SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvd
hehe.. ben benieuwd waar hij de deur voor uit gaat..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Moon:
Altona is wel interessant voor mij. Die staat op de hotlist.
Nu even wachten tot drasss zijn speler op de TL heeft staan. Die staat er te duur op...
Weet ik. Vandaar ook de knipoog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Te oud. Maar die wat ik er op heb gezet (en over 3 minuten erop ga zetten), zijn wel interessant voor jou.
quote:Hoogste bod: 2 948 000 ¤ door We sturen je met een kluitje het Bosch in!
Het bieden is geëindigd!
Nergens gelezen of gezien dat ik t niet moest doen dus dan krijg je van dit soort acties.quote:
Erg tekenend hoe je mening gedurende de post veranderdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik. Vandaar ook de knipoog.
Ik zit al vol dus dat wordt m niet.
Ik kon t niet laten:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Erg tekenend hoe je mening gedurende de post veranderd
Niet? Was mijn post dan niet duidelijk genoeg dat die er voor minimaal 500k te veel op stond?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nergens gelezen of gezien dat ik t niet moest doen dus dan krijg je van dit soort acties.
Laat m gewoon op woensdag 1 minuutje mee spelen.
quote:Je ontvangt voor deze speler: 7 980 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
Jou post was duidelijk ja maar hield het open wat ik kon doen imo. Aangezien er op geboden was door iemand anders moest ik (vind ik zelf) wel want anders komt ie voorlopig niet meer op de tl. Als hij uberhoubt nog op de tl komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet? Was mijn post dan niet duidelijk genoeg dat die er voor minimaal 500k te veel op stond?
Ooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat wat ik niet kon laten heeft niets te maken met wat daar boven staat hoor.
Ja zo zou je het ook kunnen zien.quote:
Tja. Vooropgezet spel. Ze hebben een PIC deal gesloten en gehoopt op 0-0 zodat ze beiden door zijn. Zuur voor NL, maar begrijpbaar van de andere teams. Slimheid wint van sterkte. Heerlijk.quote:
Valt wel mee. Er is voor Belgie - Nederland een picdeal gesloten, en een deal dat er in de laatste wedstrijd misschien nog wat voor elkaar gedaan kon worden. Daarom speelde Belgie ook 3-5-2, in plaats van iets uber-defensiefs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. Vooropgezet spel. Ze hebben een PIC deal gesloten en gehoopt op 0-0 zodat ze beiden door zijn. Zuur voor NL, maar begrijpbaar van de andere teams. Slimheid wint van sterkte. Heerlijk.
Turkije - Nederland is een terechte uitslag. Daar is niks genaaid aan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er is voor Belgie - Nederland een picdeal gesloten, en een deal dat er in de laatste wedstrijd misschien nog wat voor elkaar gedaan kon worden. Daarom speelde Belgie ook 3-5-2, in plaats van iets uber-defensiefs.
Maar goed, NL werd gewoon ongelooflijk genaaid in Turkije - Nederland.
2 v/d 3 goals werden gemaakt door het midden. De eerste twee kansen van de Turken waren meteen raak, zelfs al was de CV van NL 2 levels hoger dan de CA van de turken. Daarnaast krijgt Turkije een SE. Met 9% BBZ?! Er wordt toch altijd gezegd dat SE's bbz afhankelijk zijn?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Turkije - Nederland is een terechte uitslag. Daar is niks genaaid aan.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
![]()
Mensen nog lekker carnavallen dit weekend?
En dan hoeft er geen beginwaarde te zijn of wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef IPeePie het volgende:
[..]
2 v/d 3 goals werden gemaakt door het midden. De eerste twee kansen van de Turken waren meteen raak, zelfs al was de CV van NL 2 levels hoger dan de CA van de turken. Daarnaast krijgt Turkije een SE. Met 9% BBZ?! Er wordt toch altijd gezegd dat SE's bbz afhankelijk zijn?
Zeker, en daar heb ik destijds hier ook nog over gepost.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan hoeft er geen beginwaarde te zijn of wat?
Heb je de discussie wel gevolgd die er daarna over is geweest. Daar kwam iemand met de briljante opmerking dat het wel eens een lineair verband kon zijn, maar dan wel met beginwaarde...
Nog bedankt voor het instellen! Ben benieuwd morgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef IPeePie het volgende:
Ik heb anders nog wel een 21y oude waailap voor 30k?
Succesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het instellen! Ben benieuwd morgen.
quote:
Ik zeg 2-5-3 met korte pass. Dat traint sneller en je kan 6 andere A spelers een vorm training geven. Stel (en daar ga ik eigenlijk wel van uit) er stijgt een trainie na de 1e week passen training kan je 1 van de 2 trainies opstellen (in de 2 tussenseizoens wedstrijd) die niet speelde in de 1e wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:13 schreef IPeePie het volgende:
Ik ga passen trainen in het tussenseizoen. Zal ik dat doen met openingen maken 5-5-0, of korte pass 2-5-3? Ik heb 10 trainees.
quote:Jinglebells, jinglebells, jingle all the way
Iedereen kan voetballen, behalve PSV!
ik train verdedigen. Kan ik dat dan ook doen, 2-5-3, en dan mijn trainees dus op het middenveld/in de spits?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg 2-5-3 met korte pass. Dat traint sneller en je kan 6 andere A spelers een vorm training geven. Stel (en daar ga ik eigenlijk wel van uit) er stijgt een trainie na de 1e week passen training kan je 1 van de 2 trainies opstellen (in de 2 tussenseizoens wedstrijd) die niet speelde in de 1e wedstrijd.
Nee. Dan heb je maar 2 spelers die getraind worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik train verdedigen. Kan ik dat dan ook doen, 2-5-3, en dan mijn trainees dus op het middenveld/in de spits?
Ja tuurlijk, maar dan moet je wel in het tussenseizoen passen trainenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik train verdedigen. Kan ik dat dan ook doen, 2-5-3, en dan mijn trainees dus op het middenveld/in de spits?
waarom alleen in het tussenseizoen? Ik ben al kampioen, wilde dat dan gelijk morgen doen, en in het tussenseizoen?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan moet je wel in het tussenseizoen passen trainen.
de verdedigers trainen nauwelijks bij korte pass, daarvoor moeten ze op hetmiddenveld of in de spits staanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je trouwens puur voor de training gaat, zou ik 550 spelen.
Ik heb uiteindelijk besloten op basis van een berekening.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als je trouwens puur voor de training gaat, zou ik 550 spelen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Dan heb je maar 2 spelers die getraind worden.
eeehhhhquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:18 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dan moet je wel in het tussenseizoen passen trainen.
De meeste mensen trainen in het tussenseizoen iets anders dan normaal, omdat je dan maar één wedstrijd per week speelt. En het zou zonde zijn je traines in die weken minder training te geven. En je kan meer passers trainen dan middenvelders / verdedigers. Ik zou dus deze week nog gewoon verdedigen blijven trainen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom alleen in het tussenseizoen? Ik ben al kampioen, wilde dat dan gelijk morgen doen, en in het tussenseizoen?
ik bedoelde idd, dat ik normaliter verdedigen train, maar mijn trainees wat passen wil opkrikken. En dus dacht ik:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:22 schreef IPeePie het volgende:
[..]
De meeste mensen trainen in het tussenseizoen iets anders dan normaal, omdat je dan maar één wedstrijd per week speelt. En het zou zonde zijn je traines in die weken minder training te geven. En je kan meer passers trainen dan middenvelders / verdedigers. Ik zou dus deze week nog gewoon verdedigen blijven trainen.
Edit: Koek antwoordde op de vraag of je verdedigen zou moeten trainen met 2-5-3 volgensmij. Niet dus. Maar ik dacht dat je iets anders vroeg.
Hoe lang............ Ik doe er gemiddeld 3 weken over met 17 jarigen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk besloten op basis van een berekening.
1 level passen met korte pass duurt 5.5 weken
1 level passen met openingen maken duurt 6.5 weken
korte pass: 1/5.5 * 8 = 1.45
openingen maken: 1/6.5 * 10 = 1.54
Openingen maken met 5-5-0 dus
Daarvoor hebben ze openingen maken in het leven geroepen. Dan trainen 10 spelers op passen met 550. Dat heb ik namelijk de afgelopen 2 seizoenen gedaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
de verdedigers trainen nauwelijks bij korte pass, daarvoor moeten ze op hetmiddenveld of in de spits staan
Geen idee, maar die speler van NEC mag hoogstwaarschijnlijk niet komenquote:
Tsja, dat had ik ergens gelezen. Misschien is het wel de oude trainingssnelheid, maar het gaat vooral om de verhouding tussen korte pass en openingen maken, en die is naar mijn weten niet veranderd.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe lang............ Ik doe er gemiddeld 3 weken over met 17 jarigen...
hopelijk gaat het in de kleedkamer van PSV rellen.. hoe kun je GVD achterstaan tegen Excelsior...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Geen idee, maar die speler van NEC mag hoogstwaarschijnlijk niet komen
Edit: En rellen bij Vitesse
quote:
De trainingssnelheid is nu leeftijd en skill afhankelijk. Er is dus geen rechte lijn meer...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:33 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tsja, dat had ik ergens gelezen. Misschien is het wel de oude trainingssnelheid, maar het gaat vooral om de verhouding tussen korte pass en openingen maken, en die is naar mijn weten niet veranderd.
Ja hoor waarom niet? Dat doen er heel veel hier .quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die 253 speelt en verdedigen traint.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja hoor waarom niet? Dat doen er heel veel hier .
Hou je er dan ook rekening mee dat al je basis spelers dan 2 weken stil staan en ze in vorm dalen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk besloten op basis van een berekening.
1 level passen met korte pass duurt 5.5 weken
1 level passen met openingen maken duurt 6.5 weken
korte pass: 1/5.5 * 8 = 1.45
openingen maken: 1/6.5 * 10 = 1.54
Openingen maken met 5-5-0 dus
Daar ging het niet om slimpie.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die 253 speelt en verdedigen traint.
Omdat ik haar in die post ook al begreep en ze zich voor mij dus niet hoefde te verbeteren.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar waarom quote je dan niet de post waarin brandx zich al verbeterd heeft.
De prijs voor "Ali B" was iets te hoog voor je las ik?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Al 83k winst op een trainee. En dat met slechts 1 training.
Ja. Ik ben een koopjesjager.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
De prijs voor "Ali B" was iets te hoog voor je las ik?
alleen als hij er voor 150k uit gaatquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dus het gaat niet lukken om hem binnen te halen?
Ik heb nog maar 8 ton nu maar er lopen 3 deadlines af maandag dus misschien kan ik je helpen tzt.quote:
Tja ik vertrouw de transfermarkt voor geen cent dus vandaar..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een koopjesjager.
Ik heb hem wel gebookmarkt overigens...
ik zit al te kijken welke spelers ik op de TL kan gooien.. zodat ik hem toch kan kopen.. maar ik kom niet zo heel erg ver volgens mij.. ik heb iig 1 verdediger die op de TL kan, ik heb nog een keeper die ik eigenlijk eerst op uitstekend moet hebben..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 8 ton nu maar er lopen 3 deadlines af maandag dus misschien kan ik je helpen tzt.
100k heb je al binnen in ieder geval...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zit al te kijken welke spelers ik op de TL kan gooien.. zodat ik hem toch kan kopen.. maar ik kom niet zo heel erg ver volgens mij.. ik heb iig 1 verdediger die op de TL kan, ik heb nog een keeper die ik eigenlijk eerst op uitstekend moet hebben..
Hoe ver zit die keeper van formidabel af?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zit al te kijken welke spelers ik op de TL kan gooien.. zodat ik hem toch kan kopen.. maar ik kom niet zo heel erg ver volgens mij.. ik heb iig 1 verdediger die op de TL kan, ik heb nog een keeper die ik eigenlijk eerst op uitstekend moet hebben..
1 trainingquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe ver zit die keeper van formidabel af?
mja maar ik verwacht toch wel zo'n 3 miljoen nodig te hebben..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
100k heb je al binnen in ieder geval...
quote:
quote:Keepen [Vorm=Hoog]=8.96
Keepen [Vorm=Gemiddeld]=8.98
Keepen [Vorm=Laag]=8.99
Gaat een leuke loon tik opleveren als je hem binnen kan harken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja maar ik verwacht toch wel zo'n 3 miljoen nodig te hebben..
jep, maar ik wil em toch wel erg graag hebben..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gaat een leuke loon tik opleveren als je hem binnen kan harken.
Het blijft over de verhouding gaan...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De trainingssnelheid is nu leeftijd en skill afhankelijk. Er is dus geen rechte lijn meer...
Ja, ik laat m'n andere basisspelers invallen in de laatste minuut. Kan je trouwens in oefenwedstrijden meer dan 3 wissels inzetten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hou je er dan ook rekening mee dat al je basis spelers dan 2 weken stil staan en ze in vorm dalen.
Nee. Daarom zei ik ook dat je beter 2-5-3 kan spelen want dan kan je 6 basis (niet trainies) spelers een vorm training geven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef IPeePie het volgende:
Ja, ik laat m'n andere basisspelers invallen in de laatste minuut. Kan je trouwens in oefenwedstrijden meer dan 3 wissels inzetten?
Begrijpelijk. Bijna 29, maar een geweldige boost voor je middenveld + specquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jep, maar ik wil em toch wel erg graag hebben..
Zn huidige statsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok![]()
Wat zegt zn tv? En wat is ie waard als ie formi is?
Huidige TVquote:21 jaar en 26 dagen, TSI = 7 310
redelijk in vorm, conditie uitstekend
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Keepen: 8/20 uitstekend
Verdedigen: 4/20 zwak
Positiespel: 1/20 rampzalig
Vleugelspel: 1/20 rampzalig
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 1/20 rampzalig
Spelhervatting: 3/20 slecht
TV van Formiquote:Mediaangemiddelde prijs 535 500 ¤
Gemiddelde prijs 556 600 ¤
quote:Mediaangemiddelde prijs 1 193 500 ¤
Gemiddelde prijs 1 171 800 ¤
precies.. en daar heb ik veel voor over..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:59 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Bijna 29, maar een geweldige boost voor je middenveld + spec
Dan ben ik even afhankelijk van mijn verkopen maar wat nou als ik die keep van je koop voor 1.1 mil?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zn huidige stats
[..]
Huidige TV
[..]
TV van Formi
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |