quote:
Gefeliciteerd .....quote:
Servio is ook helemaal niet zo vals als sommige doen beweren. Oke hij had die aanvaring met Alex, maargoed drank etc en spanningen ik begrijp dat wel. Ik denk dat Servio net zoals die anderen ook wel een hart van goud heeft hoor en geen verkeerde gast is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef RobbieBoy het volgende:
Servio heeft het dus ook moeilijk gehad met het vertrek van Maik, of is dat nu zo gemonteerd dat het zo lijkt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
En het zou cool zijn als ze Servio inruilen voor Maik. Servio had toch gezegd dat hij graag zijn plek gunde aan MAik!
Servio zegt wat hij denkt, en dat werkt (helaas) tegen hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Servio is ook helemaal niet zo vals als sommige doen beweren. Oke hij had die aanvaring met Alex, maargoed drank etc en spanningen ik begrijp dat wel. Ik denk dat Servio net zoals die anderen ook wel een hart van goud heeft hoor en geen verkeerde gast is.
Dan vreet ik met slof op. En daar wil ik graag mayo bij jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
En het zou cool zijn als ze Servio inruilen voor Maik. Servio had toch gezegd dat hij graag zijn plek gunde aan MAik!
zou het ???????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
Nou weetje, ik kan ook wel zeggen wat ik denk. Alleen het gaat om de manier waarop.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Servio zegt wat hij denkt, en dat werkt (helaas) tegen hem
Onder invloed van ja, hij mag hem niet en zegt dat dat is toch prima? Ik zou dat ook doen is wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Servio zegt wat hij denkt, en dat werkt (helaas) tegen hem
Van mij mag het...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
Ja, hij zegt wat een hoop mensen ook vinden, maar niet durven uit te sprekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef wieweetwatt het volgende:
Eigenlijk vind ik het heel cool dat Servio tegen Alex zei dat het jammer was dat Alex terug was... Voor de rest: Serviotoch maar
Laat 1 ding duidelijk zijn..dit was 1 leuke opmerking. Voor de rest is Servio gwoon ronduit kutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Ja, hij zegt wat een hoop mensen ook vinden, maar niet durven uit te spreken
Ik eigenlijk ook nu...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef PinkDream het volgende:
Denk dat hij alleen gepraat heeft met Monique
Omdat de meeste mensen een beetje fatsoen hebben?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Enige die kut is is Flauwraquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Laat 1 ding duidelijk zijn..dit was 1 leuke opmerking. Voor de rest is Servio gwoon ronduit kut
volgens de kranten zit hij nog steeds in portugalquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef PinkDream het volgende:
Denk dat hij alleen gepraat heeft met Monique
Volgens iemand,,,, toen ben ik gestopt met lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef MargrietV het volgende:
volgens iemand op Facebook is Maik vanmiddag om 4 uur in Nederland aangekomen.
Ja ze zeggen niet WAT er allemaal over die Servio word gezegdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef wieweetwatt het volgende:
Er wordt maar 1 procent gepraat over Joanna....
![]()
Geloof ik niks van ..... waarschijnlijk iemand die lekker loopt te trollenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef MargrietV het volgende:
volgens iemand op Facebook is Maik vanmiddag om 4 uur in Nederland aangekomen.
Maak een twitteraccount aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef wieweetwatt het volgende:
Er wordt maar 1 procent gepraat over Joanna....
![]()
Yep ... even afwachten hoe hij terugkomt. Wss met missie maar d'r is weer reclame dus laten ze ons nog even wachtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef Ceetje.. het volgende:
Hey allemaal, kon effe niet op fok! Maarreh, gaat maik toch terugkomen zie ik.
ja klinkt zoals "De zus va de moeder, van mijn beste vriendin, en daar een vriend van, die beweerd dus dat hij van hij heeft gehoord van die broer van die ene gozer dat, blablablaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Volgens iemand,,,, toen ben ik gestopt met lezen
ik geloof dat monique dan van de stoel valtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef jesje1984 het volgende:
haha maik komt zo binnen en vraagt " is er nog een bordje over"![]()
![]()
Dan kun je me wegdragen hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef jesje1984 het volgende:
haha maik komt zo binnen en vraagt " is er nog een bordje over"![]()
![]()
en vervolgens haar andere klomp breektquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
ik geloof dat monique dan van de stoel valt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
ik geloof dat monique dan van de stoel valt glijd
ik had het er vanmiddag al over in de cos, toen werd iedereen nogal boos (in buitenlandse SST's is zoiets ook wel eens gedaan namelijk), dus eerst dacht ik toen: zal wel fout zitten, men viel nogal over het SMSsen, dat dat dan voor niks was geweest, maar nu ik dit ziequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Yep ... even afwachten hoe hij terugkomt. Wss met missie maar d'r is weer reclame dus laten ze ons nog even wachten
ja ceetje we zaten toch goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had het er vanmiddag al over in de cos, toen werd iedereen nogal boos (in buitenlandse SST's is zoiets ook wel eens gedaan namelijk), dus eerst dacht ik toen: zal wel fout zitten, maar nu ik dit zie
Terugkomen en als hij wint splitsen met Mo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef afca_oc het volgende:
Stem: Maik, voor de gehele kluisinhoud van eMo mag je terugkeren, wat doe je?
Dit zou wel mooi zijn
liever niet. dan krijgen we een 24 uur durende jank en gil marathon. jesus, manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
en vervolgens haar andere klomp breekt
nee nee, 1 kinder buenoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef sjampoeh het volgende:
Ik weet een leuke clue voor Flipje : Overal van die kinderbueno's in huisDaar speelde zijn ex toch in, in die reclame ?
yesssssssss, ik vond het heel erg, maar vijf minuten nadat daar al dat gedoe op de cos over ontstond, viel hier de hele internetverbinding eruit, shit joh. Heb nu 4 kinderen te logeren, dus kan alleen maar effe tussendoor, maar volg het met grote spanningquote:
Vanmiddag wel iets meegekregen van die boosheid. Maar men stemt om iemand erin te houden toch .... en het is en blijft 'n spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had het er vanmiddag al over in de cos, toen werd iedereen nogal boos (in buitenlandse SST's is zoiets ook wel eens gedaan namelijk), dus eerst dacht ik toen: zal wel fout zitten, men viel nogal over het SMSsen, dat dat dan voor niks was geweest, maar nu ik dit zie
En nog wilt hij meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef Reda074 het volgende:
Kijk die guido zijn bestek aflikkennooit eten gehad ofzo
eten misschien wel maar geen opvoedingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef Reda074 het volgende:
Kijk die guido zijn bestek aflikkennooit eten gehad ofzo
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Terugkomen en als hij wint splitsen met Mo?
voelde me zowat aangesprokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Vanmiddag wel iets meegekregen van die boosheid. Maar men stemt om iemand erin te houden toch .... en het is en blijft 'n spel.
och ceetje ik denk niet dta die boosheid naar jou gericht was hoor meer naar de makers van dit programmaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voelde me zowat aangesproken, terwijl ik het alleen maar ergens op internet gelezen had en hier meldde. Had niet verwacht dat er zo'n commotie over zou ontstaan. En toen verrekte mijn internetverbinding het, helemaal balen
nee, dat snap ik ook wel, maar ik had zoiets van WTF, ik zeg alleen maar iets wat ik gelezen heb op wiki of ergens, en iedereen meteen in rep en roer. Normaal is men nooit zo snel in rep en roer over dingen die ik zeg/vertel, dus ook een geheel nieuwe ervaring, haahahahahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:15 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
och ceetje ik denk niet dta die boosheid naar jou gericht was hoor meer naar de makers van dit programma
Ja dat denk ik ook! Dat Monique helemaal stuk gaat ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Psychecn het volgende:
Of`hij moet binnen een week afstand nemen en de relatie kapot maken tussen mo en hem..
Ik denk echt dat het of dit is of
dat maik moet doen alsof zijn relatie met mo fake was..
let op....
Echt balen als je verbinding inees wegvalt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voelde me zowat aangesproken, terwijl ik het alleen maar ergens op internet gelezen had en hier meldde. Had niet verwacht dat er zo'n commotie over zou ontstaan. En toen verrekte mijn internetverbinding het, helemaal balen
beetje rellen en commotie veroorzaken, ik kan het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
hee cee, doe je lekker weer met ons mee?
ja zoiets zeggen is makkelijk, maar denk dat iemand dat ooit zou doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Anneloortje het volgende:
UPC?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voelde me zowat aangesproken, . En toen verrekte mijn internetverbinding het, helemaal balen
ja voor de bewoners, maar is mo daarstraks niet ook naar de kamer geroepen door de stem?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Little_Lunatic het volgende:
Ik denk dat maik pas morgen het huis inkomt. Volgens mij schreef iBenny dat ook al... de kamer is gesloten toch morgen.
Ja maar als je haar gezicht bekijkt.... Er is haar niks verteld op zeker misschien psycholoog ofzo zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ja voor de bewoners, maar is mo daarstraks niet ook naar de kamer geroepen door de stem?
Oke. UPC is deze week ook niet bepaald lief voor me geweest. Had vaker geen, dan wel internet, nu gaat het weer goed, en kan ik weer meelezen hier terwijl ik het kanaal op tv bekijk. Da's beter zo, want als ik alleen naar het kanaal kijk, ga ik mee discuseren met de bewoners, alsof ze MIJ kunnen horenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeeeeej, hahahahaha, KPN ook één bak ellende
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Annelies-G het volgende:
heerlijk he? Hoe Servio eindelijk eens met de mond vol tanden staat (zit)
Yep, gisteren niet gezien...dus nieuw voor mij...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Annelies-G het volgende:
heerlijk he? Hoe Servio eindelijk eens met de mond vol tanden staat (zit)
Normaal mond vol zaad ipv tanden iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Yep, gisteren niet gezien...dus nieuw voor mij...
Niet meer...Gerard, Karim en Alex against thequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef sjampoeh het volgende:
snap niet dat niemand tegen die relnicht ingaat, iedereen houdt zich stil
Ze zitten allemaal in het foute topic, De uitzending van vrijdag 4 maart - met een verrassing? #2 hier hoort het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef WinBot het volgende:
Herhalen jullie nu dingen van gister of mis ik iets?
oeps...je hebt gelijk ja...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal in het foute topic, De uitzending van vrijdag 4 maart - met een verrassing? #2 hier hoort het.
Niet aardigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef Little_Lunatic het volgende:
LOL daar had sharon nooit doorgekund ... door dat luikje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef Little_Lunatic het volgende:
LOL daar had sharon nooit doorgekund ... door dat luikje
Solly kwam in me op na eerder berichten ....quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Solly kwam in me op na eerder berichten ....
NEEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:27 schreef mootie het volgende:
Als jullie nou eens over de uitzending gaan kleppen in De uitzending van vrijdag 4 maart - met een verrassing? #2
Ah kijk! ... Jostiflip!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:27 schreef Anneloortje het volgende:
Een ander wordt opgepakt als hij dateraped Maik wordt beloond
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:27 schreef kaatje50 het volgende:
ik zie dit gewoon als een goedmakertje. De produktie van het programma heeft, volgens mij,
gesjoemeld met de stemmen om Stervio erin te houden, dus maken ze het op deze manier
goed voor Maik
quote:
Hij zei '' je ziet exclusief in onze uitzending hoe het verder gaat met Maik's missie'' dus dan zal hij niet voor maandagavond terugkomen lijkt me (of ze moeten gaan streamlocken)quote:
Ja!quote:
Als hij de drank maar niet weer moet zoeken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Straks met drank, over uurtje denk ik
Ben blij dat Servio er niet uit is gegaan, had je mijn bek moeten zien als die weer de kans had gekregen weer terug te komenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef shomila het volgende:
Jammer dat Alex dan niet eruit is gegaan ik had die bekken wel eens willen zien als die weer binnen kwam.
Zat er op te wachtenquote:
Alstu: Secret Story Camera stream5quote:
nog steeds pot?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Kijk en als ze nu sensatie willen laten ze Aafke dit weekend Monique verleiden en hevige seks hebben terwijl Maik alles meekrijgt in die kamer.![]()
Rot opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Alstu: Secret Story Camera stream5
ik heb op Maik gestemd en op Alex, en nu is er dus niemand uit, hahahahahaha, ik vind het wel een bak, en geen zonde van m'n geldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Papiergeld het volgende:
Sorry voor iedereen die geld uit gegeven heeft voor stemmen, maar dit is best een vette wending! Maik laat in de liveshow van gisteren en vandaag ook veel meer emotie zien, dat kweekt bij mij symphatie.
Ik klik niet meer op dit soort linkjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt die grap al gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hem erin laten vlak voor Mo eruit moet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat ze hem een week laten zitten voordat ie ere weer in mag
Come on, die wordt wel heel oudquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
[..]
En hem erin laten vlak voor Mo eruit moet?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Niki.P het volgende:
Er staat dat hij live tijdens de show van maandag terug komt!
whut?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Niki.P het volgende:
Maandag tijdens de liveshow????WHTF maandag een LIVESHOW?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef DJRetard het volgende:
Maik komt maandag tijdens de liveshow weer het huis in. Hou Secret Story in de gaten! #sstnl
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
komt er nog een volle bak drank vanavond?
Mag toch hopen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Dat wijf is compleet gestoord. Echt...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef mootie het volgende:
En ze wauwelt maar door over Maik.... zucht...
quote:Nee, maar van het weekend zal er af en toe naar de geheime kamer geschakeld worden. #sstnl
hier welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Na anderhalve dag huilen van Mo durft niemand van het huis hem er meer uit te sturen natuurlijk................ Bah k..programmaquote:
in carnavals outfit, speciaal voor Moquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Niki.P het volgende:
Ja komop... Stream 5????quote:
Nou volgens mij is alle actie wel weer geweest tot maandagavond Maik terugkomt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Haha hoe valsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Urb het volgende:
[..]
En hem erin laten vlak voor Mo eruit moet?
daar ga ik niet van uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
Daily livequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Maandag tijdens de liveshow????WHTF maandag een LIVESHOW?
Nog steeds clueless?quote:
da's er volgens mij eentje die je eeuwen blijft achtervolgen, bellen en smssen als je het "uitmaakt" met haar (straatverbodmuts noemen wij dat)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wijf is compleet gestoord. Echt...
juist, een heeel eng meisjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's er volgens mij eentje die je eeuwen blijft achtervolgen, bellen en smssen als je het "uitmaakt" met haar (straatverbodmuts noemen wij dat)
Sukkelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:34 schreef waxmask het volgende:
Dus heeft veel nut gehad die smsjes van gisteren? Krijgt iedereen nou zijn geld terug? Nee he Alphons...Dit is puur diefstal (als dat al niet was) van je kijkers vieze VENT!!!!
Donder gewoon op zegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef Annelies-G het volgende:
geheel offtopic.
Ik ga ff sterren vallen op het ijs kijken. Hier goed bijhouden hoor, want blijf wel mee lezen
of guido, en mo mag in het geheime kamertje meegenietenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef R0T29 het volgende:
eMo donderdag naar huis, ligt Maik vrijdag Aafke te batsen!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:37 schreef Pappeltje het volgende:
[..]
ook wel listig..kan hij de groepjesvorming en hun plannen leuk meekrijgen
ik had allang tegen mo gezegd dat ze onderhand een keer moest kappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef xdiashalizx het volgende:
Die Sjaa kan wel goed luisteren en doet haar stinkende best om Mo gerust te stellen..vind ik wel knap..
Sjaaaaa toepasselijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef xdiashalizx het volgende:
Die Sjaa kan wel goed luisteren en doet haar stinkende best om Mo gerust te stellen..vind ik wel knap..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:39 schreef Danny het volgende:
ze zouden maik de keuze moeten geven:
'je mag terug het huis is....'
'...maar dat betekent dat monique naar huis moet'
Dįt zou ik leuk vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:39 schreef Danny het volgende:
zo, das pas vals...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:39 schreef Danny het volgende:
Ik denk dat hij haar laat zakken als 'n baksteen danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:39 schreef Danny het volgende:
goeie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:39 schreef Danny het volgende:
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Tamaartje het volgende:
Maar kan Maik nu alles meekrijgen wat er gebeurd? Dan lijkt me niet..
(zou het wel leuk vinden)
Nee, hij zei wat iedereen inclusief Alex al lang wist. Het had geen meerwaarde om het te zeggen, behalve dan iemand kleineren en nog wat verder de grond intrappen. Gewoon weer Servio op z'n smerigst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Tamaartje het volgende:
Maar kan Maik nu alles meekrijgen wat er gebeurd? Dan lijkt me niet..
(zou het wel leuk vinden)
Dat zou ook een mooie zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:39 schreef Danny het volgende:
DATquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, hij zei wat iedereen inclusief Alex al lang wist. Het had geen meerwaarde om het te zeggen, behalve dan iemand kleineren en nog wat verder de grond intrappen. Gewoon weer Servio op z'n smerigst.
WIE??!??!?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef MargrietV het volgende:
Pimmetje krijgt de zak via live streams <kots>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |