee dat al je basis spelers dan 2 weken stil staan en ze in vorm dalen.
Nee. Daarom zei ik ook dat je beter 2-5-3 kan spelen want dan kan je 6 basis (niet trainies) spelers een vorm training geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef IPeePie het volgende:
Ja, ik laat m'n andere basisspelers invallen in de laatste minuut. Kan je trouwens in oefenwedstrijden meer dan 3 wissels inzetten?
Begrijpelijk. Bijna 29, maar een geweldige boost voor je middenveld + specquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep, maar ik wil em toch wel erg graag hebben..
Zn huidige statsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok![]()
Wat zegt zn tv? En wat is ie waard als ie formi is?
Huidige TVquote:21 jaar en 26 dagen, TSI = 7 310
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Keepen: 8/20 uitstekend
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 3/20 slecht
TV van Formiquote:Mediaangemiddelde prijs 535 500 ¤
Gemiddelde prijs 556 600 ¤
quote:Mediaangemiddelde prijs 1 193 500 ¤
Gemiddelde prijs 1 171 800 ¤
precies.. en daar heb ik veel voor over..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Bijna 29, maar een geweldige boost voor je middenveld + spec
Dan ben ik even afhankelijk van mijn verkopen maar wat nou als ik die keep van je koop voor 1.1 mil?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zn huidige stats
[..]
Huidige TV
[..]
TV van Formi
[..]
dan ben je toch wel een heldquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben ik even afhankelijk van mijn verkopen maar wat nou als ik die keep van je koop voor 1.1 mil?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee. Daarom zei ik ook dat je beter 2-5-3 kan spelen want dan kan je 6 basis (niet trainies) spelers een vorm training geven.
hmmz.. ik vrees dat Nand dan toch in aanmerking komt voor een transfer..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan ben je toch wel een held
Ik ga dan sowieso ook nog een verdediger verpatsen.. dan zit ik rond de 2,3 miljoen.. en dan moet ik nog een andere speler aanwijzen om te verpatsen..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan ben je toch wel een held
Ik ga dan sowieso ook nog een verdediger verpatsen.. dan zit ik rond de 2,3 miljoen.. en dan moet ik nog een andere speler aanwijzen om te verpatsen..
Je hebt duidelijk mijn post niet gelezen :quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:02 schreef IPeePie het volgende:
[..]Dan moet ik er toch weer even over na gaan denken.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg 2-5-3 met korte pass. Dat traint sneller en je kan 6 andere A spelers een vorm training geven. Stel (en daar ga ik eigenlijk wel van uit) er stijgt een trainie na de 1e week passen training kan je 1 van de 2 trainies opstellen (in de 2 tussenseizoens wedstrijd) die niet speelde in de 1e wedstrijd.
Haha...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. ik vrees dat Nand dan toch in aanmerking komt voor een transfer..
Goffer dat zou wel jammer zijn zeg!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:05 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. ik vrees dat Nand dan toch in aanmerking komt voor een transfer..
quote:
mja.. tis wel mn slechtste middenvelder..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer dat zou wel jammer zijn zeg!
Hij was dan ook gekocht als wissel speler toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
mja.. tis wel mn slechtste middenvelder..
yep.. maar ik heb 3 betere middenvelders..en als ik Kazimir koop dan heb ik 4 betere mids..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij was dan ook gekocht als wissel speler toch?
Dus heb je een goede keuze gemaakt als je hem nu alweer verkoopt. All1 zal je er weinig voor vangen. Hou daar wel rekening mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
yep.. maar ik heb 3 betere middenvelders..en als ik Kazimir koop dan heb ik 4 betere mids..
Jawel, maar ik dacht dat je 6 keer kon wisselen in een friendly.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk mijn post niet gelezen :
[..]
alle beetjes helpenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus heb je een goede keuze gemaakt als je hem nu alweer verkoopt. All1 zal je er weinig voor vangen. Hou daar wel rekening mee.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:12 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik dacht dat je 6 keer kon wisselen in een friendly.
Gewoon doen. Anders ga je het sowieso niet redden...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef MrMoon het volgende:
zou het te laat zijn als ik nu nog spelers op de TL zet? Dan lopen ze dinsdagavond af..
ik verwacht van wel als ik Florus (keeper), Nand en Thim (uitmuntend verdedigen en redelijk vleugelspel) verpats..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als dat beetje genoeg is om m binnen te hengelen.
Ik kan alvast 1 mil bieden op je keep. En ik ben dinsdag avond thuis. Dus ik kan bij de dl zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef MrMoon het volgende:
zou het te laat zijn als ik nu nog spelers op de TL zet? Dan lopen ze dinsdagavond af..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan alvast 1 mil bieden op je keep.
Ik heb geboden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn dank is zeer groot..quote:
quote:auch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
Geen dank.quote:
no problem.. ik hoop voor Altona ook nog flink wat te krijgen.. omdat hij ook dicht bij goed verdedigen zit..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen dank.Mocht geen van mn trainies verkocht worden kan ik ook niet meer bieden he.
Ach ja dr zullen er nog wel meer voorbij komen (voor ik weer serieus ga spelen) en zo spannend was ie niet.
Check mijn 3 spelertjes op de tl maar ff dan weet je zelf of het realistisch is dat ik mn geld krijg of niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
no problem.. ik hoop voor Altona ook nog flink wat te krijgen.. omdat hij ook dicht bij goed verdedigen zit..
ik zat er al op te wachten.. ze kunnen een wedstrijd niet uitspelen..quote:
Waarop? Op zo een kadotje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten.. ze kunnen een wedstrijd niet uitspelen..
als je Fabrizio niet verkoopt, dan vreet ik mn schoen op.. bij wijze van spreke danquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Check mijn 3 spelertjes op de tl maar ff dan weet je zelf of het realistisch is dat ik mn geld krijg of niet.
Dat moet je tegen zo een tegenstander altijd! Maar dat was op die plek echt geen pingel voor psv. Totaal niet in scorings positie oid! Ajax verliest er dus ja.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:38 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze moeten het veel eerder afmaken natuurlijk..
ik zag het via teletekst toevalligquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zow kijk jij via een sovjet stream oid?
Jaja verberg t maar dat je ook via sovjet streams kijkt.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zag het via teletekst toevallig
dat loopt alleen altijd 1,5 uur achter..
Idd mja je weet t maar nooit.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als je Fabrizio niet verkoopt, dan vreet ik mn schoen op.. bij wijze van spreke dan
neuh.. dat zijn meestal drama streams.. dan kijk ik het liever nietquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jaja verberg t maar dat je ook via sovjet streams kijkt.
lijkt me ook.. kun je Nand alsnog kopenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd mja je weet t maar nooit.He wat jammer.
![]()
Die andere 2 zouden ook gewoon verkocht moeten worden hoor.
of je zeurt er gewoon wat minder over en laat ons lekker ons gang gaan..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Of jullie volgen gewoon de livetopics en posten eventueel daar...
Nand. De FOK!-speler...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me ook.. kun je Nand alsnog kopen
En het is maar, dat jullie dan beide niet achter lopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
of je zeurt er gewoon wat minder over en laat ons lekker ons gang gaan..
Die sovjet streams zijn idd drama ja maar ik heb goede streams. Ok het loopt soms wat achter maar het hapert of stottert zelden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
neuh.. dat zijn meestal drama streams.. dan kijk ik het liever niet
Loopt niet zo te meuten joh!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
Of jullie volgen gewoon de livetopics en posten eventueel daar...
Blijkt een kans te zijn ja! All1 denk ik niet dat ik dat ga doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
lijkt me ook.. kun je Nand alsnog kopen
Hij staat op poppen qua passen (1 training). Dan kun je er nog geld op verdienen ook.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijkt een kans te zijn ja! All1 denk ik niet dat ik dat ga doen.
Blijf je ook tot 3 uur?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:02 schreef Drassss het volgende:
Hopelijk morgen weer een topper van mijn scout... dat is ook lang geleden.
20 jaar met uitmuntend pos en uitmuntend passen hebben de zelfde tv als uitmuntend pos en formi passen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij staat op poppen qua passen (1 training). Dan kun je er nog geld op verdienen ook.
Jij wil vast wel blijven tot 3 uur om een speler te pullen! toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:34 schreef PeeJie_ het volgende:
Goedenacht! Nog iemand aanwezig hier?Ik ben even druk geweest met wedstrijdjes bezoeken, Ajax - RKC en Almere knudde FC - FC Zwolle gisteravond en vandaag ook nog voetballen op het hoofdveld bij Sparta Nijkerk
. Straks maar eens even kijken hoe de training van me spelers verlopen is
Jij weet ook van geen opgeven ook he!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Jij wil vast wel blijven tot 3 uur om een speler te pullen! toch?
Hey! Jij bent er ook nog. Dan kan je net zo goed ook blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij weet ook van geen opgeven ook he!
Tsja, ik zou gewoon altijd promoveren als je kan. Bovendien ziet je team er goed genoeg uit om mee te draaien in een gewone VII. De VIII waar jij in zit is iets zwaarder dan gemiddeld, dus als je daar kampioen wordt moet het wel goed gaan.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoe kom je erachter of het slim is om te promoveren of niet? Ik sta bovenaan en als ik de komende wedstrijd win dan promoveer ik. Maar had gehoord dat dat niet altijd even slim is. Is er een eenvoudige check om te zien of ik beter kan winnen of verliezen morgen?
Ik ben maar een beginneling dus vandaar de vraag. Link naar de Competitie
Als je kan promoveren moet je er altijd voor gaan!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:47 schreef zeebeschuit het volgende:
Hoe kom je erachter of het slim is om te promoveren of niet? Ik sta bovenaan en als ik de komende wedstrijd win dan promoveer ik. Maar had gehoord dat dat niet altijd even slim is. Is er een eenvoudige check om te zien of ik beter kan winnen of verliezen morgen?
Ik ben maar een beginneling dus vandaar de vraag. Link naar de Competitie
Waarom zou ik blijven als ik niets op zondag scout.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Hey! Jij bent er ook nog. Dan kan je net zo goed ook blijven![]()
Maar goed, zonder gezelschap is het wachten tot 3 uur wel erg saai
Wat is een speler pullen, bidwar veroorzaken zodat hij meer waard word, of zit ik dan mis ?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Jij wil vast wel blijven tot 3 uur om een speler te pullen! toch?
Hij lult maar wat uit zn nek joh!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:52 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wat is een speler pullen, bidwar veroorzaken zodat hij meer waard word, of zit ik dan mis ?
Ach, altijd gezellig om deze tijd!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zou ik blijven als ik niets op zondag scout.
Je begreep me, en daar gaat het omquote:Op zondag 6 maart 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij lult maar wat uit zn nek joh!
.
.
Hij bedoelt scouten.
Wat moet er gescout worden, zo laat in de nacht nog ?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij lult maar wat uit zn nek joh!
.
.
Hij bedoelt scouten.
Een jeugdspeler! Over 2 uur en 6 minuten!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:54 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wat moet er gescout worden, zo laat in de nacht nog ?
En die wil je kopen of ... ?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:55 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Een jeugdspeler! Over 2 uur en 6 minuten!
Weet je hoe lekkert mijn bedje ligt? (ik hoop van niet!!!)quote:Op zondag 6 maart 2011 00:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ach, altijd gezellig om deze tijd!
[..]
Je begreep me, en daar gaat het om
Laptopquote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekkert mijn bedje ligt? (ik hoop van niet!!!)
Ik begreep je idd maar andere niet.
Koop een laptop, om te hattricken in je bedje!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekkert mijn bedje ligt? (ik hoop van niet!!!)
Ik begreep je idd maar andere niet.
Ja ik ben echt n00b / newbie / l0ser nog met hattrick, maar waar ben je mee bezig met scouten en waarom op zaterdag -> zondag nacht om 3:00 ?quote:
Geef maar geld! Ik heb t niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:56 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Koop een laptop, om te hattricken in je bedje!
Verkoop / ruil je pc inquote:
Je kan elke week een speler scouten, en de week begint om 03:00 op zondagquote:Op zondag 6 maart 2011 00:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja ik ben echt n00b / newbie / l0ser nog met hattrick, maar waar ben je mee bezig met scouten en waarom op zaterdag -> zondag nacht om 3:00 ?
Je weet nog van een paar topic's terug wat voor pc ik heb he!??quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Verkoop / ruil je pc in(heb ik ook ooit moeten doen, mevrouw wilde geen pc in de woonkamer) (overigens geen spijt van gehad)
Ow scouten met je jeugdopleiding dus ? Ik had meer in gedachten dat je de transfermarkt op ging om te zoeken naar een leuk talentjequote:Op zondag 6 maart 2011 00:59 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Je kan elke week een speler scouten, en de week begint om 03:00 op zondag. Om deze tijd wordt aangenomen dat je de beste kans een goede speler te scouten, omdat je een van de eersten bent.
Ik wist wel dat je een pc had ja, in een hoekje van je woonkamer, niet wat voor pcquote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je weet nog van een paar topic's terug wat voor pc ik heb he!??
.
.
Mijn pc inruilen voor een taplop...
Yup, met de jeugdopleiding. Doe je mee?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ow scouten met je jeugdopleiding dus ? Ik had meer in gedachten dat je de transfermarkt op ging om te zoeken naar een leuk talentje
Ik heb een paar topic's geleden iets gevraagd over een 2e scherm en toen heb ik voor jou mn pc details gepost. Je begon nog net niet te lachen dus waar heb je t nu dan over?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een pc had ja, in een hoekje van je woonkamer, niet wat voor pc
De kans bestaat dat ik dan al lig te pittenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:02 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Yup, met de jeugdopleiding. Doe je mee?
Kan ik me zo snel ff niet herinneren, ik zou ook niet zo snel iemand uitlachen want als ik de specs van mijn pc en laptop zou posten zou ik ook raar aangekeken worden denk ikquote:Op zondag 6 maart 2011 01:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een paar topic's geleden iets gevraagd over een 2e scherm en toen heb ik voor jou mn pc details gepost. Je begon nog net niet te lachen dus waar heb je t nu dan over?
Neem van mij aan dat hij niet spoort om dat te doen om 3u snachts.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:00 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ow scouten met je jeugdopleiding dus ? Ik had meer in gedachten dat je de transfermarkt op ging om te zoeken naar een leuk talentje
Ik neem het aanquote:Op zondag 6 maart 2011 01:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat hij niet spoort om dat te doen om 3u snachts.
Goffer wat is t ook irri als je lesdicties bent en je hebt te maken met 2 gasten die een nick hebben genomen die zo op elkaar lijken.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:03 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Kan ik me zo snel ff niet herinneren, ik zou ook niet zo snel iemand uitlachen want als ik de specs van mijn pc en laptop zou posten zou ik ook raar aangekeken worden denk ik
Ik herinner me ook niks over een tweede scherm btw ..
Jullie moeten toegeven dat de kans hoger is om om die tijd een goede speler te scouten. Dat die kans niet hoger genoeg is om zo lang op te blijven, kan kloppenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik neem het aan, hij zal het wel ergens gelezen hebben
Slaap lekker, in je bedjequote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer wat is t ook irri als je lesdicties bent en je hebt te maken met 2 gasten die een nick hebben genomen die zo op elkaar lijken.
Ik ga nu echt naar mn bed want ik haal jullie door elkaar!![]()
![]()
.
.
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:Op zondag 6 maart 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goffer wat is t ook irri als je lesdicties bent en je hebt te maken met 2 gasten die een nick hebben genomen die zo op elkaar lijken.
Ik ga nu echt naar mn bed want ik haal jullie door elkaar!![]()
![]()
.
.
Dan nog. Na 12u wordt er een "nieuwe" poule gemaakt en kan je nieuwe jeugd spelers pullen. Laat hem maar denken dat dat 3u is.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:05 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik neem het aan, hij zal het wel ergens gelezen hebben
Tja dat heb je aan jezelf te danken.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef PeeJie_ het volgende:
Je belde 6 dag(en), 10 uur en 40 minuten geleden voor het laatst met Leslie.
Dus dan kan ik toch pas over 14 uur bellen ?
Nee hoor, je hoeft niet 7 dagen te wachten.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef PeeJie_ het volgende:
Je belde 6 dag(en), 10 uur en 40 minuten geleden voor het laatst met Leslie.
Dus dan kan ik toch pas over 14 uur bellen ?
Ach, van een waardeloze speler kan je met goede training ook een goede makenquote:Op zondag 6 maart 2011 01:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dat heb je aan jezelf te danken.
Niemand heeft 100% bewijs maar na onderzoek (een tijdje terug) had je grotere kans om een topper te scouten vlak na 12u dan later.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:10 schreef IPeePie het volgende:
@possie Als het vast zou staan dat het 12 uur was, zou ik nu al lang liggen te slapen. Helaas weet niemand wanneer nieuwe poules aan worden gemaakt
.
Ehhhh ja..... ehhhquote:Op zondag 6 maart 2011 01:11 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ach, van een waardeloze speler kan je met goede training ook een goede makenvan een goede speler kan je met slechte training ook waardeloos maken, dus je moet gewoon zorgen dat je training goed is
![]()
Dat was mn 3e scout.quote:
quote:Je belde 13 dag(en), 14 uur en 22 minuten geleden voor het laatst met Wouter-Jan.
Ik kan wel weer eens gaan bellen.quote:Je belde 13 dag(en), 14 uur en 22 minuten geleden voor het laatst met Ewout.
quote:Op zondag 6 maart 2011 01:18 schreef Outpost76 het volgende:
Snotver waarom blijf ik het gevoel hebben dat ik moet reageren terwijl ik helemaal gaar ben......
[..]
Niemand heeft 100% bewijs maar na onderzoek (een tijdje terug) had je grotere kans om een topper te scouten na 12u dan later.
[..]
Ehhhh ja..... ehhh
.
.
Zeg dan niks!
[..]
Dat was mn 3e scout.
[..]
[..]
Ik kan wel weer eens gaan bellen.
Nu eerst slapen.![]()
![]()
Tja.. hij is 15 dus we duimen maar weer!quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Coen Bottema en hij is 15 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' matig op het gebied van Positiespel!
Hoe was je scouting vannacht?quote:Op zondag 6 maart 2011 09:39 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb even een rondje langs de velden gemaakt, en in sommige competities is het nog knap spannend.
Zoals bij Gijs: als hij wint, wordt hij kampioen maar hij speelt uit en voor de tegenstander is een gelijkspel ook genoeg.
Bij mij maakt het al niks meer uit
Ik ga gewoon vol motsen met 3 Cm's en 1 winger. Spitsen naar 1 kant en volle gas..quote:Op zondag 6 maart 2011 09:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Sorry
Maar goed, heb je nog speciale maatregelen genomen om vanavond te winnen van astronaut?
Zou je niet op twee vleugels over zijn verdediging heen kunnen komen? Centraal staat hij in ieder geval beter dan op de flanken.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vol motsen met 3 Cm's en 1 winger. Spitsen naar 1 kant en volle gas..
Middenveld heb ik zeker en mijn aanval is sterk genoeg voor 2/3 goals lijkt me. Ik ga ook nog wat wissels instellen dat ik 2-5-3 kan spelen wanneer het niet wil lukken. Dan bal ik gewoon met 2 aanvallende vleugels.
Twee vast wel, maar dat is nu geen optie of ik moet meteen 2-5-3 gaan ballen..quote:Op zondag 6 maart 2011 10:13 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Zou je niet op twee vleugels over zijn verdediging heen kunnen komen? Centraal staat hij in ieder geval beter dan op de flanken.
Tsja, beetje riskant inderdaad.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Twee vast wel, maar dat is nu geen optie of ik moet meteen 2-5-3 gaan ballen..
Daarom.. het zou met 3-4-3 al gewoon moet lukkenquote:
Heb je nog wat geld op de bank voor eventuele versterkingen?quote:Op zondag 6 maart 2011 10:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Daarom.. het zou met 3-4-3 al gewoon moet lukken![]()
Daarna maar hopen dat ik in een niet te lastige V kom
Geld zatquote:Op zondag 6 maart 2011 10:32 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb je nog wat geld op de bank voor eventuele versterkingen?
Niet dat ik verwacht dat die makkelijk te krijgen zijn als je maar op één achternaam mag zoeken, maar goed.
Leuke speler, maar ik heb pas een nieuwe, dus nee.quote:Op zondag 6 maart 2011 04:34 schreef Angelob het volgende:
Heeft iemand toevallig interesse in de volgende speler?
1. Lester Schmelzer (K)
20 jaar en 86 dagen, TSI = 67 910
matig in vorm, conditie uitstekend
Heeft uitstekend ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: buitenaards
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: briljant
Hopen dat er nog iemand op wil bieden.quote:Olger Brunott (314937616)
17 jaar en 6 dagen, volgende verjaardag: 20-06-2011
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: We sturen je met een kluitje het Bosch in!
(sinds 06-03-2011 (14/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 420
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Ik zal vanmiddag even kijken, ik zit nu op mijn GSM en dan gaat dat wat moeilijker.quote:Op zondag 6 maart 2011 10:53 schreef Drassss het volgende:
Koek zie ik het verkeerd als deze speler 314763363, al 1,7 oplevert dat die van mij ook zeker +1,2 gaat opleveren?
Speler waar Drass het over had (aangezien je op je mobiel zitquote:Willi Hildner (314763363)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 23-06-2011
redelijk in vorm, conditie matig
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: SD Slavonija (sinds 03-03-2011)
Total Skill Index (TSI): 1 990
Loon: 590 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Keepen: rampzalig
Verdedigen: uitstekend
Positiespel: matig
Vleugelspel: waardeloos
Passen: redelijk
Scoren: zwak
Spelhervatting: zwak
Rampzalig keepen...quote:Op zondag 6 maart 2011 11:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Speler waar Drass het over had (aangezien je op je mobiel zit)
Ja en daar is al 1,7 op geboden terwijl die van mij maar 1 lvl minder positiespel heeft. Dus ik verwacht ook veel knakenquote:
* ScudRaket vult alvast 0 in voor VJ/GLquote:
doe dat.. scheelt weer een team checkenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
* ScudRaket vult alvast 0 in voor VJ/GL
Hier ook! Zal zo eens mijn tactiek gaan verzinnenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:04 schreef Armageddon het volgende:
Ga ik kampioen worden vanavond of niet. *spannond*
GL is dus zo goed als beslist...quote:Op zondag 6 maart 2011 15:31 schreef MrMoon het volgende:
[..]
doe dat.. scheelt weer een team checken
quote:
stuurde ik gisteren als reactie terug dat ik geīnteresseerd ben. Zoek ik de speler op:quote:hallo,
ik heb een speler, genaamd Dorian van Groningen. Hij is 18 jaar en 49 dagen, goed scoren en matig positiespel. geinteresseer?
gr. twan
quote:Deze speler heeft zijn prioriteiten verlegd en speelt geen voetbal meer.
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef MrMoon het volgende:
Wat zitten er klootzakken tussen de HT spelers zeg..
Krijg ik gisteren een ht-mailtje van een manager
[..]
stuurde ik gisteren als reactie terug dat ik geīnteresseerd ben. Zoek ik de speler op:
[..]
Wat een lul zeg!!!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
stuurde ik gisteren als reactie terug dat ik geīnteresseerd ben. Zoek ik de speler op:
[..]
quote:Op zondag 6 maart 2011 17:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
[..]
En dan een belangrijk potjequote:
Ik ook en ben er klaar voor.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En dan een belangrijk potjeIk heb m'n opstelling gemaakt.
Ik hoop het voor je. Maar ik durf er geen uitspraak over te doen.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja en daar is al 1,7 op geboden terwijl die van mij maar 1 lvl minder positiespel heeft. Dus ik verwacht ook veel knaken
Hij ging er zelfs voor 1,9 uit.. nou laten we hopen morgen..quote:Op zondag 6 maart 2011 19:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Maar ik durf er geen uitspraak over te doen.
Dat ga ik ook proberen all1 zie ik t niet gebeuren met mezelf op goal.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
Eens zien of ik de laatste wedstrijd nog voor een verrassing kan zorgen.
Had je serieus wat anders verwacht dan?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik met mn grote bek vrijdag.Verliezen die kneusjes van me gewoon dik tegen jou jonkies.
Je kunt het nog aanpassen.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook proberen all1 zie ik t niet gebeuren met mezelf op goal.
Ehhhh Ja waarom niet!quote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Had je serieus wat anders verwacht dan?
Dat volg ik echt nooit..quote:Op zondag 6 maart 2011 19:40 schreef IPeePie het volgende:
Wie gaat er de eredivisie winnen, Alteveer of Hercules calisante?
Alteveer
Zal hem eens in de ht-live gooien.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:45 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Het is erg spannend daar
Ze spelen tegen elkaar, Alteveer staat 2 punten voor.
Ik hoop het niet. Dan weet je tenminste zeker dat het een stomme aankoop was.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Benieuwd wat de uitslag vanavond wordt.....
Ik heb die speler binnen waarop ik met m'n domme kop een miljoen boven de marktwaarde had geboden.... nu moet hij zijn geld nog waarmaken ook!
Dan had je al moeten uitbreiden ei!quote:Op zondag 6 maart 2011 20:00 schreef DeHovenier het volgende:
Mooi, een uitverkocht huis. Derby in ZH!
Bij mij slechts 3 van de 4quote:Op zondag 6 maart 2011 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
En weer 4 wedstrijden in mijn divisie waar er steeds een team countert...
Uitbreiden als ik 2x in het seizoen een uitverkocht huis hebquote:Op zondag 6 maart 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan had je al moeten uitbreiden ei!
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
En weer 4 wedstrijden in mijn divisie waar er steeds een team countert...
Uiteraardquote:Dynamo had er duidelijk voor gekozen om te counteren.
was je dat niet sowieso al van plan?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Drassss het volgende:
Nummer 2 staat al voor dus ik moet gewoon winnen.
Ja. Je moet al uitbreiden als je stadion een aantal keer 90% vol is geweest. Door de regels die een aantal seizoen terug zijn aangepast, is het heel moeilijk om je stadion vol te krijgen. Als je het dan vol krijgt, dan ben je al veel te laat met uitbreiden.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Uitbreiden als ik 2x in het seizoen een uitverkocht huis heb
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:De getructe bewegingen van PRT-speler Claus Prent vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek. Zeker niet toen hij in de 5e minuut een pass van links knap meenam en doeltreffend uithaalde: 0-1.
possie speelt graag in halfvolle stadionsquote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Interessant. Ik heb nu nog maar 5 ton in kas, dus ik kijk volgend seizoen wel.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Je moet al uitbreiden als je stadion een aantal keer 90% vol is geweest. Door de regels die een aantal seizoen terug zijn aangepast, is het heel moeilijk om je stadion vol te krijgen. Als je het dan vol krijgt, dan ben je al veel te laat met uitbreiden.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
possie speelt graag in halfvolle stadions
BAM!quote:
quote:In de 6e minuut kwam de thuisploeg met 1-0 voor te staan. Na een voorzet van rechts stiftte Eduard Zwarnig de bal over de uitgelopen keeper, die tevergeefs naar de bal grabbelde.
quote:
Ja, nog geen gebeurtenissen!quote:
Ja want dan had je meer mensen in je stadion gehad nu en dus meer geld gevangen.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |