Nee, Dido is gelukkig met Roelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef knagsje het volgende:
Hey pearlpitch, is het nog wat geworden met jou en dido??
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze Servio nu ook eindelijk eens van zijn andere kant laten zien op tv.
bekdicht zijs lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef Stranger het volgende:
Aafke is ook mijn favoriete vent in dat huis
Dat zullen ze dan wel weer niet doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.
Al zijn nichtenstreken zijn toch wel zo een beetje uitgezonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze Servio nu ook eindelijk eens van zijn andere kant laten zien op tv.
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.
Ik vond dat hij tot nu toe veel te 'cute' op tv werd neergezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al zijn nichtenstreken zijn toch wel zo een beetje uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |